Kolmen kimppa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

en nää teitä ketään nykyisin livenä joten tämä annan tulla omalla nikillä, vastailkaa mustana jos ujostuttaa :]

Mua on pitkään kiinnostanut seksi naisen kanssa mutta käytännön toteutus on aina jäänyt... Nyt sitten viikonloppuna innostuttiin kaverin kanssa pikku pienissään miehen luvalla suutelemaan. Tilanne olisi melko varmasti johtanut jos mihin jos molemmilla ei olisi juuri sattunut olemaan Japanin lippu salossa. Pähkäiltiin että voitaisiin ihan hyvin kokeilla josko seksi keskenään olisi kivaa ja otettaisiin mun mies mukaan. Mies (yllättäen) suostui. Kaverilla on aikaisemminkin ollut joku naisjuttu jonka utelu jäi kesken kun paikalle pölahti muita. Mä luotan molempiin kuin vuoreen ja pidän tosi epätodennäköisenä mitään mustasukkaisuusdraamaa kenenkään osalta. Se mikä arveluttaa on että tuleeko ystävyydestä outoa? Vai syveneekö se? Nyt mä en ainakaan tiedä miten suhtautua mihinkään kun itseä jännittää, kiihottaa, arveluttaa ja ties mitä! Toivon että tässä viikonlopun aikana tulisi tilaisuus jutella kaverin kanssa kahden rauhassa ja ehkä hieman pienemmissä promilleissa.

Mä oon aikaisemmin ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa joista toisen kanssa ollaan kyllä edelleen hyviä ystäviä eikä meidän historia haittaa. Tosin siinä seksi ei enää ole vaihtoehto nyt kun seurustelen. Että ehkä se ystävyys toimii kun seksuaalinen jännite on tavallaan suljettu pois. hmm.

Voishan sitä sopia jotain pelisääntöjä miten tässä jutussa edetään. Toisaalta en haluais suunnitella ja määritellä asiaa liiaksi vaan antaa asioiden edetä omalla painollaan jos ne ovat edetäkseen. Ois aika mahtavaa silti toteuttaa tämä haave. Ehkä mua tässä innostaa sekin että mä saan luvalla ikäänkuin iskeä uutta tyyppiä, se nyt vaan sattuu olemaan nainen. Mä kun olen ihminen joka sinkkunakin tykkää irtosuhteilusta ja "metsästyksestä". Se on vaan puoli jota parisuhteessa ei pääse toteuttamaan, paitsi nyt vähän niinkuin pääsi!

Oletteko te parisuhteessa ottaneet jotain kavereitanne kolmanneksi? Toimiko? Toimi tai ei, pystyivätkö kaikki edelleen jatkamaan yhteiseloa?

Tekstistä tuli käsittämättömän epäselvä vaan se on omassa päässäkin vielä niin epäselvä ja ihanankamala että en saa sitä paremmin jäsenneltyä. Ehkä se tässä ketjun kuluessa jäsentyy.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En haluaisi horjuttaa parisuhdettani hetken huumalla, olen liian tylsä ja herkkäkin siihen. Toinen seikka olisi se, että oma muija ei tod suostuisi jakamaan mua kenenkään kanssa. Koko homma tuntuisi kannaltani älyttömän riskialttiilta.

Mut en ole sanomaan kenellekään mitään, et siitä vaan jos seisoo ja pilde kostuu. Sitä paitsi puhuin jo seksistä kuin leivästä, seksi on kuitenkin kaunis asia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niin, tuo on ihan hyvä pointti. Mutta ehkä se ei horjuta parisuhdetta? Eikä ystävyyssuhdetta? Vaan tuo niihin jotain uutta? En haluaisi jättää kokematta jotain ehkä aivan upeaa vain siksi etten uskalla. Ja jos pilde ei kostu eikä jopo keuli niin hommanhan voi jättää milloin vain kesken.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En usko enää koskaan päätyväni kolmen (tai useamman) kimppaan. Ei vaan jotenkin toimi mun (ylä)pään sisällä. Tai ehkä.. hmm.. jos toinen paisuisi aivan mahdottomaksi laardikasaksi. Enkä mielelläni näe mahdollista vaimoa muiden duunattavana, ehkä sit jos ite ei kykenis - ei voi tietää vielä.

Omasta puolestani saa kaikki kukat kukkia. Jos siltä tuntuu, niin kokeilemaan tai jatkamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mielenkiintoinen aihe ja aiheen käsittelytapa.

Lähestyn asiaa teoreettisesti, koska tällaisesta ei ole käytännön kokemusta. Ensin muutama väittämä:

1. Todellinen ystävyys ei hajoa vastoinkäymisiin vaan näkee vaivaa päästäkseen yli (ja joskus jopa vahvistuakseen) niistä. Sama pätee todelliseen rakkauteen.

2. Hyvä seksi lähentää ihmisiä irrationaalisella, eläimellisellä, vaikeasti kontrolloitavalla voimalla ja joskus varsin yllättävillä tavoilla.

3. Saalistusviettiin ja mahdolliseen vieraan (tuntemattoman) kaipuuseen tuskin saa helpotusta, jos kovin tarkkaan etukäteen suunnittelee ja rajailee.

Olisin valmis melkeinpä lyömään vetoa, että kakkoskohdasta johtuen jonkinlaisiin haasteisiin tuossa kuviossa törmätään, ainakin jos se toimii ja jatkuu pidempään. Jos luotat kumppanisi rakkauteen ja ystäväsi ystävyyteen erittäin paljon, anna palaa mahdollisista tulevista ongelmista piittaamatta. Elämässä ei ongelmilta voi välttyä; tärkeintä on se, miten niiden yli päästään vai päästäänkö ollenkaan. Eli suosittelen siinä tapauksessa, että luotto on oikeasti kunnossa molempien suuntaan ja sen toimivuutta on mielellään jollakin tavoin myös käytännössä testattu.

Jos ei ole kivaa, niin so not. En oikein voi kuvitella, että henkilöt jotka ovat riittävän rohkeita ja avomielisiä moista suunnittelemaan, häpeilisivät kokeilua jälkikäteen. Toki joitakin kipeitä hetkiä voi tulla vastaan, mutta jos kaikki osapuolet kantavat vastuunsa ja tukevat toisiaan niissäkin, niin ihan mahdollista niistä on varmasti päästä yli.
Paha Keisari

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Olisin samoilla linjoilla EW:n kanssa. Missään sikakännissä ei kannata kokeilla eikä pilata spontaaniutta sillä, että päättää etukäteen että "nyt kokeillaan" vaan antaa seuraavan kerran tuollaisen tilanteen vaan mennä ja kattoo miltä tuntuu.

Seksi on yleensä kuitenkin kivaa ja todennäköisesti jälkikäteen harmittaa enemmän se, jos päättää olla kokeilematta. Päässä jäävät pyörimään mitäjossit ja menetetyt tilaisuudet. Ja jos se nyt ei maata järisyttävä kokemus ole, niin oletpa kuitenkin tehnyt jotain minkä voi sitten aikanaan jättää kertomatta lastenlapsille!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin. Toivon, että kuolivuoteellani voin katua tehtyjä enkä tekemättömiä asioita. Go girl!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Gat »

ÄÄhym.
Seuraavista täytyy muistaa, että taustalla on "katkeria sanoi kettu pihlajanmarjoista" -moralisointi.

(Minäkin nimittäin haluaisin Georginaa, pääsenhän joskus mukaan kimppaan, pääsenhän? )

Mutta siis silleen yleensä vituttaa, että seksi on joillekin noin helppoo, niinkuin sovittaisiin lounaalla käynnistä.

Ja sitten tuo kimppa ystävien kesken myös vituttaa samasta arkistamissyystä. Että siitä vaan sillontällöin nussitaan ristiin ja muuten ollaan niin sosiaalista kamua niinkuin ei olis nussittukaan. Minulle kun se on niin vaikeasti saavutettava, ihmeenomainen asia. Siis paneminen. Inflaatiota tuo helppous.

Totta vitussa Ginan mies suostuu, melkein jokaisen miehen unelma on saada kahta naista samalla kertaa. Mitä tuo merkkaa parisuhteelle ja sen ns pyhyydelle, en tajua. Miltä naisesta tuntuu nähdä kun oma rakas panee toista naista? Miehiähän mukaan ei tuossa vielä ole, mutta jos asetelma olis toisinpäin, niin minusta mies, joka haluaa nähdä toisen miehen panevan vaimoaan/tyttöystäväänsä on todella kipeä masopervo.

Pelkäänpä, että tuo luonnostaan johtaa siihen, että ns. liitossa saa panna muitakin kun huvittaa. Mikäs siinä, mutta veikkaan, että tunteetkin tulee mukaan ja se alkuperäinen liitto ei pitkään kestä.

Niin ja saisinko minäkin? :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Stinky

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hauska sattuma tähän topiikkiin on se, että juuri eilen baarissa jutskasin yhen pariskunnan kanssa ja loppuillasta kävi selväks että he molemmat tykästy minuun ja oisivat halunneet olla mun kanssa. Olin otettu, vaikka he ei minua seksuaalisessa mielessä kiinnostaneetkaan.
Minäkin pienessä hutikassaa suutelen tyttöjä (viimeks eilen) ja monesti on tullut mietittyä myös että josko joskus menis pidemmälle ihan vaan naisen kanssa..
Kolmen kimppaakin oon miettinyt mutta koska mä en tiedä haluisinko mä olla ainut nainen kahden miehen kanssa, vai että olisi 2 naista ja 1 mies, niin tämäkin asia on jäänyt vaan päähän pyörimään. En tiedä tuunko koskaan kokeilemaankaan, ehkä mä vaan fundeeraan näitä asioita mun pienessä päässäni :]
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti: Miltä naisesta tuntuu nähdä kun oma rakas panee toista naista? Miehiähän mukaan ei tuossa vielä ole, mutta jos asetelma olis toisinpäin, niin minusta mies, joka haluaa nähdä toisen miehen panevan vaimoaan/tyttöystäväänsä on todella kipeä masopervo.
Tämä ajatushan tuli jossain toisessakin kirjoituksessa esille. Siis minä haluaisin sen toisen naisen mukaan itseni takia, en siksi että mun mies sais sitä panna. Ja siis toki se siinä muun ohessa sais, jos niin kävis, luulisin että pitäisin sitä siinä tilanteessa kiihottavana. Tän koko homman motiivihan on se että minä haluaisin olla naisen kanssa. Voi olla että mies jäisi sivustaseuraajan rooliin, oon sen sille sanonutkin ja sekin olis ok. Kuitenkin sen kuuluisi mielestäni päästä siihen tilanteeseen mukaan, koska me olemme parisuhteessa ja seksi on meidän välinen asia. Ja jotenkin se tuntuis musta turvallisemmalta niin. Juteltiin jo miehen kanssa että tän pitää sitten lähteä mun aloitteesta, se ei voi hommata meille muita naisia, silloin vois tulla mustis fiiliksiä. Ja tämä vois muutoinkin olla mahdollisesti sellainen one time only juttu. Siksi ehkä olisi helpompaa toteuttaa se jonkun ihan tuntemattoman kanssa jolloin ei tarvis kelata tuota kaverisuhde aspektia. Toisaalta, mä en luottais keneenkään tuntemattomaan samalla tavalla.

Se että joku mies haluaa nähdä toisen miehen panevan vaimoaan tuntuu ehkä minustakin vähän hassulta. Mutta eihän se liity tähän mitenkään. Sama tilanne toisinpäinhän olisi se että mun miehellä olisi homoeroottisia tuntemuksia ja se siksi haluais toisen miehen mukaan ja mulla olisi lupa osallistua, vaikka vain sivustaseuraajana.

Tällä viikolla se meidän ystävyys on tuntunut ehkä hieman hassulta. Toivon että tulis mahdollisimman pian tilanne jossa voisin kysellä kaverin fiiliksiä viimeisestä, sais vähän kissaa pöydälle. Mikäli hän on katumapäällä niin no harm done, ärsyttävää vaan tällainen että on ihan täpinöissään ja arvailee että mitä toinen funtsii. Miehen kanssa asian mietiskely edes teoriatasolla on tuonut suhteeseen pelkkää positiivista ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

EveryWoman kirjoitti: Toki joitakin kipeitä hetkiä voi tulla vastaan, mutta jos kaikki osapuolet kantavat vastuunsa ja tukevat toisiaan niissäkin, niin ihan mahdollista niistä on varmasti päästä yli.
Hyvä kirjoitus kaikin puolin ja varsinkin tämä on minusta rohkaiseva ajatus. :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Fcuk

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

En oo vieläkään uskaltanu kirjottaa tähän mitään, mut päivitystä? ;)
ninnithequeen

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ite en tykänny. Yks MIES vaan, kiitos. Tahtoo olla se yksi ainut tärkeä siinä vaan.

Mut kaikkee pitää kokeilla hulluna nuoruudessa.
elco

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti:Ite en tykänny. Yks MIES vaan, kiitos. Tahtoo olla se yksi ainut tärkeä siinä vaan.
Oliko rekkis ja ukkokulta?
Fcuk

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

ninnithequeen kirjoitti:Mut kaikkee pitää kokeilla hulluna nuoruudessa.
Mut kaikki yleensä paranee vanhetessa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattagaa lainaisin: "Minäkin panisin kyllä mielelläni Georginaa..." :wink:

Luottamushan se tässä jutussa on se kaiken A ja O. Luottamus niin siihen hyvään ystävään kuin omaan kumppaniin. (Itsekin kyllä valitsisin mieluummin sen hyvän ystävän, kuin jonkun random-tyypin jostain...).
Tärkeää on myös, jos ennemmin tai myöhemmin jotain joskus hampaan koloon tulee moisesta, on se sanottava pois. Puhdistaa ilmaa. Parisuhteessakin joskus puhuminen voi olla haastavaa, voi se kolmenkesken olla vielä haastavampaa.

Niin. Kyllä sellainen kolmen kimppa voi toimia. Oikein hyvinkin. Joitain pelisääntöjä ehkä on hyvä kuitenkin piirtää jo ennen kun mitään on sattunut tai tapahtunut.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ite en tykänny. Yks MIES vaan, kiitos. Tahtoo olla se yksi ainut tärkeä siinä vaan.
Oliko rekkis ja ukkokulta?
Ei. Ainoostaan toinen oli mies. Enkä ees tuntenu nuita paskiaisia vielä sillo.
SikaMika

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ite en tykänny. Yks MIES vaan, kiitos. Tahtoo olla se yksi ainut tärkeä siinä vaan.
Oliko rekkis ja ukkokulta?
Ei. Ainoostaan toinen oli mies. Enkä ees tuntenu nuita paskiaisia vielä sillo.
Olenko väärässä jos arvaan, etteivät hekään sinua?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Olenko väärässä jos arvaan, etteivät hekään sinua?
Owned.
Rouva Pupu

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haluan kanssa päivityksiä?

Jos joskus kolmen kimppaa duunattais niin se olis ehdottomasti tuntemattoman kanssa. Oli mies tai nainen.

Nyt keskityn nauttimaan uusista ulottuvuuksisa ihan kaksistaan, se on parhautta <3
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja huima »

Rouva Pupu kirjoitti:Nyt keskityn nauttimaan uusista ulottuvuuksisa
Siis meinaat, että synnytyksen myötä paikkojen ulottuvuudet kasvoivat merkittävästi? :-O
Rouva Pupu

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

huima kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Nyt keskityn nauttimaan uusista ulottuvuuksisa
Siis meinaat, että synnytyksen myötä paikkojen ulottuvuudet kasvoivat merkittävästi? :-O
Ou behave :) Tietysti tarkoitan näitä orgasmiulottuvuuksia.
elco

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Jos joskus kolmen kimppaa duunattais niin se olis ehdottomasti tuntemattoman kanssa.
:jouden:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Jos joskus kolmen kimppaa duunattais niin se olis ehdottomasti tuntemattoman kanssa.
:jouden:
Oon joskus tavannu kaksarin Hesassa, ei oo tuntematon, huh.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Kolmen kimppa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niba kirjoitti:
elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Jos joskus kolmen kimppaa duunattais niin se olis ehdottomasti tuntemattoman kanssa.
:jouden:
Oon joskus tavannu kaksarin Hesassa, ei oo tuntematon, huh.. :wink:
Voi lolleroinen!
Vastaa Viestiin