Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Ei tarvi peitellä, olen upea sekä vaatteet päällä että nakuna
8
67%
Vaatteilla en yritä peitellä vartaloni todellisia epäkohtia
0
Ei ääniä
Vaatteilla yritän peitellä vartaloni epäkohtia
4
33%
 
Ääniä yhteensä: 12

Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kuitenkin tämän ketjun inspiraationa toimineessa flash-vimpaimessa on mielestäni joitakin niin kamalakroppaisia akkoja, että heidän ei pitäisi olla alasti sitten niin ikinä. Ja voisivat koettaa kätkeä vaatteilla vielä paremmin kuin tuossa.
Tosi ihanan suvaitsevaista, silleen.
Onhan siinä mun maun mukaan aika hottiksiakin. Ja edellisen sivun lopussa tunnustin vaatteilla peittelyn tarpeen itsellänikin.
En mä silti lähtis sanomaan että kenenkään noista ei pitäisi olla alasti, ei sitten ikinä, ja että heillä olisi velvollisuus yrittää kätkeä rumuuttaan vielä tehokkaammin kuin tekevät.

Oletko miettinyt, että ehkä se onkin se todellinen syy sille miksi sinä et skoreta koskaan? Onhan toi nyt vaan aika vastenmielinen asenne ihmisessä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis minä olen treffannut mielelläni patomursujakin, tietenkin saamatta. Enkä livenä pilkkaa ulkonäköä, ei mulla ole varaa sellaiseen enkä haluakaan.

Jos taas mietitään "omantasoisuutta" skoraamisen edellytyksenä, niin siinä tulee käytännön ongelma jos kumpikaan rumaahisista ei kiihoita edes toisiaan eikä edes stondaa.

Esmes tuossa värkissä (uudestaan kun sivu vaihtuu) kauniskasvoinen mutta nakuna yllättäen minulle ei-pantavin on tuo punatukka- vaaleanisininen pitkähihainen paita-punaruskea leveä vyö-beiget pitkät housut -tapaus. Varmaan en hänelle kelpaisi kumminkaan, mutta jos, niin eipä varmaan seisoisi.

http://www.adultminigames.com/fullscreen/?id=6320
(hiirtä liikuttamalla voi pysäyttää ja klikkaamalla näkee selkäpuolenkin)

Ketkäs ovat pantavimpia? Äh, kun ei ole numeroitu, vaikea nimetä..
Stinky

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vikoja? Mitä vikoja?
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Vikoja? Mitä vikoja?
Meinaaks, et sul on tarpeeks pystyt tisut?
Stinky

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä meinaan et ne on mulle just hyvät tommosenaan kun ne on :)
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mä uskon kyl, ku en oo ihan niin kranttu ku toi Varkauden mestari. Oisko sul kuvaa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kyll Stinky galleriassa näyttää takaapäin ihan pantavalta farkut jalassa ainakin.

Tarkoittanee kuitenkin yllä että ihailee peilistä alastonta vartaloaan privaatisti ja nauttii. Niinhän Manaajakin varmaan tekee.
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Kyll Stinky galleriassa näyttää takaapäin ihan pantavalta farkut jalassa ainakin.
Tost muuten tulee tosi ikäviä hiertymiä pippeliin. Kandee kokeilla ilman farkkuja kans.
Stinky

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Hehehehe.
Ja Manis, niist kuvista. Mun rinnat ei pääse oikeuksiinsa kuvissa :wink:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti:^ Hehehehe.
Ja Manis, niist kuvista. Mun rinnat ei pääse oikeuksiinsa kuvissa :wink:
Sitten voisit osallistua "Holding your own boobs"-kuvakisaani. Paitsi jos on rumat kädet.
Stinky

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kädet on kauniit mut kynsilakat on vähän rapistuneet. Ei siis onnistu.
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Hehehehe.
Ja Manis, niist kuvista. Mun rinnat ei pääse oikeuksiinsa kuvissa :wink:
Sitten voisit osallistua "Holding your own boobs"-kuvakisaani. Paitsi jos on rumat kädet.
Ole nyt hiljaa. Meen kattoo Stinkyn tissejä enkä kerro sulle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Hehehehe.
Ja Manis, niist kuvista. Mun rinnat ei pääse oikeuksiinsa kuvissa :wink:
Sitten voisit osallistua "Holding your own boobs"-kuvakisaani. Paitsi jos on rumat kädet.
Ole nyt hiljaa. Meen kattoo Stinkyn tissejä enkä kerro sulle.
Jos oikein haluat aiheuttaa vitutus maximusta, postaa kuva jossa sinä pitelet Stinkyn tissejä.
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Jos oikein haluat aiheuttaa vitutus maximusta, postaa kuva jossa sinä pitelet Stinkyn tissejä.
Ei kun otan sulle kuvan missä Stinky pitelee mun pippeliä. Joka on luonnollisesti tietysti massiivisempi, jäykistyneempi ja suonikkaampi kuin sinulla.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gat kirjoitti:Hmmm... monet näyttävät ottavan "se ei ole vika, se on ominaisuus"-linjan. Jota käytetään monissa mekaanisten tuotteiden arvioissakin, miksei sitten naisvartalosta. Jotkut taas kääntävät asian "parhaiden puolien korostukseksi".
Siis mitkä viat naisvartalossa on sinun mielestä niin pahoja, että ne kuuluisi peittää vaatteilla? Lyhyet jalat, isot/pienet tissit, leveä lantio, ihottuma? Siis hyvänen aika ihmisiähän tässä vaan ollaan! Vai onko sinun mielestä joku burkha tai muu vastaava säkki paras ratkaisu kaikille "viallisen" vartalon omaaville naisille?
Äiti ei tiedä
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Jos katselee parikyt vuotta putkeen pelkkiä photoshopattuja, meikattuja ja muuten valaistuksella ym. manipuloituja kuvia 18-kesäisistä virheettömän photoshop-ihon omistavista naisenaluista, joilla on sumutettu vesihöyryä häpyhuuleen ja jääpalaa nännipihaan, niin ei kai siinä nyt enää fantasioissa ihan hirveästi sijaa tavallisuudelle ja epätäydellisyydelle jää.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja saira »

Rehellisesti, täydelliset miehet tai naiset ei sytytä juurikaan virheettömyyden takia. Ilman virheitä ei ole inhimillisyyttä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Leila kirjoitti:
Gat kirjoitti:Hmmm... monet näyttävät ottavan "se ei ole vika, se on ominaisuus"-linjan. Jota käytetään monissa mekaanisten tuotteiden arvioissakin, miksei sitten naisvartalosta. Jotkut taas kääntävät asian "parhaiden puolien korostukseksi".
Siis mitkä viat naisvartalossa on sinun mielestä niin pahoja, että ne kuuluisi peittää vaatteilla? Lyhyet jalat, isot/pienet tissit, leveä lantio, ihottuma? Siis hyvänen aika ihmisiähän tässä vaan ollaan! Vai onko sinun mielestä joku burkha tai muu vastaava säkki paras ratkaisu kaikille "viallisen" vartalon omaaville naisille?
Niin siis minä itse olen niin mutantti, että kadulla pilkataan. Laihuuttani, kapearanteisuuttani ja pitkäkoipisuuttani peittämään mieluiten siis väljiä pitkähihaisia paitoja housun päällä ja puolipitkiä takkeja kesähelteilläkin.

Lisäksi minulla on planeetan rumimmat isovarpaan kynnet. Vaurioituivat, kun erehdyin kumisaappaissa tunturiin. Irtosivat ja nyt kasvavat vain paksuutta, yli sentin, ns kotkan kynnet. Kerran sain niistä sähköpostissa noottia treffaamaltani misulta. (Silloin en saanut pillua.. tai olisin saanut, se kermakakkunainen se.. , kävin siellä vain suihkussa). Eli minulla pitäis pannessakin olla sukat tai kengät jalassa!!

Jos nyt rumaahisena itse saan sanoa jopa naisista, niin onhan vaatteiden alta yllättäen pursuavat runsaat läskimuodostelmat, valtavat mutta napaan asti roikkuvat utareet ja hehtaariperseet ehkä jotain, jota nainen itsekin haluaa vaatteilla kätkeä.

Edit: anteeksi, tietysti se on suominaisen hyväksyttävää naisellisuutta. Vain rääpälemiehiä saa pilkata.

Saisitte kertoa tarkemmin niistä vaatekonsteista.
Manaaja

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kenenhän etua se kilpaa pilkkaaminen sitten ajaa?
bliss

Re: Nainen, peitteletkö vaatteilla vartalosi vikoja ja miten?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti: Saisitte kertoa tarkemmin niistä vaatekonsteista.
Mun mielestä se aika pitkälti riittää, että on ehjät, puhtaat ja sopivan kokoiset vaatteet päällä. Ei siihen sen kummempia konsteja tarvita.
Vastaa Viestiin