Koska lähti viattomuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska menetit viattomuutesi ?

10-12 v.
0
Ei ääniä
13 v.
8
7%
14 v.
10
9%
15 v.
14
12%
16 v.
18
15%
17 v.
15
13%
18 v.
20
17%
19 v.
8
7%
20 v.
4
3%
21 - 23 v.
4
3%
24 < v.
10
9%
Olen neitsyt
3
3%
En mä teille kerro.
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 117

killkill

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja killkill »

EveryWoman kirjoitti:Jaa, mutta tästähän päästäisiin kätevästi aloittamaan sadomasokismikeskustelu! Viitsiikö joku avata?
:p:
Patz

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Patz »

18-vuotiaana suomessa inttiä käyneen ruotsalaisen kanssa. Olin jo etukäteen päättänyt menettää "viattomuuteni" kyseisenä iltana, ja niinhän siinä sitten kävi. Kokemuksena onneton, sen jälkeen tie on ollut pelkästään ylöspäin ;)
MGandhi

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:18-vuotiaana suomessa inttiä käyneen ruotsalaisen kanssa. Olin jo etukäteen päättänyt menettää "viattomuuteni" kyseisenä iltana, ja niinhän siinä sitten kävi. Kokemuksena onneton, sen jälkeen tie on ollut pelkästään ylöspäin ;)
Kiitos. Et ollut huono itsekään.
Patz

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti: Kiitos. Et ollut huono itsekään.
Illalla uusiks?
AarneAnkka

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

EveryWoman kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Sen arvioiminen, että onko nuori tosissaan riittävän kypsä ja vastuuntuntoinen voi olla yllättävänkin vaikeaa. Erityisesti nuorilla tytöillä mm. tulee esiinnyttyä aikuisuuttaan ylikorostavasti ja usein harjaantumattomaan silmään esitys voi tuntua kovin vakuuttavaltakin.
Juuri tätä tarkoitin. Veikkaan että 99,2 prosenttia kiimoissaan olevista miehistä ei kykene kyseenalaistamaan ajatteluaan niin pitkälle, että arvio osuisi oikeaan.
Voiko tommoisessa tilanteessa muuten mennä tivaamaan naiselta papereita? :think: (ei meinaan kuulostaisi kovin disko-jeeltä semmoinen)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

AarneAnkka kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Sen arvioiminen, että onko nuori tosissaan riittävän kypsä ja vastuuntuntoinen voi olla yllättävänkin vaikeaa. Erityisesti nuorilla tytöillä mm. tulee esiinnyttyä aikuisuuttaan ylikorostavasti ja usein harjaantumattomaan silmään esitys voi tuntua kovin vakuuttavaltakin.
Juuri tätä tarkoitin. Veikkaan että 99,2 prosenttia kiimoissaan olevista miehistä ei kykene kyseenalaistamaan ajatteluaan niin pitkälle, että arvio osuisi oikeaan.
Voiko tommoisessa tilanteessa muuten mennä tivaamaan naiselta papereita? :think: (ei meinaan kuulostaisi kovin disko-jeeltä semmoinen)
No sanotaan nyt vaikka niin, että olisi kunnioittavampaa pyrkiä ottamaan selvää onko nainen riittävän tajuissaan/kypsä/tasapainoinen voidakseen todella haluta harrastaa seksiä esimerkiksi pelkän sosiaalisen paineen alla taipumisen sijaan, kuin vain varmistaa papereista toimenpiteen laillisuus. Kyllä yli 16-vuotiaskin voi olla sellaisessa henkisen kehityksen vaiheessa, että irtoseksin harrastaminen kenen tahansa kanssa ei ole hyvä idea vaikka olisikin moiseen vapaaehtoisesti ryhtymässä. Tai yli 25-vuotias.

Ai niin, mutta minähän juuri sanoin, että suurin osa miehistä ei tähän kykene, ainakaan kun tilanne on jo päällä. :tiistai: Hmm. Kai minun olisi hyvä yrittää uskoa, että miehet kykenevät siihen jos vain kylliksi haluavat ja yrittävät. Mutta harvaa irtosekstailijaa kai ihmeemmin kiinnostaa, mitä partneri touhusta saa (mielihyvää vai traumoja), kunhan itseltä mälli lentää (korvaa edellinen seksistinen kielikuva halutessasi jollakin naisiin sopivalla). Näin olen antanut itselleni kertoa. Onko minulle valehdeltu (oma ainut irtoseksikokemukseni tukee väittämää ihan kympillä)?
killkill

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:johtunee ainakin osittain teekannumaisesta anatomiastani
Eli sinulla on vain yksi, hemmetin iso kives ja lituskainen siitin? Miespolo..
WanhaPervo

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:johtunee ainakin osittain teekannumaisesta anatomiastani
Eli sinulla on vain yksi, hemmetin iso kives ja lituskainen siitin? Miespolo..
:maanantai:
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja mozart »

14-vuotiaana toisen ensikertailaisen kanssa. Hänen kanssaan harjoiteltiinkin sitten seuraavat kaksi vuotta seksin saloja. Oikein mukavia muistoja.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Olisinkohan ollut 12-14. EI muista, kun siitä on aikaa, eli ei kauhean hyvä muisto ole jäänyt käteen. Sen muistan että tyttö oli mua vanhempi ja oltiin yhdessä vielä ekan kerran jälkeen, ainakin muutama päivä. Siitä se kaikki sitten lähti. :hep:
Truth fears no trial
Bigmama

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Olin 16vee ja kundi oli 27vee, oltiin pitkään ja useasti yhdessä. Tutustutti EDIT: myös persepanon saloihin, joka ei edelleenkään kiinnosta tippaakaan. Paska kokemus kaiken kaikkiaan. Mutta ei hullumpi.
Viimeksi muokannut Bigmama, 19.12.2005 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Clay »

Bigmama kirjoitti:Olin 16vee ja kundi oli 27vee, oltiin pitkään ja useasti yhdessä. Tutustutti persepanon saloihin...
Ai tässä puhuttiin peppuneitsyydestä. Okey.. se oli yläasteella. Ysiluokkalaiset tunki pääni kusiseen vessanpönttöön ja ainakin puoli tusinaa kovanaamaa laski siemenensä minun kireään neitsytpeppuun. Suhde jatkui joitain viikkoja, kunnes varastin isäni haulikon ja tasoitin tilit. Sen jälkeen menetinkin varsinaisen neitsyyden, kun penetroin vielä lämpimiä ruumiita luonnollisiin kehon aukkoihin ja haulikon tekemiin reikiin (aivoihin nussiminen tuntui yllättävän hyvältä). Laukesin niin monta kertaa, etten edes muista ja vein kukkia jokaisen haudalle.

Ai naisen kanssa? En mä niitä halua muistaa tai muistella.

Mitähän vielä.. Kityneitsyys on tallella *vink* Zooneitsyys on tallessa, mutta Lapitiin marsu on kuulemma valmis treffaamaan joskus. Toivottavasti Lappis vaan päästää.

Ja aina kannattaa muistaa, ettei siitä neitsyydestä aina tiedä - ihmisen mieli on siitä jännä, että se saattaa blokata täysin kaikki muistot tutkimusmatkoista erotiikan maailmaan vanhempien hellällä opastuksella. Siis jos joku sattuu huomaamaan, että suhtautuminen seksiin on kovin tukkoista, niin kannattaa muistella lapsuutta tarkkaan ja kysellä varovasti vanhemmilta perheen yhteisistä saunailloista ja kylpyhetkistä. Tai sitten voi tietysti ajatella vanhemmistaan vain hyvää ja keksiä muuta mukavaa tekemistä (esim. uskoontuleminen) kuin punnertaa löysää lihaa kalkkunan uumeniin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vuosi oli 2001 ja aika loppusyksystä tai alkutalvesta. kuitenkin 28-vuotissynttäreiden jälkeen ikään kuin myöhästyneenä lahjana. (Ja jos ajatellaan standardi-ikää ensimmäiselle coitukselle, niin hyvin myöhäinen.) Kaiken kaikkiaan ihan jännä kokemus, mutta ajan myötä muuttunut mielenkiintoisemmaksi. Kumppani edelleen sama, ilmeisesti ei ole tarvetta vaihtaa nyt eikä tulevaisuudessakaan (vaikka tulevasta ei toki koskaan tiedä).

Sinänsä hassua, miten lemmiskelyyn jää koukkuun, vaikka ennen sitä asia ei niin ihmeellisesti kiinnostanutkaan kuin korkeintaan ajatuksen tasolla. Mitään syytä hetken himoon ei ollut, sillä TOSIMIES TM hillitsee himonsa ja odottaa sitä kuuluisaa oikeaa hetkeä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

EveryWoman kirjoitti:Tämä kyseinen mies toteutti seksuaalisuuttaan kanssani - minulle turvallisella tavalla. Tilanteet etenivät aina minun ehdoillani (siihen asti kunnes aloin haluta yhdyntää, mistä mies siis itsepintaisesti kieltäytyi). Ilman mitään painostamista, vihjailua, henkistä kiristystä tai lahjontaa, eli ilman mitään mikä olisi voinut järkyttää tai vinouttaa kehittyvää seksuaalisuuttani. Kunnioituksella.
Sori vaan, mutta kovasti miehen käytös kuulostaa hyväksikäytöltä. Hän toteutti seksuaalisuuttaan käyttämällä sinua ja lapsellisuuttasi hyväkseen. Sinun ehdoistasi asiassa ei varmasti ollut kyse, 15- ja 30-vuotias ovat henkisesti valovuosien päässä toisistaan. Ihan tavalliselta pedofiililtä tuo kuulostaa.
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Clay kirjoitti:
Vihdoinkin asiallinen kirjoitus tässäkin ketjussa!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Tämä kyseinen mies toteutti seksuaalisuuttaan kanssani - minulle turvallisella tavalla. Tilanteet etenivät aina minun ehdoillani (siihen asti kunnes aloin haluta yhdyntää, mistä mies siis itsepintaisesti kieltäytyi). Ilman mitään painostamista, vihjailua, henkistä kiristystä tai lahjontaa, eli ilman mitään mikä olisi voinut järkyttää tai vinouttaa kehittyvää seksuaalisuuttani. Kunnioituksella.
Sori vaan, mutta kovasti miehen käytös kuulostaa hyväksikäytöltä. Hän toteutti seksuaalisuuttaan käyttämällä sinua ja lapsellisuuttasi hyväkseen. Sinun ehdoistasi asiassa ei varmasti ollut kyse.
Sinä siis minua tapaamatta ja tuntematta tiedät minua itseäni paremmin, miten asia on? :nuts:
15- ja 30-vuotias ovat henkisesti valovuosien päässä toisistaan.
Aika yksioikoinen perustelu. Keskimäärin toki näin on, mutta mitä sitten? Oletko sitä mieltä, että kaikki olisi ollut hyvin kunhan vain olisin tutustunut seksuaalisuuteeni itseni ikäisten pokien kanssa? Itse ajattelen juuri päinvastoin. Niillä pojilla, joita silloin tunsin, ei ollut naisen kunnioittamisesta mitään käsitystä (mikä toivottavasti johtui vain nuoresta iästä). Heidän kanssaan pelehtimisellä olisi ollut katastrofaaliset seuraukset, minkä voin sanoa suurehkolla varmuudella ilman empiiristä todistusaineistoakin. Olen tullut haavoitetuksi epäkunnioittavan partnerin käsittelyssä vielä reippaasti yli 20-vuotiaanakin - en viitsisi edes ajatella miten viisitostavuotiaana olisi käynyt.

Tämän miehen kanssa sen sijaan sain pelkästään myönteisiä kokemuksia (eikä mielipiteeni ole muuttunut, vaikka siitä on kulunut yli kymmenen vuotta aikaa). Millä perusteella voit asiaa tarkemmin tuntematta väittää, että kyse oli hyväksikäytöstä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

EveryWoman kirjoitti: Tämän miehen kanssa sen sijaan sain pelkästään myönteisiä kokemuksia (eikä mielipiteeni ole muuttunut, vaikka siitä on kulunut yli kymmenen vuotta aikaa). Millä perusteella voit asiaa tarkemmin tuntematta väittää, että kyse oli hyväksikäytöstä?
Tässä perusteluni:

Rikoslaki
6 § (24.7.1998/563)
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka

1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,

2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään, tai

3) saa hänet ryhtymään 2 kohdassa tarkoitettuun tekoon,

on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.

Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka menettelee 1 momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.

Yritys on rangaistava.

Samassa tekstissä syy siihen, miksi joskus joku muu kuin uhri tietää asian paremmin.
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

17-vee taisin olla...
Tosin viaton mä olen edelleen :roll: :D
Aito_Johanna

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

edit: sähläilyt pois. Mistä näitä viestejä voi POISTAA?
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 20.12.2005 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tuossa on kaksi porsaanreikää.
Riemumieli kirjoitti: 2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, tai
joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään

Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.
Saa siis tehdä seksuaalisen teon, joka ei ole omiaan vahingoittamaan lapsen kehitystä, tai saa tehdä teon, jos on henkisesti ja ruumiillisesti jäänyt alaikäisen tasolle.[/quote]
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:otteita rikoslaista
Minun ymmärtääkseni lait ovat olemassa ihmisiä varten eivätkä ihmiset lakeja varten. Mitään lakia ei ole mahdollista muotoilla niin aukottomasti, että kaikki poikkeukset ja poikkeuksen poikkeukset tulisivat tarkoin selvitetyiksi. Siksi lakeja ei tulisi pitää jumalan sanana, joiden rikkominen on aina ja automaattisesti paha juttu. Toki lakien rikkomisen tulee tapahtua vakaasta harkinnasta ja tekijän täytyy tiedostaa sen tapahtuvan omalla vastuulla (eli jos ei ole aivan varma mitä on tekemässä, kannattaa noudattaa lakia, koska ei sitä turhaan ole laadittu).

Esimerkkinä vaikka punaisia päin kävely, joka sekin on muistaakseni rangaistava teko (en yritä väittää että se olisi vakavuudeltaan samaa luokkaa kuin pedofilia). Itse kävelen ilman muuta päin punaisia tilanteessa, jossa kykenen aukottomasti havaitsemaan, ettei autoja, pyöriä tai muuta tieliikennettä ole tulossa mistään suunnasta. Näin toimii moni muukin, eikä lain laatijalla käsittääkseni edes ole mitään sitä vastaan. Laki tästä on olemassa siksi, että jos joku sattuu ajamaan punaisia päin kävelevän päälle niin että sattuu vahinko, niin asia on helpompi selvittää. Ei syyttäjää kiinnosta henkilö, joka ylittää tien punaisilla valoilla vaaratilanteita ja vahinkoa aiheuttamatta.
Riemumieli kirjoitti:Samassa tekstissä syy siihen, miksi joskus joku muu kuin uhri tietää asian paremmin.
Olen samaa mieltä siitä, että sen ikäiset nuoret eivät suinkaan aina (= yleensä) tiedä omaa parastaan. Mutta poikkeuksiakin on. Minua on suunnilleen itseni ikäinen ihminen käyttänyt seksuaalisesti hyväksi (äärimmäisen lievästi ja selvästi yli 20-vuotiaana), joten tiedän kyllä mitä se on ja millaisia vaikutuksia sellaisella voi olla. Tämän itseäni vanhemman miehen kanssa hyväksikäyttöä ei tapahtunut - asian juridiikasta viis.
Noriyumi

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Nosto.

17-v olin, ja silloisen kundin kaa menetin. Hän oli 25-v. Odotimme 6 kk ennenkuin neitsyys meni. Tosin viattomuus meni jo ennen sitä :wink:

Kun katson tilastoja tältäkin palstalta, taitaa se neitsyyden menetyksen keski-ikä olla noin 15-18 ikävuoden haarukkaan sopiva.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Think »

Neitsyys meni 18-vuotiaana. Viaton olen edelleen... :roll:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

16v. kaverin isoveljelle joka mua 8 vuotta vanhempi. olin yltäpäältä pölyssä ja liassa, kun oltiin siivottu tuntikausia. en kyllä käsitä miten kukaan saatto pitää mua sillä hetkellä haluttavana.:shock:

tosiaan, olin ainakin muutaman siiderin juonut...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja alja »

EveryWoman kirjoitti: Jos nuori ei koe tulleensa vahingoitetuksi vaan hyvänä pidetyksi ja kunnioitetuksi, ja jos hän on tarpeeksi kypsä moiseen touhuun (= myös itsenäinen), vanhemmat tuskin saavat asiasta vihiä.
kaveripiirissä on äiti lukenut tyttärensä (silloin varmaan 13-14vee) päiväkirjaa ja sen perusteella haastanut hyvän ystäväni seksuaalirikoksesta oikeuteen... vaikka tyttö oli täysin halukas tapahtumaan, eikä äiti olisi ilman tuota yksityisyyden tonkimista saanut ilmeisesti koskaan asiaa selville.


itsellä viattomuus meni 13 vee, neitsyys 14 vee, penetraatiota ei tullut ennen 17 vuoden ikää sitten paljoa lisää harrastettuakaan, varmaan 5 kertaa yhteensä noina välivuosina. muut asiat mitä siinä välissä tuli tehtyä yritän aktiivisesti unohtaa :oops: :P
mutta toisaalta, hyvä että tuli silloin tehtyä, ei tartte enää samoja virheitä tehä uudestaan. nyt voin panostaa uusien virheiden tekemiseen :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin