Oletko vedellyt paljaalla?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko vedellyt ilman kondomia?

Kyllä
38
93%
En
3
7%
 
Ääniä yhteensä: 41

RP

Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi:

Oletko ajellut paljaalla:

a) tuntemattoman yhden yön tuttavuuden kanssa
tai
b) suhteessa, ennen kuin tarvittavat sukupuolitautitestit on tehty

Ei ole pakko vastata, mutta äänestää kylläkin.

Itse olen kerran vedellyt paljaalla tuntemattoman kanssa, nimittäin nykyisen mieheni. Ensimmäisenä tapaamisiltana, en ollut edes humalassa.

Kokemukseni mukaan noin 98% hoidoistani olisivat mieluusti vedelleet paljaaltaan tuntematta sukupuolitautihistoriaani tai mitään muutakaan oleellista.

Että mites on?
elco

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Kokemukseni mukaan noin 98% hoidoistani olisivat mieluusti vedelleet paljaaltaan tuntematta sukupuolitautihistoriaani tai mitään muutakaan oleellista.
Jos luku olisi ollut 97% niin sulla olisi ollut i*97 kumppania, missä i on luonnollinen luku ja vieläpä sellaista, jotka sinun vartavasten piti käskyttää käyttämään gummia. Nyt riittää 50. Aika murhaava tilasto kuitenkin.

a) En muistaakseni.
b) Kaikissa
Viimeksi muokannut elco, 24.02.2010 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Saavatko naisetkin vastata? Olen ollut kerran höylättävänä ilman kumia ennen testejä. Ja vieläpä hyvin epäluotettavan oloisen tyypin kanssa. Tein sen säälistä (niin pieniä kumeja ei varmasti tehdä, että olisivat pysyneet vehkeensä päällä). Kadun ja hävettää (siis se suojaamaton yhdyntä moisen idarin kanssa, ei se että annoin). Onneksi ei tod. näk. tullut hiviä. Eikä, ihme kyllä, mitään muutakaan. Jälkeenpäin kehotin tyyppiä menemään testeihin, ja vastaus oli: "Ei mulla mitään ole, kaikki kumppanini on olleet aina terveitä". Juossut naisissa minkä kerennyt ja pettänyt jokaista lukuisista menneistä kumppaneistaan lukuisien eri naisten kanssa. :tiistai: Huusin sen muutaman kerran kuuroksi ennen kuin suostui testeihin.

Muut kumppanini ovat toimineet vastuullisesti, eli ei suojaamatonta seksiä ennen testituloksia, kuten minäkin heidän kanssaan. Irtosekstailijoilla puolestaan olen kuullut esiintyvän varsin paljonkin tuollaista "ei mulla mitään ole eikä tule" -asennetta.
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

^^En oo mikään matikkanero. En siis tajunnut hevon vittuakaan tuosta. No sanotaan, että muutama on kaivanut kondomin esiin (tai itse olen kaivanut ja kaikki ok) ja loput tavalla tai toisella ilmaisseet että ilman kondomia olis ihan jeesh.

EDIT: lukihäiriö.

Pistän miehen laskemaan.
Viimeksi muokannut RP, 24.02.2010 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

On tullut vedeltyä myös paljaaltaan monestikin silloin nuorempana ja tyhmempänä. Siis tosi paljon nuorempana (16-21 -vuotiaana).

Jos ei ollut kumia saatavilla, miehet olivat kyllä kovia painostamaan saadakseen pilluannoksensa. En toki syytä yksistään miehiä, sillä olisinhan aina voinut kieltäytyä - ihan yhtä urpo olin silloin itsekin. Ja läheisyydenkaipuinen, jota tyhmänä hankin seksillä.

Tästä kaikesta sain "lahjaksi" klamydian. Onni matkassa, että oli "vain" klamydia, jonka saa hoidettua kokonaan pois antibiooteilla. Sen jälkeen alkoikin uusi aikakausi seksielämässäni eli mitään seksielämää ei pitkään aikaan ollut. Ei ennen kuin aloin seurustella. Jne. Ja siihen loppui paljaalta vetely ja tuntemattomien kanssa paneskelu muutenkin. yäk.

Paitsi parisuhteissa ei tietenkään kumia käytetä ja testit tehdään.

Jään odottamaan moraalisaarnaa ja lutkittelua.
SikaMika

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen vedellyt toisinaan nuorempana, vanhempana vain jos on ollut selkeä käsitys harjoitusvastuksen treeniaktiivisuudesta ja -laadusta, eli ei yhdenillan tuttujen kanssa. Pidän itseäni onnekkaana kun mitään ei ole koskaan tarttunut matkaan, jos tästä joskus vielä sinkkuunnun niin jatkan kumilinjalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan aina ei ole ollut järki päässä, onneks on nykyisin eikä nuorenakaan mitään sattunut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen ja ihan käsittämätöntä ettei mitään ole ikinä tarttunut. Varsinkin kun nuoruuttaan miettii, HUH.
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

Huolestuttavalta näyttää tämä meiän oma pikku tilastomme.
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Myönnän. En tosiaan kyllä mitään Raakkelia, mutta varomaton kumminkin.
Tämä menee vähän siihen "kyl sen päältä näkee onx tautei"-kategoriaan. Ei tarvi olla mikään Raakkeli kantaakseen ikäviä pöpöjä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen aina vedellyt paljaalla. Ihme ja kumma, kun en saanut nuoruudessani kuin muutaman kerran saddarit. Onni on tainut olla puolellani. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Niba »



Joo kumia olen käyttänyt joskus aluksi sitten siirryimme vaahtoon ja sitten pillereihin, ilmeisesti yksi partnerini oli pettänyt ja vedellyt ilman koska viimeisin kuulemani testitulos oli tahrainen, mutta ei ole koskaan ollut mitään vakavaa, en ole koskaan.. Naisille se on pahempaa moni tauti voi hedelmät pilaannuttaa hedelmävaunustaan..

Kumi ei estä saddamien antia..Tai sitten pitää olla koko vartalokortsanderi..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tITzSDHg ... re=related[/youtube]

Tämä oli Manalalle omistettu!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Olen ja ihan käsittämätöntä ettei mitään ole ikinä tarttunut. Varsinkin kun nuoruuttaan miettii, HUH.
Oletan että olet käynyt taajaan ottamassa kaikki testit, kun noin varma olet?

Itse gallupiin olen tainnut jo vastata moneen otteeseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja annepa »

A) en
B) en

A-kohtaan: pari kertaa on kumi menny rikki, ja sitten ei kun kohta testeihin. Mitään ei ole ilmennyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen, joskus aikoinaan, myöskin vieraan (minulle vieraan) kumppanin kanssa. Testeissä muutaman kerran käynyt ja raskauden aikana otettu HIV-testi, kaikki olleet aina puhtaat.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olen ja ihan käsittämätöntä ettei mitään ole ikinä tarttunut. Varsinkin kun nuoruuttaan miettii, HUH.
Oletan että olet käynyt taajaan ottamassa kaikki testit, kun noin varma olet?
No eipä viime testeistäkään kauaa ole.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vielä kysymyksenasettelusta:
RP kirjoitti:Oletko ajellut paljaalla:

a) tuntemattoman yhden yön tuttavuuden kanssa
tai
b) suhteessa, ennen kuin tarvittavat sukupuolitautitestit on tehty
Elän käsityksessä että mitään sukupuolitautitestipakettia, minkä jälkeen saisi ns. puhtaat paperit kaikista (vähääkään yleisistä) sp-taudeista, ei ole. Mitä siis tarkoittaa "tarvittavat" spt-testit? Joillekin "sukupuolitautitesteissä käynti" ei käsitteenä sisällä esim. HIV-vasta-ainetestejä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Raskausaikana otettu mm. HIV-testi, puhtaalla tuloksella.
Pojan syntymän jälkeen ollut tasan yksi sexikumppani, jonka jälkeen en katsonut tarpeelliseksi käydä missään testissä.

En oo katsonut tarpeelliseksi harrastella seksiä tuntemattomien kanssa edes nuorena ja hurjana.
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti: Elän käsityksessä että mitään sukupuolitautitestipakettia, minkä jälkeen saisi ns. puhtaat paperit kaikista (vähääkään yleisistä) sp-taudeista, ei ole. Mitä siis tarkoittaa "tarvittavat" spt-testit? Joillekin "sukupuolitautitesteissä käynti" ei käsitteenä sisällä esim. HIV-vasta-ainetestejä.
Kaikki mitä voi testata. Esim. kondylooma on hankala. Lie myös yleisin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Elän käsityksessä että mitään sukupuolitautitestipakettia, minkä jälkeen saisi ns. puhtaat paperit kaikista (vähääkään yleisistä) sp-taudeista, ei ole. Mitä siis tarkoittaa "tarvittavat" spt-testit? Joillekin "sukupuolitautitesteissä käynti" ei käsitteenä sisällä esim. HIV-vasta-ainetestejä.
Kaikki mitä voi testata. Esim. kondylooma on hankala. Lie myös yleisin.
Tää oliskin hyvä, mennä tohon sukupuolitautien pkl:lle ja sanoa tiskillä "ottakaa multa kaikki mahdollinen, olen kitylutka".
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

^ Mä olen saanut/on otettu automaattisesti yleisimmät sukupuolitautitestit normaalin värkkitarkastuksen yhteydessä. Poislukien HIV ja herpes. Ne otettiin viimeksi raskausaikana.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

RP kirjoitti:^ Mä olen saanut/on otettu automaattisesti yleisimmät sukupuolitautitestit normaalin värkkitarkastuksen yhteydessä. Poislukien HIV ja herpes. Ne otettiin viimeksi raskausaikana.
Miten sulta on herpes testattu?
Mun käsitykseni mukaan herpestä ei voi mitenkään testata, vaan se ilmenee jos ilmenee. Aika moni kantaa herpesvirusta tietämättään, koska se tauti ei välttämättä puhkea pitkiin aikoihin viruksen saamisesta.

Ja joo, on tullut vedettyä paljaalla, tosin yhdenyön jutuissa vain muutaman kerran (ja nekin vituttaa nyt jälkeenpäin, miksi suostuin siihen touhuun). Mitään tauteja ei ole koskaan ilmennyt, täytyy vain koputtaa puuta.
Joskus on touhut jääneet väliin, kun mieheltä ei suojautumistarvikkeita ole löytynytkään... ja miehet ovat ihmetelleet, että ai miksei nyt voi paljaalla antaa. **ttu mitä urpoja :roll:
RP

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja RP »

^ Herpes testataan verikokeella.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tasan yhden tyypin kanssa, kypsänä aikuisena ja selvinpäin ilman kumia ekalla kerralla. Ei ollut täysin vieras tyyppi, ja pidin häntä tässä asiassa täysin luotettavana. Söin pillereitä. Eikä mitään tullut. Eikä ole koskaan ollut. Nykyisin pidän tuota käytöstä melko holtittomana, mutta harkittuna holtittomuutena kuitenkin.

Seksielämää juuri ko. tyypin kanssa aloittaessa kävin testeissä, samoin raskaana ollessa.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Oletko vedellyt paljaalla?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voisko ne ilmoittautua jotka eivät ole vedelleet paljaalla? Tai no ei varmaan tarvi, toinen on Gat ja toinen arvatenkin Homoboy? Tai sitten Gat veteli lutkaa paljaalla ja Enttu on toinen...

Ja ite oon parin kanssa vedellyt, mutta niistäkin on jo monta kuuk... siis vuotta tietenkin!
Vastaa Viestiin