Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja pakon edessä paljastaisin Gattiksen kaltaiselle inhotukselle:

Paljaat Tissini
2
20%
Paljaan Peppuni
0
Ei ääniä
Lantionseutuni paljaana navasta polviin, ei välttämättä pillun levittelyä
1
10%
Mitä sitä kursailemaan, kaiken näytän ja levittelen ja annan pilluakin Gattikselle!
7
70%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen kysynyt tätä ennenkin. Dementoituessani kierrätän aiheitani. Ja asia kiinnostaa minua edelleen.

Nyt Naiseuden Mysteeriosta haluaisin tietää, minkä osan vartalostaan naiset itse kokevat peiteltävimmäksi eli siweellisesti ajatellen viimeiseksi, minkä näyttäisivät ulkopuoliselle.

Jos olisi ihan pakko, vaikka kuoleman uhalla paljastaa jotain vartalon indimiosia minun kaltaiselleni vanhalle irstaalle runkkari-tirkistelijälle, mikä se olisi?

Vaihtoehdot:

Olen nainen ja pakon edessä paljastaisin Gattiksen kaltaiselle inhotukselle:

Paljaat Tissini
Paljaan Peppuni
Lantionseutuni (edestäpäin) paljaana navasta polviin, ei välttämättä pillun levittelyä
Mitä sitä kursailemaan, kaiken näytän ja levittelen ja annan pilluakin Gattikselle!

Itse veikkaan, että monilla on vaikeuksia valita tissien ja pepun näyttämisen välillä. Riippuu kumman alueen kokee nätimmäksi. Kuitenkin muistakaamme, että nekin naiset, jotka uimarannolla eivät halua esiintyä yläosattomissa, vaikka tisut olisi hyvät, saattavat silti käyttää bikinin alaosana narustringejä, joissa takaapäin katsoen ihan sama, vaikka perse olisi paljaana. Vaikka olisi miten kauhia katiska. Toisaalta sitten yläosattomissa viihtyvät eivät rannoilla riisu alaosaa julkisesti.. hmmm..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voisin minä saunan jälkeen helikopteria heiluttaa.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Samaa nahkaa kaikkialta.
bliss

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kuinka typerä voikaan joku olla :tiistai:

Vaihda Gat kuvake.netiin tai irc-galleriaan tiirailemaan teinejä, täällä ei ole sulle mitään nähtävää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:Kuinka typerä voikaan joku olla :tiistai:
.
Kiitos!
Taas tein vaikutuksen!

Mutta nyt kaduttaa, että laitoin tuon viimeisen vaihtoehdon. Jo kolme on pallottanut sen. Ymmärrän olevani vastustamaton ja moni Kitinämisu haluaisi olla sukupuoliyhdynnässä kanssani. Kuitenkin tässä kyselyssä tuo sotkee varsinaista kysymystä, jotta mikä on naiselle itselleen intiimein ja kätkettävin alue: Tissit, peppu vai lantionseutu edestäpäin.

Jatkossa toivon vastaajamisujen harkitsevan sitä ensin. Jos viimeisen silti pallottaa, sitten pitää antaa myös. Sitä pillua. Minulle. Tietysti henkilökohtaisesti koen sen parhaana ratkaisuna, mutta se ei Tyydytä akateemisesti tämän kyselyn tarkoitusta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gat kirjoitti: Itse veikkaan, että monilla on vaikeuksia valita tissien ja pepun näyttämisen välillä. Riippuu ...
Joo, siis tissit riippuu tällä hetkellä enemmän kuin peba, siinä kuitenkin on selluliittikönttejä. Saisit kuule ihan itse valita hirveyden nähtäväksesi!
Äiti ei tiedä
daddykillkill

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ mm. Raejuustoa!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä kysely menee ihan Pipariksi!
Jo viisi misua on pallottanut haluavansa näyttää minulle kaiken ja olla sukupuoliyhdynnässä kanssani. Ilmeisesti tein virheen, kun kyselyyn laitoin tirkistelijäksi itseni, kaikkien naisten unelma-alfauroksen. Niin sen täytyy olla, kognitiivinen dissonanssi estää muut tulkinnat pallotuksista.

Ehkä jatkossa myös minua haluavat ja niin pallottavat naiset voisivat lisäksi kertoa yleisemmin, minkä sanomistani osastoista kokevat siweellisyyssyistä peiteltävimmäksi, ja jonkun minua vastenmielisemmän katseilta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisen siweellisesti intiimein eli peiteltävin alue?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti:^ Ei sitten käynyt mielessä se mahdollisuus että palstan urokset ihan vittuillakseen ovat ahkerasti pallottaneet tuota viimeistä vaihtoehtoa?
Ei se niin VOI olla. Kyllä niiden TÄYTYY olla minua himoitsevia misuja.
Leila kirjoitti:
Gat kirjoitti: Itse veikkaan, että monilla on vaikeuksia valita tissien ja pepun näyttämisen välillä. Riippuu ...
Joo, siis tissit riippuu tällä hetkellä enemmän kuin peba, siinä kuitenkin on selluliittikönttejä. Saisit kuule ihan itse valita hirveyden nähtäväksesi!
Jos on kuten sanot, valitsen nähdä nakun lantionseutusi edestäpäin. Jostain kummasta syystä se on minulle naisen kiihoittavimpia ellei kiihoittavin alue.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin