Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bliss

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lolita kirjoitti:Ennemmin puuma kuin haukio.
:lol:

Allekirjoitan täydestä sydämestä!
nastamuumio

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aloitustani (ja suosittelen myös vilkaisemaan linkittämääni Love Shy -foorumin ketjua) koskevat vastaukset puhuvat totaalisesti asian ohi. Päinvastoin vahvistavat teoriaa.

Kyse on siis ujojen, joko rumuuttaan tai arkuuttaan saamattomien runkluuserien kokemuksesta, siitä seksuaalisesta epätasapainosta jonka kokevat melkein kenen vaan naisen kanssa, jonka kanssa parisuhteeseen lopulta päätyvät. (Tosin tuskin naista koskaan saavat, sikäli utopiaa) Tuo kokemus on ihan todellinen, ette te sitä voi sepittää pois. Tietysti sen tyypin miehet ovat niin paljon havaintohorisonttinne alapuolella, että ette usko todellisiksikaan.

Vähän niinkuin Pahkasiassa peikko kysyi toiselta:
-"Mikä on meidän asemamme yhteiskunnassa?"
-"Meitä ei ole."
Manaaja

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Vähän niinkuin Pahkasiassa peikko kysyi toiselta:
-"Mikä on meidän asemamme yhteiskunnassa?"
-"Meitä ei ole."
Yhyyyy! Buhuuu, YÄÄÄHÄÄÄ-BYHYYY-NYYYYYH!

Voi teitä reppanoita! Voi teitä surullisia pieniä reppanoita! Voi teitä kaltoin kohdeltuja, surullisia pieniä reppanoita! Voi teitä julmasti ja epäreilusti kaltoin kohdeltuja, surullisia pieniä reppanoita!

Maailma on teille ikuisessa velassa!

:paijaa:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti: Yhyyyy! Buhuuu, YÄÄÄHÄÄÄ-BYHYYY-NYYYYYH!

Voi teitä reppanoita! Voi teitä surullisia pieniä reppanoita! Voi teitä kaltoin kohdeltuja, surullisia pieniä reppanoita! Voi teitä julmasti ja epäreilusti kaltoin kohdeltuja, surullisia pieniä reppanoita!

Maailma on teille ikuisessa velassa!

:paijaa:
Tuon inspiraationi lähteenä toimineen ketjun
http://love-shy.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=4648
kirjoittajat vaikuttavat syystäkin ärtyneiltä Äijiltä eikä itkupilleiltä.

Tuolla foorumilla oli kyllä joskus keskustelu, pitäisikö yleisön valistamiseksi tämän vähemmistön olemassaolosta olla samanlaisia marsseja kuin Gay Pride tai Black Pride. Totesivat kuitenkin, "I can´t get laid and I´m proud" ei ehkä ihan toimi...

Mutta siis hei eihän tässä kuvattu nykynaisten itsekkyys, hedonismi, lutkamaisuus, epäluotettavuus ja miesten hyväksikäyttö ole vain runkluuserien, vaan kaikkien vakavampaan suhteeseen haluavien miesten ongelma!

Itse kannatan turmiollisen feminismin vaikutusten torjuntaa palauttamalla patriarkaatti. Tai vaihtoehtoisesti sosialisoimalla naiset.
Manaaja

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Tuon inspiraationi lähteenä toimineen ketjun
http://love-shy.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=4648
kirjoittajat vaikuttavat syystäkin ärtyneiltä Äijiltä eikä itkupilleiltä.
Internet-ärtyneestä ei ole kovin pitkä matka peittoonsa kääriytyvään ja peukkua imevään itkupillimarttyyriin, you should know.
Mutta siis hei eihän tässä kuvattu nykynaisten itsekkyys, hedonismi, lutkamaisuus, epäluotettavuus ja miesten hyväksikäyttö ole vain runkluuserien, vaan kaikkien vakavampaan suhteeseen haluavien miesten ongelma!
Aha. Mä olen kyllä viime aikoina tavannut paljon sitoutumiskykyisempiä naisia kuin mitä itse olen. Ja suurin osa näistä ovat olleet itseäni lähes 10 vuotta nuorempia. Se niistä ruikutusteorioistanne. Jos minkäänlaista käytännön rajapintaa ja kontakteja ei todellisuudessa ole, on aika heikkoa huudella teorioitaan vallitseviksi totuuksiksi.

Miten ehtymättömästi niitä tekosyitä oikein pystyy keksimään omaa saamattomuuttaan peitelläkseen?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Puutteenalaisten runkkarien teoria nykynaisista

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:Puhun sulle vaihteeksi omalla äidinkielelläsi:

http://kvantti.tky.fi/in/70.shtml
http://kvantti.tky.fi/in/106.shtml
http://kvantti.tky.fi/in/113.shtml
"Ilman naista"-sarjakuvaa olen itsekin linkitellyt tänne ihan liikaakin. Luuletko, että se on tarkoitettu luuserien pilkaksi? Minulle on selvää, että se on tekijöiden omasta kokemusmaailmasta, joka on aivan tosimaailmaa joillekin. (No, luultavasti nekin ovat jo saaneet ilmaiseksi, kuten Panu Höglundkin). Meinaan ei kukaan voi kuvata tuota rinnakkaistodellisuutta noin hyvin ja tarkasti, elämättä itse siinä.

Linkittämistäsi stripeistä, jos oikein itseäni lohdutan ja imartelen, ekan voin kertoa tehneeni itsekin, monta kertaa. Mestari!

Toka sopii hyvin minulle täällä annettuihin neuvoihin, ja vain vahvistaa tämän ketjun teemaa.

Kolmannesta en tiedä, mitä yrität viestittää. Sitkeyden tarvetta? Nooo... jotain muistuu mieleen.

Kerran päätin alittaa rimani ja baarissa jututin ja juotin yhtä lutkaksi tietämääni yli 30 vee bimboblondia tuntikausia. Totaalisen imbesilli duunari-yhäiti, joka jakaa vanhoillekin äijille. Siis sitä minulle suositeltua tason laskua mihin vaan pubiruusuihin, koska kaikki kuulemma saa joltakin ja muuta blaablaa valetta Nussivassa Maailmassa. Sitten pöytään änkesi naiselle tuttu äijä, joka ei lähtenyt kulumallakaan. Joten minä lähdin ja ne varmaan meni panee.

Tokan kerran istuskelin kaikessa rauhassa hotellin yökerhossa. Viereisessä pöydässä istui hottis about 30 vee pikkupystytisublondi. Äkkiä jostain ilmestyi känninen pöljä työkaverini, joka alkoi kourimaan naisen tissejä takaapäin. Nainen kysyi minulta: "Saanko tulla sun pöytään?" Se urpo työkaverini toimi siis tahtomattaan "kontrastihäirikkönä", jollainen kannattaa Pahkasian :D iskemisohjeiden mukaan suorastaan palkata!

Nainen siis haki turvaa minusta. Kysyi sitten saako juoda tuopistani. Suostuin, oli jotenkin indiimiä. Vaikka toki vain hyväksikäytti minua. Kelasin miten edetä, niin kuin tyhjästä siihen ilmestyi se ainoa toinen tyyppi, jonka siellä tunsin. Olin kerran jutellut sen sliipatun, munakarvansa sheivaavan värjätty-tinttitukka-nuljakkeen kanssa nettihommista. Silloin oli tietenkin ollut menossa ryhmäseksibileisiin.. Varkaudessa(!!) Minua ei kutsuttu vaikka kysyin.

No nyt siis tämä ylivertainen olio vain ilmestyi tyhjästä ja alkoi kielaroimaan ja käpälöimään mun pöytään tullutta blondia. Minä kysyin että mitäs tää on, johon nainen: "Mutta tämähän on JASKA!" Minä että anna sitten mullekin suukko. Nainen: "In your dreams".

Koska baarielämä on aina tuollaista, lähdin siitä pois ja kotiin.. vaikka tarkemmin ajatellen hehän ne tunkivat minun pöytääni.

Tuskinpa mikään sitkeys olisi näissä auttanut. Korkeintaan torpedoiminen, ettei kukaan saa. Silloin siis, myöhemmin kyllä paitsi minä.
Vastaa Viestiin