Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja yleisillä uimarannoilla

Pukeudun siweästi, peittävämmin kuin varsinaiseen uimapukuun
2
9%
Käytän yleensä vartaloani tiukasti hyväilevää kokouimapukua
1
5%
Sellanen muka puolisiweä toppi-uimashortsiviritys, ei pikkubikineitä
4
18%
Yleensä olen bikineissä, melkein kaikki näkyy, hihihihi
7
32%
Joskus näytän rannalla tissinikin, yläosattomissa!
2
9%
Olen ollut yleisellä rannalla ihan Nakunakin! Pillukin näkyi!
6
27%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kreitsu kirjoitti:Kävin taas älästi uimassa omalla rannalla. Piti ihan varoa, ettei pimpero ime koko vesistöä sisäänsä!
Niin märällä pimpillä sammuttaisi jo metsäpalon.
nastamuumio

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Tosta sais fantsun uuden supersankarihahmon!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

^Joo, joku Superräpylätyttö, joka pehmeästi koppaa syöksyvän jumbojetin haaroihinsa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Epäröin nostaa tätä ketjua, koska tässä on JennyGeetzukin. Ikävöin häntä.

Mutta onhan taas Se aika vuodesta! Kesä ja uimarannat ja uimapuvut, bikinit ja rantanakuilukin! Joko olette kitinämisut käyneet bikiniostoksilla? Suvinen kuulemma ainakin. Ja Lolita on käynyt bikinivahauksessa!

Jos ei sopivia "biksuja" löydy, mielestäni hyvärunkoiset naiset voisivat rannalla seurata näiden venäläisten neitojen esimerkkiä. En pahastuisi moraalisesti:

http://woch.com/video/Russian-Nudists-c ... 32288758b3

http://woch.com/video/Russian-Nudists-c ... ceef31e041

En muuten vielä saanut selvää raporttia oletteko Kitinän naiset kokonakuilleet tavallisella julkisella uimarannalla ja miten se tapahtui. Myös nudistirantakokemuksista sopii kertoa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nyt minä kyllä ihmettelen kun Gatille vastataan asiallisesti kun minä ainakin näen 100% tarkasti mitä Gat ajaa takaa. Lopetin ketjun lukemisen Manaajan vastaukseen kun hän alkoi selittämään asiallisesti tuota allasleikkiä alaikäisillä.

Ettekö tosiaan ymmärrä Gatin mielenliikkeitä! Ja kirjoitusten provosointia??? Voiko se olla totta ettei sitä nähdä oikealla tavalla johon gat pyrkii? ETTE VOI OLLA NOIN simppeleitä hänet tosissaan ottavat.

Minäpä sanon aivan perusasian:

1.Ensinnäkin Gat on kiihoittunut nuorista, hyvin nuorista, se on varma asia.
2. Hän oikeasti inhoaa sitä, että muut saa ja hän ei.
3. Erityisesti gatin inhonaihe on naisten käyttäytyminen epäloogisesti joskus siinä että ovat monasti pidättyväisiä, mutta kuitenkin halajavat seksiä.
4. Yksi paha asia on Gatille se, että tytöt eivät yleisen tavan mukaan näyttää rintojaan ja peittävät ne, mutta kuitenkaan eivät peitä ja että muut saavat niitä katsoa mutteivat rumat kiinnostamattomat miehet.
5. Uima-allasleikkijutussa oli täysprovosointi vain siitä kun Gat haluaa osoittaa, että kaikki ovat pedofiilejä kuten hän varmaan on, uskoisin, ajatukseltaan. Gat haluaa osoittaa että ihmiset ovat tekopyhiä ajatuksissaan. SIKSI hän provosoi, että 15-vuotiaat voisi olla alasti kun normaali mies ei voi niistä kiihottua millään. Muutoin olisi sairas mies. Gat tietää hyvin, että jokainen terve mies reagoi jotenkin. Hänen kysymyksenasettelunsa kielii katkeruudesta, suuresta kiinnostuksesta nuoriin ja siihen inhoon ja tekopyhään, jonka mukaan vain vähäinen osa miehistä olisi pedofiilejä.
6. Gat haluaa joka postauksessa tuoda ilmi sen, että kun tyttö liikkuu niin miehet, niin nuoret kun vanhukset ihailee niiden tissejä ja muuta, koska gatia harmittaa se, ettei naiset ymmärrä sitä, että ovat joskus pelkkiä seksiobjekteja

TÄSSÄ ALUKSI Gatin ajatusmaailmaa teille muille pureskeltavaksi.

ÄLKÄÄ NYT ENÄÄ VASTATKO asiallisesti... Gat on älykäs ja laittaa teitä ihan sata nolla. Nyt Arska vanhempana ja ilmeisesti sitten viisaampana antaa muutamille vastaajille ja ihmettelijöille FACEPALMIN.

GAT VOISI VAHVISTAA ETTÄ VANHA STADINARSKA ON OIKEASSA!!!

Tunnen niin täysin nämä Gatinkaltaiset. Mutta samalla hengenvedolla tuon teille kaikille toivomuksen. MIETTIKÄÄ GATIN AJATUKSIA!! NE OVAT IHAN HYVIÄ, ei aina pidä ajatella joitain asioita itsestäänselvyytenä. Minä itsekin olen lähes varma, että miesten päässä liikkuu huomattavasti sellaista joista nainen ei ikinä voisi uskoa todeksi. Gat haluaa TÄTÄ ASIAA JA VAIN TÄTÄ ASIAA tuoda esille!

Henkilökohtaisesti pidän lapsuutta tärkeänä, niin tärkeänä, että vanhempien ihmisten olisi väkisin annettava lapsille rauha kasvaa. He saattavat ja käyttäytyvät räikeän seksuaalisesti, mutta jos jotain tapahtuisi, se rikkoisi heidän psyykeensä. Nuoret tytöt EIVÄT varsinkaan yhtään tiedä mitä miehen päässä liikkuu. TÄMÄ ON GATIN KOKO ASIA.

Gat hyvä! Olet hauska ja älykäs mies ja esität hyviä juttuja tyyliin "mitä sitten ja miksi näin"... Pidän sinun tyylistäsi. Jätä kuitenkin lapsiin kohdistuvat asiat. Ne on ihan hyvä olla tabu. ON JULMAA viisaamman ja vanhemman tuhota nuoren sukupolven elämä vain käyttämällä heidän naiiviuttaan hyväksi!!!!
SULLA on hyviä ajatuksia ja valtavan hyviä kysymyksiä, vaikeita ja oivaltavia! Pysythän siinä 16 vuoden iässä ainakin vain yläpuolella... se on sääntö, ihan hyvä sääntö!!

STADINARSKA
GATIA KONSULTOIVA ASIANTUNTIJA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kitinä Tag-team pedo-championship.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Biksuissahan tuota tulee taaplattua :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ARSKA:
Analyysisi psykopatologiastani ja katkeroitumisestani on hyvinkin oikea ja tarkkanäköinen.

Sen kuitenkin oikaisen, että olisin kiihoittunut hyvin nuorista. Eihän se niin mene. Ainakin pituuskasvu saisi olla loppunut, ettei ole alamittainen :D Minä ja myös vanha isäni vaan tsekkailemme söpöjä vielä fertiilejä naisia kadulla ja rannalla. Eikä siihen kuulu, että ehdottelisi jotain tai luulisi kelpaavansa niille tai osaisikaan puhutella nuorta naista joka pitää minuakin vanhuksena.. joka olen. Eikä että edes haluaisi olla pissiksen seurassa tai tarjota sille namuja. :D

Mutta silleen joo tavallaan ymmärsit pointtini "tekopyhyydestä". Hyväkroppainen fertiili nainen on hyväkroppainen fertiilli nainen. Niitä on teini-ikäisistä menopaussisiin. Kunhan pituuskasvu on ohi ja on tisua, peppua ja karvaakin Siellä. Sellaista katsomaan miehet ovat geneettisesti ohjelmoituja, oli mies itse minkäikäinen vain.. Ja kun sellaista misua salaa kadulla tai rannalla mitään yrittämättä vilkuilee, niin ei silloin mieti onko se 18 vai 45 vee tai varmasti päiväntarkkaan edes 16 täyttänyt. Että sikäli tekopyhiä ne miehet, jotka eivät muka reagoi sillai 15 vee 11 kuukautta vanhaan jo kypsyneeseen hottikseen bikinimisuun, mutta sitten jos käsittävät että se on just nippanappa 16 ja silloin vasta katsovat sillai ja sen päivämäärän mukaan hormoninsa toimivat. Ei se niin toimi kellään ja tekopyhää jos niin sanovat. Ja tuohon ei edelleenkään kuulu että saisi ehdotella alaikäisille tai meikä vanha ukko vanhemmillekaan akoille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:ARSKA:
Analyysisi psykopatologiastani ja katkeroitumisestani on hyvinkin oikea ja tarkkanäköinen.

Sen kuitenkin oikaisen, että olisin kiihoittunut hyvin nuorista. Eihän se niin mene. Ainakin pituuskasvu saisi olla loppunut, ettei ole alamittainen :D Minä ja myös vanha isäni vaan tsekkailemme söpöjä vielä fertiilejä naisia kadulla ja rannalla. Eikä siihen kuulu, että ehdottelisi jotain tai luulisi kelpaavansa niille tai osaisikaan puhutella nuorta naista joka pitää minuakin vanhuksena.. joka olen. Eikä että edes haluaisi olla pissiksen seurassa tai tarjota sille namuja. :D

Mutta silleen joo tavallaan ymmärsit pointtini "tekopyhyydestä". Hyväkroppainen fertiili nainen on hyväkroppainen fertiilli nainen. Niitä on teini-ikäisistä menopaussisiin. Kunhan pituuskasvu on ohi ja on tisua, peppua ja karvaakin Siellä. Sellaista katsomaan miehet ovat geneettisesti ohjelmoituja, oli mies itse minkäikäinen vain.. Ja kun sellaista misua salaa kadulla tai rannalla mitään yrittämättä vilkuilee, niin ei silloin mieti onko se 18 vai 45 vee tai varmasti päiväntarkkaan edes 16 täyttänyt. Että sikäli tekopyhiä ne miehet, jotka eivät muka reagoi sillai 15 vee 11 kuukautta vanhaan jo kypsyneeseen hottikseen bikinimisuun, mutta sitten jos käsittävät että se on just nippanappa 16 ja silloin vasta katsovat sillai ja sen päivämäärän mukaan hormoninsa toimivat. Ei se niin toimi kellään ja tekopyhää jos niin sanovat. Ja tuohon ei edelleenkään kuulu että saisi ehdotella alaikäisille tai meikä vanha ukko vanhemmillekaan akoille.
Juuri näin! Kiitos Gat, tunnustuksesta, ja kiitos selvennyksestäsi! :)

Nyt tiedät, että minä tunnen sinun seksisi kenties paremmin kuin sinä itse(?) :P

Olen varma ajatuksistasi sillä osa niistä on varmaan tuttuja ihan kaikille mutta se myöntäminen onkin eri asia. Siis varsinkin tuo naisten kaksinaisajattelu ja sen logiikattomuus.

Mutta tehdäänkö hauska leikki, Gat? TAI SII MUT!!!

Esitätte joku asian johon haluatte, seksuaalisen mielipiteen Gatilta siis tai Gat esittää jonkun asian minulle tai haluaa mielipiteen tai varmistuksen minulta, TUNNENKO GATIN! ja MINÄ STADINARSKA SANON MITÄ GAT AJATTELEE SIITÄ SEKSUAALISESTA ASIASTA

LUPAAN SANOA JOKAISEN SEKSUAALIASIAN OIKEIN, johon vastaan selkeästi!

HUOMATKAA, että en vastaa esim. kyselyyn "Mitä Gat ajattelee Lexmark-tulostimista" tai Miksi Gat aamulla juo vain puoli kuppia teetä"

Ne on mahdottomia, en ole siis mikään hullu ennustaja vaan jos mielipiteet tai asiat koskevat seksuaalista asiaa.

KYLLÄ NE voivat tosin olla muitakin asioita, mutta niistä en voi ottaa vastuuta!

Gatkin voisi kokeilla mua ja esittää 10 seksuaalista "asiaa". kerron mitä Gat niistä ajattelee ja sitten gat arvostelee onko ne totta. Olen pettynyt jos en saa 10 oikein!!!

Tämä koko juttu ihan siksi kun te lukijat ette taida yllättävää kyllä paljon nyt bonjata tätä asiaa kun vastaukset ja kommentit aika hassuja...

STADIN SEKSIARSKA 8)
seksuaalisten asioiden tuntijatulkki
värien rohveetta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No kerrohan arska miten Gat suhtautuu pakotettuihin orgasmeihin? Entä cunnilingukseen? Entäs jos labia minora avautuu rehevästi, vaikuttaako se asiaan? Mitä mieltä Gat on omaa penistään suuremman tekopeniksen käyttämisestä naisen kanssa seksin yhteydessä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:No kerrohan arska miten Gat suhtautuu pakotettuihin orgasmeihin? Entä cunnilingukseen? Entäs jos labia minora avautuu rehevästi, vaikuttaako se asiaan? Mitä mieltä Gat on omaa penistään suuremman tekopeniksen käyttämisestä naisen kanssa seksin yhteydessä?
Kiitos manaaja kysymyksistäsi. Vastaan niihin. Nyt on vain niin, etten heti ehdi. PYRIN vastaamaan jopa tänään, mutta ainakin huomenna!

Gat, älä vastaa näihin, minä vastaan ensin ja sitten sinä toivottavasti kuittaat vastaukseni oikeaksi!!!

Hyvä!

S+Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:No kerrohan arska miten Gat suhtautuu pakotettuihin orgasmeihin? Entä cunnilingukseen? Entäs jos labia minora avautuu rehevästi, vaikuttaako se asiaan? Mitä mieltä Gat on omaa penistään suuremman tekopeniksen käyttämisestä naisen kanssa seksin yhteydessä?
Noniin ja sitten vastaukset Tuonen Pojalle ja Gat voi sanoa, että oikeassa olin! Ainakin uskoakseni. Olethan rehellinen, parahin Gatpoikuus!!

Gat, huomaa, etten MISSÄÄN TAPAUKSESSA halua loukata sinua tai arvostella sinua teetkö oikein tai väärin. Minä vain kerron mitä sinun aivoissasi tapahtuu!!!

Miten Gat suhtautuu pakotettuihin orgasmeihin?

Nyt riippuu siitä kummasta sukupuolesta puhutaan. Joka tapauksessa tämä asia on toissijainen Gatin kiinnostuksessa seksuaaliasioihin. Kuitenkin Gat kiihottuu ajatuksesta naisen pakotettuun orgasmiin, siis pakottamiseen. Miehiseen orgasmiin hän suhtautuu niin, että miehen pitäisi enemmän näyttää joka paikassa orgasmin tuloa naisten edessä, mutta miesten pakotettuihin orgasmeihin sinänsä hänellä ei riitä mielenkiintoa

Pääasia koko nykyajan seksuaalisuudessa Gatin kannalta on se, että häntä harmittaa suunnattomasti se, etteivät naiset toisaalta ymmärrä miesten ajatuksia, jotka ovat hänen mielestään aina suoraviivaisia ja häntä inhottaa se, etteivät naiset pukeudu siveellisesti SAMAAN AIKAAN kun he kuitenkin kammoksuvat "rasvaisten miesten katseita" ja muuten tuntuvat olevan seksikielteisiä. Hän inhoaa tyttöporukoita, jotka toisaalta haluavat ja toisaalta eivät halua.
Hänen SUURIN halunsa on osittaa, että tytöissä mies näkee VAIN seksiobjektin ja pyrkii osoittamaan kaikessa, että nainen ei ymmärrä, että nainen todellisuudessa on vain reikä hänen ja muiden miesten oikeassa mielessä. Homoja voi olla, ne on vaarattomia Gatin ajatuksissa, mutta se, että ne ovat naisten suosiossa, on inhottava punainen vaate Gatille: Naisethan sanovat haluavansa!! Ja kuitenkaan eivät halua sitten.

Suoranaisesti Gat tuntuu saavan kiihoituksen nuoremmista naisista, joka ei liene yllätys oikeastikaan, mutta Gat haluaa osoittaa nuorista pitävinä, että miehellä on oikeus varsinkin vanhempana ja halu panna kauniita nuoria aina ja katsoa kaunista ja miesten ei tarvitsisi katsoa moraalisia kukkahattutätejä koska se ei ole hänen mielestään tasa-arvoa vaan miesvihaa.

Naisten itsekkyys ja oma valinta on Gatille täydellinen tulipunainen vaate. KAIKKI muut seksuaaliset yksityiskohdat ovat aivan toisarvoisia
.

Entä cunnilingukseen?

Siis ylipäänsä Gat nauttisi olostaan kun nainen haluaisi nimenomaa hänet nuolemaan ja hyväilemään ja antamaan suuseksiä. Se on aivan varma. Mutta katskeroituneena ei ajattele mahdollisuutta oikeasti tähän vaan keskustelee naisista sävyyn, joka tuo ilmi naisessa vain naiiviutta.

Gat ei kuitenkaan pidä mistään seksistä niin, että siinä olisi kaksi naista tai se olisi naiselle nautinnollista, ellei hän itse ole siinä läsnä ja huomioitu. Gat haluaa hyvin perinteistä seksiä, haluaa, että perinteistä olisi mahdollisimman paljon, että mies metsästäisi, eikä nainen valikoisi hyväilijäänsä. Ikä on hyvin tärkeä Gatille siinä mielessä, että hän inhoaa naisten oikeutta valikoida seuransa ja mediahössötystä puumista ja vanhojen miesten ongelmista seksin saralla.
Gat ei siis pidä cunnilinguksesta, koska hän ei pystyne sitä toteuttamaan. Se on vaan niin yksinkertainen totuus. Gat haluaisi, että kertakaikkiaan seksiä ei harrastettaisi muuallakaan jos hän ei saa ja inhoaa ihmisiä, jotka saavat tuosta vaan ja sitten eivät kuitenkaan ajattele tai analysoi asiaa sen kummemmin eikä vastaa gatin kysymyksiin hänen haluamallaan tavalla. Hän uskoo täysin tietävänsä mitä nainen oikeasti ajattelee ja inhoaa sitä kun nainen ei ymmärrä mitä tekee!!!!!! Tässä on yksi Gatin seksuaalisista määritelmistä, muuten
.

Entäs jos labia minora avautuu rehevästi, vaikuttaako se asiaan?

Kyllähän Gat nauttii asiasta. Nauttii tietenkin sen avautumisesta. Noin pelkistetysti nauttii. Kukapa ei nauttisi kauniista sukupuolielimestä? Mutta se vain on vieläkin Gatin seksuaalisessa intressissä sivuseikka. Jos Gat saa aikaan jonkinlaisen pakotuksen asiaan tai jonkunlaisen alistamisen ja tyttö on joviaali ja rauhallinen niin silloin on asiat mainiosti. Mutta ylipäänsä Gatin haaveet seksistä ei kultivoidu näin simppeleihin yksityiskohtiin vaan Gatille tärkeää on, mitkä ovat seksinsuorittajien suhteet. Mitä enemmän miehen ottamista ja naisen antoa niin sitä parempi. Lesboilua Gat inhoaa tietenkin.

Mitä mieltä Gat on omaa penistään suuremman tekopeniksen käyttämisestä naisen kanssa seksin yhteydessä?

Gat pitää sitä ihan hyvänä asiana. Vielä parempi, jos nainen ei oikein pidä tuon lisäpeniksen tunkemisesta sisäänsä vaan siinä on pikkuisen alistamista. Hän nauttii tällaisen kertomuksen lukemisesta. Jos nainen itse haluaa miehen käyttävän tekopenistä, siitä gat ei juurikaan pitäisi. Gat tykkäisi kyllä leikkiä ITSE naisen kanssa ihan millä tekoasialla hyvänsä kunhan saa esitellä seisovaa asettaan mieluimmin nuoren naisen edessä. Mikään uusi tekniikka tai uudenlainen lempeä seksi ei Gatia kiinnosta.
Ja jälleen: JOS hän ei itse pääse esittelemään omaa tai tekopenistään niin hän ei pidä todellakaan että muut sitä käyttävät.

Gat on HYVIN konservatiivi seksiasioissa ja haluaisi ihan mieluusti palata nuija-aikaan, jolloin mies metsästi ja pani ja se oli siinä. Mitään mediasirkusta asiasta ei tulisi eikä naiset saisi nauttia seksistä sen kummemmin
.

Gat, huomaa, etten MISSÄÄN TAPAUKSESSA halua loukata sinua tai arvostella sinua teetkö oikein tai väärin. Minä vain kerroin mitä sinun aivoissasi tapahtuu!!!


TERVEISIN

GATINTUNTIJA-STADIN MUKAVIN ARSKA


Ja nyt Gat avaa suunsa! Arvostele kaikki juttuni ja olethan rehellinen!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Arska, kun sinulla on nuo Gat jutut hallussa ja vastauksesi asiallisia, niin vastaa nyt vielä tähän peruskysymykseen:

A) Miksi Gat ei saa kunnon intiimiä suhdetta ?
B) Miten hänen tulee toimia, että em toteutuu?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arskan tulkinnat ovat ihan perseestään revittyjä. Ilmeisesti Arska ei ole kamuni eikä varsinkaan fanini. Muuten tietäisi että:

Naisen nautinto sekstaillessa olisi minulle lopullinen niitti siitä, että nainen Haluaa ihan jopa minua. En tiedä, mikä olisi "pakotettu orgasmi". Tykkään nuolla pillua. Mieluumin "piilopillu"-malliia ulospäin näkymättömin sisemmin häpyhuulin. Tekopenikset eivät kiinnosta omissa tai naisen aukoissa. Ainoa rasti oikein, että minua huvittaa, että naiset pukeutuvat ja käyttäytyvät näyttääkseen seksiobjekteilta, mutta loukkaantuvat jos väärä mies kuten minä sen huomaa.
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2011 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En käy rannoilla. Paitsi oman mökin rannassa, siitäkin taas vuosia ja siellä uidaan alasti.

2 v sitten uin Näsijärvessä alusvaatteillani. Sillon viimeks rannalla ees käynyt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Arskan tulkinnat ovat ihan perseestään revittyjä. Ilmeisesti Arska ei ole kamuni eikä varsinkaan fanini. Muuten tietäisi että:

Naisen nautinto sekstaillessa olisi minulle lopullinen niitti siitä, että nainen Haluaa ihan jopa minua. En tiedä, mikä olisi "pakotettu orgasmi". Tykkään nuolla pillua. Mieluumin "piilopillu"-malliia ulospäin näkymättömin sisemmin häpyhuulin. Tekopenikset eivät kiinnosta omissa tai naisen aukoissa. Ainoa rasti oikein, että minua huvittaa, että naiset pukeutuvat ja käyttäytyvät näyttääkseen seksiobjekteilta, mutta loukkaantuvat jos väärä mies kuten minä sen huomaa.
Gat hyvä! Toivottavasti olemme kamuja ja faneja. Ainakin mahdollisimman pitkälle!!!

Mutta eihän ne ole ollenkaan puosta vedettyjä. Olen ihan samaa mieltä kuin sinäkin! Missä olen jotain muuta väittänyt kuin mitä sanot tässä. Mulle sanomisesi oli ihan selkeää faktaa jotka tiedän!!

BrianW, odota vielä kärsivällisesti. MUN ON mentävä nyt KOISAAN kun erkit (energiat) loppuu ja pitäis vielä EHKÄ riittää sängyssä tai sitten ei... :oops:

Ehkä ei, siltä tuntuu :? Ai perhana! SÄÄ!

ADIEU AMIGOS!!!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:En käy rannoilla. Paitsi oman mökin rannassa, siitäkin taas vuosia
8-v. tytsyn äiti, joka ei käy rannoilla? O_o
Rantsuleikit polskimisineenhan on just parhautta! (Ensisijaisesti tässä ajattelin lasta, mutta onhan ne aikuisellekin.)
Täällä on näköjään viime kesänä vielä vettä snadisti arkailleesta (silti rantsulla oloa rakastaneesta) 4-v:stä kuoritunut jo kunnon vesipeto. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enkö mä ole vastannut tähän? Uimarannalla ollaan uimapuvussa, joko yksi- tai kaksiosaisessa. Kyselyn aloittaja voisi mennä itse sinne uimarannalle katsomaan miten näiset pukeutuvat, ja samalla vaikka pestä itsensä siellä järvessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:. Kyselyn aloittaja voisi mennä itse sinne uimarannalle katsomaan miten näiset pukeutuvat, ja samalla vaikka pestä itsensä siellä järvessä.
:shock: Siinähän kastuisi! Ihoa suojaava aines huuhtoutuisi pois! Vesi on kylmääkin!
Sitäpaitsi olen huono uimaan. Ja sehän vasta noloa ja rumaa on, jos minä riisun uimahoususilleni. Itse asiassa en taida olla uinut vuosiin. Joskus olen kuljettanut äiteetäni uimarannalle, ja silloin itse täysissä pukeissa silmäillyt kimuleita. Tai aika hemuleitahan ne, nykyään suomitammat lihovat heti täysi-ikäisyyden saavutettuaan.

Kyselenkin näin virtuaalisesti ja yhteiskunnallisena palveluksena toivoisin kitinämisujen bikinikuvia galleriaan.

Hyvämuotoisille käy näinkin simppeli uima-asu:
http://woch.com/video/Distant-Shore-3e5 ... 696122607c

Ujoimmille vaikka tämmöinen yläosattomuus, ja kuten näytteestä huomaamme "housujen" eli alalapun poisto ei muuta kuin edistää vaikutelmaa. Housuntapaiset riisumalla voi esitellä klittakoruaankin:
http://woch.com/video/Bikiniheat---Nude ... 08a488ee70
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ai sori Praijanvee, eli BrianW, en ole vastanna kusimukseesi. TEEN SEN pikimmiten. Kun on kesä niin ei ehdi kaikkea, hupsista nytkin...voi JUMBE tais mennä rikki toi kännykkä.... No ehkä se vaan levis...

Hiukan luin noita alkupostauksia ja kyllä huomasin melkoista aivan salettia tekopyhyyttä joiltain :o ... huhhuh. Mutta sellainenhan ihminen on!
:( :?

Terkuin ATSISPUH-tyyppi

Ai kuka ihme? No meidän oma sopuisanmukava väriterapeuttimme vastakohtamaassa!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Kyselenkin näin virtuaalisesti ja yhteiskunnallisena palveluksena toivoisin kitinämisujen bikinikuvia galleriaan.

Hyvämuotoisille käy näinkin simppeli uima-asu:
http://woch.com/video/Distant-Shore-3e5 ... 696122607c

Ujoimmille vaikka tämmöinen yläosattomuus, ja kuten näytteestä huomaamme "housujen" eli alalapun poisto ei muuta kuin edistää vaikutelmaa. Housuntapaiset riisumalla voi esitellä klittakoruaankin:
http://woch.com/video/Bikiniheat---Nude ... 08a488ee70
Ootko sä ajatellut edes vahingossa että mitä jos et yrittäisi aina integroida sun pornon ohjaamaan elämään ihan oikeita ihmisiä? Niinkuin sanottu, mene sinne ihan oikealle uimarannalle. Onhan se tosiaan vähän shokki huomata ettei siellä ole ainoastaan 18-vuotiaita alastomia pystytisuja hyppelemässä käsi kädessä, mutta ehkä se voisi tehdä pidemmässä juoksussa ihan hyvää sun oman katsomuksen kannalta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Arska, kun sinulla on nuo Gat jutut hallussa ja vastauksesi asiallisia, niin vastaa nyt vielä tähän peruskysymykseen:

A) Miksi Gat ei saa kunnon intiimiä suhdetta ?
B) Miten hänen tulee toimia, että em toteutuu?
Hyvää päivää tai iltaa Kitinäkansa! Stadinarska on kesällä kovin kiireinen ja nyt ollut aivan hervottoman kiireinen ja ollut vähintään neljässä kerroksessa tekemistä ja häpyningiä, mutta nyt ryhdistäydyn ja olen Kitinässä ja alitajunnassa on jyskyttänyt BrianW (ole vaan imarreltu) niin vastaan nyt kun on sellainen hetkinen hetkonen!

WASTAUKSET

A) Siis taas tämä kitinäkansallinen häjyläinen (munalainen) niin TOSISSAAN (uskomatonta!!) viime postauksessaan otti kantaa Gatin juttuun, KUN HÄN (Gat) TOSIASIALLISESTI ja HUOLELLISESTI MUOVAA OMAA PROFIILIAAN aivan kuten Hitler teki aikanaan. GAT EI SUINKAAN OLE NIIN PAHA REPPANA paskahousu ja likakaivo tuhkarunkku kuin hän esittää! YMMÄRTÄKÄÄ SE NYT VIHDOIN JA KÄSKEN ymmärtämään sen heti!! Vakna ihop klyftiga kitinäkillar och -tjejer!! VAKNA MEDDETSAMMA!!! :P

Mutta Gat on kuitenkin tietyllä tapaa renttuuteen tullut. Hän on jossainmäärin juntikas ja sellainen tavanomainen mies noin seksuaalisesti eli hieman häpeilevä ja itsetunnoton. Täm lienee totuus. SEN LISÄKSI hän on melkoisen älykäs verbalikko. Minä tunnistan nämä tyypit jo kaukaa. Hän on myös rokotettu tietyllä esittävällä näyttelijänarsistipersoonalla. Aivan kuten koomikot tai muut ovat paljolti narsisteja ja haluavat äänensä kuuluviin. Minuakin on syytetty siitä ja ei aivan suotta. Mutta siinä mennään minun kohdaltani metsään etten välittäisi muista ja paljon. Muistakaa se muutenkin ettette leimaa asioita väärin, jos ette asioista kuitenkaan tarpeeksi tiedä! Tämä on jo elämää nähneen ihmisen toteamus ja ohje EIKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MOITE TAI SETÄMÄINEN ojennus ketään kohtaan!

Gat siis jalostaa rentun olemustaan kaiken maailman ylilyönneillä. Vastaus on yhtä tylsä kuin 350 metrin eli väärin laskettu juoksumatka eräällä urheilukentällä: Gat on tavallinen "pöytätavaton" suomalainen mies estoineen kaikkineen, joka on aikalaillakin kakeroitunut, MUTTA OIKEASTI VARSIN TYYTYVÄINEN olotilaansa ja hänen esteensä naissuhteen tekemiseen ovat valtava kynnys sitoutua eli hän tuntee olonsa turvallisemmaksi nykyisessä olotilassaan, eikä katso jaksavansa oikeata parisuhdetta. Hän on myös aikalaillakin naisia mielessään arvosteleva ja pitää mielipiteitään hölmöinä oikeasti.
Mutta jos Gat haluaisi niin kyllä hän helposti saisi naisen, mutta hän ei oikein tiedä miten edetä eikä jaksa hakea suhdetta.

Tiivistetty asia: Gat on tavallinen suomalainen epävarma sitoutumiskyvytön ihan mukava leppoisa "karhu"mies. Hänen erikoispiirteensä on huumori ja älykkyys ja narsistinen ote elämään ja höystettynä masokismilla. Hän nauttii saaddessaan herättää hämmennystä. HÄN ON AINKIN PUOLIPELLE. Kitinän osapäiväklovni.

Sitten kakkonen...

B) Hänen oikeasti pitää ottaa asenne, että maailmassa eletään vain kerran ja jos hän on oma itsensä ja käyttää energiaansa (jota kirjoituksen mukaan on paljon) itsensä kurissapitämiseen ja kauniitten yhteisten asioiden järjestämiseen niin ETTÄ KÄSWITTÄÄ NIIDEN ARVON, niin hän löytää uuden elämän.

Mutta hänelle kuten MONELLE hyvin toimeentulevalle miehelle helppo tie nykyisessä aika naisvaltaisessa kulttuurissamme ON LUOVUTTAA koko tilanne ja haukkua naisia kollektiivisesti. Se on aika ärsyttävääkin itse asiassa!

Yksinkertaiset asiat voisivat tehdä Gatin elämän mukavaksi. Minun reseptini olisi a) siistiytyminen, b) mukava tavallinen tyyli puheessa ja mielipiteissä, c) jättää kaikki leikillisestikin puheet karhutissuttelusta sikseen. Ja käytännössä siirtä muitten seuraan ottmaan olusia. Käyttää valtaisa hauska persoonansa mukavan kivan naisen hurmaamiseen. JA PITÄÄ NAISTA KUIN KUKKAA, ei pettää eikä haista vaan arvostaa ja olla oma itsensä. NIIN HELPPOA SE ON. Tiivistetysti: Ryhdy olemaan tavallisesti, anna oma hellyytesi ja huumorisi kasvaa korkoa ja jätä junttius sivummalle. MUTTA ON HUOMATTAVA, että OLISI MAHDOTONTA ETTÄ GATIN KALTAINEN AINAKIN ÄLTKÄS HENKILÖ oikeasti olisi noin avuton!
HERÄTKÄÄ TE IHMISET!
Gat on normaalisti itsetunnoton ja tarvitsee mukavan naisen huomion ja pönkityksen. Hänelle sopisi ehkä jopa uskovainen joka sallii ei-uskovaisen.

Gatin tuhoon vie bilehiletyyppi, aivoton nainen, joka puhuu jo valmiiksi viinansekaisella äänellä.

NONIIN, nyt tuli asiallisesti ja olen ainakin itse 99,5% varma, että olen oikeassa!

----------------------------------------------------------------------------------

OMA ASIA vielä: Stadinarska liikkuu näinä aikoina valtavasti, mutta ei juuri käyne pyydykseen! Tuolla oli mukava miitti johon SA mielellään osallistuisi!

Hyvää jatkokesää kaikille. Tytöille muiskis ja pojille lämmin koura! :)


STADINARSKAINEN MUKAVAINEN VÄRITERAPEUTTINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock: Itse asiassa koen Arskan arvion tällä kertaa imartelevaksi ja osuvaksikin mutta vain tietoisen narsistis-masokistisen netti-imagoni kannalta. Kiitos, tavallaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kesä meni taas.
Silti uimapukuihin liittyen en ole aikaisemmin tajunnut, miten "jännältä" pelkkä bikineihin vaihtaminen voi näyttää. Varsinkin jos pystytisuisilla teinitytöillä tosiaan on tapana nauraa kikatellen auttaa toisiaan pikku-pikku"biksuihin" pukemisessa, varmistellen, että tisut ja peppu tosiaan peittyvät tuollaisilla lapuilla. Tosin tästä huomaa myös, että olisi pitänyt olla kaksi tirkistelykameraa. Eihän tuon toisen tytön pimppaa edes näy, kun toinen on edessä.
http://www.youporn.com/watch/476578/voy ... 452&al=vs2
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen: miten melkein-alasti olet uimarannalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt kun rantakausi taas lähestyy, on aika herättää tämä vanha ketju. Elvyttää. Tekohengittää kuin lääkintämies naisen näköistä ehkä hukkunutta Anne-nukkea.

Tosin Kitinän naiset alkavat olla jo niin vanhoja, että eivät enää minuakaan vanhaa setää kiihoita. Joten toki voisivat ihan neutraalisti kertoa tässä uima-asuistaan.

Lisäksi on vieläkin selostamaton tuo kysymykseni, ovatko jotkut naiset täällä olleet ihan nakunakin ihan julkisella uimarannalla.

Lisäksi, nyt kun monilla teillä on jo tyttäriä, kiinnostaisi missä iässä tytöille aletaan pukea ihan uimapuku rannalle, ellei peräti bikinien yläosa, vaikkei tissejä vielä olisikaan?

Minusta olisi soveliasta, jos tytöt ja nuoret naiset olisivat ihan alasti uimarannoilla siihen ikään kunnes paikat alkavat liikaa roikkua ja pömpöttää joka on esteettinen ongelma. Siis jos ainakin teinitytöt näiden videoiden tyyliin olisivat uimapuvutta, leikkisivät ja aurinkorasvaisivat toisiaan, niin ei se ainakaan minua loukkaisi. Jaloa minulta tämä suvaitsevaisuus.

http://xhamster.com/movies/1801434/hot_ ... otter.html

http://xhamster.com/movies/1837434/youn ... beach.html
Vastaa Viestiin