Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja seksuaalisesti kyrpä

on minulle vastenmielinen
2
15%
menettelee yhtenä osana seksuaalisuutta
1
8%
kiihoittava hiplata ja ottaa suuhuni muttei muuta
0
Ei ääniä
täysin oleellista saada myös pilluuni
10
77%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Valkonikki kirjoitti: Vittu! Siis sehän on yks niitä harvoja hyviä osia miehessä, ylipäätään ihmisessä!
Siis ei toki vittu, vaan se kyrpä. Pallotin vikan.

- Geetz
ninnithequeen kirjoitti:Tokkiinsa!! Olipa tyhymä kymysys. Pallotin myös vikan.
Mutta miksi, oi miksi?
Itse en virtuaalisesta homostumiskokeilustani huolimatta osaa kuvitella miellyttäväksi ottaa kyrpää ruumiinaukkooni.

Kertokee nyt naiset miltä se kyrpä tuntuu sisällä pillussa ja mikä siinä niin kivaa on. Yksityiskohtaisesti kiitos.

Jos ette kerro, ryhdyn antamislakkoon ja kieltäydyn lahjoittamasta kyrpää Suomen naisille! Muutkin miehet saisi liittyä lakkoon! Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi! Eiköhän ala jälleen kelvata! Ja suorastaan runollisia kehuja kyrvästä näkyy sitten täälläkin!

(Juuri minulle kyseinen lakko merkitsisi tietenkin suurta uhrausta ja kieltäymystä... tai siis öh.. no joo.. eipä :roll: )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä naisella on tarve nimen omaan saada pimpslooraan täytettä, kun kiihottuminen etenee riittävän pitkälle.
CityKityuraltani muistan erään bissenaisen väitteen, että bisset ovat lesboillessa tottuneet saamaan dildoa aukkoon, täyslesboille ei ole tärkeää. Ja yksikin jo poistunut viehko Kitinämisu täällä valitti, miten tylsää kun poikaystävänsä haluaa työntää pippelinsä neidon pimppaan. Ja jotkut muutkin Kitinämisut ehdottomasti tarvii sen klitan hiplauksen Saadakseen, jolloin kyrpä pillussa lienee turha...
Älä törmäile friikkeihin. Kyllä nekin pari naista jotka ovat olleet kykenemättömiä saavuttamaan yhdyntäorgasmia kanssani seksissä, ovat kuitenkin kyrpää sisäänsä vaatineet varsin oleellisena osana seksiä. Voit itse miettiä että nylpytätkö mieluummin tumppuusi yksin vai pistätkö jonkun babetsun laukeamaan vehkeelläsi, vaikka et itse juuri silloin saisikaan. Veikkaan että kokisit sentään ihan kohtuullista tarvetta tökkiä toisen lihaa melallasi ilman että itse laukeaminen siihen liittyy millään tavalla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä nekin pari naista jotka ovat olleet kykenemättömiä saavuttamaan yhdyntäorgasmia kanssani seksissä, ovat kuitenkin kyrpää sisäänsä vaatineet varsin oleellisena osana seksiä.
Kyllä vituttaa noi kykenemättömät naiset.
NuoriDaavid

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä nekin pari naista jotka ovat olleet kykenemättömiä saavuttamaan yhdyntäorgasmia kanssani seksissä, ovat kuitenkin kyrpää sisäänsä vaatineet varsin oleellisena osana seksiä.
Kyllä vituttaa noi kykenemättömät naiset.
:ditchthepig:
Stinky

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Joo, just nyt ois kiva saada yks sellanen jalkojeni väliin*huokaus*. Pallotin siis alimman. Jaa miksi. Siksi kun se tuntuu hyvältä, näyttää hyvältä ja maistuu hyvältä. Useimmiten siis.
bliss

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:Joo, just nyt ois kiva saada yks sellanen jalkojeni väliin
Haluat muuttua mieheksi? :shock:
Stinky

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Joo, just nyt ois kiva saada yks sellanen jalkojeni väliin
Haluat muuttua mieheksi? :shock:
Hupsu nainen :] You know what i ment.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Jos ette kerro, ryhdyn antamislakkoon ja kieltäydyn lahjoittamasta kyrpää Suomen naisille! Muutkin miehet saisi liittyä lakkoon! Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi! Eiköhän ala jälleen kelvata! Ja suorastaan runollisia kehuja kyrvästä näkyy sitten täälläkin!
Kannatan lämpimästi tätä ehdotusta. Olin yhden lakon aikana "rikkuri" koska liittoni ei ollut lakossa. Niin hauskaa ei ole koskaan ollut töissä, ei ennen eikä jälkeen. Veikkaanpa, että tästä muodostuisi myös aivan erinomainen kausi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivottavasti pitävät !
Jätin äänestämättä, luonnollisesta syystä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole minulta pois vaikka pitäisivät.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

sivustahuutaja kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä nekin pari naista jotka ovat olleet kykenemättömiä saavuttamaan yhdyntäorgasmia kanssani seksissä, ovat kuitenkin kyrpää sisäänsä vaatineet varsin oleellisena osana seksiä.
Kyllä vituttaa noi kykenemättömät naiset.
Kuinka feministisankarilta nyt mahdat näyttääkään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä nekin pari naista jotka ovat olleet kykenemättömiä saavuttamaan yhdyntäorgasmia kanssani seksissä, ovat kuitenkin kyrpää sisäänsä vaatineet varsin oleellisena osana seksiä.
Olen samanmoinen nainen kuin nämä mainitsemasi kaksi. Kylä hyä mulukku on aina hyä mulukku.

En pallottanut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyllä ne tuntuu tykkäävän.

T. Kesämies vm. 2008.
masa

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Stinky kirjoitti:Joo, just nyt ois kiva saada yks sellanen jalkojeni väliin*huokaus*.
Käviskö rattilukko?

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Miksihän ihmeessä tuolla miehellä on tullut mieleen tukkia vehkeensä auton ratin väliin?

Vikalle pallo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ketkä kaksi naista ovat pallottaneet kyrvän olevan heille vastenmielinen? :shock:

Kyrpää fanittavilta naisilta toivoisin vähän laajempia kuvauksia, mikä kyrvässä niin ihanaa on.

Kuten tässä seksinovellissa. Kaunista:

"Katsoin hänen miehuuttaan ensimmäistä kertaa. Kalu roikkui rauhallisesti kivesten päällä. Ajattelin, että se oli kaunis, ihan kuin David-patsaalla. Laurin häpykarvat olivat hassun kiharat ja niissä kiilteli vesihelmiä"
....

"Komensin Laurin selälleen. Laurin kalu seisoi kovana ja paksuna. Se oli kuin Pisan kalteva torni, joka kurottui melkein napaan asti. Pesin ensin kaiken muun, halusin jättää herkun viimeiseksi. Lopulta tartuin tuohon sykkivään ihanaan kaluun. Laurin esinahka oli terskan päällä. Esinahan pää hehkui punaisena kukkana ja se kiilteli kiimanesteestä. Vedin esinahan terskan päältä. Sieltä paljastui ihana punainen kiiltävä terska, se oli kuin mansikka. Minun teki mieleni ottaa se suuhun, mutten tehnyt sitä häveliäisyydestä. Pidin toisella kädellä kalua ja toisella kädellä hyväilin kiveksiä. Kivekset olivat kuin pienet linnunpojat käsissäni. Nostelin niitä ja tunsin, miten ne liikkuivat sormien välissä. Pyöritin sormeani terskan päällä. Lauri värähteli ja huokaili. Vedin esinahan aivan alas ja sitten hitaasti ylös terskan päälle.
...

”Nyt minä en pese sinua enempää, että illaksi jää jotain. Ajattelin nukkua vieressäsi”, sanoin. Lauri nousi penkiltä. Kalu seisoi paraatiasennossa. Oi, se oli kaunis näky! Minulla alapää sykki ja tunsin, miten se oli turvoksissa. Olisin halunnut tunkea tuon komean kangen heti sisääni."
....

"Kaaduimme sängylle riuhtoen toisiltamme vaatteita. Kun olimme alasti, kiedouduimme toisiimme niin, että tunsin Laurin kovan ja kuuman kalun itseäni vasten. Lauri suuteli minua kaikkialle. Minä tartuin Laurin kaluun ja pidin siitä kiinni. Se sykki paksuna kädessäni. Kiipesin Laurin päälle ja ohjasin hänen villin kalunsa reiälleni. Painoin alaspäin. Kalu liukui sisään ihanan pehmeästi, vaikka se oli kivikova. Minusta tuntui kuin se olisi halkaissut minut ja täyttänyt minut. Minä sykin ja imin kaikilla lihaksillani tuota ihanan herkullista sauvaa sisälläni.

Minä aloin keinua ylös ja alas. Kalu liukui sisälläni ja venytti minussa kaikkia herkkiä ihania kohtia. Me suutelimme, huohotimme, vikisimme mielihyvästä. Minun lanteillani syttyi kuuma palo. Väristyksiä nousi minussa sitä mukaa, kun kalu työntyi syvälle sisälleni. Puristin sitä jokaisella nostolla, ettei se liukuisi ulos minusta. Lauri oli paksuna ja kovana. Lauri sykki sisälläni. Kalu koveni, se paksuni ja minä tunsin, miten orgasmin suuri laine oli tempaista minut. Minä juurruin kiinni Laurin tappiin, minä huusin. Laurin siemenet syöksyivät kuumina sykäyksinä sisääni ja pursuivat lopulta kuumana virtana minusta. Lepäsin Laurin rinnan päällä rentona hänen kalunsa syvällä sisälläni. Se seisoi yhä, vaikka ei enää niin kovana kuin hetki sitten. Suutelimme. Se tuntui jumalaisen hyvältä. Tunsin, kuinka Laurin kalu pehmeni ja valahti ulos minusta.

”Rakas, se oli ihanaa”, kuiskasin. Lauri vain nyökkäsi.

Makasin Laurin rinnan päällä vielä jonkin aikaa. Tai oikeastaan aika oli pysähtynyt. Laskeuduin Laurin viereen ja otin hänen märän pehmeän kalunsa käteeni. Hyväilin sitä hellästi. Se alkoi paksuta ja kovettua. Suutelin terskaa. Se maistui rakastelun kaikille mehuille. Kohta olimme taas valmiit uuteen rakasteluun. En ole koskaan ennen nauttinut rakastelusta niin paljon kuin nyt. Onneksi tätä ihanuutta jatkuu yhä tänään."

http://www.itsetyydytys.org/novellit/no ... hp?id=2882
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:Kivekset olivat kuin pienet linnunpojat käsissäni.
Ruahhahhah. En tiedä kumpi säälittää enemmän, se, että luet tällaista paskaa, vai se, että pidät tällaista kauniina ja ihailtavana. Absurdia siirappipaskaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kivekset olivat kuin pienet linnunpojat käsissäni.
Ruahhahhah. En tiedä kumpi säälittää enemmän, se, että luet tällaista paskaa, vai se, että pidät tällaista kauniina ja ihailtavana. Absurdia siirappipaskaa.
Onhan tuo kliseinen ja imelä. Ja tuo pallien puristelu voi olla epämiellyttävää. Kuitenkin äkkiä etsien ainoa löytämäni naisen näkökulmasta kirjoitettu, jossa oli noin pitkään kyrvän ylistämistä. Jos nyt on naisen eikä nörttipojan tekele.

Kitinän naiset tai sinä kirjoittakoot kyrvästä vielä paremmin. Siihen pyrin tällä ketjullani, mutta kunnon perusteluja kyrvän erinomaisuudelle ei vielä näy. Vain lyhyitä mainintoja, että hyväähän se.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:Kitinän naiset tai sinä kirjoittakoot kyrvästä vielä paremmin. Siihen pyrin tällä ketjullani, mutta kunnon perusteluja kyrvän erinomaisuudelle ei vielä näy. Vain lyhyitä mainintoja, että hyväähän se.
Mitäs jos sä kirjoittaisit vastaavanlaisesti pillun erinomaisuudesta, ni ehkä ne naisetki sit innostuis kirjottelee esimerkin mukaisesesti kyrvästä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kitinän naiset tai sinä kirjoittakoot kyrvästä vielä paremmin. Siihen pyrin tällä ketjullani, mutta kunnon perusteluja kyrvän erinomaisuudelle ei vielä näy. Vain lyhyitä mainintoja, että hyväähän se.
Mitäs jos sä kirjoittaisit vastaavanlaisesti pillun erinomaisuudesta, ni ehkä ne naisetki sit innostuis kirjottelee esimerkin mukaisesesti kyrvästä?
En minä niin pitkästä ajasta maksa, että ehtisin katselemaan pillua kunnolla. Enkä silloin saa paljaalla kyrvällä tunnustella.

Mihis muuten katosi Posteljaanan viesti? Miksi? Arkaileeko rakkauttaan minuun? Toki Panin muistiin, milloin Posteljaana Saa ja missä asennossa parhaiten!

Muuten perusta sää Manala se pilluketju ja naiset tai miksei me eikun te homotkin ylistäkööt kyrpää täällä!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Jooen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:Jooen.
Kerro sitten kyrvästäsi. Kaikille on tullut selväksi, että juuri sinä rakastat omaa kyrpääsi. Autoeroottinen homo!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Tykkääkö naiset kyrvästä? Miksi?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:Kerro sitten kyrvästäsi.
Se on sellainen kiva lihapötkylä jota on mukava liikuttaa pillussa. Pyllyysi se tuskin mahtuisi ilman suunnatonta tuskaa.
Vastaa Viestiin