Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Kyllä taatusti
5
28%
En ottaisi
9
50%
Tämä tuli klassisesti liian äkkiä. En osaa sanoa.
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ylempi. Alemmalla on tihrusilmät. Turnoff. Silmien ja katseen miellyttävyys on mulle tärkein yksittäinen ulkonäköasia naisessa.
Alempi näyttää ihan itä-saksalaiselta kuulantyöntäjältä.
No mä yritin sanoa sen vähän nätimmin. Mulle tuli heti ekana mieleen joku russianbrides.com ja Svetlana rajan takaa. Turnoff joka tapauksessa. Jotkut venäläiset naiset ovat kyllä tosi kauniita, mutta yleisestiottaen niiden "tunnusomaiset" kasvonpiirteet eivät houkuta mua.
Kelpaako teille, arvon herrat, mun uusi ehdottamani uusi nainen siinä viimeisessä postauksessa kun perustelin Suviselle ja hän on vaienneena toivottavasti hyväksynyt asiani? Siinä on kauniit, tosin jo eläneet kasvot, mutta sielukkaat!?

Svetlana saattoi olla kyllä. Ehkä kuitenkin Olga tai Anastassija. Mitäs mieltä olette Hesarin kuukausiliitteen etukuvan Lenasta. Arbeit macht frei.

SA
Manaaja

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alemmassakin tapauksessa meikkipytyllä on paljon nätimmät silmät (ja huulet) kuin sun elähtäneellä naapurinharakallas. Eli ottaisin nytkin mieluummin meikkimallin ja hieroisin sille vähän sebamedia naamaan et saatais tikkurilat pois ja sit vast pusui ja aisaa poks.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lena on aika maskuliinisen näköinen, samoin kuin se aiempi Svetlana. Ehkä Arska olet vain viehättynyt maskuliinisiin naisiin. Tästä oli sellainen testikin, että piti arvioida suuri määrä kasvoja, joista toinen oli maskulinisoitu ja toinen naisistettu versio, ja sen perusteella sitten sai tulokset pitääkö minkälaisia kasvoja kauniina.
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Lena on aika maskuliinisen näköinen, samoin kuin se aiempi Svetlana. Ehkä Arska olet vain viehättynyt maskuliinisiin naisiin. Tästä oli sellainen testikin, että piti arvioida suuri määrä kasvoja, joista toinen oli maskulinisoitu ja toinen naisistettu versio, ja sen perusteella sitten sai tulokset pitääkö minkälaisia kasvoja kauniina.
En, Nowa, tätä usko, jotta maskuliinisiin rakastuisin niinkään, mutta en ainakaan tähänkään liittämääni uuteen naiseen.
Kelpaako tämä ja kenelle? Narskulla varmaan aisoittaa?

Kuva

SA
Suomen Arskat
Manaaja

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toi SA kyllä oikeasti pitäisi viedä jonnekin hoitoon, on se sen verran sairas ihminen.
Asie Payton

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Raquel Welch noin niin kuin nimikaimana vois melkeen toimia, mutta en mä häntäkään tunne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Toi SA kyllä oikeasti pitäisi viedä jonnekin hoitoon, on se sen verran sairas ihminen.
Ilman muuta! Valitse sinä mulle kyllin hyvä hoito sitten kerta mun hoitoehdotukset sulle ei pure ollenkaan. :lol:

SA
sairastunutko arskako?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stadinarska kirjoitti:kyllin hyvä hoito
Riitääkö?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:kyllin hyvä hoito
Riitääkö?

Keskustelu alkoi ketjussa hyvin, mutta sittemmin juna ohjautui täysin väärälle raiteelle ja lopuksi siis päin hotellia, mutta jos sivutuote on näin hyvä niin en valita. Kylie kelpaa kyllä! Teen miehen työn! Kiitos Pulkka! Upeeta. Mahtavaaa!

SA
tervehtyvä harjoittelija
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kierasta: Tuollainen 12-vuotiaan pojan yläkroppa ei oikein innosta, naisellakaan. Mielestäni naisella olisi hyvä olla tissit, kuten miehellä penis. Muutenkin saisi olla vähän enemmän lihaa luiden päällä, mutta naama parempi(erityisesti vähemmällä meikillä) kuin edellisillä.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin