Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

1) Onko nussiminen kivempaa kuin ryyppääminen?

2) Kokemuksia SäPi:stä?

3) Kokemuksia ns. takapillusta?

4) Homoraiskaaja lähestyy sinua. Yritätkö a) puhua hänelle järkeä vai b) käytätkö pesäpallomailaasi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:1) Onko nussiminen kivempaa kuin ryyppääminen?
1. Mistäs minä sen tietäisin?
Tai sinäkään, jos rehellinen olet.
Ryyppääminen on minulle kuitenkin liian arkista ja tylsää, ilmainen nussiminen taas olisi kuin unelmamatka toiseen galaksiin.
Homeboy65 kirjoitti: 2) Kokemuksia SäPi:stä?
2.) Eipä ole eikä tule. Ei mun juttu kun naisen halu puuttuu. Nolompaa kuin huorissa käynti.
Julkivonkuuni on ollut vain katkeravittuilua. Kun eräs Lutkakamuni täällä lopulta säPiä tarjosi, kieltäydyin kohteliaasti. Toinen piparia minulle tyrkyttänyt Lutka-ex-kamuni täältä tosin vakuutti, että sellaista kuin SäPiä ei ole olemassakaan ja antaa minulle omasta halustaan. No sekin keikka estyi luonnollisista syistä jo ennen tapaamista.

Niin se on. Ennen maailma loppuu tai ydinsota tai pyörremyrsky keskeyttää, jos Gattaca olisi pillua saamassa. Tai lopulta Jumalan Käsi kurottuu pilvistä, nostaa minut Pukilta juuri ennen sisäänmenoa ja Ääni jyrisee: "Thou shalt not have Carnal Knowledge!"
Homeboy65 kirjoitti: 3) Kokemuksia ns. takapillusta?
3.) Huoraa pannessani yllätyin lähetyssaarnaaja-asennon vaikeudesta. En saanut hädintuskin keskipituista kyrpääni kunnolla sisälle. Takaapäin paljon helpompaa. Olisiko naisella ollut takapillu? Jos niin, niin keskipillu minulle sitten, kiitos.

(Eh.. oikeasti olen herkkä, tunteellinen ja naista arvostava)
Homeboy65 kirjoitti: 4) Homoraiskaaja lähestyy sinua. Yritätkö a) puhua hänelle järkeä vai b) käytätkö pesäpallomailaasi?
Suomen kielessä yhdys sanojen sisäinen järjestys kai merkkaa?
Siis homoraiskaaja raiskannee vain homoja? Hänen kanssaan keskustelisin mieluusti raiskaustaktiikoista, naisiin soveltaen, vain teoriatasolla tietysti.

Raiskaajahomo taas raiskaa miehiä? Minua tuskin voi mieheksi laskea.. mutta jooo.. minulla on pesäpallomailoja.. olen suunnitellut saisiko siitä pienimmästä saranan tekemällä kassiin mahtuvan kokoontaitettavan. Kiinnostava ase on myös kettinkini, jonka päässä munalukko. En tiedä miten toimisi tositilanteessa, Säkki heiluu mutta satuttaisiko ihmistä? Ja sillä osuu mihin haluaa, mutta sillä ei voi torjua...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:1) Onko nussiminen kivempaa kuin ryyppääminen?
1. Mistäs minä sen tietäisin?
Tai sinäkään, jos rehellinen olet.
Rehellisesti molemmat ovat kivoja juttuja.

Minä muuten t i e d ä n, KUKA on se Kityn muija joka sinulle SäPiä tarjosi. En paljasta sitä kenellekään, mutta tiedän. :vihelt: :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy:

No älä saatana kerro.
Enkä minäkään kerro, ketkä muut KOLME läsnäolijoista ovat MELKEIN lupailleet piparia minulle viimeisen vuoden aikana. He tietävät itse. Aina ne proggikset hiipuu tai tulee esteitä, esim. ehtivät rakastumaan toiseen. En enää alennu heitä heruttamaan, uusia tarjouksia otetaan vastaan. Jos se auttaisi kun olen niin populaari, että tämänkln palstan naiset minulle MELKEIN antaa?? :roll: :twisted:
Avatar
Kakkamekko
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 26.03.2015 10:20

Re: Eroottinen gallup Kityn "miehille", osa 2

Viesti Kirjoittaja Kakkamekko »

Olen "mies" joten vastaan!

1) Onko nussiminen kivempaa kuin ryyppääminen? Ei

2) Kokemuksia SäPi:stä? Ei

3) Kokemuksia ns. takapillusta? Ei

4) Homoraiskaaja lähestyy sinua. Yritätkö a) puhua hänelle järkeä vai b) käytätkö pesäpallomailaasi? Kyllä.
Beauty inside. Beast outside.
Vastaa Viestiin