Strippibaarit

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Rouva Pupu

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Kyllä hän mukavan juttelun ja mielistelyn osasi, välillä varovasti tunnustellen haluaisinko ostaa hänelle esim. 300€ shampanjapullon tms. pientä. Totesin etten ole vielä tarpeeksi kännissä, mutta ilmeisesti hieman myöhemmin olin koska lopulta suostuin ostamaan häneltä elämäni ekan ja viimeisen sylitanssin. Esitys oli hyvä koska olin valmis kosimaan häntä sen jälkeen, mutta kuten sanottu, ei ollut mun juttuni koska kysehän oli vain minun härnäämisestäni josta jouduin vieläpä maksamaan. Lähdin vähän myöhemmin pois ja ohitin ovimikon huhuilut naisseurasta. Taskuvenus oli siinä vaiheessa jo uuden kohteen kimpussa, yltiöromanttinen luonteeni koki kovan kolauksen.
Herkkä tarina.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Herkkä tarina.
Silloin ymmärsin ettei naisiin voi luottaa. Kyynistyin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Herkkä tarina.
Silloin ymmärsin ettei naisiin voi luottaa. Kyynistyin.
Mutta ehkä se oli väärinymmärrys, Venus yritti tehdä sinut mustasukkaiseksi tms. Ehkä hän sisimmissään odotti, että ottaisit hänet vahvoille käsivarsille ja pelastaisit, veisit mukanasi Suomeen, elämään arkea turvallisen, kunnollisen miehen kanssa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Herkkä tarina.
Silloin ymmärsin ettei naisiin voi luottaa. Kyynistyin.
Mutta ehkä se oli väärinymmärrys, Venus yritti tehdä sinut mustasukkaiseksi tms. Ehkä hän sisimmissään odotti, että ottaisit hänet vahvoille käsivarsille ja pelastaisit, veisit mukanasi Suomeen, elämään arkea turvallisen, kunnollisen miehen kanssa.
Kyllä hän todisteli minulle jatkuvasti kuinka paljon mukavammalta mieheltä vaikutan verrattuna kehenkään muuhun paikallaolijaan ja halusi ehdottomasti olla vain minun seurassani, mutta valitteli samalla että jos en välillä osta yhä kalliimpia juomia hänelle tai sylitanssiesityksiä, hänen pomonsa hermostuu ja hän joutuu menemään muiden, inhojen miesten kynsiin, vaikka ei millään haluaisi. En näe että hänellä olisi ollut mitään syytä valehdella minulle, minähän olen Kunnollinen Mies!

Jouduin pohtimaan tätä dilemmaa pää höyryten, ja pelastusviettini kasvoi megalomaanisiin mittasuhteisiin. Erityisen koskettavaa oli kun hän kertoi loukkaantuneena parin miehen ehdottaneen aikaisemmin illalla hänelle seksiä, hän kun ei kuitenkaan ole mikään seksityöläinen vaan esiintyvä taiteilija. Posket hehkuen koin valtavaa myötäpaheksuntaa, että jotkut miehet kehtaavatkin!

Ehkä kuitenkin on hyvä että lopulta kävi näin, veikkaan että elämäntapamme ja ajatusmaailmamme eivät olisi käyneet yksiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin jos vielä teen vähän kansainvälistä vertailua suomalaisen ja puolalaisen strippipaikan välillä, yhtenä havaintona oli että suomipaikka oli täynnä (kaiketi venäläisiä) ilotyttöjä jotka yrittivät tarjota palveluitaan, esim. parikymppiselle työkaverilleni kaksi väsyneen ja kulahtaneen näköistä maatuskaa tarjosi kahta yhden hinnalla, hiljainen ilta ilmeisesti.

Puolan paikassa ei käsittääkseni ollut paikalla yhtäkään henkilöä jolta joku inhottava mies olisi voinut ostaa seksiä vaan kaikki naiset olivat ns. esiintyviä taiteilijoita tai tarjoilijoita, mutta uloslähtiessä ovimikko yritti kyllä tuputtaa alan naisten yhteystietoja.

En sitten tiedä olisiko tuollainen seksipalveluiden ulkoistaminen puolalaiseen tapaan kustannustehokkaampaa tai jotain, ehkä tästäkin on tehty jokin tutkimus. Tietääkö joku? Gattis?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:^Omissa vai muiden? Kenen järjestämissä? Häh?
Muiden, kavereitteni. Oli perussetti joskus 5-10 vuotta sitten. Pari kertaa ollut Kaijakassa(strippiapaikka myös) laulamassa karaokea, ainakin kerran käytiin nörrinä muuten ja armeijassa iltalomilla kerta. Sit ehkä joitain hajakertoja, joita en muista.
Ainiin oon mä ollut kaijakassakin, duunikaveri halus viedä meidät sinne. Ainoo vaan että siellä oli silloin drag queenit tanssimassa :cheer:
Korotan lukemaa yhdellä!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja saira »

Ehkä joskus eksyny vahingossa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Strippibaarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Virossa pari kertaa, yksissä polttareissa käytiin kyllä ainakin kolmessa paikassa, mutta muistikuvat heikkoja, oli minua kyllä yritettiin kuulemma elvyttää noin kaikilla mahdollisilla tavoin, joskus siellä Lassossa jne. Silloin joskus 90-l alkupuolella ekan kerran Bulevardilla sijainneessa striptese paikassa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin