Koska lähti viattomuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska menetit viattomuutesi ?

10-12 v.
0
Ei ääniä
13 v.
8
7%
14 v.
10
9%
15 v.
14
12%
16 v.
18
15%
17 v.
15
13%
18 v.
20
17%
19 v.
8
7%
20 v.
4
3%
21 - 23 v.
4
3%
24 < v.
10
9%
Olen neitsyt
3
3%
En mä teille kerro.
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 117

Nowaysis

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Nippa nappa en ollut enää sakkolihaa, siis sweet 16. Poika oli vuotta vanhempi "ensirakkauteni", seurustelua takana 1kk ja sitä jatkui vielä toinen kuukausi. Omat vanhempani olivat Lapissa lomailemassa ja olin saanut mangutuksi viettää viikon poikakaverin luona. En muista kyllä että olisi mitenkään kovin hyvältä tuntunut mutta eipä se usein ole eka kerran tarkoituskaan ;) Ihan hyvä että pihtasin kunnes tapasin ihmisen josta oikeasti välitin, teinimittapuun mukaan siis jopa todella paljon.
slam

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja slam »

kaikilla on hommat kunnossa jo lapsuudesta lähtien...

tyyliin; "aloitin seksielämän"... :D

Olen huomannut, että aika moni nainen on heikkona ollut minuun ja naisen läheisyys kiihottaa... jospa lähtisi kirimään...

En lähde kiriin, jos löydän RAKKAUTTA PRKLEEEEEEEEE
killkill

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja killkill »

killkill kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:... yli kolmekymppiseen mieheen. Yhdyntää tähän kolme vuotta kestäneeseen suhteeseen ei kuitenkaan sisältynyt...
Tämän takana on varmastikin mielenkiintoinen tarina :)
:on:
16-vee, selvinpäin, kivaa oli!
Turbohaltija

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kyllä se oli jo valitettavasti reilusti ennen kymmenettä ikävuottani kun lakkasin uskomasta joulupukkiin. :cry:
Gina

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Gina »

14 vee. Semmonen aika tyhjänpäivänen tyyppi jonka kanssa tuli muutama kuukausi pyörittyä. jätkän kaverin saunassa :lol:
SingleMalt

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ei jaksa muistaa olinko 15 vai 16 vee.. Paikka oli teltta Aulavan juhannuksena ja taustalla Girlschool veti soundchekia.. 2 kpl neitsyitä ja kakaramainen hosuminen. Tulos oli... verinen..

"Animal fuck like a beast " oli lempinimeni tuon jälkeen.
Kid

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Kid »

EveryWoman kirjoitti:Viattomuus lähti viimeistään 15-vuotiaana, jolloin aloitin seksisuhteen yli kolmekymppiseen mieheen. Yhdyntää tähän kolme vuotta kestäneeseen suhteeseen ei kuitenkaan sisältynyt, eli säilytin "virallisen" neitsyyteni. Se meni sitten 18-vuotiaana poikaystävän kanssa. Tuntui pelkästään hyvältä, ihanalta ja oikealta ensimmäisestä kerrasta asti. Ehkä se viattomuuteni viejä teki kaikesta huolimatta oikean päätöksen kun kieltäytyi yhdynnästä kanssani. Linja piti vaikka miten manguin.
Pakko kyllä kysyä että mitä yli 30 v. mies tekee nuin nuoren kanssa??? Vaikka sinä manguit niin musta toi kuulostaa kuitenkin sangen omituiselta... :?
Ihmettelen vain..
Enthu

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hunis kirjoitti:14... nuori mies ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä. alkuun vain pikku pusut ja sitten hieman pääsin housujen alle... ja hups ja penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...

edelleen olen koukussa... :wink:

Oho Hunis tuli kaapista ulos :P
Exsat

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ikää en muista tarkkaan, 16-17v., lukion ekalla joka tapauksessa. Kyseessä oli toka tapaaminen yhden naapurin pojan kanssa, josta myöhemmin tuli myös poikakaverini ja siitä vuotta myöhemmin eksä.

Itse toimitus kesti n. neljännesosasekunnin eikä sattunut lainkaan, oletin että "epäonnistuminen" johtui siitä, että olen jotenkin vääränlainen ja häpesin kuin pieni eläin. Trauma oli varmasti molemmille yhtä syvä, tosin puhuttiin kyllä asiat läpi jälkikäteen. :wink:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

kid kirjoitti:Pakko kyllä kysyä että mitä yli 30 v. mies tekee nuin nuoren kanssa??? Vaikka sinä manguit niin musta toi kuulostaa kuitenkin sangen omituiselta... :?
Ihmettelen vain..
Tämä kyseinen mies toteutti seksuaalisuuttaan kanssani - minulle turvallisella tavalla. Tilanteet etenivät aina minun ehdoillani (siihen asti kunnes aloin haluta yhdyntää, mistä mies siis itsepintaisesti kieltäytyi). Ilman mitään painostamista, vihjailua, henkistä kiristystä tai lahjontaa, eli ilman mitään mikä olisi voinut järkyttää tai vinouttaa kehittyvää seksuaalisuuttani. Kunnioituksella.

Pidän itseäni varsin onnekkaana, kun olen saanut mahdollisuuden tutustua seksuaalisuuteeni niin kypsän ja hyväntahtoisen miehen seurassa. Seksuaalinen intoni oli sen ikäisenä lähes hallitsematonta, ja jos olisin toteuttanut sitä kenen tahansa itseni ikäisen kanssa (kenen tahansa niistä, jotka silloin tunsin), siinä olisi voinut käydä huonosti.

Olen silti sitä mieltä, että jos 15-vuotias tyttö ja yli kaksi kertaa saman ikäinen mies päätyvät seksuaaliseen tilanteeseen, se on keskimäärin aika usein tytölle vahingollista. Miehen pitää olla hyvä ihmistuntija, kärsivällinen, kunnioittava, avomielinen ja ehdottoman rehellinen itselleen voidakseen arvioida onko tyttö oikeasti valmis fyysiseen kanssakäymiseen vieraan ihmisen kanssa (sen ikäisen tytön vastuulle tällaisen arvion tekemistä ei voi jättää) - ja voidakseen todella antaa tilanteen edetä tytön ehdoilla. Sellaiset miehet ovat harvassa, ja siksi onkin hyvä että suojaikäraja mainitaan laissa asti. (Ja varmaan tämä sama pätee silloinkin jos sukupuolet vaihdetaan toisin päin.)

Kuten jossakin Cityn pedofiliakeskustelussa sanoinkin, aikuisen kannattaa rikkoa lakia ainoastaan sellaisen nuoren kanssa, jonka on kehittyneellä arviointikyvyllään todennut riittävän kypsäksi. Silloin välttää myös seuraamukset, koska:
a) nuorelle ei tapahdu vahinkoa,
b) nuori ymmärtää oman vastuunsa tilanteessa eikä tule ikinä nostamaan syytteitä toista osapuolta vastaan, vaikka siihen olisi laillinen oikeus.
Jos arviota ei ole suoritettu riittävän hyvin, tai jos seksuaalisissa tilanteissa on tapahtunut minkäänlaista hyväksikäyttöä (eli niissä ei ole edetty yksinomaan heikomman osapuolen ehdoilla), syyte voi tipahtaa postiluukusta milloin tahansa. Jokaisen wannabe-pedofiilin olisi syytä tiedostaa tämä riski.
Mida

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Mida »

lähes 19-vuotiaana netistä bongatun vähän vajaa nelikymppisen miehen kanssa toisella puolen maata miehen kotona aivan täysin ja pelkästään neitsyydenmenetystarkoituksessa. Kahdesti olin tyypin tavannut etukäteen.

Hyvät muistot, tosin itse akti tuntui ihan kummalta. Että jaa tästäkö ne niin kauheesti puhuu. Ei voi tajuta.

Silloin se jäi siihen yhteen reissuun, mutta tänä vuonna otin uusinnan saman tyypin kanssa, kun oltiin samanaikaisesti sattumalta sinkkuja. Oli se vähän erilainen kokemus kun oli vähän kokeneempana kyydissä. :-)

Viattomuuden menetys ei tosin sattunut mullakaan samassa yhteydessä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

EveryWoman kirjoitti:Kuten jossakin Cityn pedofiliakeskustelussa sanoinkin, aikuisen kannattaa rikkoa lakia ainoastaan sellaisen nuoren kanssa, jonka on kehittyneellä arviointikyvyllään todennut riittävän kypsäksi. Silloin välttää myös seuraamukset, koska:
a) nuorelle ei tapahdu vahinkoa,
b) nuori ymmärtää oman vastuunsa tilanteessa eikä tule ikinä nostamaan syytteitä toista osapuolta vastaan, vaikka siihen olisi laillinen oikeus.
Jos arviota ei ole suoritettu riittävän hyvin, tai jos seksuaalisissa tilanteissa on tapahtunut minkäänlaista hyväksikäyttöä (eli niissä ei ole edetty yksinomaan heikomman osapuolen ehdoilla), syyte voi tipahtaa postiluukusta milloin tahansa. Jokaisen wannabe-pedofiilin olisi syytä tiedostaa tämä riski.
Sen arvioiminen, että onko nuori tosissaan riittävän kypsä ja vastuuntuntoinen voi olla yllättävänkin vaikeaa. Erityisesti nuorilla tytöillä mm. tulee esiinnyttyä aikuisuuttaan ylikorostavasti ja usein harjaantumattomaan silmään esitys voi tuntua kovin vakuuttavaltakin. Tulee myös muistaa, että jos kyseessä on alle 16 vuotias, päätöstä syytteen nostamisesta tai nostamattajättämisestä ei välttämättä tee nuori yksin. Myös vanhemmilla on oikeus nostaa syyte alaikäiseen kohdistuvasta haureudesta mikäli niin tykkäävät käyneen.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Hebuli

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

:shock: Siis hetkonen? Onko tää jossakin kitymiitissä sovittu avautumisvedonlyönti vai ovatko kaikki napanneet hulluuspillerin? Mistä niitä saa?

Vastasin etten ole vielä edes neitsyt. Nuoruuteni käytin videjopeleihin joten ei jäänyt aikaa seksille. Nykyisin on taas nuita työkiireitä, taaskaan ei ehdi. Eläkkeellä ehtii sitten ottaa kaikki korkojen kanssa takaisin.
Viimeksi muokannut Hebuli, 30.10.2005 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kesseli kirjoitti:14-vuotiaana berliinissä. äijä oli saksalainen viiskymppinen piimävatsa, painoa varmaan 150kg. mutta tienasimpahan viikon ruokarahat :)
Soot ihan huåra!!!!!
bedlam

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

19-vuotiaana, ensimmäisessä pidemmässä seurustelusuhteessa. Pari kuukautta oltiin seurusteltu ja kuusi vuotta seurusteltiin sen jälkeen. Tuohon ikään olin ehtinyt kuivaharjoitella jo sen verran paljon, että homma hoitui rattoisasti ja ilman sähläyksiä.
killkill

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja killkill »

EveryWoman kirjoitti:.. kuvailee ..
Onhan tuo miinakentällä tallustelua tuollainen "Viimeinen Tango Pariisissa" (huono analogia, mutten parempaakaan just nyt keksi.

Kuvauksestasi tuli itse asiassa mieleen jotenkin ensimmäinen "Emmanuelle" -kirja. Siinähän vanhempi Eltaantunut Elostelija ohjasi nuorta kokematonta naista matkalle aasialaisen aistillisuuden lootussydämeen pielustelematta itse tämän kanssa.
nypari

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Rehellisesti sanoen en muista olinko 17 vai 18 vee. Silloinen tyttöystävä ja kivaa oli, tosin kesti jostain syystä vain pienen hetken. Tarina ei kerro miksi :lol:

EDIT: jatko-osa julkaistiin juuri. Siinä sanottiin, että vielä silloin en osannut pidättää.
Geetzu

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

14-vuotias olin (tai ainakin täyttämässä just... ) ja toivottoman ihastunut luokkakaveriini, jonka kanssa sitten yhdessä hengattuamme pari viikkoa päädyttiin kokeilemaan nusnusia. "Anna mä ihan vähän vaan kokeilen, jooko" ... Oikein hyvä mieli jäi tuosta, vaikka en kyllä muista suurempaa nautintoa kokeneeni. Sen suhteen aikana ei kovin useasti enää kokeiltu. Seksielämä alkoi sitten "kunnolla" peruskoulun lopulla hieman vanhemman kundin kanssa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja martza »

Taisin olla 16 vuotias ja tyttö 15 vuotias. Kännissä oltiin jossain bileissä. Totta kai, kun kysymyksessä oli eka panoni, jännitti ihan hirveästi ja hommasta ei meinannut tulla yhtikäs mitään. Eikä mitään kortonkia käytetty, joten aikamoisella riskillä liikuttiin. Onneksi kaikki onnistui lopulta ja sain itseluottamukseni takaisin ja tästä alkoi ihana kiintymykseni erotiikkaa ja seksiä kohtaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

19-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän kanssa Otaniemen teekkarikylässä (ahhahhaah!) noin kuukauden seurustelun jälkeen. Olin kyllä jo pari vuotta enemmän tai vähemmän katsastellut miekkosta, jonka kanssa olisin sitä seksiä voinut harrastaa, mutta pari vuotta meni ennen kuin löysin sopivan. Nykyään löytyy niitä sopivia vähän nopeammin.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:19-vuotiaana, ensimmäisessä pidemmässä seurustelusuhteessa. Pari kuukautta oltiin seurusteltu ja kuusi vuotta seurusteltiin sen jälkeen. Tuohon ikään olin ehtinyt kuivaharjoitella jo sen verran paljon, että homma hoitui rattoisasti ja ilman sähläyksiä.
Muuten sama härdelli, mutta suhde ei kestänyt kuusi, vaan neljä vuotta :) .
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ikää oli viisitoista, promilleja varmaan useita.
Tyyppi oli tuntematon, tai siis tiesin hänet, niin kuin tuppukylillä nyt yleensä tiedetään kaikki. Muutaman vuoden vanhempi, ja silloin mielestäni niin "aikuinen".

Itse toimituksesta muistikuvat on aika hatarat, ikkunassa roikkui muovinen batmanfiguuri, sen hahmon muistan taivasta vasten. Tapahtumapaikkana toimi tämän pojan jonkun kaverin pikkuveljen huone tjtn... En ole varma :D

No se siitä sitten, eipä oltu enää neitsyitä. Hoh. Ja seuraavalla viikolla oli tieto jo levinnyt, olin kuulemma varma nakki. Mahtavaa, sellaiseksi tulee, kun kerran kännissä erehtyy :D Tuppukylät o ehania.

Ei huonoja muistoja, mutta ei hyviäkään. Jos voisin harkita uudelleen, niin en enää tekisi uudestaan samalla tavalla, mutta ei tuo nyt kadutakaan. Onneksi on noita loistavia ja mieleenpainuvia seksikokemuksiakin.

Ilmeisesti ikä on sitten kuitenkin antanut lisää harkintaa ja järkeä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

KisSandra kirjoitti:Sen arvioiminen, että onko nuori tosissaan riittävän kypsä ja vastuuntuntoinen voi olla yllättävänkin vaikeaa. Erityisesti nuorilla tytöillä mm. tulee esiinnyttyä aikuisuuttaan ylikorostavasti ja usein harjaantumattomaan silmään esitys voi tuntua kovin vakuuttavaltakin.
Juuri tätä tarkoitin. Veikkaan että 99,2 prosenttia kiimoissaan olevista miehistä ei kykene kyseenalaistamaan ajatteluaan niin pitkälle, että arvio osuisi oikeaan.
KisSandra kirjoitti:Tulee myös muistaa, että jos kyseessä on alle 16 vuotias, päätöstä syytteen nostamisesta tai nostamattajättämisestä ei välttämättä tee nuori yksin. Myös vanhemmilla on oikeus nostaa syyte alaikäiseen kohdistuvasta haureudesta mikäli niin tykkäävät käyneen.
Jos nuori ei koe tulleensa vahingoitetuksi vaan hyvänä pidetyksi ja kunnioitetuksi, ja jos hän on tarpeeksi kypsä moiseen touhuun (= myös itsenäinen), vanhemmat tuskin saavat asiasta vihiä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

killkill kirjoitti:Kuvauksestasi tuli itse asiassa mieleen jotenkin ensimmäinen "Emmanuelle" -kirja. Siinähän vanhempi Eltaantunut Elostelija ohjasi nuorta kokematonta naista matkalle aasialaisen aistillisuuden lootussydämeen pielustelematta itse tämän kanssa.
Kirjaa en ole lukenut, mutta olen nähnyt leffan. Siinä ainakin oli omaan kokemukseeni nähden se selkeä ero, että leffassa ei edetty yksinomaan ja absoluuttisesti naisen ehdoilla (tämä on siis oma näkemykseni - jonkun toisen näkemys voi olla eri).

Kaikenlainen kannustaminen (vaikka hyväntahtoinenkin) rajojen etsimiseen ja yllättävien tilanteiden järjestäminen olisi ollut minulle sen ikäisenä huono homma. Tuskin olisin tiennyt missä senhetkiset rajani ovat ennen kuin niiden yli olisi jo astuttu. Voi jopa olla että olisin mennyt pitkälle ja laajamittaisesti yli rajojen, ja vasta vuosien päästä tajunnut että todellisuudessa en halunnutkaan sitä itse vaan olin vain miehen mieliksi. Näin voi hyvinkin olla käynyt monissa hyväksikäyttötapauksissa (kumpikin osapuoli on ollut alussa myötämielinen, mutta vahvempi ei ole ymmärtänyt ottaa huomioon toisen heikkoutta ja siitä seuraavaa omaa vastuutaan tilanteessa). Itsellänikin on tällaisesta kokemusta erään myöhemmän parisuhteen ajalta.

Hankalia hommia nuo seksuaaliset tilanteet, joissa valtasuhteet ovat epätasapainossa. Jaa, mutta tästähän päästäisiin kätevästi aloittamaan sadomasokismikeskustelu! Viitsiikö joku avata?
WanhaPervo

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Olin 19, tyttöystäväni 18. Olimme seurustelleet jo vuoden varmaankin.

Vaikeuksia oli, kun "se" ei tehtonut mennä "sinne". Jouduttiin yrittämään ainakin pariin eri kertaan, ennen kuin sitten humalassa onnistui (johtunee ainakin osittain teekannumaisesta anatomiastani).

Kuva

Myöhemmin suhteemme jo päätyttyä tyttö kerran kertoi minulle hämmästyneensä, että miehillä onkin yleensä niin pieni pippeli.
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 01.11.2005 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin