Persepanoketjun paluu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kenet valitsisit persepanoon?

ninnithequeen
0
Ei ääniä
Niba
0
Ei ääniä
Elppis
0
Ei ääniä
Lolita
0
Ei ääniä
exPertti
0
Ei ääniä
Bluntly
0
Ei ääniä
Suvinen
0
Ei ääniä
bedlam
0
Ei ääniä
McJanne
1
6%
Everywoman
0
Ei ääniä
Mylwin
0
Ei ääniä
Gat
2
12%
Stadinarska
0
Ei ääniä
aasi
0
Ei ääniä
SikaMika
0
Ei ääniä
Vaola
1
6%
Ann
0
Ei ääniä
Frederik Krueger
0
Ei ääniä
irmelianneli
0
Ei ääniä
nowaysis
0
Ei ääniä
Xiberia
1
6%
NuoriD
0
Ei ääniä
Vesper
0
Ei ääniä
Mustaenkeli
0
Ei ääniä
Riemumieli
0
Ei ääniä
Ylermi Ylihankala
0
Ei ääniä
Chap
1
6%
Homeboy65
0
Ei ääniä
Lilo
1
6%
Clay
0
Ei ääniä
sivustahuutaja
1
6%
Stinky
0
Ei ääniä
urpiainen
1
6%
Lapitii
1
6%
RolloTomasi
1
6%
milli
2
12%
Melnais
0
Ei ääniä
Yönruskeanreiänritari
0
Ei ääniä
Dumis
0
Ei ääniä
Huima
0
Ei ääniä
Manaaja
0
Ei ääniä
elco
3
18%
Tix
1
6%
Se neekeri
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 17

Chap

Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jos olis pakko valita, kenen kyselyyn listatun kanssa suorittaisit persepanot?
elco

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Kohta joku iljettävä homo kysyy, että tuuppaajana vai tuupattavana?
elco

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Päästin mielikuvitukseni Irti ja aloin käymään nimilistaa läpi ajatuksella. Kohdassa "Bluntly" ensimmäinen ajatus oli: "No kuka tahansa kunhan ei tämä." Sitä ennen xSpede veti jo henkisesti aika lujille. Sitten en enää pystynyt etenemään.
Manaaja

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Päästin mielikuvitukseni Irti ja aloin käymään nimilistaa läpi ajatuksella. Kohdassa "Bluntly" ensimmäinen ajatus oli: "No kuka tahansa kunhan ei tämä." Sitä ennen xSpede veti jo henkisesti aika lujille. Sitten en enää pystynyt etenemään.
Mielenkiintoista että Niba oli kuitenkin ihan makkaranpala sulle noissa hommissa.
RP

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja RP »

Kaivaisin sträppärin esiin seuraavien henkilöiden kohdalla:

* Beddis
* FK
* elco
* Tix
* Manaaja

Soitellaan.
Manaaja

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää on kyllä vaikea, sillä en ole koskaan harrastanut anaaliseksiä, kumminkaanpäin.
bliss

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onnex en o listalla. Oon näin kauan selvinnyt elämässä ilman persepanoja ja aion selvitä tästä eteenpäinkin.
ninnithequeen

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap miks mä oon AINA ekana sun gallupeissa!!??!!111
Jenny Daa-aah! ling

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Perstuntumalla; Tixin.
Dumis

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Chap miks mä oon AINA ekana sun gallupeissa!!??!!111
Olisko sulla eniten viestei??+
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä on vaikea.
Kysymyksestä ei selviä, vaaditaanko että antaa itsekin persereikää sille, jota rupareikään runttasee. Eikä selviä sekään, onko kyse erotiikasta ja seksuaalisesta halusta, vai voiko kyseessä olla pelkkä rankaisu ja nöyryyttäminen.

Naisten suhteen on sikäli helpompaa, että naisethan eivät voi panna. Väline puuttuu. En siis joutusi takaisinpäin persepannuksi. Sträppäriä en hyväksyisi.

Kun kuitenkaan en pidä naisenkaan anukseen lykkimistä eroottisena, niillähän on PILLU!!, minun täytyisi löytää joku ideaalinen tasapaino haluttavuuden ja koulutuksentarpeen välillä. Valitsen EW:n, joka on seksikäs ja henkisesti melkein oikeilla linjoilla, mutta mulkkuni rajusti liikkumassa peräsuolessaan saattaisi olla hänelle parasta ja itsetuntemusta kehittävää koulutusta, terveellisen nöyryytyksen kera.

Kenenkään Kitinän miehen melaa en halua neitseelliseen peppuuni. Jos voitaisiin rajoittaa niin, että he eivät voi panna takaisin.. ja kyse olisi vain heidän nöyryyttämisestään...

.. ensin ajattelin ND:tä, mutta kun kerran ND on kertonut antavansa minulle Kitinän kimppakivamiitissä (jos olisi nainen, älä selitä homo)... niin sitten luonnollinen valinta vakavan "koulutuksen" kohteeksi on tyhmyyttään ylimielinen ja siis alistettavaksi luontainen McJanne.

Mitenkään homoilematta vaan kohteliaisuudesta naisia kohtaan ruksaan siis McJannen.
Viimeksi muokannut Gat, 14.02.2010 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti: .. ensin ajattelin ND:tä, mutta kun kerran ND on kertonut antavansa minulle Kitinän kimppakivamiitissä (jos olisi nainen, älä selitä homo)... niin sitten luonnollinen valinta vakavan "koulutuksen" kohteeksi on tyhymyytään ylimilinen ja siis alistettavaksi luontainen McJanne.

Mitenkään homoilematta vaan kohteliaisuudesta naisia kohtaan ruksaan siis McJannen.
Antaisin mielelläni, niin näkisin olisitko tekijä vai selittäjä.
...tuu.. vatsasit.. vastasit ennen kuin ehdin korjata typot. Mutta joo, sulla on ongelmia, joista pääsisit vain jos sut alistettaisiin kunnolla... jokohan ylimielinen huuhaa loppuisi. Valitettavasti minusta ei taida vanhana juoppona fyysisesti siihen olla, vaikka guru oon..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
M.O.T.
Nooo.. olethan säkin galleriasi mukaan tervehtynyt vaikka olet vanhentunut. Sinusta tulee mieleen vaan jotain niin kevyttä että kun Arman oli paskasarjansa jaksossa karatessa, niin saipa osumia läpi paljon.. mutta niitä ei laskettu kun eivät olleet hahahaa "oikeaoppisia". Kun taas Arman oli jenkkien käytännön tappelutaidon opettajan "käsiteltävänä", sellaisen joka paskat nakkaa traditioiden seuraamisesta.. niin voi Arman parkaa ihan oikeasti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Näin. Itse pidin Armanin ohjelmaa erinomaisena esimerkkinä nöyryydestä, jolla on mahdollista saavuttaa enemmän kun tuhannen vuoden selittämisellä.

Annettakoon että ohjelman aihepiirit eivät varsinaisesti kertoneet itse budo-ajattelusta paskan vertaa.
Nöyryys on sairautta. Paitsi ohjelmoitaville koneille kuten juuri sinulle, joka sitä tarvitsisit, se olisi terveelllistä. Sen sijaan että vain poseeraat "nöyryys"-sanalla kuten PetriFB samalla ollen nöyrä totuuden palvelija mutta kopeista kopein.

Arman on höttöä. Wing Chun-osiossa tosin oli coolia sen tyylin asenteen selitys (hyökkäys on paras puolustus). Siitä kai Brucekin alkunsa sai, vaikka pitkään ei hänkään klassisella lajilla selvinnyt, vaan alkoi soveltaa vaikka mitä... tarvitsematta oppia mitään tyyliä kokonaan, kunhan otti mitä itse tarvitsi.

Sinun täytyy miettiä sanomaani kunnolla. (Musashi-väännös
kuten varmaan vastaava naljautuksesi minulle)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Mua kyllä jotenkin riepoo kun sun älynlahjoilla oleva kaveri keskittyy selittämiseen eikä tekemiseen. Tätä olen koettanut sinulle tolkuttaa; asioiden ymmärtäminen vaatii niiden kokemisen, 'nuff said.

Wing Chung "asenne" oli mielestäni esitetty väärin, oikeampi ilmaisu olisi jotakuinkin "ei saa lopettaa mistään syystä".
Kiitos ja olen keskeyttävä luuseri, kyllä. Liikaa paskaa polulla aina. Sinunkaltaistesi asenne on osa sitä paskaa.

However vaikka kuinka olet kokenut ja mitaloitunut, ja ehkä pystyisit panee mua perseeseen, mun mielestä sä väärinkäsität nöyryyden kuin uskoksi johonkin mystiseen "budoon", joka on jossain sfääreissä kuten Petrin Jumala, vaikka onkin vain ihmisten ideoita. Jotka muuttuvat ja jokaisen tarpeet ja kyvyt ovat erilaisia.

Siis ideaalista ei ole opetella vaikka takvondon katat "täydellisesti", vaan ideana on, ettei tuonpuoleisia ideoita ole... vaan mitä ITSE tarttet ja missä tilanteessa. Selitys on, ettei selitystä ole. Nöyryyttä ei ole uskoa muita vaan nöyryyttä on etsiä itse.

Mutta... "ei saa lopettaa mistään syystä"?.. Ei ole riittävä syy sun kanssa inttäminen nyt tänään enää.
RP

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja RP »

Pysykää aiheessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

...ja ympyrä sulkeutuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Päästin mielikuvitukseni Irti ja aloin käymään nimilistaa läpi ajatuksella. Kohdassa "Bluntly" ensimmäinen ajatus oli: "No kuka tahansa kunhan ei tämä."
No en kyllä olisikaan pukamaista persettäni moiselle kaljupäälle tarjonnut, nih!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Sori et taas kohtelin sua seksiobjektina. Lihapala.
bedlam

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Manaaja kirjoitti:^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Tämä viesti edustaa just parhaimmillaan koko palstan nykyistä kuivakkuutta.
Manaaja

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Tämä viesti edustaa just parhaimmillaan koko palstan nykyistä kuivakkuutta.
Vähän samalla tavalla joo kuin keskusteluhistoriasi täydellistä vihjeettömyyttä.

Pertsa kuola valuen Millin perseessä kiinni -kuvio on vaan jotenkin jo niin nähty. Se ei enää yllätä ketään normaalit havaintoaistit omaavaa, vaan korkeintaan aiheuttaa facepalmia.
elco

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Pitääkö tässä nyt ryhtyä paranoidiksi kun 14% palstalaisista haluaa panna mua pebaan?
NuoriD

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Pitääkö tässä nyt ryhtyä paranoidiksi kun 14% palstalaisista haluaa panna mua pebaan?
Kuva

http://www.spike.com/video/honest-ky-jelly/2816671
RP

Re: Persepanoketjun paluu

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:^ Eli ND on toinen, kuka sitten toinen. Melskaamisesta päätellen manala. :)
Minä. Ei vissiin heru kun ei oo soiteltu!!112
Vastaa Viestiin