Suomalainen Naiskauneus!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Tokihan keskivertoheteromiestä ottaa pannuun jos naisella on isommat hauikset :P
Kiitti päivän masennuksesta! :cry:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Laitetaan nyt sitten minunkin naissuosikkini.

Kuva

Ja tokihan on selvääkin, että kun minulla on hiukan tällainen naismaku niin tyttöystäväni elinaikanani ovat monet tätä suuntaa. Pitkäaikainen naisystäväni, jota tapaan säännöllisesti vieläkin on muutoin Susannan kaksoisolento silloin kun tapasimme nuorempana, mutta hän on viitisen senttiä pitempi kuin taitoluistelijakeijukaisemme. Ja tuo naismalli on iätön. Aavistan, että Susanna Pöykiö on ihastuttava vielä 60-vuotiaanakin!

SA
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Bensaa liekkeihin.

Susanna Mantila
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Laitetaan nyt sitten minunkin naissuosikkini.



Ja tokihan on selvääkin, että kun minulla on hiukan tällainen naismaku niin tyttöystäväni elinaikanani ovat monet tätä suuntaa. Pitkäaikainen naisystäväni, jota tapaan säännöllisesti vieläkin on muutoin Susannan kaksoisolento silloin kun tapasimme nuorempana, mutta hän on viitisen senttiä pitempi kuin taitoluistelijakeijukaisemme. Ja tuo naismalli on iätön. Aavistan, että Susanna Pöykiö on ihastuttava vielä 60-vuotiaanakin!

SA
Arska mene nyt itseesi! Vaikka takapuolen kautta!
Puhuit tyttöystävästä monikossa? Joo mulla on varaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

kyllä mulle kelpaisi hauiksetkin omaava nainen. Myönnän että silloin mua vietäisiin(, ei vaan vertauskuvallisesti vaan,) sanan mukaisesti kuin pässiä narussa.

Mulla ei tosiaan mitään hauiksia tai pyykkilautavatsaa ole.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suomalainen Naiskauneus!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Laitetaan nyt sitten minunkin naissuosikkini.



Ja tokihan on selvääkin, että kun minulla on hiukan tällainen naismaku niin tyttöystäväni elinaikanani ovat monet tätä suuntaa. Pitkäaikainen naisystäväni, jota tapaan säännöllisesti vieläkin on muutoin Susannan kaksoisolento silloin kun tapasimme nuorempana, mutta hän on viitisen senttiä pitempi kuin taitoluistelijakeijukaisemme. Ja tuo naismalli on iätön. Aavistan, että Susanna Pöykiö on ihastuttava vielä 60-vuotiaanakin!

SA
Arska mene nyt itseesi! Vaikka takapuolen kautta!
Puhuit tyttöystävästä monikossa? Joo mulla on varaa..
Älä viitsi. Vuorojen antaminen ja varmistukset aikamarginaaleineen ja eri paikkoineen ovat varsinainen taidelaji.
Juu. sellaista se on. Raitiovaunuja vuorovälein. Jotkin vihreitä naturell, jotkut enemmän koristeltuja ja jotkut antiikkia.... ja onpa tuo kaljaratikkakin mukana...nykyajan tyyliin jokaiselle kelpaava nainen. Minulle vihreä naturell lähes aina tai sitten kivasti koristeltu. Hyvät lamput edessä tietenkin olisi turvallista...!


SA
Vastaa Viestiin