Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja yleisillä uimarannoilla

Pukeudun siweästi, peittävämmin kuin varsinaiseen uimapukuun
2
9%
Käytän yleensä vartaloani tiukasti hyväilevää kokouimapukua
1
5%
Sellanen muka puolisiweä toppi-uimashortsiviritys, ei pikkubikineitä
4
18%
Yleensä olen bikineissä, melkein kaikki näkyy, hihihihi
7
32%
Joskus näytän rannalla tissinikin, yläosattomissa!
2
9%
Olen ollut yleisellä rannalla ihan Nakunakin! Pillukin näkyi!
6
27%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aaah!! Ihanat naiset rannalla!
Siinä vanhan irstaan ukon katse lepää!

Nyt "naiseuden mysteerio"-sarjassa käsittelen kirjaimellisesti päivänpolttavaa aihetta, eli Kitinän naisten "pukeutumista" julkisilla uimarannoilla, eli mitä kitinämisuilla "melkein" on rannalla "päällään".

Todella siweä nainen olisi uimarannallakin pukeutunut säädyllisesti. Hupakommat saattaisivat mennä yleiselle rannalle korkeintaan wanhanajan uimapuvussa, joka oli väljä, peitti kaiken ja sääretkin olivat pitkän hameen kätkössä. Ja se oli silti "uimapuku". Nykyään sellaisia ei ole saatavilla, joten kunnon tytöt kai uimarannoillakin esiintyvät vähintään shortseissa ja t-paidassa?

Mutta eikö mitä, nykylutkat kekkaloivat rannoilla tiukoissa uimapuvuissa, bikineissä, yläosattomissa elleivät peräti alasti! Paheksun! (fäpfäpfäpfäp)

On ehkä virhe olettaa, että kokouimapuku olisi siweämpi kuin bikinit. Oikein tiukka ja märkä kokouimapuku kun paljastaa naisen vartalon melkein yhtä hyvin kuin alastomuus. Kaikki yhtä pintaa kuten alaston iho, kangas tiukasti alastonta vartaloa hyväillen ja nännit töröttäen ohuen kankaan alta ja pepun muodot selkeästi näkyvillä pyllyvaon laaksoa myöten! (fäpfäpfäpfäp)

Siihen verraten bikinit katkaisevat vartalon kokonaisuutta hieman häiritsevästi. Tosin bikineissä nainen todella on alastomampi, selkä ja vatsa ja napa näkyy!! Stringibikineissä pyllyposketkin ovat paljaana, ja vain pimpan päällä on pieni lappu! (runks runks) Jos bikinien yläosa on tarpeeksi niukka sekin, tisutkin näkyvät melkein kokonaan! Ja vanha runkkari voi päässään kalkuloida, miltä naisen rinnat näyttäisivät ihan paljaana. Joskus riittää, että kuvittelee nännit, muuhan näkyy jo.

Luontainen edistysaskel tuosta on yläosattomuus!
Jos naisella on vain pikkuruinen bikinien alaosa vaan ei yläosaa ollenkaan, sehän on melkein sama, kuin jos nainen olisi ihan nakuna! Naiset rannoilla ovat yläosattomissa ilmeisesti vain aurinkoa ottaakseen? Eivät missään tapauksessa näyttääkseen minulle tisunsa? (No joo, yläosattomia naisia rannolla olen nähnyt hyvin harvoin ja silloinkin kaukaa, vain päivettymässä, ei uimassa ja kuulemma ei saisi katsoakaan vaikka herrajumala niillähän näkyy tissit!)

Kuitenkin. Vaikka yläosaton nainen vain pillluvaon peittävässä bikinin alaosa-lappusessa on lähestulkoon alasti, runkkarihengellisesti se ei ole täysin tyydyttävää. Ajatus täydestä alastomuudesta on henkinenkin arvo.

Asian pelastaisi, mikäli naiset olisivat julkisilla uimarannoilla ilkialasti. Käsittääkseni muutama vuosi sitten sellainen muoti tai tapa todellakin oli. Suomessakin. Onko vielä? Että naisista oli ihan asiaankuuluvaa heittää rannalla ihan nakuksi kaikkien nähden, vaikkei ole edes nudistiranta? Juhaniturbohaltijakin kertoi moisia tapauksia nähneensä. Kertoi myös, että alastomat naiset kuitenkin pahastuvat, jos huomaavat heitä katsottavan. Sitä naisen logiikkaa. Itse näyttävät kaikille runkkareille tissit, perseen ja pillun, ja muka ei saisi katsoa.

Minulla ei tietenkään ole ollut onnea nähdä uimarannalla alastomia misuja. Eikä siis yläosattomiakaan muuten kuin kaukaa. On se niin väärin.

Lähinnä liippasi muutama vuosi sitten, kun käytin äiteetäni uimassa Varkaudessa syrjäisellä mutta viralllisella uimarannalla. Itse en uinut, vaan istuskelin täysissä pukeissa (esteettisempää niin, ja sitäpaitsi olen huono uimaan). No, sinne tuli neljä parikymppistä naista. Hoikkia timmejä pyöreäpeppuisia pystytisumisuja. Minut nähtyään valittivat toisilleen. "Ei me voidakaan uida." Ilmeisesti he olivat luuleet rantaa tyhjäksi ja aikoneet uida alasti! Sitten, kun uimapukujakaan ei ollut, misut hetken epäröityään päättivät uida pikkareissa ja rintsikoissa ja yksi rintsikaton t-paidassa!! Riisuivat. Veteen mennessään varoittivat toisiaan että toisten sloggien reikiä ei saa katsoa. Uivat ja tulivat takaisin märkinä, se t- paitainen misu märkä-teepaita efektillä, paita liimautuneena pystytisuihinsa!

Yritin olla cool. mutta tyttöjen lähdettyä astuin laiturilta vahingossa vyötäisiä myöten veteen, niin tapaus oli järkyttänyt. Voi kun olisi ollut pokkaa sanoa tytöille, että ei minua häiritse jos uitte alasti ja pelastakaa runkkarin päivä tai silleen hienommin..

No niin, kyselyyn:

Olen nainen ja yleisillä uimarannoilla
(Yleinen tarkoittaa siis tavallista uimarantaa, jossa on paikalla vieraita ihmisiä, kaikenikäisiä ja kaikkia sukupuolia)

Pukeudun siweästi, peittävämmin kuin varsinaiseen uimapukuun
Käytän yleensä vartaloani hyväilevää kokouimapukua
Sellanen muka puolisiweä toppi-uimashortsiviritys, ei pikkubikineitä
Yleensä olen bikineissä, melkein kaikki näkyy, hihihihi
Joskus näytän rannalla tissinikin, yläosattomissa
Olen ollut yleisellä rannalla ihan Nakunakin. Pillukin näkyi!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En pidä rusketusrajoista, yleensä yläosattomissa siis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:En pidä rusketusrajoista, yleensä yläosattomissa siis.
Äärimmäisen mielenkiintoista!
Olet rannalla yläosattomissa siis ottaaksesi aurinkoa rusketusrajoja välttäen. Mutta liikuskeletko auringonoton lisäksi muutenkin rannalla tissit paljaana? Käytkö myös uimassa paljasrintaisena? Miten suhtaudut, jos näet miesten katselevan tissejäsi? Saako katsoa kun kerran itse näytät, vai pitääkö miesparkojen olla kuin eivät näkisikään isoja rintojasi (jollaiset monille miehille vaan ei minulle on ykkös-seksifetissi. BTW eikö pikkupystytisut saisi olla aina paljaana, jos naiset ei niitä kunnon rinnoiksi itse koe, vaikka me vanhat pedofiilit kiihoitumme?) Vaan silleen saisivat katsoa melonejasi vain salavihkaa vilkuillen? Katsoen kuin ei katsoisikaan. Ja edelleen sama ihmettely, mitä minulla on sekasaunomisesta. Miten naiselle on O.K näyttää paljaat tissit rannalla ihan ventovieraille ihmisille, mutta ei kadulla muussa arjessa? On se niin väärin.
Suvinen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En pidä rusketusrajoista, yleensä yläosattomissa siis.
En minäkään, joten yleensä pysyn poissa rannalta ja makaan nakuna solariumissa :D Yläosattomissa julkiselle paikalle mua ei saisi kirveelläkään, ja näillä röllöillä ei edes kokouikkarissa tän vuoden puolella. Ehkä ensi kesänä sitten..
Eikö voisi tulla muoti, että naiset olisivat rannoilla ei ylä- vaan alaosattomissa? Naiset kun yleensäkin vaistomaisesti peittelevät ennemmin tissejään kuin pilluaan? Alaosaton rantamuoti antaisi naisille mahdollisuuden esitellä kauden pillukarvakampaus-muotia ja kenties kauniita klittakorujaan!

Lisäksi haluaisin tietää, pääseekö uidessa pillun sisälle vettä.
Vastasynnyttäneiden tilanteesta ennen pillun eheytymistä Geetzu joskus kertoili, että kylvyssä juuri synnyttäneestä pillusta kuului pulppulppulp. Mutta luulisi, että tosi tiukkaankin pilluun pääsee uidessa vettä sisälle, kun "kissimirri" kuitenkin irvistelee uimaliikkeitä tehdessä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:1. Mutta liikuskeletko auringonoton lisäksi muutenkin rannalla tissit paljaana?
2. Käytkö myös uimassa paljasrintaisena?
3. Miten suhtaudut, jos näet miesten katselevan tissejäsi? Saako katsoa kun kerran itse näytät, vai pitääkö miesparkojen olla kuin eivät näkisikään isoja rintojasi.
4. Miten naiselle on O.K näyttää paljaat tissit rannalla ihan ventovieraille ihmisille, mutta ei kadulla muussa arjessa?
1. En liikuskele.
2. En käy. Jos menen uimaan, puen bikinien yläosan päälle.
3. Samaa nahkaa se on meillä kaikilla, siinähän katselevat jos eivät ole ennen nähneet. Erittäin harva kyllä katsoo avoimesti, ja ne katseet jotka osuu vaivihkaa, ei tunnu missään. Jos nyt joku tulisi viereen kommentoimaan tai runkkaamaan, todennäköisesti vetäisin pataan.
4. Ei niitä siellä mitenkään esitellä. Jos makaan pyyhkeellä/aurinkotuolissa vatsallani tai selälläni, se ei ole ihan verrattavissa kadulla kulkemiseen. En tosin kulkisi kadulla edes bikineissä. Tää on näitä kulttuurijuttuja, katos.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä vanha ketjuni on taas sään puolesta ajankohtainen!
Tarvitaan lisää kitinämisujen selostuksia uimaranta"pukeutumisestaan" ja päivityksiä! Muistaakseni Suvinenkin on nyt kertonut, että taitaa olla sittenkin bikinitimmissä!

Selostuksen lisäksi haluaisin tänne kuvia kitinämisuista uima-asuissaan! Ilman mitään kuvakisaa, ettei kenellekään tule paha mieli. Hei siis te akat: Viimeiset ajat julkaista uimapukukuvanne, ihan kohta olette vanhoja rupsahtaneita ei vain äitejä vaan myös isoäitejä!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Ann »

En pidä ihosyövästä. En käytä yleisiä rantoja.

Uimassa käydään kerran kahteen vuosikymmeneen saunasta. Silloin tietty nekkid, mutta sitä lihanuutta ei ole kukaan näkemässä. Olkaa hyvä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos Ann. Varsinkin nakuudesta. Mutta en minäkään tainnut käydä uimassa koko viime enkä toissa kesänä enkä nytkään. Oon niin ruma ja huono uimaan. Misuja pitäis kyllä käydä tirkistelemässä vanhan runkun.

Missä iässä pikkutytöille aletaan uimarannalla pukea uimapöksyt saati sitten tissialueen peittävä uimapuku? Muistatteko itse koska että halunneet pikkulikkana olla uimarannalla nakupellenä vai äitikö niin ohjeisti? Eikös sitä aikaa voisi venyttää melko pitkään? Hölmöä liian nuorena. Onko se ainakaan tissit peittävään uimapukuun siirtyminen tarpeelllista ollenkaan varsinkaan pikkutisuisilla tytöillä/naisilla? Esimerkiksi näiden videoiden tytöt minun näin vanhana setänä täytynee kokea ihan viattomasti ilakoivina lapsina. (No ok, tuo ei ole ranta vaan yksityisallas)

http://www.hardsextube.com/video/274911 ... ist---0162
http://www.hardsextube.com/video/275008 ... ist---0163
http://www.hardsextube.com/video/272052 ... ist---0164
http://www.hardsextube.com/video/278199/
http://www.hardsextube.com/video/275234 ... ist---0167

Edit: hiljattain näin kaupungilla useita miehiä yläosattomissa. Miesten ei tarvitse peitellä tissejä joita ei ole, ei rannalla eikä nykyään näköjään kadullakaan. Kitinän "lauta"misuprikaati voisi kertoa mikseivät toimi samoin?
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pedobear approved!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Pedobear approved!
Jos noita allasvideoitani meinaat, niin on hyvin mahdollista, että suuri osa noista on alle 18-vuotiaita. Lapset siinä peuhaavat ja leikkivät vesipyssyillä ilman seksuaalista virettä. Siispä en tietenkään voi kokea heidän alastomuuttaan seksuaalisesti kiihoittavana, koska en ole pedofiili. Ja näin vanhana saan haluta vain menopaussi-ikäisiä naisia. Siispä tuonikäiset tytöt voisivat aivan hyvin olla uimarannoilla alastomina. Samoin täysikäiset omasta mielestään vielä noita lautarintaisemmat naiset. Niinhän?
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo. On ihan selvää että katselet niitä ilman minkäänlaista seksuaalista virettä. Toiset kattoo lostia, toiset alastomia alaikäisiä pikkutyttöjä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Joo. On ihan selvää että katselet niitä ilman minkäänlaista seksuaalista virettä. Toiset kattoo lostia, toiset alastomia alaikäisiä pikkutyttöjä.
:shock: Olet itse kammottava pedofiili.
Ei noissa ole mitään seksuaalista toimintaa!!
Oletan, että jokunen noista saattaa olla jo yli 18, suurin osa ei vielä? Mitäs ,sitten, nuorten ilakointiahan tuo!

Mutta sinä ja minä ei-pedofiileinä osaamme aivan synnynnäisesti olla näkemättä tisujaan, peppujaan ja pillujaan sexuaalisesti. Koska emme ole pedofiilejä!1

Ja koska ikää on vaikea tietää, mielestäni kaikenikäiset naiset voisivat pukeutua noin, epäseksuaalisesti. Varsinkin uimarannalla.

(niin ja "Lost" on vielä enemmän perseestä kuin pedofilia!!)
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Se että siinä ei ole mitään seksuaalista toimintaa niille ei tarkoita sitä etteikö se voisi aiheuttaa seksuaalista himoa sulle. Katselisitko sä noita videoita jos niillä olis vaatteet päällä? Et. Eikä minua ainakaan kiinnosta katsella noita edes ilman vaatteita. Kakaroita kikattamassa alasti jossain uima-altaalla. Jippii.

Ei noi nyt lapsia ole ja sitä kautta mene pedo-käsitteen alle välttämättä, mutta alle täysi-ikäisiltä näyttivät useat kuitenkin.

Mut sun logiikkas mukaanhan aito pedofiilikään ei ole pedofiili jos se vain katsoo alastomia pikkutyttöjä himoiten. Sun logiikkas mukaan se on pedofiili vasta sitten jos se suorittaa niiden kanssa seksuaalista toimintaa tai katsoo niitä suorittamassa seksuaalista toimintaa. Minun käsittääkseni pedofilia edustaa seksuaalista suuntautuneisuutta eikä siten vaadi minkäänmuotoista toimintaa. Olethan sinäkin käsittääkseni heteroseksuaali ilman minkäänlaista konkreettista toimintaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti: Ei noi nyt lapsia ole ja sitä kautta mene pedo-käsitteen alle välttämättä, mutta alle täysi-ikäisiltä näyttivät useat kuitenkin..
Nyt olemme asian ytimessä. Mielestäni oikea pedofiili kiihoittuu esipuberteettista lapsista, noilla on tissit ja menkat varmaan. Residentit poliisit ja juristit kertonee, paljonko sokerileipuria saa vain tuon katsomisesta vaikkei se omalla koneella olekaan..

Mutta hyvä Manaaja jos sinulla on niin Puhdas Sielu, ettet missään tapauksessa koe mitään seksuaalista esimerkiksi tästä venäläistyttöjen kesäisestä luontoretkestä:
http://www.xhamster.com/movies/211173/naked_boat.html

Takaisin ontopic, eli varmasti täysi-ikäiset ja alaikäisiltäkin näyttävät Kitinämisut (mihin se Superior on kadonnut? Xibekin borderline, olen niin vanha että en osaa sanoa sukukypsien naisten ikää) voisivat kertoa tässä rantapukeutumisestaan ja postata kuviakin!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Laita Gat itsesi ja kotisi kohtuulliseen kuosiin -> hae tollanen neiti itsellesi.
Varmaan mielellään vaihtavat sikäläisen elämän sun kanssasi elämiseen.
Mutta ei tietty käy kun on ulkomaalainen ja vaatii muutosta ja ponnistelua. Ruikutiruikuti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En jaksa lukea vaihtoehtoja, vaan vastaan että tänään rannalla ollessani oli päällä t-paita ja shortsit. Ja juu, varjossa istun sillä en halua ruskettua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Olen äärettömmän onnellinen, ettei 64bit tulikettu (Namoroka) näytä mitään flash-paskaa. <3
Homo.
Mites muuten Kitinän pikkutisumisut, joita ainakin Kreitsu ja Lolita.. ettekö koe jotenkin turhana käyttää uimarannalla bikinien yläosaa?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Mites muuten Kitinän pikkutisumisut, joita ainakin Kreitsu ja Lolita.. ettekö koe jotenkin turhana käyttää uimarannalla bikinien yläosaa?
Kyllä, siksi käytänkin t-paitaa (katso kommenttini yllä).
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mites muuten Kitinän pikkutisumisut, joita ainakin Kreitsu ja Lolita.. ettekö koe jotenkin turhana käyttää uimarannalla bikinien yläosaa?
Kyllä, siksi käytänkin t-paitaa (katso kommenttini yllä).
Sori, vie(s)tit meni ristiin.
Sinähän et CityKitykertomasi mukaan tarvitse rintsikoita. Joten kai uimarannalla edes uidessasi riisut sen t-paidan? Inha märkänä. Niin ja postaa kuva!

Isotissisemmät kuten Suvinen voisivat huoletta olla mun nähden rannalla paljastissisenä, koska en isoista tisseistä kiihoitu, korkeintaan muista efekteistään.
Viimeksi muokannut Gat, 05.07.2010 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutta hyvä Manaaja jos sinulla on niin Puhdas Sielu, ettet missään tapauksessa koe mitään seksuaalista esimerkiksi tästä venäläistyttöjen kesäisestä luontoretkestä:
http://www.xhamster.com/movies/211173/naked_boat.html
Kyllä mä nuoria naisia tykkään mielelläni katsella, mutta noi nyt menee vaan jo sen rajan alle, ettei ne näytä musta naisilta, vaan pikkutytöiltä. Joten ei, ei värähdä puntissa. Jan Hammerista kuitenkin plussaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Jan Hammerista kuitenkin plussaa.
Homo.

Ontopic: Kuka kitinämisu tai sinä Manaaja on pallottanut olleensa yleisellä rannalla ihan nakuna? Ja ovatko kokouimapuvut ihan poissa muodista, kun kukaan ei pallota sitä? Ja mikä on bikinejä peittävämmän toppi-uimashortsivirityksen idea? Siweyskö?

Mielestäni kaunisvartaloiselle naiselle sopiva uimapuku olisi tämmöinen: Vain kapeat kaistaleet nännien ja pimppavaon päällä, ja sekin läpinäkyvää kangasta. Niikuin muka jotain päällä vaikka ei kuitenkaan.

http://gallery.bikini-dare.com/jenna/03/index.html
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Sinähän et CityKitykertomasi mukaan tarvitse rintsikoita. Joten kai uimarannalla edes uidessasi riisut sen t-paidan? Inha märkänä. Niin ja postaa kuva!
No eipä tule uitua yleisillä rannoilla. Nytkin käyn siellä (rannalla) lasten takia ja kanssa. Uin ainoastaan private-rannalla ja siellä uin alasti.

Edit: En siis ole pedofiili, joka käy kyttäämässä lapsia rannoilla, vaan ihan sisarenlapset on kyseessä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: uin alasti
Tuosta kiihoituin!! Kiitos mielikuvasta!

Kertokaapa naiset edelliskesänä utelemani: pääseekö uidessa pillun sisälle vettä? Luulisi piukkapilluisillakin, kyllhän varmaan tiukkahuulinenkin vakonen uintiliikkeissä vähän avautuu ja vettä nielee.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No meneekö esim. sinun anukseen vettä uidessasi alasti?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:^No meneekö esim. sinun anukseen vettä uidessasi alasti?
Sivu vaihtui, joten siis toistan kysymykseni pääseekö pilluun vettä uidessa.
Anukseen ei pääse, koska siinä on sulkijalihas. Pillussa ei ole sulkijalihasta, ja sieltä vuotaa vapaasti ulos ties mitä inhaa. Joten luulisi, että pilluun pääsee uidessa vettä, varsinkin reisiä levittävissä uimaliikkeissä kuten sammakkouinti. Niin. Eri juttu tietty huomaako naiset tuon.

Edit: ja siis herrajumala minä en ui alasti!!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No ei siellä pillussa mitään imuriakaan ole eli vaikka huulet kastuu, niin ei se tarkoita että sinne vettä ryöpsähtää kuin kaivoon. Sitä paitsi pilluakin voi treenata tekemällä lantionpohjalihasliikkeitä.

Saattaisit ymmärtää tämän, jos panisit naista - ei se kyrpäkään sinne ihan tuosta noi vain lumpsahda. Kyllä sitä saa sinne jonkin verran työntää ennen kuin se sinne menee.

Edit: typot kuntoon.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 05.07.2010 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin