Fetissit ja parisuhde

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Fetissit

Minulla on fetissejä ja saan toteuttaa niitä kotona.
6
25%
Minulla on fetissejä, enkä saa toteuttaa niitä kotona. Tyydyn kohtalooni.
2
8%
Minulla on fetissejä, enkä saa toteuttaa niitä kotona. Olen suunnitellut vieraissa käyntiä.
2
8%
Kumppanillani on fetissejä joita annan hänen toteuttaa kanssani
0
Ei ääniä
Kumppanillani on fetissejä joita en aio toteuttaa hänen kanssaan. Ne ovat minusta epämiellyttäviä
0
Ei ääniä
Minulla on fetissejä, joita en edes uskalla kotona kertoa. Kerron teille anonyymina.
0
Ei ääniä
Minulla ei ole fetissejä
14
58%
 
Ääniä yhteensä: 24

milli

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, vähän aikaa kun on poissa, niin menee taas pårnoksi.. håttia :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun mielestä tossa kohtauksessa ei ollu mitään hottia, ainoastaan ahdistusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mun mielestä tossa kohtauksessa ei ollu mitään hottia, ainoastaan ahdistusta.
Taidamme olla ahdistavan samikset.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mun mielestä tossa kohtauksessa ei ollu mitään hottia, ainoastaan ahdistusta.
Taidamme olla ahdistavan samikset.
,

Se riippuu (ainakin mulla) ihan täysin missä olosuhteissa ton katsoo. Jos katsoo toimistokoneesta klo 13, se on ahdistava ja hieman häiritsevä.

Jos katsoo koko leffan vierekkäin hämärässä olkkarissa, se voi olla yllättävän hot.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mun mielestä tossa kohtauksessa ei ollu mitään hottia, ainoastaan ahdistusta.
Taidamme olla ahdistavan samikset.
,

Se riippuu (ainakin mulla) ihan täysin missä olosuhteissa ton katsoo. Jos katsoo toimistokoneesta klo 13, se on ahdistava ja hieman häiritsevä.

Jos katsoo koko leffan vierekkäin hämärässä olkkarissa, se voi olla yllättävän hot.
Urgh. Mun mielestä Unelmien Sielunmessu on ehkä ahdistavin leffa ever.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No sitä se leffa on. Äh en mä osaa selittää, joten oon ihan hiljaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mullekin turhan ahdistava eroottiseks klipiks mut olihan se pårnoa joo. Ja jos nyt pakko repiä kiihotusta niin kyllä tuo raha muhun helmiä paremmin toimii, ei pääse kuristumaan, tukehtumaan korkeintaan...
Manaaja

Re: Fetissit ja parisuhde

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä olen (ehkä onneksi) sen verran narsistinen, että saan kiksejä ainoastaan seksistä, jota halutaan (mun kanssa). Jostain syystä kaikki sellainen seksi, jossa on mukana jonkin sortin pakottamista tai painostusta (jos ei kyseessä ole tietoinen molemminpuolinen yhteisymmärryksessä tehty sopiminen parisuhteessa) aiheuttaa mussa vain ahdistusta ja surua, ei kiimaa.

Oon joskus kattonut mielenkiinnosta jotain näyteltyjä raiskausklippejä, jotka jännästi tuntuivat olevan download-tilastoiden kärjessä jollain piluklippi.com -tyylisellä saitilla, mutta en mä oikein ymmärtänyt niidenkään pointtia kikkelinkiihottimina. Ihmiset taitavat olla mun sukista katsottuna aika paljon enemmän sekaisin noissa seksijutuissa kuin minä. Okei, mä tykkään kokeilla uusia juttuja, leikkiä leluilla toisen kanssa ja muuta vastaavaa, mutta eihän mulla ole helvetti sentään edes mitään fetissejä, joka tuntuu tätäkin ketjua lukiessa olevan enemmän poikkeuksellista kuin normaalia. Pitäiskö hakeutua hoitoon?

Eiku, voiks olla orkkufetissiä? Mua ärsyttää yli kaiken jos ainoa keino saada nainen laukeamaan on se, että vedän makuuhuoneen oven perässäni kiinni, kun menen seksin jälkeen olohuoneeseen katsomaan telkkaria.
Vastaa Viestiin