mies??

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

No voi nyt jumalauta mikä haloo nousi jostain muka-epäkohteliaisuudesta, kun päivittäin (kyllä, p-ä-i-v-i-t-t-ä-i-n) muissa ketjuissa yksi jos toinenkin on oikeasti epäkohtelias - jopa niin että sen huomaa ilman syväanalyysia.
Ai mutta olinkohan nyt epäkohtelias?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Madonna »

bliss kirjoitti:No voi nyt jumalauta mikä haloo nousi jostain muka-epäkohteliaisuudesta, kun päivittäin (kyllä, p-ä-i-v-i-t-t-ä-i-n) muissa ketjuissa yksi jos toinenkin on oikeasti epäkohtelias - jopa niin että sen huomaa ilman syväanalyysia.
Tän ketjun epäkohteliaisuus vaimikäsenytoli, oli kyllä ihan muusta johtuvaa kuin blissin sanomisista, niin uskon.
Välillä ihmisillä on vaan huonoja päiviä ja ne purkautuu miten sattuu ja etenkin netissä ne just purkautuu miten sattuu.
Aletaan monesti jauhaa jostain ihan asian vierestä ja muka-vittuiluista kun vaan halutaan jostain jauhaa kun taas toisena päivänä ohitellaan ihan ilman mitään kipuja ja analyysejä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:No voi nyt jumalauta mikä haloo nousi jostain muka-epäkohteliaisuudesta, kun päivittäin (kyllä, p-ä-i-v-i-t-t-ä-i-n) muissa ketjuissa yksi jos toinenkin on oikeasti epäkohtelias - jopa niin että sen huomaa ilman syväanalyysia.
Mä en lue kaikkia ketjuja, ja jaksan huomauttaa lähinnä silloin kun uskon että keskustelusta olisi voinut tulla itseänikin kiinnostava ilman epäkohteliaisuuksia. No en ihan aina silloinkaan. Sullekaan tuskin uudestaan huomautan, kun tuossa aiemmin teit kantasi selväksi - eli en enää odotakaan sun toimivan jotenkin toisin.
bliss kirjoitti:Ai mutta olinkohan nyt epäkohtelias?
Ei tuo ylläoleva mua ainakaan haitannut. Toivon, ettei suakaan huomautteluni haitannut (kuten aiemmin sanoit).
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miksi tämä ketju on erotiikassa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

EveryWoman kirjoitti: Ei tuo ylläoleva mua ainakaan haitannut. Toivon, ettei suakaan huomautteluni haitannut (kuten aiemmin sanoit).
Ei haitannut. Jaksan yhä edelleen kyllä ihmetellä, että miten ihmeessä jotakuta saattoi haitata se mistä tämä koko juttu sai alkunsa.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Miksi tämä ketju on erotiikassa?
Koska trolli halusi alunperin tietää, miksi miehet katsovat naisten kuvia vaikka ovat naimisissa/parisuhteessa :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miksi tämä ketju on erotiikassa?
Koska trolli halusi alunperin tietää, miksi miehet katsovat naisten kuvia vaikka ovat naimisissa/parisuhteessa :D
No eihän siinäkään ole mitään eroottista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: No eihän siinäkään ole mitään eroottista.
No ei, mutta trolli suuttui ja poistui joten varsinaista totuutta ei saada ehkä koskaan selville. :(
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Shrink tai suhteilut olisi ehkä ollut osuvampi paikka aloittajan kyselylle mutta toisaalta jos poikkeaa jollain uudella foorumilla ja alkaa käytellä sitä lukematta ensin pidempään juttuja ja niitten sijoittelua, on vaikea päätellä mihin aloituksensa laittelee.
Eikä sillä kai niin kamalasti ole väliä kun täällä ei ole osiota jossa olisi ehdottoman kiellettyä vittuilu (sellaisiakin foorumeita on missä on ihan suojattuja alueita ja missä sitä mieltä sitten voi purkaa sillä lailla rauhassa) mikä taas ei anna minun mielestä riittävän monipuolista palautetta vaan lähinnä jotain myötäkarvaan silittelyä ja voimahaleja :laatta:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Madonna kirjoitti:...täällä ei ole osiota jossa olisi ehdottoman kiellettyä vittuilu (sellaisiakin foorumeita on missä on ihan suojattuja alueita ja missä sitä mieltä sitten voi purkaa sillä lailla rauhassa) mikä taas ei anna minun mielestä riittävän monipuolista palautetta vaan lähinnä jotain myötäkarvaan silittelyä ja voimahaleja :laatta:
Sehän se ongelma tässäkin tapauksessa taitaa olla, että jotkut (tässä esim. Manala) näkevät vittuiluna senkin, että sanotaan suoraan (kuitenkin ilman loukkaamispyrkimystä), miltä joku sanojaan päin näyttää. Esim. jos kaverini haisisi jatkuvasti kuolemalle, niin että naiset karttaisivat häntä jo yksin siitä syystä, olisi ilmeisesti joidenkin mielestä vittuilua huomauttaa asiasta vaikka neutraalistikin. Tai kun toinen sanoo: "Oon ihan älyttömän ruskettunut!!1!", on ehkä jonkun mielestä vittuilua vastata totuudenmukaisesti: "Et kyllä näytä siltä".

...Ehkä siis olenkin toiminut itseäni vastaan toivoessani edes sinne Shrinkiin tiukempaa moderointia?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Madonna »

EveryWoman kirjoitti: Shrinkiin tiukempaa moderointia?
Nämä tiukemmin moderoidut "shrinkit" tuottavat usein vain rutkasti muualla purkautuvaa asiaan liittyvää mutta aika tunnistamatonta avautumista kun asian ns. oma osio antaakin vain liirumlaarumia eikä ole sitten kuitenkaan sitä mitä avautuja kaipaa ja haluaa.

Mutta toisaalta jos olisi paikka missä tietäisi ettei voi ihan paskasangollisia niskaan saada, niin toisihan se tietysti vakavampia aiheita keskusteluihin.
Paha sanoa mikä olis hyvä ja toimiva systeemi.
Mikään moderointi ei kyllä suojaa jos joku haluaa kakkapalloilla nakella ja omaa oivaltavan mielenlaadun mutta ei se ehkä ihan käsiin hajoa koko keskustelu ja joissain tapauksissahan on mennyt koko foorumikin :lol: missä taas onkin jo oma hupinsa seurata ja miksei osallistuakin.

Taitaa kuitenkin netti vielä(kin) hakea toimivaa sanatonta säännöstöä.
Monsieur Manala

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:trolli suuttui ja poistui joten varsinaista totuutta ei saada ehkä koskaan selville. :(
Ei poistunut vaan loi 10 vaihtoehtoista nimimerkkiä toim. huom.
Monsieur Manala

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

EveryWoman kirjoitti:Sehän se ongelma tässäkin tapauksessa taitaa olla, että jotkut (tässä esim. Manala) näkevät vittuiluna senkin, että sanotaan suoraan (kuitenkin ilman loukkaamispyrkimystä), miltä joku sanojaan päin näyttää.
Miks musta nyt tuntuu kuitenkin että sinä tässä keskustelussa olet se osapuoli joka näkee vittuiluna vähän mitä sattuu ja missä sattuu, kun otetaan huomioon Blissin kirjoitukset? Toki saa sanoa jos ei pidä jonkun mielipiteestä tai tavasta keskustella, mutta eikö se ole sinusta henkilökohtaisuuksiin menemistä että aletaan pohtimaan ja perustelemaan toisen keskustelutapaa jopa hänen oletetuilla mielenterveydellisillä epätasapainotiloillaan tai ongelmillaan? Se on mielestäsi ihan ok eikä mitään vittuilua? Jopa tarpeellista?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Monsieur Manala kirjoitti:Miks musta nyt tuntuu kuitenkin että sinä tässä keskustelussa olet se osapuoli joka näkee vittuiluna vähän mitä sattuu ja missä sattuu, kun otetaan huomioon Blissin kirjoitukset?
En tiedä, koska itse en arvioi kenenkään täällä näkevän vittuiluna "vähän mitä sattuu". Joidenkin mielestä on epäkohteliasta keskustella henkilökohtaisella tasolla aina, jos aihe voidaan nähdä kielteisenä, toisten mielestä taas neutraalien huomioiden tekeminen kielteisinä ilmenevistä asioista ei sinänsä ole epäkohteliasta, vaan epäkohteliaisuus riippuu enemmän sanomisen tavoista ja käytetyistä tyylikeinoista. Jälkimmäiset lienevät vähemmistössä niin täällä kuin muissakin yhteyksissä.
Toki saa sanoa jos ei pidä jonkun mielipiteestä tai tavasta keskustella, mutta eikö se ole sinusta henkilökohtaisuuksiin menemistä että aletaan pohtimaan ja perustelemaan toisen keskustelutapaa jopa hänen oletetuilla mielenterveydellisillä epätasapainotiloillaan tai ongelmillaan?
Kuten edellä käy ilmi, henkilökohtaisella tasolla keskustelu ei aina ole mielestäni epäkohteliasta. Minulla ei kuitenkaan ole tapana alkaa argumentatiivisesti esitellä näkemystäni tai oletuksiani toisten mielenterveydestä. Sitä pidän epäkohteliaana. Jos sen sijaan joku itse esittää itseään koskevan väittämän, joka minun suuntaani näyttää ristiriitaiselta (esim. "Olen ruskettunut", vaikka minusta ei siltä näytä), en pidä epäkohteliaana sen kertomista, miltä asia minusta vaikuttaa. Tällaista ei pidä ottaa minään objektiivisuuteen pyrkivänä väittämänä, vaan minun subjektiivisena näkemyksenäni.
Se on mielestäsi ihan ok eikä mitään vittuilua? Jopa tarpeellista?
Jos puhutaan neutraalista havaintojen tekemisestä (= sen sanomisesta, miltä joku jonkun silmissä näyttää), niin ainakin itse olen kovasti kiitollinen niille ihmisille, jotka ovat omalla kohdallani viitsineet nähdä sen vaivan, siis muusta syystä kuin vittuillakseen (joka on helppoa, neutraalisti asiasta sanominen puolestaan ei). Tietysti näiden kommenttien arvo on vielä suurempi silloin, kun kommentoija tuntee toisen muutenkin kuin vain nettipalstailun kautta, mutta toisaalta joillakin tietyt jutut korostuvat ainoastaan netissä.

Ymmärrän ja hyväksyn senkin, että joku ei näe tällaisella kommentoinnilla mitään arvoa, mutta se ei muuta tekstejäni vittuiluksi.
NuoriD

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Alkavan kesän kunniaksi lähetämme uusintoja. Nostan tämän ketjun ylös, koska se viihdyttävyydessään ansaitsee sen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt olen viimein mies, kourin olutravintolassa tarjoilijan persettä antaumuksella, vihdoinkin olen tehnyt tuon miehisen ja typerän teon! 8)
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Nyt olen viimein mies, kourin olutravintolassa tarjoilijan persettä antaumuksella, vihdoinkin olen tehnyt tuon miehisen ja typerän teon! 8)
Kokeile seuraavaksi tarjoilijatarta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: mies??

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Nyt olen viimein mies, kourin olutravintolassa tarjoilijan persettä antaumuksella, vihdoinkin olen tehnyt tuon miehisen ja typerän teon! 8)
Kokeile seuraavaksi tarjoilijatarta.
No, se oli naispuoleinen baarimikko..
Häneen sopii tarjoilijatar-nimike huonosti, vaikka luultavasti onkin vaimoasi kauniimpi?
Vaikka esim. Ninni on töissä ravintoloissa, ei tule mieleen kutsua häntä tarjoilijattareksi. 8) Haltia-Haltiatar? Haltija-Haltijatar.. Perijä-Perijätär?
Joskus tuntuu olevan erilaista sykettä nimipareissa? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin