mies??

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Mirja75

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Mirja75 »

bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Jos aiot vetää herneen nenuun kaikesta, olet väärässä paikassa.
Ja sinä olet niin täydellinen.
Kyllä. Ainakin olen erittäin tyytyväinen itseeni ja olemiseeni. Ilman alemmuuskomplekseja :]
That's perfect.
onneksi olkoon!!!
Fcuk

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä oon semmonen vaimo, johon ois syytä olla tyytyväinen mut en kyllä oikein ole itse itseenikään juuri nyt. Voisin floodata kanssasi palstan täyteen miesvihaisia älyttömyyksiä, itsesäälilisällä toki, mut vaihdeltasko samalla vaikka hottismiehistä linkkejä tai jotain?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Onslow kirjoitti:Hiphei ja hurraa. Lisää EW-hahmoja täältä puuttuukin :roll:
Itse asiassa näitä esiintyy useimmiten vain yksi kerrallaan. Tai siis en minä ainakaan ryhdy tuon tyyppiseen keskusteluun, jos joku muu (tässä: Madonna) on jo ottanut homman hoitaakseen - sellainen nimittäin vaatii ihan oikeaa paneutumista ja vaivannäköä.

...Vielä kun sama koskisi myös turhanpäiväistä paskanjauhantaa ja ylemmyydentuntoista vittuilua! :P
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:Kyllä. Ainakin olen erittäin tyytyväinen itseeni ja olemiseeni. Ilman alemmuuskomplekseja :]
That's perfect.
Et kuitenkaan käyttäydy uutta kirjoittajaa kohtaan ilmoittamaasi profiiliin sopivalla tavalla. Lieneekö siihen jokin muu syy kuin tyytymättömyys itseen ja omaan olemiseen?
Monsieur Manala

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ei jumalauta.

Bliss ihan asiallisesti ohjeistaa niin ensimmäinen vetää herneet, toinen työntää kielen newcomerin perseeseen ja kolmas kuokkii taas keittiössä psykankirjansa kanssa.

Ei tosiaan ihme ettei tänne eksy lisää jengiä kun sähköfortuna pamauttaa jo startista multipallot peliin ilman että mailat toimii.
Monsieur Manala

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:Nyt täällä tuli täystyrmäys. Olo on kuin koettaisi suomenkielisenä mennä ankkalammikolle rapukesteille. Idiootit.
No olet se sinäkin yksi vitun vatipäiden ankkalammikko kyllä. Täällä ollut mitään täystyrmäystä missään näköpiirissä. Ihan aiheellista opastamista ja sen perään pientä veljellistä naljailua siitä hyvästä että vastapuoli sortui siihen nähden tarpeettomaan itkumarttyyrivuodatukseen. Pertti voi rauhassa elää pamperseissa siellä omassa lintukodossaan, mutta jos edellämainittu sanailu tuotti jotain suuria vääryyden ja tuskan tunteita, on oikeasti aika sulkea paha internet. Vitun nössö.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pertti on oikeessa!
En käsitä miks täysin tuntemattomalle tyypille täytyy ensimmäisenä aukoa päätään.
"Opettele lainaamaan niin oot lähes kehityskelpoinen" ei oo mitään asiallista ohjeistamista. Eikä sen puoleen noi "Nyyh, oot marttyyri, itse olen täydellinen"-heitot mitään veljellistä naljailua vaan vittuilua.
Jos jaksaa asiaan puuttua niin samalla vaivalla vois tosiaan ohjeistaa sen sijaan että vittuilee.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tässä ketjussa ei ole päänaukomista nähtykään. Täydellisyyden jokainen määrittelee omalla kohdallaan itse.
Enempää en viitsi sanoa, ettei todella lipsahda vittuilun puolelle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Epäkohtelias voi olla muutenkin kuin "vittuilemalla oikeasti". Esimerkiksi sen esiin tuominen, kuinka itsellä pyyhkii hyvin, kun toinen on juuri avautunut omista itsetunto-ongelmistaan, ei ole empaattista eikä lämminsydämistä. Vastaamatta jättäminenkin olisi parempi, eikä erityisen vaikea hyvinvoivan ja itsestään pitävän ihmisen toteuttaa.

Mitä kauemmin täältä on yhtäjaksoisesti pois, sitä kauemmaksi aikaa tekee mieli jäädäkin. Oikeasti tuollainen mangunta nimittäin on ihan vitun pikkusieluista, ilmeisesti ihan vaan huvin vuoksi tapahtuvaa kiusaamista. Kommentit jätetään itse määritellyn "oikean vittuilun" rajan alle, ja jäädään odottamaan että tulokas hermostuu. Sen jälkeen voidaan sitten tökkiä ja nälviä toista, kun meni niin "pienestä" hermostumaan. Itseäni tämä vituttaa ensisijaisesti siksi, että se estää tehokkaasti kunnon keskustelujen (omalla määritelmälläni) alkamista. Täytyy olla harvinaisen rohkea ja sinnikäs, että a) uskaltaa tuoda jotakin todellista ja henkilökohtaista esiin tällaisessa tarhakakaroiden paskalaarissa, ja sen jälkeen vielä b) jatkaa keskustelua asialinjalla siitä paskanheitosta huolimatta, johon jokainen ketju yritetään hukuttaa.

Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.
NuoriDaavid

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:

Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.
Liittymättä erityisesti päivän epistolaan, niin kova komppaus tälle. Ihminen, joka on todella aidosti onnellinen ja tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ei uskoakseni koe erityistä tarvetta vittuilla muille.

Se, mistä tällaisen ihmisen löytää, on toki jo laajempi kysymys.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

EveryWoman kirjoitti: Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.
Voin vannoa, että kaikenmaailman keskustelupalstoilla vittuilen (tai "vittuilen") juuri samalla tavalla jatkossakin, vaikka jostain kumman syystä henkinen hyvinvointini tästä vielä lisääntyisi.
Tässä ei ole minkäänlaista pähkinää purtavaksi, nettipaskanjauhantaa ei tule ottaa niin vakavasti. Jos nimimerkki vittuilee nimimerkille, se on kokolailla eri asia kuin jos vastaavanlaisesti auon päätä naamatusten (jota en tee, ja päänaukomista ei ole edes tapahtunut). Toisilla näyttää olevan tapana ottaa jokainen sana henkilökohtaisena vittuiluna ja yleisenä dissaamisena sekä yrittää lukea rivien välistä jotain, jota sinne ei ole kirjoitettu.
Mua ei kiinnosta yhtään mitä joku on mieltä nettipersoonastani. Intresseissäni ei myöskään ole henkilökohtaisten asioideni tuonti julkisuuteen tai niiden laajamittaisempi puinti - sen enempää mitä olen jo tehnyt.
Jos jotain pitää pyytää anteeksi, niin olen pahoillani korkeintaan siitä, että joku on niin idiootti, että ottaa vakavissaan jokaisen asian, jota mm. tälle palstalle kirjoitetaan.
Duck

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihminen, joka on todella aidosti onnellinen ja tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ei uskoakseni koe erityistä tarvetta vittuilla muille. Se, mistä tällaisen ihmisen löytää, on toki jo laajempi kysymys.
Niin, minähän olen vittuilematta muille vain omaa nössöyttäni, ei se mistään onnellisuudesta johdu. :)
Duck

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Intresseissäni ei myöskään ole henkilökohtaisten asioideni tuonti julkisuuteen tai niiden laajamittaisempi puinti - sen enempää mitä olen jo tehnyt.
Sehän se vasta "hieno" taktiikka onkin. En nyt suoraan sano tätä sinulle, mutta totean yleisesti: pidetään visusti omat henkilökohtaiset asiat ( = heikkoudet) salassa, ja hyökätään muiden kimppuun käyttämällä aseina niitä henkilökohtaisuuksia ( = heikkouksia) joita he ovat syystä tai toisesta menneet itsestään paljastamaan. Esimerkiksi avautuakseen ja saadakseen apua. Ja kun toinen tähän hyökkäykseen jotenkin reagoi, kruunataan kokonaisuus kuittaamalla mikä tahansa reaktio "vinkumisena".
NuoriDaavid

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:...
Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella et vaikuta onnelliselta. Jos olisit onnellinen, niin et uskoakseni vittuilisi yhtä innokkaasti.
Mirja75

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Mirja75 »

Sitä täytynee kovettaa luonnetta... :kele:
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti: Mielenkiintoinen lähinnä siinä mielessä, että siinä oletetaan nimimerkkien olevan anonyymejä ja muutenkin täysiä tuntemattomuuksia toisilleen. Kumpikaan kun ei oikein päde tällä palstalla.
Niin, katsos kun... tämä todellinen eläminen ja oleminen liittyy varsin vähän yhteenkään toiseen nimimerkkiin.
NuoriDaavid kirjoitti: Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella et vaikuta onnelliselta. Jos olisit onnellinen, niin et uskoakseni vittuilisi yhtä innokkaasti.
Kuinkas hyvin sinä tunnet mut tämän nimimerkin takana voidaksesi olettaa tuollaista? :P

Duck kirjoitti: En nyt suoraan sano tätä sinulle, mutta....
...hyökätään muiden kimppuun...
Et nyt suoraan sano minulle, mutta... :D
Kuinka paksusta ratakiskosta pitää vääntää, että mitään hyökkäystä ei ole tapahtunut. Kritiikki quoten käytöstä on hyökkäys? Okei.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Mielenkiintoinen lähinnä siinä mielessä, että siinä oletetaan nimimerkkien olevan anonyymejä ja muutenkin täysiä tuntemattomuuksia toisilleen. Kumpikaan kun ei oikein päde tällä palstalla.
Niin, katsos kun... tämä todellinen eläminen ja oleminen liittyy varsin vähän yhteenkään toiseen nimimerkkiin.
Luen tuo niin, että kärsit empatian puutteesta.
Taatusti, varsinkin nettipalstoilla. En katso sitä kovin pahaksi kärsimykseksi kylläkään.
Duck

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Kuinka paksusta ratakiskosta pitää vääntää, että mitään hyökkäystä ei ole tapahtunut. Kritiikki quoten käytöstä on hyökkäys? Okei.
Kuinka paksusta ratakiskosta pitää vääntää etten olettanutkaan minkään hyökkäyksen tapahtuneen? Se oli yleinen toteamus tilanteesta joka on ollut status quo jo vuosia.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

1.
bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:...
Kun opettelet vielä lainaamaan tekstiä, oot lähes kehityskelpoinen.
2
Onslow kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti: kiitos tästäkin :cry:
sinäkö täällä määräät miten täällä kirjoitetaan??
Ei vaan palstan säännöt.
3.
bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:3 erillistä pelkän hymiön sisältävää postausta
^Floodaus on ei-toivottavaa
4.
bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Minusta jos jätetään tämä loppupolveutuminen tyyliseikkoihin pois niin täällä on puhuttu (pitkästä aikaa) asiaakin.
Ku mä en osaa mitään, en kirjoittaa oikeinkaan :cry:
Nyyh.
Marttyyrius ei kannata, kannattaa poimia ns. "vittuilusta" pointit ja tehdä tekstistäsi helppolukuisempaa. Nähdäkseni täällä ei tänään ole vielä kukaan oikein todella vittuillut kenellekään.
jne

Se vittuilu oli missä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tikusta asiaa oikein kunnolla. Onhan se ikävää, jos esim. kirjastossa kirjastotäti tulee huomauttamaan, että täällä ei saa huutaa/leikkiä hippaa/polttaa/muuten sekoilla tai koulussa kerrotaan, että tunnilla pitää istua/ennen tuntia tehdä läksyt/muuten käyttäytyä ihmisiksi. Vittuilua kaikki tyynni, kun pitää noudattaa sääntöjä, jotka joku muu kuin kritiikin kohde on luonut. Jos yhteiskunnan säännöt eivät kiinnosta, voi ihan aikuisten oikeasti painua sinne vittuun.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 09.01.2009 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella et vaikuta onnelliselta. Jos olisit onnellinen, niin et uskoakseni vittuilisi yhtä innokkaasti.
Kuinkas hyvin sinä tunnet mut tämän nimimerkin takana voidaksesi olettaa tuollaista? :P
Mähän kirjoitin juuri "Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella" eli luonnollisesti mielikuvani sinusta perustaa täysin teksteihisi.

Eli mielikuvani voi toki olla hyvin pitkälti erova todellisuuden kanssa. Tai sitten ei.

Enhän minäkään toki ole sama asia asia kuin NuoriDaavid ja palstakontribuutioni on jonkinlainen karikatyyri ja parodia irl-minästäni.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Enhän minäkään toki ole sama asia asia kuin NuoriDaavid ja palstakontribuutioni on jonkinlainen karikatyyri ja parodia irl-minästäni.
Tuo tiramisu-juttu olisikin aika karmea irl-touhuksi. Miksei jokin banaalimpi juttu, vaikka lämmin pullapitko tai jokin vastaava?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
bliss kirjoitti:...
Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella et vaikuta onnelliselta. Jos olisit onnellinen, niin et uskoakseni vittuilisi yhtä innokkaasti.
Komppaan täysin EW:a ja lekuria. Bliss yrittää tässä väkisin todistella ja vakuutella olevansa harmoonisen onnellinen, hyvinvoiva sekä kaiken lisäksi muiden yläpuolella - häntä kun ei muka yhtään kiinnosta mitä nettipersoonastaan ajatellaan. Toi on paskapuhetta. Sen kauniimmin en asiaa osaa ilmaista.

Tämä on taas niin hiekkalaatiokkoa, niin hiekkalaatiokkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Netissä vietetty aikakin tätä tekee muiden mahdollisten seikkojen lisäksi. Muistan joskus ammoin jopa Manalan antaneen kirjalliset, oikein asialliset ja kohteliaat ohjeet jollekulle tulokkaalle siitä miten lainaaminen toimii.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Bliss yrittää tässä väkisin todistella ja vakuutella olevansa harmoonisen onnellinen, hyvinvoiva sekä kaiken lisäksi muiden yläpuolella - häntä kun ei muka yhtään kiinnosta mitä nettipersoonastaan ajatellaan. Toi on paskapuhetta. Sen kauniimmin en asiaa osaa ilmaista.
Muru, mulla ei ole tarvetta todistella mitään :)
Myös teidän kaikkien mielipiteet nettipersoonastani ovat _ihan_oikeasti_ yhdentekeviä. Sulla toki on oikeus omaan mielipiteeseesi paskapuheistani. Pus.
Vastaa Viestiin