Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen saatanan päissäni nyt tiistaina kahden ja kolmen välillä iltapäivällä. "Työn" antajani (siis minä) sallii sen.

Känishä tuli mieleen seuraava errittäin intelletkuaalinen kymysys.

Kaikki tytöt syntyvät ilman naisen tissimuodostelmia. Lautoina kuin pojatkin. Sitten murrosiässä ne tissit ns. Posahtavat. Nytten kuitenkin on niin, että jotkut naiset jäävät melkein "laudoiksi", joiillakin on vanhalla iälläkin sellaset ihkut pikkupystytisut ja joillakin rinnat kasvavat tupladdhen, eehen, ähvään, geehen, hoohon ja kaikki aakkoset.

Joskus ihan teinipimatsuillakin näkee isoja lolloja.

Nytten siis Kitinän naisille (niille jolla havaittavat rinnat on) kysymyksenä, että kasvoivatko rintanne silloin teinixinä niin nopeasti, että melkein näitte sen ja kuulitte äänenkin? Vuoteen, kahteen kolmeen neljään viiteen vaiko yhdessä yössä? Oliko yksi vai useampia tisujen kasvuspurtteja? Missä iässä rintojenne kasvu loppui? Kasvoivatko vielä kahdenkympin iän jälkeen? (Kuten minä pituutta vielä armeijassa ja sen jälkeen nelisen senttiä, harmi ettei peeniskin kasvanut suhteessa)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Paha Keisari

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhem

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Gat kirjoitti:intelletkuaalinen
Näihin kysymyksiin voi vastata vain yksi nainen kitinässä :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sori vaan, mäkin aion vastata.
Omani vaan yhtenä yönä posahtivat kokoon G. Vanhempani heräsivät, sillä luulivat naapurin kaasukattilan räjähtäneen. Sen jälkeen koko on ollut melko pitkälti sama.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhem

Viesti Kirjoittaja Gat »

Paha Keisari kirjoitti:
Gat kirjoitti:intelletkuaalinen
Näihin kysymyksiin voi vastata vain yksi nainen kitinässä :D
Nyt en tajunnut. Letkulla nainen vai ja täältä? Vai EW intellekti? Onhan niitä prosessi ja zebkin eikä geetzukaan ihan tymä oo. Anteeksi jos loukkasin mainitsemattomia. Kalja loppuu. Meen kyläkauppaan poikkeuksellisesti kävellen, lisää hakemaan, vaikka sinne on kaksisataa metriä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Rouva Pupu

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Muistaakseni mulla oli jo viidennellä tai kuudennella B-kupit, jo seiskalla olivat C-kupit. Mutta en kyllä muista koska niistä tuli D:t.
milli

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja milli »

Yläasteella kaverit kiusas laudaksi.. lukioaikoina tais kasvaa johonkin D:hen .. nyt ne ovat (onneksi) kutistuneet B:ksi :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:Yläasteella kaverit kiusas laudaksi..
Ihanko oikeesti tytöt haukkuvat toisia tyttöjä "laudoiksi"? Jossain aiemmassa tissikeskustelussa tuo kiellettiin.
milli kirjoitti: lukioaikoina tais kasvaa johonkin D:hen .. nyt ne ovat (onneksi) kutistuneet B:ksi :D
ÖÖÖhhh.
Miten tuo on edes mahdollista? Joku tissitromauttava rupsahdus? Ainakaan avataristasi, kuka siinä lienee, ei uskoisi.
Toinen mahdollisuus että kun kerran kuppikoko on joku jakolasku muun rinnanympäryksen ja tissien yli mitatun välillä.. niin lukion jälkeen olet kasvanut jättiläiseksi, tissiesi pysyessä entisen kokoisena.

(Stilll känishhhäää)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos Suvinen!
Tuota tissien kasvuvauhtia voi tosiaan jo sanoa "Posahtamiseksi"!

Miten on, kiusaavatko tytöt hitaasti kehittyviä muita tyttöjä "laudoiksi"?
Entäs kiusaavatko tytöt enemmistöä nopeammin TisuPosahtavia tyttöjä? Kiusaavatko pojat nopeimmin tissistyviä luokkatoverimisuja?

Itse en muista muuta kuin että ekana tissistynyttä meillä yksi pöljä jäbä sanoi "riettaaksi" ja käpälöi tisuja. Ja se huorra kikatti kiimoissaan :D Ovatko isotissiset teinit tai aikuiset naiset lutkempia, paitsi Suvinen? Joka kerran valitti täällä tuosta luulosta.

Entäs havainnoitteko naiset murrosiässä tätä Herr Doktor Daavidin aiemmin kertomaa rintojen kehityksen aikataulua? :
NuoriDaavid kirjoitti: Hyvä kysyjä, kyseessä on normaali rintojen kehitykseen kuuluva ilmiö.

Ohessa rintojen kehityksen eri asteet;

Puberteettikehityksen asteet (Tannerin mukaan)
Rinnat
— M1
• Lapsen: vain nänni on koholla.
— M2
• Nuppuaste: rinta ja nänni kohoavat hieman ja rauhaskudosta tuntuu
tunnusteltaessa; nännipiha on suurentunut.
— M3
• Rinta ja nännipiha ovat edelleen suurentuneet, niiden ääriviiva
muodostaa sivulta katsoen yhtenäisen kaaren.
— M4
• Nännipiha kohoaa muodostaen erillisen kummun.
— M5
• Kypsä rinta: vain nänni on koholla rinnasta nännipihan laskettua
takaisin yhtenäiseen ääriviivaan.

Ystävällisin terveisin,
ND
Viimeksi muokannut Gat, 30.04.2009 0:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Hei vaan Gat, mäkin olen känishä...
Minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, milloin sain A-kuppiin mahtuvat rintani kasvatettua. Nää on ollu samanlaiset vissiin 12-vuotiaasta asti. Tai, tossa parikymppisenä ne oli muutaman vuoden kokoa B. Tai sitten vaan ostin väärän kokoisia rintiskoita, en tiä.
Niin, se oli tosi persettä yläasteella kun pojat rämpsäytti liivejä. Siis vetivät rintiskoita selkäpuolelta ja räpsäyttivät sitten selkää vasten. Ja me tytöt oltiin vosuja :roll: Naiseksi kasvaminen on ollut pirun hankalaa aina välillä.
Äiti ei tiedä
prosessi

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhem

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:prosessi
[avautuminen]
En yleensä sekaannu näihin aiheisiin, mutta tästä saisi aikaiseksi suorastaan reportaasin, joten olkoon menneeksi. Muistan lähes päivälleen milloin havaitsin itselläni olevan tissit. Oli toukokuu, minä olin viidennellä luokalla ja lähdössä erään vuotta vanhemman pojan synttärijuhliin. Kotona tein kamalan havainnon, juhlavaatteistani löytyi vain yksi puhdas paita, vaaleansininen keltaisilla kapeilla poikkiraidoilla varustettu neule, joka oli juuri sekin jäämässä pieneksi. Puettuani sen päälleni huomasin suureksi järkytyksekseni, että peiliin katsoessani tissien ääriviivat erottuivat aivan selvästi: kenellekään ei jäisi epäselväksi, että minulla todellakin on tissit. Pengoin vaatekaappia epätoivoisesti, yrittäen löytää edes jotain sellaista vaatetta, jolla tissit saisi piiloon, mutta turha toivo. Niinpä juhliin oli pakko lähteä siinä paidassa.

No, juhlissa yritin olla ihan tavallisesti, mutta kun paikalla olleiden poikien katseet eksyivät vähän väliä tisseihini, päädyin lopulta olemaan kädet ristissä tissien edessä. Tämän seurauksena kakkupöydästä tulikin mielenkiintoinen tapaus, sillä jostain kumman syystä ne samat pojat, joilla normaalioloissa ei ollut minkäänlaisia pöytätapoja, pyysivät jatkuvasti minua ojentamaan milloin mitäkin itselleen, vaikka olisivat ylettyneet itsekin aivan hyvin ottamaan. Ja minä ojentelin noloakin nolompana.

Kakkupöydän jälkeen pelastus sitten lopulta tuli, sillä synttärisankarin äiti reagoi minun kädet ristissä olemiseeni, ja kysyi paleliko minua. Myönsin heti, jolloin hän haki minulle lainaksi oman pitkän löysän valkoisen villatakkinsa, jonka hihoja täytyi kääriä pitkät matkat. Muistan edelleen sen helpotuksen tunteen, mikä takin päälle pukemisesta tuli, kuten myös poikien pettyneet katseet.

Myöhemmin kävi ilmi, että yksi jos toinenkin tyttö kadehti tissejäni. Minä pidin heitä pähkähulluina.
[/avautuminen]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nämä kuvaukset tyttöjen puberteetti-iän vaikeuksista liikuttavat tätä Vanhaa Setää syvästi! Toivon lisää kuvauksia, tietenkin että voin kokea lisää sympatiaa ja empatiaa. (En tietenkään mitään seksuaalista, en en )

Vaikea keksiä poikien kehityksestä vastaavaa kerrottavaa. Pippelikään kun ei käsittääkseni (vai olenko se minä vain?) kovin paljoa suhteessa, siis suhteessa muuhun ruumiinkokoon kasva pikkupojasta aikuiseksi. Kun taas pikkutytöillä ei ole tissejä ollenkaan, aikuisilla naisilla on, isommat tai pienemmät.

Jos nyt kuitenkin omaa kasvuiän tragediaani:

Olen niin vanha, että olen käynyt KANSAkoulua!!
Ja kansakoulussakin oli vuosittainen lääkärintarkastus.
Siellä piti jo odotushuoneessa riisua ylävartalo paljaaksi.
Muistan kerran, jolloin luokan kovikset pilkkasivat rääpälemäistä olemustani siellä terkkarilla: "Sinähän voisit olla TYTTÖ!" :roll:
Siitäkin sain ikuisen haavan sieluuni.

Olen myös niin vanha, että olen käynyt OPPIkouluakin!! Alkoi siitä, mitä nykyään sanottaisiin "vitoseksi". Oppikouluni tosin muuttui sitten hetikohta mun aikaan peruskouluksi, sillä uudella luokkajaolla.

Noh, sielläkin oli tietysti vuosittainen lääkärintarkastus. Tärkein huolenaihe meillä pojilla on, katsooko lääkäri munat. Sellainen nolostutti.

En muista millä luokalla, mutta lääkärisetä todella katsoi munat!
Ja minulla alikehittyneellä ei tietenkään ollut vielä munakarvoja, vaikka muilla pojilla oli! No lääkäri pyysi sitten vieressä hymyilevältä nuorelta hoitsulta kumihanskan. Työnsi kätensä haaroväliini. Kouri pallejani ja julisti: "Kivesten kasvu on selvästi alkanut."

Toki helpottava tieto, mutta tilanne nolotti. :oops:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
milli

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja milli »

Gat kirjoitti: Miten tuo on edes mahdollista? Joku tissitromauttava rupsahdus? Ainakaan avataristasi, kuka siinä lienee, ei uskoisi.
Toinen mahdollisuus että kun kerran kuppikoko on joku jakolasku muun rinnanympäryksen ja tissien yli mitatun välillä.. niin lukion jälkeen olet kasvanut jättiläiseksi, tissiesi pysyessä entisen kokoisena.

(Stilll känishhhäää)
Niiin.. tai jos pudottaa painoa, niin kyllä se näkyy rinnoissakin. Oliskohan ollut liian ilmeistä :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:
Gat kirjoitti: Miten tuo on edes mahdollista? Joku tissitromauttava rupsahdus? Ainakaan avataristasi, kuka siinä lienee, ei uskoisi.
Toinen mahdollisuus että kun kerran kuppikoko on joku jakolasku muun rinnanympäryksen ja tissien yli mitatun välillä.. niin lukion jälkeen olet kasvanut jättiläiseksi, tissiesi pysyessä entisen kokoisena.

(Stilll känishhhäää)
Niiin.. tai jos pudottaa painoa, niin kyllä se näkyy rinnoissakin. Oliskohan ollut liian ilmeistä :)
Mitä minä naisista ymmärtäisin?
Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
milli kirjoitti:
Gat kirjoitti: Miten tuo on edes mahdollista? Joku tissitromauttava rupsahdus? Ainakaan avataristasi, kuka siinä lienee, ei uskoisi.
Toinen mahdollisuus että kun kerran kuppikoko on joku jakolasku muun rinnanympäryksen ja tissien yli mitatun välillä.. niin lukion jälkeen olet kasvanut jättiläiseksi, tissiesi pysyessä entisen kokoisena.

(Stilll känishhhäää)
Niiin.. tai jos pudottaa painoa, niin kyllä se näkyy rinnoissakin. Oliskohan ollut liian ilmeistä :)
Mitä minä naisista ymmärtäisin?
Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
Paitsi että löystyy iän mukana, loppujen lopuksi ei koskaan enää nouse.

Niin miehenkin rinnat pienenee laihduttaessa, Manalan kuppikokokin on tippunut varmaan DDstä Dhen? Gattis on varmasti ollu koko ikänsä sellainen lauta ettei muutosta mitenkään näkyisi.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Gat kirjoitti:Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
Just eilen puhuttiin tästä erään kitinäläisen kanssa. Kyrpä kasvaa miehen laihtuessa! Alavatsaläskikerroksen pienentyminen tuo lisäsenttejä tärkeemmälle osastolle, ainakin miehen mielestä ja sehän se vaan riittääkin. :]
bedlam

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gat kirjoitti:
milli kirjoitti: Niiin.. tai jos pudottaa painoa, niin kyllä se näkyy rinnoissakin. Oliskohan ollut liian ilmeistä :)
Mitä minä naisista ymmärtäisin?
Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
Miten pippeli liittyy tisseihin? Kyllä kai miehelläkin tissit kasvaa kun tarpeeksi läskistyy.
Manaaja

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
Paitsi että löystyy iän mukana, loppujen lopuksi ei koskaan enää nouse.
Joko olet kirjoittanut omaelämänkerran aiheesta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naistisujen kasvuvauhti teinix-tytönlärttänänä ja myöhemmin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Pippeli kun ei kasva tai pienene miehen painonvaihteluiden myötä.
Paitsi että löystyy iän mukana, loppujen lopuksi ei koskaan enää nouse.
Joko olet kirjoittanut omaelämänkerran aiheesta?
Mä vielä teroitan "kynääni"! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin