"Holding your own boobs"-kuvakisa!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

"Holding your own boobs"-kuvakisa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Taannoinen Kitinäpeppu-kuvakisani
http://kitina.net/viewtopic.php?t=8291
ei oikein ottanut tulta hännän alle, ainakaan kitinämisujen peppukuvina.

Miten olisi "Holding your own boobs"-kuvakisa?
Astetta siweellisempää kuin peppukuvat, luulemma. Kuvat joissa paljaat rinnat peitetään vain käsillä ovat yleisiä jopa lapsille sallituissa julkaisuissa. Eihän niissä siis mitään näy, paitsi runkkarien mielikuvituksessa siitä tietoisuudesta että tissit ovat paljaana käsien alla.

Ehdotan siis Kitinän "Holding your own boobs" -kuvakisaa tai ainakin näytteitä gallerioihin! Mieluummin naiset pitelemässä paljaita rintojaan.. mutta ok, tasa-arvon nimissä Manaaja ja miehetkin saavat osallistua.

Naisillle minulta plussapisteitä jos nainen onkin kokonaan alasti ja toisella kädellä peittelee rintojaan ja toisella Häpyään. Niinkuin nakuna vaan ei kuitenkaan. Pitkin hampain hyväksyn myös, jos peittävät kädet kuuluvatkin miehellenne.

Näin saamme lisää kannattajia Kitinälle ja minä näen melkein nakuja kitinämisuja.

Havainnollistamaan "Holding your own boobs" -teemaa tässä "Buffyn" Sarah Michael Gellar (pidellen paljaita rintojaan) selittää asian Saturday Night Livessä:
http://www.kontraband.com/videos/1070/B ... Own-Boobs/

Edit: huomioikaa, että SNL on melkein perheohjelma ja Sarah on Kiltti Tyttö, joten kyllä kitinämisujenkin pitäisi uskaltaa!
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2010 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Holding your own boobs"-kuvakisa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun isöäiti varmasti innostuis myös...ainiin mut se on jo ilmavoimissa :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Holding your own boobs"-kuvakisa!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattis toki näyttää Will Ferrellin innoittamana mallia "Holding your manboobs" -osiossa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: "Holding your own boobs"-kuvakisa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Gattis toki näyttää Will Ferrellin innoittamana mallia "Holding your manboobs" -osiossa?
En. Minä kun olen ihan lauta. Ei ole mitenkään jännän kiihoittavaa arvailla mitä käsien alla on, kun ei ole mitään.

Toisaalta Manaaja on kehunut tissejään, jopa ettei kelpuuttaisi Laura Lepistön pikkupystyjä, koska itsellään on isommat. Manaajalta siis kuva, esteettisistä syistä mieluummin ainakin nännipeiteltynä, kiitos.

Kreitsu se sanoo olevansa "lauta", mutta kyllä kuvissaan ihkusti töröttää paidan alta, joten Kreitsulta kuva myös. Ja isompihinkkisiltäkin, sehän on siweetä jos kädet (melkein) peittää.
Ihmisperse

Re: "Holding your own boobs"-kuvakisa!

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Jee, kuvakisa! Pitkästä aikaa! Jee! ihanaa!! Osallistun (tietysti =p)

Kuva
Vastaa Viestiin