håt or not (Gattis pastissi)

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriDaavid

håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kostuttaako kitynarttujen simpukkaa karvainen karju vai hoikka kaunis poika?
NuoriDaavid kirjoitti:No niin. Pakkohan tähän on vastata, koska olen niin sinut feminiinisen puoleni kanssa, vaikka olenkin 130%.

JOS olisin bi niin varmaankin kaksi erilaista miestyyppiä kiinnostaisi. Toinen olisi ultramaskuliinen karvainen karju:

Kuva

ja toinen olisi viattoman näköinen hoikka kaunis nuorukainen:



Kuva
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.12.2008 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daddykillkill

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Hakeeko kelpo tohtorimme (tm) jotain hyväksyntää fantasioilleen?
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No niin nartut, kuva päivitetty, kun rupesi tileemään.
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Hakeeko kelpo tohtorimme (tm) jotain hyväksyntää fantasioilleen?
Kai lähinnä näkyvyyttä.
:p:

Itse asiassa mua kiinnostaa se, miksi naiset eivät (??) pidä karvaisista karjuista, eli ylemmästä kuvasta. Eikö karvaisuus ole nimenomaan miehen sekundaarinen seksuaaliominaisuus eli luulisi naista kiihottavan.
bliss

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tuo karvainen saa aikaan lähinnä pakokauhua, välitön pakenemisreaktio tjtn.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oon perinteisesti ollu enemmän tolla hoikka kaunis poika -linjalla, pidetään se.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja masa »

Kitinä on melkoisen homo mesta nykyään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tuo karvainen saa aikaan lähinnä pakokauhua, välitön pakenemisreaktio tjtn.
Epäilen, että alitajuisesti kaipaatkin juuri apinamiehen raahaavan sinut kyselemättä oksanhaaraan. :)
Sehän menee niin että pelkissä kuvissa naiset ovat pelkäävinään karskin ja vaarallisen näköisiä miehiä, mutta jos ja kun elävässä elämässä kuvan otus osoittautuukin ihan normaaliksi ja jopa lempeäksi mieheksi, herättää tämä ulkonäön luoman illuusion ja todellisen luonteen välinen kontrasti naisen mielenkiinnon.

Se on ihan kuin omistaisi oman lemmikkikarhun, tai kiltin lohikäärmeen. Siksihän naiset ovat niin kovasti ratsastuksen perään, on upeaa hallita isoa otusta joka pystyisi tarvittaessa murskaamaan heidän kallonsa yhdellä potkulla, mutta ei sitä tee. Se tuo naiselle vallantunnetta, ison vaarallisen otuksen kesyttäminen.

Että näin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:Kitinä on melkoisen homo mesta nykyään.
On. Mää olen sentään koettanut välillä päivittää tissikuvia panoketjuun, mut homot jyrää meitin. Siirryn miesten kuviin itsekin.
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tuo karvainen saa aikaan lähinnä pakokauhua, välitön pakenemisreaktio tjtn.
Epäilen, että alitajuisesti kaipaatkin juuri apinamiehen raahaavan sinut kyselemättä oksanhaaraan. :)
Sehän menee niin että pelkissä kuvissa naiset ovat pelkäävinään karskin ja vaarallisen näköisiä miehiä, mutta jos ja kun elävässä elämässä kuvan otus osoittautuukin ihan normaaliksi ja jopa lempeäksi mieheksi, herättää tämä ulkonäön luoman illuusion ja todellisen luonteen välinen kontrasti naisen mielenkiinnon.

Se on ihan kuin omistaisi oman lemmikkikarhun, tai kiltin lohikäärmeen. Siksihän naiset ovat niin kovasti ratsastuksen perään, on upeaa hallita isoa otusta joka pystyisi tarvittaessa murskaamaan heidän kallonsa yhdellä potkulla, mutta ei sitä tee. Se tuo naiselle vallantunnetta, ison vaarallisen otuksen kesyttäminen.

Että näin.
Olet varmaankin kosketuksissa feminiiseen puoleesi. Veikkaan nimittäin samaa.

Eli kuvan hoikka kaunis poika on vaarattoman ja kiltin näköinen. Lopulta nainen kuitenkin haluaa karvaisen karjun, jonka kainalossa olisi turvallista kävellä illalla kaupungilla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Olet varmaankin kosketuksissa feminiiseen puoleesi. Veikkaan nimittäin samaa.
Mitä henkilökohtaiseen karskiuteeni tulee, hieman harmittaa että vasempaan poskipäähäni vihaisen apinan nyrkistä saamani pieni arpi onkin vähitellen häipynyt kokonaan pois.

Otsassa oleva arpi puolestaan on ja pysyy, mutta se ei valitettavasti nosta karskiuspisteitäni koska sain sen lapsena isosiskon heittämästä peltipurkista. Hävettäisi selittää sen syntyhistoriaa kenellekään naispuoliselle, eikä viitsisi oikein valehdellakaan jos jää siitä joskus kiinni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Otsassa oleva arpi puolestaan on ja pysyy, mutta se ei valitettavasti nosta karskiuspisteitäni koska sain sen lapsena isosiskon heittämästä peltipurkista. Hävettäisi selittää sen syntyhistoriaa kenellekään naispuoliselle, eikä viitsisi oikein valehdellakaan jos jää siitä joskus kiinni.
Nää. Sodassa ja rakkaudessa kaikki on salittua (tosin sodassa ei).

Kerro vaan pokkana, että arpi tuli, kun jouduit puolustamaan naisystävääsi kahta päällekarkaajaa vastaan.
bliss

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:luonnonoikku. 32DD muuten kaidalla naisella
Mikäs vitun luonnonoikku toi on?
Terv. Ihan samaa kokoa. (joskus jopa E)

edit. Itseasiassa taidan olla 30DD/E. Et niinq vielä enemmän luonnonoikku?
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:luonnonoikku. 32DD muuten kaidalla naisella
Mikäs vitun luonnonoikku toi on?
Terv. Ihan samaa kokoa. (joskus jopa E)

edit. Itseasiassa taidan olla 30DD/E. Et niinq vielä enemmän luonnonoikku?
:pics:
Duck

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Siksihän naiset ovat niin kovasti ratsastuksen perään, on upeaa hallita isoa otusta joka pystyisi tarvittaessa murskaamaan heidän kallonsa yhdellä potkulla, mutta ei sitä tee.
Tai hänen vihollistensa kallot. Se siinä vaarallisuudessa varmaan tuo sitä turvallisuudentunnetta enemmän kuin oman kallon murskautumispotentiaali.
exPertti kirjoitti:Ja nämä maitorauhaset eivät sentään olleet järjettömät mitä en itse osaa pitää esteettisenä.
Minua häiritsisi enemmän maitorauhaset joilla on järkeä. Niille juttelu tulee silloin liian haasteelliseksi.
Duck

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:Aika heteroa puhua naisista håmåiluketjussa.
Joo, enää ei puutu kuin nainen joka sireenit soiden kiilaa paikalle ja julistaa että miehet eivät tiedä naisista mitään, joten heidän ei sovi naisista mitään puhuakaan, eikä ainakaan saa yleistää sillä naiset ovat Yksilöitä. Naiset sen sijaan tietenkin tietävät miehistä kaiken ja miehet ovat helposti yleistettävissä.
Postulaatti
Kitisijä
Viestit: 24
Liittynyt: 15.12.2008 18:42

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Postulaatti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Hakeeko kelpo tohtorimme (tm) jotain hyväksyntää fantasioilleen?
Kai lähinnä näkyvyyttä.
:p:

Itse asiassa mua kiinnostaa se, miksi naiset eivät (??) pidä karvaisista karjuista, eli ylemmästä kuvasta. Eikö karvaisuus ole nimenomaan miehen sekundaarinen seksuaaliominaisuus eli luulisi naista kiihottavan.
Jos naiset ovat vaativampia ja sekundaariset ominaisuudet sivuutetaan, jos ne muodostavat ristiriidan primääristen ominaisuuksien kanssa. Näin nimittäin voi toisinaan olla: MOT

Vähäkarvaisuus voidaan ihmisillä mieltää menestykseen liittyväksi: ei liene sattumaa, että esimerkiksi tieteiselokuvissa yliälykkäät ja teknisesti ylivertaiset alienit yleensä ovat täysin karvattomia.
NuoriDaavid

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Laitetaanpas pari sutturaa mukaan:


Nicole Kidman

Kuva

vai

Marilyn Monroe

Kuva

Kuten ehdin jo blissin galleriaan kirjoittaa, ei voi mitään, että nykyinen anororektikko-photoshopattu muoti vaikuttaa niin, että MM näyttää tuossa hiukan liian tuhdilta.

Toki varmaankin livenä, jos MM ja Kidman olisivat vierekkäin, MM voittaisi 6-0.

En tarkoituksella ottanut MM:n vastinpariksi mitään anorektikkomallia, koska niistä en pidä itsekään.

Tosiasia on, että nykymaailmassa Kidmanin hoikka olemus synnyttää ajatuksen paremmasta sosiaalisesta asemasta ja muusta menestyksestä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 19.12.2008 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja bliss »

^50 vuotta tekee ihmeitä yleiselle kauneusihanteelle. MM:n kuva on vuodelta 1956, johon maailmanaikaan Nicole Kidman olisi varmaankin raahttu kuolemansairaana ("laihuutensa" vuoksi) johonkin laitokseen.

:D
Tix

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Epäilen, että alitajuisesti kaipaatkin juuri apinamiehen raahaavan sinut kyselemättä oksanhaaraan. :)
Sehän menee niin että pelkissä kuvissa naiset ovat pelkäävinään karskin ja vaarallisen näköisiä miehiä, mutta jos ja kun elävässä elämässä kuvan otus osoittautuukin ihan normaaliksi ja jopa lempeäksi mieheksi, herättää tämä ulkonäön luoman illuusion ja todellisen luonteen välinen kontrasti naisen mielenkiinnon.
Olet varmaankin kosketuksissa feminiiseen puoleesi. Veikkaan nimittäin samaa.

Eli kuvan hoikka kaunis poika on vaarattoman ja kiltin näköinen. Lopulta nainen kuitenkin haluaa karvaisen karjun, jonka kainalossa olisi turvallista kävellä illalla kaupungilla.
Kyllä. Olette niin kosketuksissa feminiinisten osastenne kanssa, että olette onnistuneet selvittämään iänkaikkisen kysymyksen siitä, mitä nainen haluaa. Minä olen niin kosketuksissa maskuliinisen puoleni kanssa, että tiedän kaikkien miesten lopulta haluavan isotissisen teiniblondin.

Nyt jäljelle jää enää sen miettiminen, että ketä Kesseli murhaisi mieluiten - vähäkarvaisia kauniita poikia vai karhuhomoja.
Duck

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten ehdin jo blissin galleriaan kirjoittaa, ei voi mitään, että nykyinen anororektikko-photoshopattu muoti vaikuttaa niin, että MM näyttää tuossa hiukan liian tuhdilta.
Ei mun silmissä näytä yhtään tuhdilta. Mut mähän oonkin tunnetusti kieroutunut parafiili. On semmoinen olo että pitäisi ihan muuttua håmåksi jotta ne laihat mallit tai edes Kidman saisivat viisarin vipattamaan. Kyllä nyt tissiä & pyllyä pitää naisella olla. Siis mun miälestä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuten ehdin jo blissin galleriaan kirjoittaa, ei voi mitään, että nykyinen anororektikko-photoshopattu muoti vaikuttaa niin, että MM näyttää tuossa hiukan liian tuhdilta.
Ei mun silmissä näytä yhtään tuhdilta.
No ei kyllä munkaan.

(Nyt joku tulee kertomaan että yritän vaan puolustella omia läskejäni tjtn.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Lopulta nainen kuitenkin haluaa karvaisen karjun, jonka kainalossa olisi turvallista kävellä illalla kaupungilla.
Puhu omasta puolestasi vaan.
Minä en kyllä halua karvaista karjua. En myöskään pidä pehmonalleista ja omasta turvallisuudestanikin huolehdin tarvittaessa itse (ei sellaisessa asiassa voi luottaa mieheen).
Duck

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:(Nyt joku tulee kertomaan että yritän vaan puolustella omia läskejäni tjtn.)
Mitä ihmeen läskejä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: håt or not (Gattis pastissi)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti:Nyt jäljelle jää enää sen miettiminen, että ketä Kesseli murhaisi mieluiten - vähäkarvaisia kauniita poikia vai karhuhomoja.
Kesseli oli selvästi sinut naiseutensa kanssa koska kylmäksi pistettiin lompakon paksuuden perusteella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin