Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Kyllä taatusti
5
28%
En ottaisi
9
50%
Tämä tuli klassisesti liian äkkiä. En osaa sanoa.
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tällaisen vaimon miehet haluaisivat lehden mukaan! KLIK!!

Kysely on teille kaikille mihinkään katsomatta eli:

a) miehille haluatko/haluaisitko sinä jos olisit sinkku?

b) naisille, voisitko sinä ymmärtää että mies haluaa?

c) sekoittuneemman sukupuolen edustajat vastatkoon myös mitä ajattelevat tokikin.


Kysyy

Stadinarska
vaimo-asiantuntija
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.01.2010 15:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaunis nainen, mutta melko surullista jos pelkän ulkonäön perusteella naidaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei vaimoksi. Jotenkin jää inspiraatio puuttumaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Kaunis nainen, mutta melko surullista jos pelkän ulkonäön perusteella naidaan.
Näin. Artikkelin perusteella en edes panis, naimisesta puhumattakaan. Pitäis olla tartuntapintaa, enkä nyt puhu jenkkakahvoista.
SikaMika

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen pitänyt Rachelia aina todella hornyna eikä tuo pahalta näytä nytkään. Mutta miksi vitussa mä menisin kenenkään kanssa naimisiin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Neekeri.
nastamuumio

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Unelmamies:
- omistaa parisängyn
- tykkää kohtuudella lautapeleistä
- tykkää ainakin osittain samanlaisista elokuvista ja sarjakuvista kuin mä (hyvistä, siis)
- hauska
- henkevä ja sielukas, osaa keskustella
- ei mun mielestä kovin typeriä yhteiskunnallisia ja poliittisia mielipiteitä
- ei näytä hirveen pahalta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:Olen tavannut hänet. Teki hurjan hyvän vaikutuksen meikäläiseen. Siitä tosin on aikaa, joten voihan olla ettei ole nykyään enää niin mukava. :D
Voitko VAOLATTAA miten tuo ikinä on mahdollista, että olet tavannut?

Hiukan vaolata asiaa! Tuntuu niin huimalta. Onko maailma todella näin pieni?


Arska
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä, voisin kuvitella, että hän ottaisi multa suihin. Ulkonäön puolesta meillä ei pitäisi olla estettä avioliitolle. Tässähän ihan pistää tuumimaan, kuinka lähellä tuo meidän pyhä juhla onkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Taatusti ottaisin. Eihän me nyt voida muuta kuin ulkonäköä arvostella, joten ehdottomasti.
RP

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jo on hyvin säilynyt nelikymppinen. Panisin, mutta en naisi. Höhö.
Manaaja

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Emmä. Toivoisin että vaimo olisi myös lasteni äiti. Alkaa olemaan liian kypsää tavaraa siihen hommaan että ensin tutustutaan muutama vuosi toisiimme ja sitten ruvetaan miettimään pipanalinkoja.
M1kk0
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 17.11.2009 22:50

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja M1kk0 »

En ottais vaimoksi. Panisin kyllä :P
NuoriD

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vanha harppu.
Kai Nalo

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

No en kyllä haluaisi.

Mielummin vaikka J. Aniston.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Ikänsä ja ulkoiselta olemukseltaan näyttää kuumalta nartulta. Se, mitä hänen korvien välissä liikkuu, on arvoitus, joten panisin mielellään ja monta kertaa ja niin kauan kuin kunto kestäisi, jos olisin sinkku. Näin varattuna päädyn vain toteamaan, että aikamoinen pakkaus.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kasvot eivät ole puoleensavetävät?
Jos efektit kunnossa voi panna mutta en kyllä jaksaisi katsella kovinkaan pitkään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kyllä minustakin naapurintyttö on söpömpi ja kiinnostavampi. Mutta kumma kyllä naiset eivät aina tunnu tajuavan tätä selkeää tosiseikkaa. Näin empiirisen kokemukseni mukaan ja ottaen huomioon aika yleisenkin mauttoman meikkauksen.

Jos tällä nyt niin suurta väliä on. Erottuuhan sillä marjat mustikoista!

EDIT: Anteeksi tahaton virhe, mutta mustikkasanan sijalle vaikka mustuainen...


Kuva

Vai mitä sanotte.

Nuoren Daavidin naismaku on kyllä arvoitus. Mahtaneeko Poikuuskaan pärjätä alkuunkaan?

SA
Suomen LuomuArska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.01.2010 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei kyl jotenkaan ihan mun makuun.
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Ei kyl jotenkaan ihan mun makuun.
Tokikaan näitä kahta kun vertailee, ei niin suurta eroa ole koska tuo mallityttö ei ole ollenkaan huono. Hän ei ole onnistunut pilaamaan ulkonäköään. Mukava asia tuossa mallissa on se, että hän on jo 40-vuotias eikä ole ollenkaan tätimäinen vielä. Usein naiset onnistuvatkin säilyttämään nykyisin enemmän oman raikkaan tyttömäisyytensä ja luonnollisuutensa.

Mutta tosiaan jonkun muotikuvausken käsittämättömiin hepeniin pukeutuneet kajaalikynin rajatut pitkät "kaunottaret" erittäin jääkylmine ilmeineen ovat aivan kauhistus minulle. Ei pienintäkään seksiä ja ikää naisella saattaa olla se parikymmentä. Ja tästä asiasta luulen, että rivinainen voisi luulla, että mies pitäisi tuollaisesta mallinukeista.
Se on aika suuri maailmallinen harhaluulo, väitän.

Ihmettelen miksi tällaisia kuvan kaltaisia on? Kuka niitä tarvitsee ja kuka luulee, että ne ovat jotenkin kiihottavia tai kiinnostavia.

verratkaa näitä kahta liittämääni kuvaa! Kumpi on kiinnostavampi?
Valitsin huolella, ettei tuo naapurin tyttö ole edes mikään kaunotar vaan tavallinen luonnollinen kaunis!

Minä pahoin pelkään, että naiset saattaa luulla, että miehet pitäisivät tuosta meikatusta. Jos joku mies pitää esim. Kitinässä enemmän niin ilmoittautuu. Niitä ei kait voi olla. Mutta luuleeko naiset niin???

Eli tulkaa tytöt takaisin ja menkää pois, kamalat mainoskuvat joskus... :P

Kuva

Kuva


Stadinarska
natural fan
Manaaja

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylempi. Alemmalla on tihrusilmät. Turnoff. Silmien ja katseen miellyttävyys on mulle tärkein yksittäinen ulkonäköasia naisessa.
Kai Nalo

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Ylempi. Alemmalla on tihrusilmät. Turnoff. Silmien ja katseen miellyttävyys on mulle tärkein yksittäinen ulkonäköasia naisessa.
Alempi näyttää ihan itä-saksalaiselta kuulantyöntäjältä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Tää on tää ikuinen dilemma yrittää selittää ukoille meikkauksen ja meikkauksen eroja. Se on vähän niinkun Aso BB:ssä sanoi, että voin laittaa meikkivoidetta mutta en mä meikkaa. Ei tuo Arskan naapurityttökään meikittä ole, sen nyt näkee kuka vaan, ja on aika turha väittää ettei ehostus tee naisesta kauniimpaa. Kyllä vaan tekee lähes kaikista, joilla ei ole virheetön iho ja luonnostaan tumma karvoitus naamavärkissä. Näitä luonnonkaunottaria on ehkä yksi tuhannesta, eikä näitä "naapurintyttöjä" todellakaan riitä joka erkkipulliaiselle vaimokkeeksi.

Jutun juju on siinä, miten meikkaa. Tapoja on niin monenlaisia aina kevyestä päivä-, työ- ja biitsimeikistä aina rajuun, kuvauksissa käytettävään vahvaan meikkiin asti. Tällaisen vahvan fantasiameikin ei varmasti olekaan tarkoitus perinteisessä mielessä "kaunistaa" naista, vaan esimerkiksi maskeerata malli sopimaan kuvattavaan muotivaatteeseen, näytelmään, elokuvan kohtaukseen tai mihin tahansa. Tällaista meikkiä ei pidä sekoittaa jaana jokapäiväisen ripsari ja puuteri- ehostukseen. Näin ollen vertailu "meikillä vai ilman" on puupäistä ja turhaa, kun ottaa huomioon, että "luonnonkaunis look" on yksi meikkaustapa muiden joukossa.

Itse näytän harakan perseeltä ilman minkäänlaista meikkiä, eikä minun arkiehostustani kukaan edes huomaa jos ei näe minua kokonaan ilman meikkiä. Vähemmän on enemmän, yleensä varsinkin vähänkin iäkkäämpien naisten kohdalla. Taitamaton ehostus saa kantajansa näyttämään vanhalta, halvalta tai vain vähän hölmöltä, taitavaa ehostusta ei välttämättä edes huomaa. Ainakaan miehet, kuten tässäkin ketjussa taas näkee.

Kuvan aloittanut nainen on ehana, olisinpa itse samassa iässä yhtä freesi.
Mussukka ihana.

Tekstisi oli ihan hyvää. Juuri näin on.
Minä tarkoitin niitä YLIMEIKKAAVIA kuten tuossa tuo johon vertasin naapurintyttöä. On tuolla naapurintytölläkin meikki. On varmasti. En yhtään ole epäillyt ettei luonnollisuutta korostava meikki ja tyylikkäästi tehty kaunista naista. Kyllä se sen tekee. Ihmettelin VAIN NOITA kylmänkiskoisia mainoskuvia, joissa jokin musta hepene ja kylmänvihainen katse ja kajaalilla tehty omituisia sotamaalauksia ja sitten tautointeja. Ihmettelin sitä kun tiedän, ettei mikään tule esille sattumalta vaan raha määrää noittenkin kuvien olemassaolon. Ihmettelin sitä, että kuka niitä tarvitsee.

Sinulle sopii ilman muuta sinun hyviä piirteitäsi, joita on paljon, korostava meikki. Mutta sinä et ainakaan kuvissa ole mennyt pilaamaan itseäsi meikeillä. TÄSTÄ on kysymys.

Liitän vielä kaksi kuvaa. Ensimmäinen on tehty provomainoskuva, myönnän ja tiedän, mutta sellainen esittäköön tyylitöntä meikkausta naiselle, jolla ei ole suuremmin kauniita luonnollisia piirteitä. Hänen täytyy meikata sen takia että hiukan erottuisi.

Sensijaan tämä toinen on täsmällisestikin minun makuuni menevä nainen, jolla on luonnollista naisellisuutta taustalla, joka kestää myös vanhenemisen, niin kutsuttua rotua, kuten sinussakin selkeästi, Mussukka.

En halua tuomita vaatimattomia naisia tietenkään, mutta heidän ei pitäisi meikata niin kamalaksi vielä itseään. Jos on vaatimaton piirteiltään niin olisi hyvä saada pisteet täydellä luonnollisuudella!

Tämä toinen nainen ON MYÖS MEIKISSÄ, kyllä. Mutta sen ei ole mitään väliä. Hän vain käyttää sitä oikein. Aivan niin kuin Mussukka sanoit!

VIELÄ selventääkseni sanomaa sanon esimerkin. 14 vuotias tyttö luonnollisuudessaan on hyvin kaunis. Oikeastaan aina. Puhun nyt vain kasvojen kauneudesta, en todellakaan tarkoita mitään seksuaalista.

Kuitenkin tänä nuori tyttö meikkaa usein itsensä aivan kamalan näköiseksi. Ja kysymys kuuluu juuri, MIKSI. Siinä menee nuori tyttö harhaan ja siinä menee mainoskuvaajat ja muut. Sitä ainakin ihmettelen!

Kuva

Kuva

Stadinarska
nais-harjoittelija
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tästä kinkusta minä pitäisin!

Kuva
Manaaja

Re: Miehet haluaisivat vaimokseen tämän naisen. Samaa mieltä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ylempi. Alemmalla on tihrusilmät. Turnoff. Silmien ja katseen miellyttävyys on mulle tärkein yksittäinen ulkonäköasia naisessa.
Alempi näyttää ihan itä-saksalaiselta kuulantyöntäjältä.
No mä yritin sanoa sen vähän nätimmin. Mulle tuli heti ekana mieleen joku russianbrides.com ja Svetlana rajan takaa. Turnoff joka tapauksessa. Jotkut venäläiset naiset ovat kyllä tosi kauniita, mutta yleisestiottaen niiden "tunnusomaiset" kasvonpiirteet eivät houkuta mua.
Vastaa Viestiin