Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kikkelikoon asema heteroseksissä?

Torkeän tärkeä
0
Ei ääniä
Tärkeä
8
67%
Vähemmän tärkeä
2
17%
Merkityksetön
0
Ei ääniä
Vain raukkaus merkitsee
0
Ei ääniä
Tarvitseeko mainita?
2
17%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palstallamme vallitsee munanpituus ja venyttelywillitys!
Nyt kuitenkin oikeasti kiinnostaa onko asialla mitään merkitystä heteroseksin ja erotiikan kanssa? Kaikki Tomppa oh Finlandin kuviksia nähneet lienevät kiinnittäneen huomiota ylisuurten suorastaan melonimaisten muodostumien olemassaoloon kuvitettujen miesten housujen etumuksissa. Olen kuullut näitten piirrustusten fanijoukkojen koostuvat lähinnä homoseksuaaleista. Voidaan siis näiden seikkojen perusteella arvioida miesten, joita mulkun suuri koko kiinnostaa olevan väärällään miehiä patoutuneita homotuntemuksia täynnä. Naisista ei voine sanoa muuta kuin "mihin tottuu siitä pitää kiinni".
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Luulisi, että jotain merkitystä on sillä, tökkiikö kosteikkoon viiden vai kahdenkymmenen viiden sentin sauvalla ja onko se sentin vai viisitoista senttiä paksu. Auton moottorin koollakin on väliä, mutta jotkut haluavat ympäristöystävällisen 1,6 litraisen ja toiset köröttelevät sillä intistä tutulla sata litraa satasella kuortsikalla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen kerran harjoittanut seksiä miehen kanssa, jonka pipuli oli todellakin pipuli. Seksi sinänsä oli ihan kivaa ja tuloksellista. Olin vaan todellakin järkyttynyt pipulin koosta, mutta myös yllättynyt siitä että tavallaan se kuitenkin hoiti hommansa. Toki kelasin niitä oh my god onko se siellä jo -tyylisiä ajatuksia, mutta kenties käänsin häviön voitoksi.. Tai jottain. Samalla kuitenkin mietin, että pidempi suhde em. tavalla varustetun henkilön kanssa ei tulisi onnistumaan sattuneesta syystä.

Kauhean traagisia nämä tämmöiset tapaukset. Otin geetsusta mallia ja mittasin kämmenestä keskisormen huippuun, 16 cm täälläkin. Yllä mainittu pipuli oli ehkä urheimmillaan 6-(7-8)cm, minkä silmämääräisesti arvioisin olevan himpun verran enemmän kuin viisivuotiaan poikani!
En ala kuitenkaan mittaamaan. Pervot.
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:-- himpun verran enemmän kuin viisivuotiaan poikani!
En ala kuitenkaan mittaamaan. Pervot.
Repesin. Vähän siks kun hain just tytön tarhasta ja siel oli 3 poikaa nakuina rivissä vessa-asioilla päiksyjen jälkeen niin ku. Niiden piput meni pituusjärkässä ja mua nauratti. Ja poikanen tossa pottatreenien lomassa harjoittelee pippelinsä mittailua... Joo, ei mitään pervoa mun päivässä mut hauskaa sentäs.
Monsieur Manala

Re: Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Must tuntuu että niballe tulee tosi tosi paha mieli tän gallupin vastauksista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko kalunpituudella mitään tekemistä heteroseksin kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:Must tuntuu että niballe tulee tosi tosi paha mieli tän gallupin vastauksista.
Must ei tunnu, vastauksista päätellen ainoastaan extreme pippelit aiheuttavat pään vaivan..
:lol:
Näkyy että asiankohteet ovat vastanneet eli naiset ja sitten jotkut miehetkin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin