Strippibaarit

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Rouva Pupu

Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuli tänään mieleen kun miehen äiti kehotti miestä olemaan kunnolla työmatkallaan. Meillä on vielä hämärän peitossa mitä sillä tarkoitti, mutta siihen totesin, että tuhminta mitä saa tehdä on tissibaareissa käyminen. Diktaattorin sana on laki, lain rikkomisesta seuraa hirmuinen rangaistus!

Itse olen käynyt strippibaareissa muutamaan otteeseen niin Suomessa kuin ulkomailla. Hyvistä ystävistäni muutama on toiminut alalla aikoinaan useamman vuoden. Omaa silmääni miellyttää kaunis vartalo yhdistettynä sensuelliin, luonnolliselta näyttävään liikehdintään. Esimerkiksi pelkkä vaatteiden pois otto ja epämääräinen hetkutus eivät tehoa. Enkä koskaan anna tanssijalle alle 20e tippiä. Sylitanssia en ole koskaan ostanut, miehelle voisin tarjota jos haluaa. Mies tosin ei ole mikää strippibaarien ystävä. Omasta edellisestä käynnistä on vierähtänyt jo muutama vuosi. Miinuksena pitäisin joitakin "hyökkääviä" miesasiakkaita.

Suurin osa miehistä on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä näissä käynyt, mutta mites naiset? Ja tietysti mites naiset/miehet jotka tykkäävät käydä useammin?

- Käytkö? Jos käyt niin miksi?
- Et käy? Miksi?
- Olet käynnyt, mutta et astu jalallakaan kyseisiin paikkoihin uudelleen, miksi?
- Olet käynnyt ja menet uudelleenkin jos tilaisuus tulee?
- Oletko saanut sylitanssin? Haluaisitko sylitanssin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- Käytkö? Jos käyt niin miksi? Et käy? Miksi?
En käy. En koe tarvetta käydä.

- Olet käynnyt, mutta et astu jalallakaan kyseisiin paikkoihin uudelleen, miksi?
Olen käynyt kerran yhden kaverin poltareissa. Paikka on nykyään tietäkseni suljettu. Stripparit haisivat hien ja hajuveden sekamelskalle jo kaukaa. Arvannette kansalaisuuden.

- Oletko saanut sylitanssin? Haluaisitko sylitanssin?
Olen, mutten strippibaarissa. Kyllä hyvä sylitanssi kelpaa, kunhan sen tekee mielestäni oikea nainen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bedlam

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En ole käyny, eikä kiinnosta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näin netissä videon jossa Tuksu ja sen sisko "tanssi". Kokemus riitti vähintään seuraaviksi kymmeneksi vuodeksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Fcuk

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ :D

En oo koskaan käyny Suomen paikoissa, ulkomailla jossain. Tykkäsin enemmän kuin seurueen miehet... Mutta en mitään hillittömiä kicksejä saanut. Jonkun aikaa omissa fantasioissa materiaali kuitenkin kulki mukana, minä itse aina tanssijan osassa.

En oo kokenu halua käydä näissä kotimaisissa paikoissa. Ehkä joskus käväsen, miestä en oo koskaan kieltäny mut tietyt jutut on sovittu uusiks tässä vuosien varrella.

Meil on nykyään käytössä semmonen kiva pikku palvelu, joka sisältää 2 tuttua naista. Palvelun saa tilattua kotiin ja se on kosketuksissa vain minuun, mutta koska olen mitä olen, en yleensä kykene vastustamaan kiusausta antaa myös miehelle jotain. Pienissä määrin ja hauskasti tää toimii, ei siitä enempää mut siis toimii.
Zeb

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen käynyt kahdesti. Ensimmäinen kerta oli kuokkavieraana erään miespuolisen tutun polttareissa. Päivänsankari notkui umpijurrissa lännenlätsä päässä kuola valuen stagen juurella kunnes lopulta keikahti tuolinsa kanssa selälleen. Toinen kerta oli miehen kanssa Reperbahnilla, pitihän meidän privaattiin mennä kun sinne saakka oltiin päästy. Hihiteltiin toisillemme jossain määrin vaivautuneina viitisen minuuttia ja kömmittiin ulos.

Itse en saa kicksejä strippaamisesta, en ainakaan naisten, bihenkisyyteni lienee olematonta. Miesvartalomakunikin ja varmaan ennen kaikkea "tilannemakuni" eroaa myös niin paljon jostain hunkseista ettei paljoa kannata edes lähteä koettamaan josko lämmittäisi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja aasi »

En ole käynyt, oon tylsimys.

Tosin sillä kerralla olisin halunnut olla näkemässä, kun vihervasemmistotaipuvainen vegaanihippi työkaveri oli "yhteistyökumppaneiden" kanssa käymässä, ja tarinan mukaan puhui tytöt suurinpiirtein syliinsä ilmaiseksi olemalla ilmeisen aidosti huolestunut heidän työoloistaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Strippipaikka on kuin huono pano: hyvä tietää, että sellaistakin on tarjolla, jotta voi suunnata energiansa johonkin mielenkiintoisempaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oo koskaan käyny. Joskus joku nainen on kyl hinkuttanu sylissä sitä märkää juttuaan mua vasten.
milli

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja milli »

Tuli käytyä herrasmiesten kerholla reilu kuukausi sitten. Reissu ei oltu etukäteen suunniteltu, hieman nousuhumalainen päähänpisto. Tippasin yhtä strippareista. Viitisen esitystä tuli nähtyä, neljä niistä oli varsin väsyneitä.

Tuksun strippaus on nähty, kaveri sai siltä sylitanssin :D
bliss

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lasketaanko 90-luvun alkupuolella tapahtuneet visiitit Pikku Pietariin ja King's Kakaduun? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutamia kertoja. Ollessani kännikuskina kavereille vierailtiin satunnaisen säännöllisesti, lähinnä halvan kaljan takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ole käynyt, mutta kiinnostaisi kyllä, ihan vaikka opintomatkana. Ei ehkä mitkään rähjäiset suomibaarit, joku sellainen tasokas kyllä. Naisistahan mä en ole kiinnostunut, mutta pidän silti kauniista naisvartaloista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Lasketaanko 90-luvun alkupuolella tapahtuneet visiitit Pikku Pietariin ja King's Kakaduun? :D
Vain jos et ollut töissä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kerran olin. Tolppataiteilijat tuli kerjäämään. Hyvät koirat ei kerjää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Dumis

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

3-4 kertaa oon ollut, yks niistä Viron Lasso-baarissa, kerran Mermaidissa ja ainakin kerran Gentlemans Clubilla. Nyt kun vedin pohjat tähän galluppiin, niin vissiin turha sanoa ettei mua oikeasti kiinnosta? Viime polttareissa menin Swengiin sillä aikaa kun juhlakalu meni herrasmiesten kerholle ottaa sylitanssia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:. Nyt kun vedin pohjat tähän galluppiin...
Mä olen käynyt ehkä 7-8 kertaa. Viimeisimmät kolme muutamia vuosia sitten polttareissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Omissa vai muiden? Kenen järjestämissä? Häh?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zeb kirjoitti:^Omissa vai muiden? Kenen järjestämissä? Häh?
Muiden, kavereitteni. Oli perussetti joskus 5-10 vuotta sitten. Pari kertaa ollut Kaijakassa(strippiapaikka myös) laulamassa karaokea, ainakin kerran käytiin nörrinä muuten ja armeijassa iltalomilla kerta. Sit ehkä joitain hajakertoja, joita en muista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^ :sir:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Gat »

90-luvulla minä ja kaksi muuta poikuuden säilyttänyttä ujoa luuseria kävimme Kings Kakadussa. Vain kerran. Tai minä vain kerran.

Naiset oli oikein kauniita ja showtakin oli mietitty.
Silti minulle alkoi tunteja sitä katsoessa tulla lihamyrkytyksen oireita. Ei edes töpöttänyt. Kai se keinotekoisuus jotenkin vieraannutti.

Vaikka tulivat ihan lähellekin, jolloin alastoman misun taittaessa itsensä pöytämme yli Juhaniturbohaltija pussasi stripparia perseeseen, kun taas minä sukelsin misun pääpuolta karkuun melkein pöydän alle. :roll:

"Privaattiin" en lähtenyt. Runkkaaminen jossain kopissa vieraan naisen rahasta keikistellessä minulle olisi jopa minusta jotenkin liian noloa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos muistan oikein niin kahdesti: kerran jossain Liettuassa ja kerran Gentleman's(!) Clubilla polttareissa. Piti oikein miettiä, ettenkö todellakaan muka ole käynyt useammin.

Molemmilla kerroilla viihdyin kerrassaan mainiosti: hienoja kulttuurikokemuksia!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei kiinnosta. Hippibaarit kiinnostaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Rouva Pupu

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ai, kalja on halpaa noissa paikoissa? Itse olen aina juonut rommia ja mun mielestä se on ollut kallista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sylitanssi yksinään on periaatteessa perseestä, varsinkin jos siitä pitää maksaa. Sama kuin naaman edessä keikuteltaisiin herkullista suklaapatukkaa jota et saa syödä. Esileikin esiasteesta sylitanssi kyllä käy. Strippaus ei aiheuta aivan samanlaista turhautumista, sitä voi tarkastella yleismaailmallisesti vaikka taidemuotona.

Muistikuvani mukaan olen käynyt kaksi kertaa strippipaikassa (seksimessuilla nähtyä strippiesitystä ei lasketa). Ekan kerran työpaikan juhlien jälkeen joku ehdotti pienessä porukassa sellaiseen menoa (Helsingissä), mikä ettei. Kokonaisuutena jäi vähän huono maku suuhun:

- tyhmä blondi tuli kinuamaan meiltä kaikilta rahoja esityksestä, vaikka emme juurikaan sitä seuranneet. Yhdellä kaverilla ei ollut seteleitä, pudotti pikkareihin muutaman kolikon.

- toista esittäjää tuntui jännittävän esitys miesporukan edessä, vaikutti häkeltyneeltä. Se sai ainakin minun oloni vaikeaksi, jotenkin säälittävä tilanne. Annoin myötätunnosta muistaakseni kaksikymppisen ennen poislähtöäni. Jälkikäteen ajatellen ehkä se oli vain osa hänen esitystään jotta saa sääliviltä katsojilta lisää rahaa.

Toinen kerta oli Puolassa jossa kaikki juottolat tuntuivat olevan kiinni arkipyhien takia. Oli niin kylmäkin joten menin ainoaan löytämääni avoimeen paikkaan, ja eikös se paljastunut strippibaariksi. No sai sieltä onneksi juotavaakin, kai normaalia kalliimmalla.

Pari vanhempaa sylitanssijaa lähti pois kun en pienen keskustelun jälkeen suostunutkaan ostamaan heille drinkkiä, sanoin että tulin vain juomaan. Valitettavasti kolmas nuorempi yrittäjä oli niin tyrmäävän kaunis ja kuumottava taskuvenus että suostuin ostamaan hänelle halvimman ladydrinkin.

Kyllä hän mukavan juttelun ja mielistelyn osasi, välillä varovasti tunnustellen haluaisinko ostaa hänelle esim. 300€ shampanjapullon tms. pientä. Totesin etten ole vielä tarpeeksi kännissä, mutta ilmeisesti hieman myöhemmin olin koska lopulta suostuin ostamaan häneltä elämäni ekan ja viimeisen sylitanssin. Esitys oli hyvä koska olin valmis kosimaan häntä sen jälkeen, mutta kuten sanottu, ei ollut mun juttuni koska kysehän oli vain minun härnäämisestäni josta jouduin vieläpä maksamaan. Lähdin vähän myöhemmin pois ja ohitin ovimikon huhuilut naisseurasta. Taskuvenus oli siinä vaiheessa jo uuden kohteen kimpussa, yltiöromanttinen luonteeni koki kovan kolauksen.

Ps. Toisin kuin pulkannarun tapauksessa, kaikki lähelleni päässeet stripparit tuoksuivat ihan hyviltä, eivät suinkaan hieltä ja visvalta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin