Kuinka usein ajattelet seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka usein ajattelet seksiä?

Yli 10 kertaa päivässä
8
62%
Harvemmin kuin kerran päivässä
3
23%
Harvemmin kuin kerran viikossa
1
8%
En juuri koskaan
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Meinasin vastata 1 - 10, mutta noitten lastentekojuttujen jälkeen musta tuntuu, että vastaan: "En koskaan".
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Offtopic: Asiasta lääkäreihin (ja miksei muihinkin), kun täällä kerran semmosia on..niin mulla on kysymys. Jos lopettaa e-pillerit noin kymmenen syöntivuoden jälkeen, kuinka nopeasti on aiheellista odottaa tulevansa raskaaksi?
Mä söin 7 vuotta, ja raskaaksi tulin kolmannella kierrolla pillerien poisjättämisen jälkeen. Se riippuu ihan.. kaikesta. Voit tulla ekalla kierrolla jo, tai siihen voi mennä vuosi tai sitten ei onnistu luonnollisesti ollenkaan. Mene ja tiedä, sun täytyy vain kokeilla! :D

Itse vastaan 1-10, miehellä se taitaa olla 50-100.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eilen 11 kertaa, mutta muuten on menty alle. Tänään 2 kertaa tähän mennessä, seuraavan kerran tuossa tunnin päästä.
Ethän unohtanut?
Voi perkele! :tiistai:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Ostakaa ensin se asunto.
Miks miks miks miks pitää ostaa? Eikö vuokra-asunnossa saa olla raskaana, tai asua lapsen kanssa? Saako vuokra-asunnossa olla onnellinen?
Mut joo, point taken. Yksi asia kerrallaan. Esimerkiksi se tupakoinnin lopettaminen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Clay kirjoitti:Meinasin vastata 1 - 10, mutta noitten lastentekojuttujen jälkeen musta tuntuu, että vastaan: "En koskaan".
Heh, sori että tästä tuli sipsukan oma vauvanteon pohtimisketju. (Mutta kyllä se seksi ja sen ajatteleminen liittyy ihan pikkusen niihin vauveleihinkin.)
Mutta voin vastata ihan aiheeseenkin. Ajattelen seksiä silloin suunnilleen kokoajan, kun saan/harrastan sitä vaikka päivittäin..sitten saattaa taas mennä aikaa hiljasemmalla liekillä eli jos en harrasta, en myöskään ajattele. Selkeää. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Ostakaa ensin se asunto.
Miks miks miks miks pitää ostaa? Eikö vuokra-asunnossa saa olla raskaana, tai asua lapsen kanssa? Saako vuokra-asunnossa olla onnellinen?
Sori, tässä on kyse kommunikaatiokatkoksesta, en aina ymmärrä naisia. Käsitin jostain toisesta viestistäsi että haaveilitte myös asunnon ostosta kun "kaikki kaverit lisääntyvät ja ostavat asuntoja" tjsp. Luulin että sieltä tuli kipinä lisääntymisellekin.

Kyllä vuokrallakin voi olla onnellinen, monet parhaimmista ystävistänikin asuvat vuokralla.
Mut joo, point taken. Yksi asia kerrallaan. Esimerkiksi se tupakoinnin lopettaminen.
Kantsii ainakin raskauden ajaksi, koska muuten joudut kohta ostamaan tupakkia nikotiiniriippuvaiselle tenavallesikin. Lapsi tullee kalliiksi jo ilman tuollaistakin lisämenoerää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: "kaikki kaverit lisääntyvät ja ostavat asuntoja"
No sähän se sitten mua fiksuna mimminä pidät!
Ai että: "Siis mä haluan vauvan ku kaikilla kavereillakin on semmonen". Saattaahan se tietysti olla että oon joskus 25 vuotta sitten käyttänyt tuollaista perustetta joskus johonkin..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Seksiä tulee harrastettua usein..ja muihinkin kysymyksiin vastaus on melko suuri "kyllä". (Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, pystyn kyllä tulla raskaaksi ja poikaystävällä on jo lapsia. 8) )
Asiahan ei valitettavasti ole ihan noin yksinkertainen. Kaikkien sukusolut eivät nimittäin ole välttämättä yhteensopivia keskenään, vaikka muiden kanssa tultaisiinkin heti raskaaksi. Lisäksi raskauden keskeytykset naisilla vähentävät hedelmällisyyttä, kuten myös saattaa pitkäaikainen hormonaalinen ehkäisykin tehdä.

Joillain kierto ja hedelmällisyys normalisoituu 1-2 kuukaudessa pillerien lopettamisen jälkeen, joillain puolessa vuodessa ja jotkut vaativat vuodenkin. Joidenkin epäonnisten kierto ei normalisoidu lainkaan ilman hoitoa.
Manaaja

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ai niin, itse kysymykseen: helposti 10+
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Asiahan ei valitettavasti ole ihan noin yksinkertainen. Kaikkien sukusolut eivät nimittäin ole välttämättä yhteensopivia keskenään, vaikka muiden kanssa tultaisiinkin heti raskaaksi.
Näinpä. Jouduin valitettavasti kirjoittaa sen lainaamasi viestin hyvin nopeasti, ku kollega tuli hönkäilee niskään. (Hemmetti ku ei saa edes kitinöitä rauhassa. 8) )
Tota mä juuri hainkin tota yhteensopivuusaspektia.. Mutta tosiaan kuten sanottu, kokeilemallahan se selviää. Ja aika tekee ihmeitä.
Mut en mä tosta raskaudenkeskeytyspuolesta tommosta ole kuullut/käsittänyt. Luulen että toi on enemmän semmoista yleistä harhaluuloa.. Hmm, täytyneekin tutkailla lisää.

EDIT. Ei toi lainailu nyt nähtävästi skulaa, mut kyl kaikki varmaan ymmärtää mikä on kenenkin tekstiä..
Viimeksi muokannut sipsi, 11.03.2010 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jokainen aloitettu lainaus täytyy lopettaa kenoviivatetulla [/quote] -tagilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On sen verran miehekäs saanti mulla, et en ehdi ajattelemaan, räkäsen vaan kyrvän päähän ja survon tunneliin sen minkä nukkumiselta ehdin :wink: Oon toteuttaja :wink:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mälli lenti kuNppanin ja omaan silmään, kun noin vinkkailet?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mälli lenti kuNppanin ja omaan silmään, kun noin vinkkailet?
Mälli se on vaikka anopin otsassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Hyvä pojat.
Nimestä päätellen ei ole työpaikkaystävällinen linkki.
Manaaja

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Yllättävä veto, pitää sanoa. Ovatkohan he vielä yhdessä? :)
Suurella peniksellä saa aika paljon anteeksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tähän vuodenaikaan pitää sanoa, että koko ajan enemmän. titityy.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mä sanon että tähän aikaan kierrosta jatkuvasti. Mutta kyllä tää tästä jo ens viikolla tasaantuu...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Aika paljon ajattelen varsinkin kun ottaa huomioon, että nyt en oikeasti ole kovin halukas seksiin. Tsekkailen kuitenkin miehiä hornysti.
Äiti ei tiedä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Terve mies kuulemma ajattelee 10-30 kertaa seksiä päivän aikana, joten 10-30 kertaa päivässä ajatukset kääntyy asiaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Liian usein. En vältsiin ihan aina jaksais aina olla hinkuttaas, joskus paineet on jopa ÄRSYTTÄVÄ rasite, on päiviä ko oiskin mieluummi vaik tyystin ilman moisia. Heavy duty, rankkaa!
Mut joo, kai sitä _ajattelee_, ilman sen kummempaa toimintakäskyä kymmeniä kertoja pvässä, jos vilahtaa kiva peppu/tissit/tms. ohi tai vaik telsus (tai on siinä käden ulottuvilla, ja se selkä, hartiat, kädet, hiukset, mies, aah...), käväsee kiva muisto/ajatus mielessä yms. tms... mmh joo, se on vaan piristävää ja pitää mielen virkeenä. Eihän niitä voi ees laskee!
Mut juu noita paineita kiitos vähemmän (välillä, onhan se upee jos jaksaa toteuttaa). Ylimääräistä, vähän/paljon käytettyä libidoa annetaan hyvään kotiin!
Eli ei tätäkään kysymystä voinu oikeen yksiselitteisesti tajuta. Meni taas jaaritteluks. Skarppaa, Dave! Tarkemmat kysymyksenasettelut jatkossa, kiitos.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kuinka usein ajattelet seksiä? Tarkoitan, että spontaanisti tulisi mieleen jokin seksuaalinen ajatus.
En ymmärrä kysymystä.
Lapitii kirjoitti: Skarppaa, Dave! Tarkemmat kysymyksenasettelut jatkossa, kiitos.


Miten tämä nyt on tippaleipäaivoille näin vaikeaa? Kuinka usein ajattelet seksiä, tarkoittaa "kuinka usein ajattelet seksiä".

Jos esim. luen wikipediasta graafisen käyttöliittymän historiasta, en ajattele seksiä. Kun sen sijaan hakkaan yksisilmäistä hirviötä wc-pöntön ääressä tai katson jonkun edelläkulkevan naisen persettä, ajattelen seksiä.

Ei ole kyse panetuksesta tai pippelin pimppiin laittamisesta tms vaan ajattelusta.
bliss

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sitä kun ei aina seksiä ajatellessaan tiedosta/noteeraa tai lisää mihinkään sisäiseen laskuriin, että "Kappas, ajattelin juuri seksiä" :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein ajattelet seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kun sen sijaan hakkaan yksisilmäistä hirviötä wc-pöntön ääressä...
Äijällä on kyl, tunnustettakoon, hauskimmat runkkimismetaforat palstalla. Ootsä, Jang Dii, kirjoittanut joskus jornolehteen vai onko aihepiiri muuten vaan lähellä sydäntä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin