miksi oma rakas ei maistu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Fcuk

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

No onhan nuo voineet keskenään asian puida ja noin, älkää nyt, ei kaikki pingota näissä jutuissa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Finn_Monster kirjoitti:Himoitsee enää harvoin raksua,
Ja kadun tytöt saa jöpöttää

miksi ?
Kattelin sun soutasi mikä lie ohjelmassa ja ainakin pisti yx judanssi silmään, ei, ei se sun seksikkään kiimainen katse, vaan mm. se kun sanosit että runkkailet päivittäin jeh. Minä vaan kysyn että miten sulla voisi olla sen verran paukkuja jotta tuollaiseen pystyisit?? Ja miksi ei stondaa. Koska jos hyppäisit ihan vaan rennosti kaapista ulos, olisit 130% rehellinen, niin jos ei muuta ni vois sulla olla se 20 te enemmän nappulaa niissä tosi sexyissä pökissä jotka oli siellä prokkiksessa.

..annat virran viedä..katso kuvasettisi..

"jöböttää" jep jep.
Ollaan vaan ja nautitaan
Jenny Daa-aah! ling

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

jouskaaaaaah! Pakkasmarjoja ja kaikkee, pian on joulu, et kai lähde noin vähin sanoin? Jaa vähän iloa meille tänne joohan! Just Tixin kanssa juteltiin susta kun löysin vanhan mailin ja eksyin kotisivuille... Ootko tuonu vaimon muualta tms. kliffaa?

- se mattokauppiaan vaimo
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

jouden-za kirjoitti:mm. se kun sanosit että runkkailet päivittäin jeh. Minä vaan kysyn että miten sulla voisi olla sen verran paukkuja jotta tuollaiseen pystyisit??
Hei hei heiii..! Älä nyt pilaa mun päiväunii susta.
Ei kai toi ois kovakaan suoritus?
Tuu kertoon lisää!
Moneenko kertaan vetelet nykyään per päivä ja minne?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:jouskaaaaaah! Pakkasmarjoja ja kaikkee, pian on joulu, et kai lähde noin vähin sanoin? Jaa vähän iloa meille tänne joohan! Just Tixin kanssa juteltiin susta kun löysin vanhan mailin ja eksyin kotisivuille... Ootko tuonu vaimon muualta tms. kliffaa?

- se mattokauppiaan vaimo
Keskittyminen mennyt nykyään töihin, suomiskordariin, urheiluun, pikku J:hin jne.

Eli ei oo tod. ulkomaan narttua.

Ps. onkohan Tix-setä vielä vähän ärri mörri ku kerran sanoin hälle jotain roimakkaasti ja kun kaksonen on, niin niin heh:D
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Lapitii kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:mm. se kun sanosit että runkkailet päivittäin jeh. Minä vaan kysyn että miten sulla voisi olla sen verran paukkuja jotta tuollaiseen pystyisit??
Hei hei heiii..! Älä nyt pilaa mun päiväunii susta.
Ei kai toi ois kovakaan suoritus?
Tuu kertoon lisää!
Moneenko kertaan vetelet nykyään per päivä ja minne?
Ni ei ko-herra vastannut mistä niitä paukkuja oikein tulee tai löytyy.

Vedot toimii ed.
Ollaan vaan ja nautitaan
Jenny Daa-aah! ling

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

jouden-za kirjoitti:Ps. onkohan Tix-setä vielä vähän ärri mörri ku kerran sanoin hälle jotain roimakkaasti ja kun kaksonen on, niin niin heh:D
Soita sille tai piffaa thaikkumatka. Entiedämistäänmitään mut ärrimörrei ei oo olemassakaan!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: miksi oma rakas ei maistu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ps. onkohan Tix-setä vielä vähän ärri mörri ku kerran sanoin hälle jotain roimakkaasti ja kun kaksonen on, niin niin heh:D
Soita sille tai piffaa thaikkumatka. Entiedämistäänmitään mut ärrimörrei ei oo olemassakaan!
Tottakai soitan ja lähen vaikka kanssaan matkalle, kimppana...........

.................130% ed.!!!

Meilaa mulle ja kerro miten menee ja ps. perinteinen kuva olis kiva ylläri, kyl sä tiedät jeh!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin