Mikä vartalo on paras miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mikä on paras vartalo?

1. Painoja
10
42%
2. Painonnostaja
0
Ei ääniä
2. Painonnostaja
0
Ei ääniä
3. Kestävyysjuoksija
1
4%
4. Kehonrakentaja
0
Ei ääniä
5. Telinevoimistelija
3
13%
6. Lentopalloilija
0
Ei ääniä
7. Urheilutoimittaja
1
4%
8. Meloja
5
21%
9. Jalkapalloilija
3
13%
10. Uimari
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Painija ja meloja. Muut eivät jotenkin kanna kehoansa kunnialla. Erityisesti lentopalloilija näyttää sellaiselta tikkuhartiaiselta persereiältä.

Btw joku kommentoi miestään, joka alkaa muistuttaa sitä ja tätä. Tulevaisuudessa lähes jokainen mies muistuttaa urheilutoimittajan sanoin pystyynnostettua sikaa, joten kauneus on katoavaista.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yllättäen jalkapalloilija; hoikka, silti lihaksikas, sopusuhtainen. Melojalla on mun mielestä ihan liian leveä yläkroppa verrattuna alakroppaan. Uimarikin on aika bueno, lihaksia on mutta ei sellasia överimuotoillun näköisiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä en nää noissa kropissa ainakaan mitään eroottista?
Vai mitä vattua tässä halutaan tietää ja keneltä?

Itsellä kroppa sekoitus uimari-sauvakävelijä-urheilutoimitttaja(Beer drinkers are best lovers)-kehonrakentaja
NuoriD

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulle painijan kroppa, kiitos.
NuoriD

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Enemmän kuin pelkästä vartalosta on kyse henkilön ja vartalon yhteensopivuudesta.
Näihin vartaloihin saat asettaa haluamasi persoonan, vähän kuten Roxxxy-nukkeen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201001 ... 0_ul.shtml
Tsekkailin juu eilen Roxxxyn esittelyvideoita juutuubista. Aika kiinnostava konsepti. Luulisi että hyvin käy kaupaksi, kun ainakin nettipalstoilla tuntuu riittävän juuri tuollaista naista elämäänsä toivovia miekkosia. Luonteen voi itse muokata, luomumunien ostoa ei varmasti missään tilanteessa tule vaatimaan, parinvaihtoonkin suhtautuu suopeasti ja kortsua ei tartte käyttää eikä iskureploja hioa. Ja "entry pointit" (tsih!) värisee ja hieroo tavalla, johon ei luomunainen pysty! Tavisnaista "paremman" näköinenkin vielä ja ulkonäön voi valita muutamasta vaihtoehdosta.

Jos kerran jo täysin liikkeetön ja mykkä Realdoll on jollekulle osoittautunut mieluisaksi partneriksi, niin Roxxxyhan suorastaan räjäyttää potin.
Mahdatko olla tosissasi?

Oikeasti mun mielestäni pitää olla varsin pimeä tapaus, että Roxxxyn ostaisi. En usko, että siinä puutteessa olemisella on mitään osuutta asiaan, jos Roxxxyn ostaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Oikeasti mun mielestäni pitää olla varsin pimeä tapaus, että Roxxxyn ostaisi. En usko, että siinä puutteessa olemisella on mitään osuutta asiaan, jos Roxxxyn ostaa.
Turhaa rahaa turhakkeeseen, Fleshlight on taloudellisesti huomattavasti parempi vaihtoehto.

Tulevaisuus on asia erikseen. Kunhan robottinartusta saadaan aidosti toimiva nainen (pois lukien nalkutus ja päänsäryt), niin siihen voidaan liittää vanhojen nappiautomaattien hengessä kyltti "Naista ei tarvita." Jos kerran nainen voi hedelmöittyä ilman miehen sukusolua (tavallisesta solusta), niin täytyyhän miehenkin jollain lailla yrittää todentaa naisten turhuus. PiNppa(a) tarvitaan, mutta kantoteline ei ole pakollinen.
Paras päivä ikinä.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kyllä tuon painijan vartalo näyttää mun silmissä selkeästi parhaimmalta. Ei tosin haittaisi, vaikka silläkin olisi enemmän massaa.

Koska mieleni tekee nyt analysoida (tai arvostella, whatever), niin käyn huvikseni läpi nuo kaikki kropat:
Painonnostaja: Näyttää aika rimpulalta ollakseen painonnostaja (kuten itsekin toteaa), ilmeisesti treenaaminen on vielä aika alkuvaiheessa.
Kestävyysjuoksija: Jäntevän näköinen kaveri, mutta käsivarret ovat mun makuun liian ohuet.
Kehonrakentaja: Yöh. Ihan liikaa tavaraa jo tuossa.
Telinevoimistelija: Ihan jees, mutta mun makuuni vähän liian hoikka.
Lentopalloilija: Vähän sama kuin kestävyysjuoksijan kohdalla. Käsivarsissa saisi olla enemmän.
Urheilutoimittaja: Huomaa selvästi, että tuo sankari ei itse urheile. Käsivarret näyttävät ohuilta tikuilta paksun keskivartalon sivuilla.
Meloja: Lihasta ja massaa aika sopivassa määrin, mutta jalat on vähän turhan kapeat... ja liian karvainen mun makuun.
Jalkapalloilija: Hyvä keskivartalo, mutta käsivarret taas turhan kapoiset, jotenkin "tasapaksun" näköinen.
Uimari: Ei hassumpi tämäkään, mutta hieman liian hoikka mun makuuni.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mayah kirjoitti:Painonnostaja: Näyttää aika rimpulalta ollakseen painonnostaja
Kolme olympiakultaa, seitsemän maailmanmestaruutta ja kuusi Euroopan mestaruutta sekä 58 maailmanennätystä näyttää tältä:

Kuva
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tsekkailin juu eilen Roxxxyn esittelyvideoita juutuubista. Aika kiinnostava konsepti. Luulisi että hyvin käy kaupaksi, kun ainakin nettipalstoilla tuntuu riittävän juuri tuollaista naista elämäänsä toivovia miekkosia. Luonteen voi itse muokata, luomumunien ostoa ei varmasti missään tilanteessa tule vaatimaan, parinvaihtoonkin suhtautuu suopeasti ja kortsua ei tartte käyttää eikä iskureploja hioa. Ja "entry pointit" (tsih!) värisee ja hieroo tavalla, johon ei luomunainen pysty! Tavisnaista "paremman" näköinenkin vielä ja ulkonäön voi valita muutamasta vaihtoehdosta.

Jos kerran jo täysin liikkeetön ja mykkä Realdoll on jollekulle osoittautunut mieluisaksi partneriksi, niin Roxxxyhan suorastaan räjäyttää potin.
Mahdatko olla tosissasi?

Oikeasti mun mielestäni pitää olla varsin pimeä tapaus, että Roxxxyn ostaisi. En usko, että siinä puutteessa olemisella on mitään osuutta asiaan, jos Roxxxyn ostaa.
Ethän sä tietenkään tuon päälle ymmärrä, olethan vaimoksesikin varta vasten valinnut tavallista nalkuttavaisemman ja dominoivamman tapauksen (tämä arvio tehty nettikirjoittelusi perusteella). Sulle siis selvästi merkkaa, että naisella on oma tahto.

Moni muu mies puolestaan (edelleen nettikirjoittelun perusteella) haluaisi nimenomaan sellaisen naisen, joka ei sano pahasti vastaan missään asiassa, puhuu lyhytsanaisesti ja ainoastaan miestä kiinnostavista aiheista, antaa seksiä aina kun mies haluaa, leikkii vaikeasti tavoiteltavaa silloin kun se on miehestä mukavaa, ja on luonteeltaan muutenkin sellainen kuin mies toivoo. Ja jonka kanssa voi kommunikoida ja olla kommunikoimatta silloin kun itse haluaa. Jos nyt unohdetaan nuo käytännön ongelmakohdat, kuten epäonnistunut (tai siis suorastaan mauton) ulkonäkö, ja liikuntarajoitteisuus, niin eikö muka mies oikeastikin toivo tällaista kumppania? Jos ei, miksi sellaisesta niin paljon puhutaan? Itse en IRL moisia puheita kuule, mutta olen olettanut tämän johtuvan poikkeuksellisesta ystäväpiiristäni, jonka miesosapuolet luultavasti saisivat kitinäläisiltä välittömän homotuomion.
bedlam

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

EveryWoman kirjoitti:Tavisnaista "paremman" näköinenkin vielä
No en tiiä, kyllä minusta tavisnainen paremmalta näyttää
Kuva
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Siks sanoinkin "paremman", lainausmerkeissä. En toki itse ole tätä mieltä.

Mutta eikös tuolla kuitenkin ole keskimääräistä naista kiinteämpi iho, isommat tissit, erottuvampi vyötärö, litteämpi vatsa, suuremmat silmät, tuuheammat hiukset ja pidemmät ripset, esmes. Olen antanut itselleni kertoa, että nämä parantavat naisen haluttavuutta miehen silmissä. Siis järkiperäisesti arvioituna sen pitäisi olla paremman näköinen.

Onko sulla muuten käsitystä siitä, miltä keskimääräinen nainen, siis ilman selektiivistä otosta ja fotarointia, näyttää? (Mainoskuvissa/televisiossa/julkisuudessahan ei esiinny kattava otos ihmisistä vaan keskimääräistä kauniimpien määrä on yliedustettuna. Länsimainen ihminen näkee 4000 mainosta päivässä. Montakohan luomuihmistä näemme päivässä?)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:..ja on luonteeltaan muutenkin sellainen kuin mies toivoo. Ja jonka kanssa voi kommunikoida ja olla kommunikoimatta silloin kun itse haluaa.
Voi Pyhä Jysäys mitä riivattuja rikkeitä ihmiskuntaa kohtaan! Kiristääköhän EW:n kenkää, kun on viime aikoina ollut jotenkin kärkevää.

EW, haluatko sinä miehen, jonka kanssa ei voi kommunikoida? Mun mielestä on aika naurettavaa, että juuri sinä kannatat naisten tapaa mitata arvostustaan vaatimalla miehen huomiota silloin kun miehellä on joku muu puuha kesken.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Voi Pyhä Jysäys mitä riivattuja rikkeitä ihmiskuntaa kohtaan! Kiristääköhän EW:n kenkää, kun on viime aikoina ollut jotenkin kärkevää.

EW, haluatko sinä miehen, jonka kanssa ei voi kommunikoida? Mun mielestä on aika naurettavaa, että juuri sinä kannatat naisten tapaa mitata arvostustaan vaatimalla miehen huomiota silloin kun miehellä on joku muu puuha kesken.
Lyhyesti: tajusit jutteluni pieleen. En nyt kerkiä korjailemaan. (Vinkkinä kuitenkin, että en vastannut ND:n kysymykseen siitä, olenko tosissani.)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Voi Pyhä Jysäys mitä riivattuja rikkeitä ihmiskuntaa kohtaan! Kiristääköhän EW:n kenkää, kun on viime aikoina ollut jotenkin kärkevää.

EW, haluatko sinä miehen, jonka kanssa ei voi kommunikoida? Mun mielestä on aika naurettavaa, että juuri sinä kannatat naisten tapaa mitata arvostustaan vaatimalla miehen huomiota silloin kun miehellä on joku muu puuha kesken.
Lyhyesti: tajusit jutteluni pieleen. En nyt kerkiä korjailemaan. (Vinkkinä kuitenkin, että en vastannut ND:n kysymykseen siitä, olenko tosissani.)
Vahinkoja sattuu.
Nyt penikseni on fantastinen!
Manaaja

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Mutta eikös tuolla kuitenkin ole keskimääräistä naista kiinteämpi iho, isommat tissit, erottuvampi vyötärö, litteämpi vatsa, suuremmat silmät, tuuheammat hiukset ja pidemmät ripset, esmes. Olen antanut itselleni kertoa, että nämä parantavat naisen haluttavuutta miehen silmissä. Siis järkiperäisesti arvioituna sen pitäisi olla paremman näköinen.
Kuulehan. Järkiperäisesti arvioituna sillä ei ole ihoa, tissejä, vyötäröä, vatsaa, silmiä, hiuksia tai ripsiä. Sillä on ainoastaan kumia, joka yrittää huonosti muistuttaa em. juttuja.

Harrastatko sä itse mieluummin seksiä tavallisen näköisen ja kokoisen elävän kikkelin, vai hieman sitä isomman kumikikkelin kanssa? Kato iso kikkeli. Senhän pitäis olla kaikkea mitä nainen miehestä kaipaa ja haluaa.
NuoriD

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tsekkailin juu eilen Roxxxyn esittelyvideoita juutuubista. Aika kiinnostava konsepti. Luulisi että hyvin käy kaupaksi, kun ainakin nettipalstoilla tuntuu riittävän juuri tuollaista naista elämäänsä toivovia miekkosia. Luonteen voi itse muokata, luomumunien ostoa ei varmasti missään tilanteessa tule vaatimaan, parinvaihtoonkin suhtautuu suopeasti ja kortsua ei tartte käyttää eikä iskureploja hioa. Ja "entry pointit" (tsih!) värisee ja hieroo tavalla, johon ei luomunainen pysty! Tavisnaista "paremman" näköinenkin vielä ja ulkonäön voi valita muutamasta vaihtoehdosta.

Jos kerran jo täysin liikkeetön ja mykkä Realdoll on jollekulle osoittautunut mieluisaksi partneriksi, niin Roxxxyhan suorastaan räjäyttää potin.
Mahdatko olla tosissasi?

Oikeasti mun mielestäni pitää olla varsin pimeä tapaus, että Roxxxyn ostaisi. En usko, että siinä puutteessa olemisella on mitään osuutta asiaan, jos Roxxxyn ostaa.
Ethän sä tietenkään tuon päälle ymmärrä, olethan vaimoksesikin varta vasten valinnut tavallista nalkuttavaisemman ja dominoivamman tapauksen (tämä arvio tehty nettikirjoittelusi perusteella). Sulle siis selvästi merkkaa, että naisella on oma tahto.

Moni muu mies puolestaan (edelleen nettikirjoittelun perusteella) haluaisi nimenomaan sellaisen naisen, joka ei sano pahasti vastaan missään asiassa, puhuu lyhytsanaisesti ja ainoastaan miestä kiinnostavista aiheista, antaa seksiä aina kun mies haluaa, leikkii vaikeasti tavoiteltavaa silloin kun se on miehestä mukavaa, ja on luonteeltaan muutenkin sellainen kuin mies toivoo. Ja jonka kanssa voi kommunikoida ja olla kommunikoimatta silloin kun itse haluaa. Jos nyt unohdetaan nuo käytännön ongelmakohdat, kuten epäonnistunut (tai siis suorastaan mauton) ulkonäkö, ja liikuntarajoitteisuus, niin eikö muka mies oikeastikin toivo tällaista kumppania? Jos ei, miksi sellaisesta niin paljon puhutaan? Itse en IRL moisia puheita kuule, mutta olen olettanut tämän johtuvan poikkeuksellisesta ystäväpiiristäni, jonka miesosapuolet luultavasti saisivat kitinäläisiltä välittömän homotuomion.
Veikkaan edelleen, että et ole tosissasi. Seuraava kappale kuitenkin sillä oletuksella, että olet. Jos et, niin voit jättää lukematta.

Tekstisi on mielestäni aika pahasti miehiä aliarvioivaa ja halveksivaa. Eivät miehet nyt tosiaankaan ole niin yksinkertaisia, että pelkkä värisevä kolo riittää kumppaniksi.

Vähintään 99,99% miehistä on mielummin ilman, kuin tilaa Roxxyyn, riippumatta siitä kuinka puutteessa olisivat, tai olisiko raha esteenä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kyl naisvartalo on mulle parasta.
Mutta omaksi vartaloksi varmaan tää nykyinen, miinus joku kg.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Zeb

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Valitsen ainoana (?) lentopalloilijan. Ainoa miinus et on kymmenisen senttiä liian pitkä ideaalista, mutta vartalon mittasuhteiltaan muuten priima yksilö. Kyllä mulle kävis myös kestävyysjuoksija, jalkapalloilija ja uimari, ja oikeastaan kaikille sais vähän läskiäkin kiinnittää päälle mieluusti.
Zeb

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pulkannaru kirjoitti:Kyl naisvartalo on mulle parasta.
Mutta omaksi vartaloksi varmaan tää nykyinen, miinus joku kg.
:pics:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä vartalo on paras miehelle?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En taida uskaltaa! Vai uskaltaisiko?!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin