Jaa narttuilusi/kolleilusi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Rouva Pupu

Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Tässä ketjussa saa kertoa kaikki sellaiset närää, tekopyhistelyä ja moralisointia aiheuttavat tarinat. Niitä lie kitinäläisiltä löytyvän! Ollaan me sen verran tuhmaa sakkia kuitenkin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haha, en mä kehtaa :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä voin aloittaa, antaa mennä kun on jo menossa!

Silloin kun olin työharjoittelussa ulkomailla niin mun matkaseuranahan oli rinnakkaisluokalla opiskeleva poika. Molemmat toki seurusteltiin ja kävin ihan tytsäänsä tutustumassakin. No juuri ennen matkaa mentiin taas exän kanssa offtilaan, kuten almost aina.

No, ensimmäisenä iltana käytiin sitten poitsun kanssa paikallisessa hiukan nauttimassa tehojuomaa ja haistelemassa paikallisia tuulia. No kun sitten yöllä selvinpäin kotiuduttiin niin siinä ahtaassa (todella) eteisessä tuli hiukan lyttäydyttyä toisiamme vastaan. No se aiheutti sellaisen elokuvamaisen intohimoisen suutelointi kohtauksen pesukoneeseen nojaten, pyykkipojat hiuksissa ja jalat katossa.

Sitten elokuvamaiseen tapaan tietysti lopetettiin ja voivoteltiin mites tässä nyt näin pääsi käymään. No mentiin nukkumaan omiin huoneisiimme.

No, seuraavana iltana taas sama rumba mutta sitten hipsittiin salaa perheeltä mun makkariin ja suoritin kuulemma elämänsä parhaan bloukkarin.

No, loppumatka hengattiin vaan toistemme kainalossa ja puhuttiin tuhmia, eikä menty sen pidemmälle enää.

Nii-i.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Haha, en mä kehtaa :D
En taida kehdata minäkään ihan kybällä.
Sainko minä sinun pikkarisi, rouva Pupu kastumaan jutuillani Kityurpot palstalla? Vai kuivuiko ne kun luit. :lol:

SeksiMilli muuten valoitti asiaa aika hyvin ja rasvaisesti. Erityisesti sairaalan osastosänkyleikki olisi mahtava. Vaalea sairaanhoitajatar tulisi säännöllisesti testaaman elintäni peiton alle...ja menisi sitten kotiinsa tylsän insinöörimiehensä ja ällökilttien lapsiensa luokse kilttinä.

Niin, otanko tuon seksiä kihisevän naisen vaimokseni? Haluanko oikean suhteen hänen kanssaan?

En tokikaan todellakaan. Tästä kirjoitin.
Mutta arvostan tätä sillä toisella tavalla kovasti. :wink:

SA
voi hitsin hitsi kun sain itseni panettamaan, mistä se hoitsu nyt tulisi hoitamaan. Mutta kun se teho ei ole sama kotona vaan pitäis olla sairaalassa... :o
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, Arskalla on suhde naimisissa olevaan sairaanhoitajaan?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No jos yhden reissun verran.
Ollessani opiskeluaikana ulkomailla työharjoittelussa tuli sudittua muutamaa mimmiä. Isäntäperhe oli n 75-vuotias uusiopariskunta, joka oli paljon poissa.

Niiden 20v italiaano sukulaistyttö oli ollut siellä jo liki pari vuotta opiskelemassa kieltä ja sihteeriköksi. Sikäläinen poikaystävä jäi just ennen perheeseen tuloani kiinni muhinoinnista toisen neidon kanssa. Pitihän sitä kuumaa kaunotarta lohdutella erinäisiä kertoja. Italian neito lähti reilun parin kuukauden yhteisen ajan jälkeen kotiinsa, ku vanhempansa tulivat hakemaan.

Tilalle tuli 22v upeakroppanen, mutta rumanaamainen, unkarilainen neito. Oli pari viikkoa peittojen ja puutarhan pöllytystä.

Sitten perheen emännä nuorin lapsi, kolmen lapsen 25v yh-äiskä oli pistäytynyt jonkun kerran oven takana tsiigailemassa menoa ja halusi osansa muutamia kertoja.

Sitten tuonne perhemajoitukseen tuli 18v japanilainen neito. Veri virtasi kerran. Mut kai kolmen viikon jälkeen oli tyytyväinen, kun vieläkin kirjoittelee kirjeitä enemmän kun ehdin vastata.

Seuraavana vuonna satuin samalle paikkakunnalle ja olin yhden yön tuolla perheessä. Siellä oli etelä-korealainen mies ja japanilainen neito, kummatkin n 20 vuotiaita. Neito oli kuullut emännän tytäreltä suomalaisesta edellisen kesän vierailijasta ja ilmestyi yöllä huoneeseeni. Aamulla olo oli kevyt ja väsynyt. Korealainen kiitti, kun en ollut vongannut hänen saalistaan, köh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haha, ja Pulkannaru muka tylsä! :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei kaikkea täällä viitti kertoa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Ei kaikkea täällä viitti kertoa..
Missäs sitten? Lapsenlapsilleko säästelet?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Aaaaahh mikä kollin tuoksu imas ketjuun. :D

Pihtaan omia sanojani toistaseks. On varmistettava aina etukäteen, että kaiken on kertonut kotona. Khöh...
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kerran meinasin laivalla antaa yhdelle komealle jalkapalloilijalle, mutta en sitten antanutkaan. Mä en pärjää näissä narttuiluissa sitten yhtään. Joku kaunis päivä tukehdun omaan kiltteyteeni ja siveyteeni.
Äiti ei tiedä
Tiski

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Jumalauta. Pulkannaru on joko Jouden tai Joudenin Zeksuaali-Sensei, Wanha Kaljupää. Olishan se tosta rumasta kaljupäästä pitänyt tajuta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Missäs sitten? Lapsenlapsilleko säästelet?
Missä on sun narttuilukertomukset tässä topicissa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Leila kirjoitti:Kerran meinasin laivalla antaa yhdelle komealle jalkapalloilijalle, mutta en sitten antanutkaan. Mä en pärjää näissä narttuiluissa sitten yhtään.
Täähän on pärjäämistä! Narttuilumittarillani tiiseri piäksee lutkan satanolla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Missä on sun narttuilukertomukset tässä topicissa?
En oo kato pihtari, ni oon kertonut ne jo kaikissa muissa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kooste tänne !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja te luulette (kuten vanhempanikin, opettajat jne.) että mä olin ahkera työntekijä joskus taannoin.

Työskentelin jenkeissä koulun ohella pieneläinklinikalla, jossa oli high school- opiskelijoiden lisäksi töissä kaksi "aikuista", Amy ja Chris. Nämä vanhemmat ollen siis pariskunta, noin 25-vuotiaita. Silmäpelin, pepun nipistelyn ja flirttailun tuloksena yhtenä viikonloppuna päädyttiin sitten koirien ruokahuoneessa erinäisten asentojen painiin kutittelumielessä, lopuksi vaattet roikkuivat siellä täällä ja tilalla kaksi hikistä eläintenhoitajaa.

Tätä jatkui melkein vuoden, yllättäen oltiin aina kahdestaan viikonloppuvuorot, ja sunnuntaina, kun ei ollut edes eläinlääkäriä paikalla, vain me hoitajat ja eläimet, testattiin jokainen eläinlääkärin vastaanotottohuone, vastaanottotiski, pomon tuoli jne. Kiva ;)

Samainen (kiimainen) nuori mies poimi mut aina töihin, ehdittiin ehkä kulman taakse parhaimmillaan, kun auton jousitus testattiin. Kerran äitini käveli koiraa ulkoiluttaessa auton ohi, lähes Titanic- kädet ikkunassa tungin pääni jalkatilaan.

Eläimet tuli hoidettua. Amyn kanssa seurustelu loppui aika pian.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Olin jo vinkkaamassa fantasiaketjuun mut mut... Pilkkulukuvirhe, sori. :P

... testattiin jokainen eläin, lääkärin vastaanotottohuone, vastaanottotiski, pomon tuoli jne...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:Olin jo vinkkaamassa fantasiaketjuun mut mut... Pilkkulukuvirhe, sori. :P

... testattiin jokainen eläin, lääkärin vastaanotottohuone, vastaanottotiski, pomon tuoli jne...
Älä rupee mulle ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Elppis kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Olin jo vinkkaamassa fantasiaketjuun mut mut... Pilkkulukuvirhe, sori. :P

... testattiin jokainen eläin, lääkärin vastaanotottohuone, vastaanottotiski, pomon tuoli jne...
Älä rupee mulle ;)
Rupes heti kiimattaa! 8)
Sorry babe!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Leila »

Fcuk kirjoitti:
Leila kirjoitti:Kerran meinasin laivalla antaa yhdelle komealle jalkapalloilijalle, mutta en sitten antanutkaan. Mä en pärjää näissä narttuiluissa sitten yhtään.
Täähän on pärjäämistä! Narttuilumittarillani tiiseri piäksee lutkan satanolla.
Kiltisti sanottu :)
Kyllä mä siellä samalla risteilyllä lutkailin muutakin, mutta jääköön se nyt.
Äiti ei tiedä
NuoriD

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Leila kirjoitti: Kyllä mä siellä samalla risteilyllä lutkailin muutakin, mutta jääköön se nyt.
Mullakin olisi kyllä yks tosi kova juttu.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Clay »

NuoriD kirjoitti:
Leila kirjoitti: Kyllä mä siellä samalla risteilyllä lutkailin muutakin, mutta jääköön se nyt.
Mullakin olisi kyllä yks tosi kova juttu.
Mites silleen, eikö vaimo hoida aviollisia velvollisuuksia?
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriD kirjoitti:
Leila kirjoitti: Kyllä mä siellä samalla risteilyllä lutkailin muutakin, mutta jääköön se nyt.
Mullakin olisi kyllä yks tosi kova juttu.
No anna tulla. Saa tähän seksihurjastelujakin kirjoitella. Lähinnä hain ketjulla ihmissuhdedraamaa.
NuoriD

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rouva Pupu kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Leila kirjoitti: Kyllä mä siellä samalla risteilyllä lutkailin muutakin, mutta jääköön se nyt.
Mullakin olisi kyllä yks tosi kova juttu.
No anna tulla. Saa tähän seksihurjastelujakin kirjoitella. Lähinnä hain ketjulla ihmissuhdedraamaa.
Yritin vain parodioida Leilan tekstiä.
Vastaa Viestiin