Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Ensimmäisellä
13
32%
Toisella
4
10%
Kolmannella
7
17%
Neljännellä
3
7%
Viidennellä
0
Ei ääniä
Tosi pitkään se kesti, ihme pihtari
8
20%
Vihaan nussivaa maailmaa
6
15%
 
Ääniä yhteensä: 41

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

martza kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ehkä tämä tarkoitti hänen nuoruudessaan jotain muuta? Nallin palaminen siis.
Häh, siis mitä? Nyt en oikeasti ihan tajua..
Tai voisi tämän myös ilmaista, että "liikuvat oli jo takana" :lol:
Siis tarkotin etten ihan tajua tota Nowan kommenttia. Vai oonks mä nyt niin kuutamolla etten tajua mistään mitään?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kai Nalo

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tokalla kertaa. En antanut ekalla.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja martza »

sipsi kirjoitti:
martza kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Häh, siis mitä? Nyt en oikeasti ihan tajua..
Tai voisi tämän myös ilmaista, että "liikuvat oli jo takana" :lol:
Siis tarkotin etten ihan tajua tota Nowan kommenttia. Vai oonks mä nyt niin kuutamolla etten tajua mistään mitään?
Mäkin olen hiukan hämilläni. Nykyisen vaimon tapasin n 7 vuotta sitten, joten en ollut silloin kovin nuori.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

martza kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
martza kirjoitti:
Tai voisi tämän myös ilmaista, että "liikuvat oli jo takana" :lol:
Siis tarkotin etten ihan tajua tota Nowan kommenttia. Vai oonks mä nyt niin kuutamolla etten tajua mistään mitään?
Mäkin olen hiukan hämilläni. Nykyisen vaimon tapasin n 7 vuotta sitten, joten en ollut silloin kovin nuori.
No siis yleensä kait nallin palamisella tarkoitetaan kohtaa, jossa maa järisee ja temppelin esirippu repeää sekä ilotulitusraketit lentävät taivaalle.

Kuva
Dumis

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti: Ja Dumikselle tiedoksi, että kaikki eivät käy treffeillä. (Ikuisuusharhaluulo.)
No tuota, aika vähän mäkin käyn "oikeilla" treffeillä, joten ehkä tää oli nyt käsityshäirä. Laskin kaikki tapaamiset esim leffaillta toisen luona treffeiksi.
Dumis

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti: No siis yleensä kait nallin palamisella tarkoitetaan kohtaa, jossa maa järisee ja temppelin esirippu repeää sekä ilotulitusraketit lentävät taivaalle.
Aamen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
martza kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Siis tarkotin etten ihan tajua tota Nowan kommenttia. Vai oonks mä nyt niin kuutamolla etten tajua mistään mitään?
Mäkin olen hiukan hämilläni. Nykyisen vaimon tapasin n 7 vuotta sitten, joten en ollut silloin kovin nuori.
No siis yleensä kait nallin palamisella tarkoitetaan kohtaa, jossa maa järisee ja temppelin esirippu repeää sekä ilotulitusraketit lentävät taivaalle.

Kuva
Ei ihan noin pitkälle vielä. Kuitenkin kulli oli jo täydessä toimintavalmiudessa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Manaaja

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ööh. Kaipa se tuota oli toisen tai kolmannen...tunnin aikana.

Tyttö pyys kylään, yritin karkuun, jäin nalkkiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noni Martza: huijasit kaikkia meitä viattomia lapsukaisia! Niin; eli joko se nalli palaa tai sitten se ei pala, ihan yksinkertaista. 8)

Ja Dumis, mä vieroksun varmaan vaan sitä treffi-sanaa. Siitä tulee mieleen jotku jenkkien höpöhöpö-ohjelmat, joissa treffeillä pitää puuhastella kauheasti..niinku keilata tai tehdä savitöitä tai vähintään ostella hassunnäkösiä aurinkolaseja.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti: Ja Dumis, mä vieroksun varmaan vaan sitä treffi-sanaa. Siitä tulee mieleen jotku jenkkien höpöhöpö-ohjelmat, joissa treffeillä pitää puuhastella kauheasti..niinku keilata tai tehdä savitöitä tai vähintään ostella hassunnäkösiä aurinkolaseja.
Hahaa, ihan samaa mieltä sanasta treffit. Jenkkisontaa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Älkää tappako kaikkea romantiikkaa!

Jos tekee suunnitelmia vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jossa tehdään jotain yhdessä, oli se sitten hikistä nusuttamista tai ullakon siivoamista, niin kyl ne treffit on.

Hikistä nusuttamista...

:oops:

:shock:

:idea:

:apuva:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Ööh. Kaipa se tuota oli toisen tai kolmannen...tunnin aikana.

Tyttö pyys kylään, yritin karkuun, jäin nalkkiin.
XL-muna teki tehtävänsä.
milli

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja milli »

^YEah, treffit ovat kivoja :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Älkäähän ny. Nyt tää keskustelu meni ihan vallan päälaelleen. Siis mä en nimenomaan ollu tappamassa sitä romantiikkaa, vaan päinvastoin peräänkuuluttamassa sitä! Siksi tykkäsinki tosta ku Marza sano ekaks, jotain käsi kädessä-kävelemisestä. (En nallin palamisesta. Toim.huom.)
Treffeissä en tykkää tosta Elpan mainitsemasta etukäteissuunnittelusta. Ööh, mites tää nyt meniki noin hankalaks? Tosin ullakonsiivous ja sit se hymiökuvasarja oli jees. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaikista tyhmimpiä treffejä on ne, että tapaa jossain kadunkulmalla, ja molemmat ihmettelee "mitäs me nyt tehdään". Kyllä mä mielelläni kävisin treffeillä vaikka kesällä syömässä jätskit rantsussa tmv.

Miehen kans käytiin (vaik melkein yhdes asuttiin) just jätskillä Vuokin laiturilla tai pelaamassa jalkapalloa. Simple!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Kaikista tyhmimpiä treffejä on ne, että tapaa jossain kadunkulmalla, ja molemmat ihmettelee "mitäs me nyt tehdään". Kyllä mä mielelläni kävisin treffeillä vaikka kesällä syömässä jätskit rantsussa tmv.

Miehen kans käytiin (vaik melkein yhdes asuttiin) just jätskillä Vuokin laiturilla tai pelaamassa jalkapalloa. Simple!
Juu, reffeillä pitää olla jotain tekemistä, mieluiten kummallekin jotain mieluisaa.

HUOM OBS!

"Kahvilla" voi käydä tsekkaamassa toisen ja sit tarvittaessa vastata siihen kaverin "hätäsoittoon", jonka avulla pääsee pois tilanteesta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
"Kahvilla" voi käydä tsekkaamassa toisen ja sit tarvittaessa vastata siihen kaverin "hätäsoittoon", jonka avulla pääsee pois tilanteesta.
:D Lierojen juttuja tollaset.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:"Kahvilla" voi käydä tsekkaamassa toisen ja sit tarvittaessa vastata siihen kaverin "hätäsoittoon", jonka avulla pääsee pois tilanteesta.
Miksei voi vaan sanoa että sori, mut tää tais nyt olla tässä mun osalta? Noi hätäsoittovarmistelut on jotenkin vaan niin...hameväen touhua, jos ihan suoraan sanotaan. Kyllä sitä nyt pitää olla munaa sanoa suoraan jos homma ei nappaa eikä kehitellä jotain vässykkämäisiä "sit se soittais tälle" -virityksiä.
NuoriD

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti: jenkkien höpöhöpö-ohjelmat, joissa treffeillä pitää puuhastella kauheasti..niinku keilata tai tehdä savitöitä tai vähintään ostella hassunnäkösiä aurinkolaseja.
Irl tietysti mennään roskapankkiin juomaan alennustuoppeja ja sitten valomerkin jälkeen sähelletään puoliveltolla skordari puolitangossa, mutta siitä ei saa hyvää elokuvaa/TV-ohjelmaa.

Aprikoos! White Trash Dates, uusi killeri formaatti! :idea:

Lupaan kiittää teitä Golden Globe -palkintopuheessani!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nojaa, tekemistä ja tekemistä..mä en ainakaan haluais ensitreffeillä mihinkään riippuliitämään, vaan ihan just jätskille tai jotain. Tutustumaan. Mutku. En oikein käy semmosillakaan. Oon oikeastaan "aina" (siis niinku hurjat joka kerta 8) ) alkanu seurustelee jonku epämääräsen kaveruussuhteen pohjalta.. No mitä hemmettiä? (Koska pääsen treffeille?)
No oli miten oli, niin vaikka en ookaan missään treffeillä käyny..niin leffateatteri on kyllä kaikkein typerin ja vaivauttavin deittipaikka. Ei siellä voi tutustua.
Lisähuomiona piti sanomani, että pidän semmosesta arkipäivän (Kallio-)romantiikasta. Niinku et hakee Hesarin kiinalaisesta laatikollisen tulista pöperöä ja menee sitä syömään Katri Valan puistoon ja tsiigailee ku ihmiset heittää petankkia. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lounastreffit on aika kätevät, kun aika on yleensä rajoitettu oli hauskaa tai ei. Ja jos ei, niin tulipahan syötyä.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Niinku et hakee Hesarin kiinalaisesta laatikollisen tulista pöperöä ja menee sitä syömään Katri Valan puistoon ja tsiigailee ku ihmiset heittää petankkia. 8)
Mikäs päivä sulle sopis?

Oletteko joskus ollu treffeillä tietämättänne? Siis niin, et toinen on varma että "tästä se alkaa" ja toinen funtsii että mitä helvettiä tässä nyt oikein tapahtuu... Leffameininkiä sekin tosin ;)
Viimeksi muokannut Elppis, 03.03.2010 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
Irl tietysti mennään roskapankkiin juomaan alennustuoppeja ja sitten valomerkin jälkeen sähelletään puoliveltolla skordari puolitangossa, mutta siitä ei saa hyvää elokuvaa/TV-ohjelmaa.
Hihih, tultiin suunnilleen yhtäaikaa. (Oon muutenki alkanu viime aikoina pitää Davesta. Vai paljastinko sen jo?)
Juuri näin se menee, eikä tässä mitään realitysarjoja tartteta. Sitäpaitsi Kallio-sarja tulee jo. Mä en muuten juonu ku yhden kuivan siiderin tässä vähän aikaa sitten Roskapankissa kuherrellessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kun katsoo vastausten jakaumaa, niin ainakin kitinäläisten kannattaisi järkätä ne treffit suoraan punkkaan, kun sinne kuitenkin päädytään. :)

Tietysti tässä on se bias, että kysymyksen asettelu koski kumppareita, ei tapauksia, joissa kadottiin wc:ssä käynnin yhteydessä paikalta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka monennella tapaamisella skoretit nykykumpparin kanssa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minä en anna.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin