Sport chics!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriD

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Kuumottava vatsa tolla hepulla! Mulla on näemmä joku pullottavien suonien fetissi... :shock:
:mrgreen:

Rumat polvet kyl pilaa ton vatsankin.


Täh? Lihaksikkaat reidet ja pohkeet ja normaalit polvet. Mitä rumaa noissa on?
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti: On se kumma että isorintaisen naisen pitää pukeutua burkhaan tai on automaattisesti tyrkyttämässä jotain.
Muru, aika monessa viestissä tuot kyllä ihan itse rintasi esiin, joten kyllä tässä nyt ainakin kevyttä eTyrkytystäkin on havaittavissa. ;)
bliss

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Kuumottava vatsa tolla hepulla! Mulla on näemmä joku pullottavien suonien fetissi... :shock:
:mrgreen:

Rumat polvet kyl pilaa ton vatsankin.


Täh? Lihaksikkaat reidet ja pohkeet ja normaalit polvet. Mitä rumaa noissa on?
Ne nyt vaan on mun mielestä rumat. En katso tarpeelliseksi analysoida enempää.
NuoriD

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Suhteutin vain tätä siihen mitä sanoit huonosta huomiosta. Jos tuo asuvalinta ei ollut huomionhakua niin mitä sitten?
Pukeutumista omasta mielestä mukavaan ja hyvännäköiseen asuun?
Uskotko tuohon itse? Jos pertin kuvaus pitää paikkansa, niin kyllä ko. nainen varmasti tasan tarkkaa tietää, että kyseinen asu saa miesten (silmän)munat pullottamaan.
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Suhteutin vain tätä siihen mitä sanoit huonosta huomiosta. Jos tuo asuvalinta ei ollut huomionhakua niin mitä sitten?
Pukeutumista omasta mielestä mukavaan ja hyvännäköiseen asuun?
Uskotko tuohon itse? Jos pertin kuvaus pitää paikkansa, niin kyllä ko. nainen varmasti tasan tarkkaa tietää, että kyseinen asu saa miesten (silmän)munat pullottamaan.
Ei välttämättä. Naiset eivät katso omia asujaan samalla silmällä. Tiedän montakin tapausta, joissa nainen ei esimerkiksi ole ymmärtänyt miten paljon jostain vaatteesta näky läpi. Ja vaikka tietäisi, se ei sulje pois noita kahta pääpointtia. Nainen voi puketua mielestään mukavaan ja hyvännäköiseen asuun joka muljauttaa miesten silmiä, ilman että sillä on mitään muuta tarkoitusta kuin olla mukava ja hyvännäköinen. Naiset eivät ole samanlaisia tavoite-orientoituneita (pillua!) single-trackidiootteja kuin miehet.
NuoriD

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Pukeutumista omasta mielestä mukavaan ja hyvännäköiseen asuun?
Uskotko tuohon itse? Jos pertin kuvaus pitää paikkansa, niin kyllä ko. nainen varmasti tasan tarkkaa tietää, että kyseinen asu saa miesten (silmän)munat pullottamaan.
Ei välttämättä. Naiset eivät katso omia asujaan samalla silmällä. Tiedän montakin tapausta, joissa nainen ei esimerkiksi ole ymmärtänyt miten paljon jostain vaatteesta näky läpi. Ja vaikka tietäisi, se ei sulje pois noita kahta pääpointtia. Nainen voi puketua mielestään mukavaan ja hyvännäköiseen asuun joka muljauttaa miesten silmiä, ilman että sillä on mitään muuta tarkoitusta kuin olla mukava ja hyvännäköinen. Naiset eivät ole samanlaisia tavoite-orientoituneita (pillua!) single-trackidiootteja kuin miehet.
Tätä täytyy kysyä naisilta.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriD kirjoitti: Tätä täytyy kysyä naisilta.
Ei tarvitse. Johan sait Oikean vastauksen uteluusi.
NuoriD

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

MGandhi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Tätä täytyy kysyä naisilta.
Ei tarvitse. Johan sait Oikean vastauksen uteluusi.
Oikea vastaus (Tm) toki, mutta onko se totta?

Mutta keskustelu toivottavasti jatkuu

http://kitina.net/viewtopic.php?t=8095
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Tätä täytyy kysyä naisilta.
No juurihan sait vastauksen Tixiltä, ei siihen enää toista naista tarvitse.
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Tätä täytyy kysyä naisilta.
Ei tarvitse. Johan sait Oikean vastauksen uteluusi.
Olix tää niinq wittuiluu? E dajuu, meen pousaa peilikuvaa.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti:
Olix tää niinq wittuiluu? E dajuu, meen pousaa peilikuvaa.
Ei tietenkään ollut. Totesin vain, että ND:n kysymykseen on jo vastattu ainoalla oikealla tavalla. Hieman nöyristelevästi ja naisten persettä nuollen tosin, mutta ehdottoman oikein.

Sitä peilikuvaa kelpaa totisesti katsellakin! Voin laittaa sullekin pari kuvaa YV:llä jos omaa peiliäsi ei kehtaa katsella.
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Olix tää niinq wittuiluu? E dajuu, meen pousaa peilikuvaa.
Ei tietenkään ollut. Totesin vain, että ND:n kysymykseen on jo vastattu ainoalla oikealla tavalla. Hieman nöyristelevästi ja naisten persettä nuollen tosin, mutta ehdottoman oikein.
Hienoa että vastakkaisen sukupuolen ajatustenjuoksun ja motiivien ymmärtämisen yrittäminen on sinusta nöyristelyä ja perseennuolentaa. Mahtaa sulla olla helppoa naisten kanssa. Omaa typeryyttään ei ole ihan pakko alleviivata, aika räikeää se on ilman sitäkin.
Sitä peilikuvaa kelpaa totisesti katsellakin! Voin laittaa sullekin pari kuvaa YV:llä jos omaa peiliäsi ei kehtaa katsella.
Ei kiitos, ajattelin kuiten mennä kohta lounaalle.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Ei tietenkään ollut. Totesin vain, että ND:n kysymykseen on jo vastattu ainoalla oikealla tavalla. Hieman nöyristelevästi ja naisten persettä nuollen tosin, mutta ehdottoman oikein.
Hienoa että vastakkaisen sukupuolen ajatustenjuoksun ja motiivien ymmärtämisen yrittäminen on sinusta nöyristelyä ja perseennuolentaa. Mahtaa sulla olla helppoa naisten kanssa. Omaa typeryyttään ei ole ihan pakko alleviivata, aika räikeää se on ilman sitäkin.
Kyllä naisia saa koittaa ymmärtää, eipä siinä mitään, mutta...
Paha Keisari kirjoitti: Naiset eivät ole samanlaisia tavoite-orientoituneita (pillua!) single-trackidiootteja kuin miehet.
...kyllä tällainen asennoituminen vaan on todella nöyristelevää pisteiden heruttamista. Mulla menee naisrintamalla ihan kivasti, kiitti huolenpidosta. ;)

Aika typerää haukkua toista typeräksi! Jos koitat vielä pari kertaa, saatat ihan oikeasti osua jollain 'henkilökohtaisuudellasi'.
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:...kyllä tällainen asennoituminen vaan on todella nöyristelevää pisteiden heruttamista.
Ei, vaan vilpitöntä hämmästystä siitä, että esim. xSpeden mieleen ei voinut juolahtaa mikään muu ajatus kuin se, että kassaneidillä on jotain mielessä. Tämä postauksesi itse asiassa toimii vahvistuksena. Sinulla ei juolahda mieleen, että minulla voisi edes olla jokin muu motiivi kuin "heruttaa pisteitä ja nuolla naisten persettä." Mitähän se kertoo sinusta?
Aika typerää haukkua toista typeräksi! Jos koitat vielä pari kertaa, saatat ihan oikeasti osua jollain 'henkilökohtaisuudellasi'.
Haukkua? Nyt olet ihan väärillä jäljillä. Notoorisen seikan toteminen ei ole haukkumista.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti:Mitähän se kertoo sinusta?

Haukkua? Nyt olet ihan väärillä jäljillä. Notoorisen seikan toteminen ei ole haukkumista.
No mitä se kertoo minusta?

Siis ihanko oikeasti heitit nyt vastavetona, että "enhän mä tuulesta temmannut, että oot tyhmä, koska sähän oot!"? Näin korkeatasoiseen vittuiluun kai kuuluu sanoa: "Ite oot!".
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Mitähän se kertoo sinusta?

Haukkua? Nyt olet ihan väärillä jäljillä. Notoorisen seikan toteminen ei ole haukkumista.
No mitä se kertoo minusta?
Jospa käytät vaikka seuraavan viikon sen miettimiseen, niin saatat vaikka päästä jyvälle.
Siis ihanko oikeasti heitit nyt vastavetona, että "enhän mä tuulesta temmannut, että oot tyhmä, koska sähän oot!"? Näin korkeatasoiseen vittuiluun kai kuuluu sanoa: "Ite oot!".
Hienosti menee ironia ohi että suhisee... hupaisaa kyllä, että perseennuolennasta ja nöyristelystä huuteleva inisee vittuilun tasosta. Koita nyt keksiä joku muu kuin besserwisser ja toi leikkii tyttöjen kanssa, jos meinaat yrittää leikkiä jatkossakin. Omien rajoitteidensa alleviivaaminen on vähän heikkoa vittuilua.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti: Hienosti menee ironia ohi että suhisee... hupaisaa kyllä, että perseennuolennasta ja nöyristelystä huuteleva inisee vittuilun tasosta. Koita nyt keksiä joku muu kuin besserwisser ja toi leikkii tyttöjen kanssa, jos meinaat yrittää leikkiä jatkossakin. Omien rajoitteidensa alleviivaaminen on vähän heikkoa vittuilua.
Hupaisaahan tässä on ennemminkin se, että sä et keksi mitään muuta kuin vetoamisen mun typeryyteen ja rajoitteisiini tarkentamatta pyynnöistä huolimatta mihin viittaat. Vittuilet myös käsittämättömillä, muhun mitenkään viittaavilla nimillä ja vittuilet sitten siitä kun en tietenkään ymmärrä (ja pyydän selittämään) vittuiluasi.

Ja yllättäen käytät taas poikaystäväsi lempi-ilmaisua 'ininä' (tai vikinä tai itku...). Ilmeisesti kaikki suhun kohdistuva vittuilu on aina itkua, mutta sun kommentointi on aina korkeatasoista ja älykästä. Tix, ei se ole. Se antaa susta juurikin sellaisen yli-itsevarman kaikkitietäjän kuvan, joka syystä tai toisesta jatkuvasti nöyrtyy naisten edessä irtopisteiden toivossa. Kitinässä käyttämäsi taktiikka kyllä kieltämättä toimiikin.
bedlam

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Anteeks pojjat, mutta tää nyt kaipaa väliin jotain aiheestakin.

Kuva

Kuva


Kuva


Kuva
Manaaja

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä bedlamilla on niinq pointti!! Lähden hakemaan tasa/vinopenkkiä, tankosarjaa ja sitten salille. Kohta laitan itsestäni kuvia tähän ketjuun!
Paha Keisari

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:Hupaisaahan tässä on ennemminkin se, että sä et keksi mitään muuta kuin vetoamisen mun typeryyteen ja rajoitteisiini tarkentamatta pyynnöistä huolimatta mihin viittaat.
Herrajestas sentään. Pidän sinua typeränä ja rajoittuneena ihan vain siksi, että se on minun mielipiteeni sinusta. Tarvitseeko sitä vielä perustellakin? Pidäthän sinäkin minua besserwisserinä yms. ja senkus pidät, omapa on ongelmasi.
Vittuilet myös käsittämättömillä, muhun mitenkään viittaavilla nimillä
Hupaisaa, että koet senkin vittuiluksi että nimimerkkiäsi ei kirjoita oikein. Se on kyllä jo aika suoritus.
Ilmeisesti kaikki suhun kohdistuva vittuilu on aina itkua, mutta sun kommentointi on aina korkeatasoista ja älykästä.
Voi lollero. Sinähän se tässä olit joka aloit inistä vittuilun tasosta, ja nyt moitit minua siitä että se olenkin MINÄ joka pidän omaa kommentointiani korkeatasoisempana.
Tix, ei se ole. Se antaa susta juurikin sellaisen yli-itsevarman kaikkitietäjän kuvan, joka syystä tai toisesta jatkuvasti nöyrtyy naisten edessä irtopisteiden toivossa. Kitinässä käyttämäsi taktiikka kyllä kieltämättä toimiikin.
Mikä ihmeen "taktiikka"??? Eihän tämä nyt mikään peli ole vaan keskustelupalsta, jolla voipi sanoa mistä tahansa mitä mieltä nyt sattuukin olemaan. Sama se ketä se miellyttää ja vielä enemmän sama miellyttääkö sinua. Mitä ilmeisimmin ei, se on käynyt oikein selvästi selväksi, voisitko nyt vaikka olla vaan hiljaa ja katella tsiksien kuvia. Tai vaikka miesten, jos sua kiinnostaa enempi toi nöyristely ja perseennuolenta siihen suuntaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Muru, aika monessa viestissä tuot kyllä ihan itse rintasi esiin, joten kyllä tässä nyt ainakin kevyttä eTyrkytystäkin on havaittavissa. ;)
Kultaseni, eikköhän se ole jo tämän palstan kohdalla ns. vitsi eli joke. Vähän niinkun BMI-Tix, Idiootti-Pertsa tai Pystytisu-Gattaca. Ymmärrätkö?

Tyrkytänkö mielestäsi "siviilissä" myös?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti: voisitko nyt vaikka olla vaan hiljaa ja katella tsiksien kuvia.
Joo käy. Ainoa järkevä kommentti sun suustas hetkeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sprorts by brooks?

Jo uiheiluja..

Kuva

Ostin muuten tuon miestenlehden Pietarista, se on laatikostossani. Koska se on venäläinen miestenlehti niin poikkeaville siinä on paljon erilaisia aseenkuvia eri asennoissa..
Sisältää lisää kuvia myös Anna Semen-ovasta..

Former Anna S, ice-skater..

.Kuva

Näemmä alkoi panostus tulevaan jo taitoluisteluaikoina, jonka tuloksia saamme ihastella nykyään?

Eläväiset tissit!

Ainoa vika tässä naisessa on se että hän on niin ryssä niin ryssä kuin ryssä voi olla! Yrittäkää nauttia siitä huolimatta? :wink:

Venäjällä ei sitten tunneta enää urheilijaeläkkeitä, koska se on ultrakapitalistinen järjestelmä!

En ole siis ihastunut venakoista yhtään.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää kotimainen pujottelijatar on kovin söpö!

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Sport chics!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Vähän niinkun BMI-Tix, Idiootti-Pertsa tai Pystytisu-Gattaca.
Noista on kyllä vitsit kaukana.
Vastaa Viestiin