Nainen, oletko nuollut pillua?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja:

Olen nuollut pillua
11
48%
En ole nuollut pillua
8
35%
En ole nuollut pillua, mutta haluaisin nuolla pillua
3
13%
Kai lasketaan, että olen sormettanut pillua olematta lääkäri tai hoitsu vaikken nuollut?
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 23

NuoriDaavid

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dear Penthouse Letters,

I never thought it could happen to me.

I was in my car, driving down the road towards the stop light, when it suddenly turned green right in front of me and I didn't have to stop or even slow down! Then, as I approached the next light, it too turned green!

I swear I'm not making this up!

All Greens, New York, NY
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Monsieur Manala kirjoitti:Olen! Olenolenolen olen! Häähhää!
Nuolitko auton eupenkin laittialla polvet kyntäen, nainen räpylät kojelaudalla?
Olit notkeena? Muistat varmaan kuinka itse lattialla otin namua.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Rouva Pupu kirjoitti:Oon.
Unissasi kuten omanikin hah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Hahhaa
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 03.03.2009 20:24

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Hahhaa »

Fcuk kirjoitti:
Gat kirjoitti:Feikkien vastapainoksi toivoisin yksityiskohtaisia kuvauksia naisten toisen naisen pillun nuolusta. Jos sä et olisi nykyään niin kiltti äiti, vaan aikaisempi tuhmistelija, sä kertoisit.
Joo parempaa virkettä löydät seksitarinoista mut sen verran haluan tässä kuumehoureisena jakaa, että paras tai ainakin mieleeni painunein pimpan maistelu tapahtui ns. pakosta, eikä mulla ollut oikeasti mitään mahiksia päästä tilanteesta irti. Jos kyseessä ois ollu kyrpä niin poliisille ois menty mut hitto tää tilanne meni tylyydessään niin yli, etten paljoa kiimaa kyenny peittelee.

Siihen voi kiltti perheenäiti palata perjantai-iltaisin saunan jälkeen kun tarttee saada fiilistä vähän viehkeäks.

Noin yleensä oon kyllä nautiskellu saajan roolissa hippasen enempi mitä tulee noihin pimppipimppijuttuihin. Är. Eikä niitä uskalla antaa ittensä miettiä ku tälleen topicin selauksen verran. Ettei lipsu. Ei se (ruohomatto) oikeasti siellä verkkoaidan takana parempaa ole eihän...
Miten voi toinen nainen nuolla toista pakolla? ajatuksena kiihottaa mutta en silti pysty kuvittelemaan tilannetta todeksi. Onkohan noin oikeasti käynyt? Kerro vähän tarkemmin miten tuollaiseen tilanteeseen voi joutua?
Duck

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Ansiokas eka viesti. Odotatko selontekoa kyrpä valmiina kädessä? Ruuuuuunkkariiiiiiii. :P
Hahhaa
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 03.03.2009 20:24

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Hahhaa »

Duck kirjoitti:^ Ansiokas eka viesti. Odotatko selontekoa kyrpä valmiina kädessä? Ruuuuuunkkariiiiiiii. :P
Runkkari kyllä. Myönnän, sait kiinni.

Mutta en odota selontekoa kyrpä kädessä. Ihmettelin vaan oikeasti. Eli epäilin jutun todenperäisyyttä. Ja eikai silläkään kyllä ole minulle merkitystä. Kunhan selailin foorumia ja tartuin aiheeseen, kun ei ollut muutakaan tekemistä.

En tiedä sääntöjänne/sääntöjäsi. Millainen ensimmäisen viestin sitten tulee olla? Olisiko minun pitänyt esitellä itseni?
Duck

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hahhaa kirjoitti:Olisiko minun pitänyt esitellä itseni?
No esimerkiksi, tuolla Ylipidon Mölinät -osastolla on ketju sille.

Porukkaan saapuminen on vähän niiku treffailua. Olis voinut ekana viestinään ehkä ensin kirjoittaa jotain muuta kuin pyytää selontekoa toisen pillunnuolemiskokemuksista. Mut hei, parempi tääkin kuin vaan hiljaisena stalkkaat tai reggaat vain tirkistelläksesi gallerioita.
Fcuk

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hahhaa kirjoitti:En tiedä sääntöjänne/sääntöjäsi. Millainen ensimmäisen viestin sitten tulee olla? Olisiko minun pitänyt esitellä itseni?
Ei meillä mitään sääntöjä ole, ihan kivasti tartuit tuohon kiinni. Olen sellanen tyyppi, jolla on Päivänsä ja Päivänsä, nyt on kasa niitä päiviä kun en avaudu täällä mistään muusta kuin ehkä äiteydestä tai aviomieheni ihanuudesta. Keväämmällä sitten! 8)

(En pahastu jos nuolettaja haluaa itse avautua, tiedän käyttävän palstaa ainakin kännissä.)
Duck

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Fcuk kirjoitti:ihan kivasti tartuit tuohon kiinni.
No niin, onneksi meillä on Geetzu (=Fcuk) joka osaa suhteuttaa asiat. :)
Hahhaa
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 03.03.2009 20:24

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Hahhaa »

Fcuk kirjoitti:
Hahhaa kirjoitti:En tiedä sääntöjänne/sääntöjäsi. Millainen ensimmäisen viestin sitten tulee olla? Olisiko minun pitänyt esitellä itseni?
Ei meillä mitään sääntöjä ole, ihan kivasti tartuit tuohon kiinni. Olen sellanen tyyppi, jolla on Päivänsä ja Päivänsä, nyt on kasa niitä päiviä kun en avaudu täällä mistään muusta kuin ehkä äiteydestä tai aviomieheni ihanuudesta. Keväämmällä sitten! 8)

(En pahastu jos nuolettaja haluaa itse avautua, tiedän käyttävän palstaa ainakin kännissä.)
Jaa, sulla on aviomies, tietääkö hän nuolemisistasi? Kumpi nuolee paremmin? Ja pian fcuk:n nuolettaja avautumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nainen, oletko nuollut pillua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hahhaa kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Hahhaa kirjoitti:En tiedä sääntöjänne/sääntöjäsi. Millainen ensimmäisen viestin sitten tulee olla? Olisiko minun pitänyt esitellä itseni?
Ei meillä mitään sääntöjä ole, ihan kivasti tartuit tuohon kiinni. Olen sellanen tyyppi, jolla on Päivänsä ja Päivänsä, nyt on kasa niitä päiviä kun en avaudu täällä mistään muusta kuin ehkä äiteydestä tai aviomieheni ihanuudesta. Keväämmällä sitten! 8)

(En pahastu jos nuolettaja haluaa itse avautua, tiedän käyttävän palstaa ainakin kännissä.)
Jaa, sulla on aviomies, tietääkö hän nuolemisistasi? Kumpi nuolee paremmin? Ja pian fcuk:n nuolettaja avautumaan.
Suosittelen kirjoitusten lukemisharrasteitä? Kahlaat pisimmät! Ja parhaimmat ketjut? Läpi niin tutustut porukan ajatusten valumiseen?
Vaikka Riemukieli yrittääkin päästä lopulliseen voittoon liian nopeasti ja pers'panojonoihin, jotka muodostuvat kitinäläisistä!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin