Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

martza kirjoitti: Vaikka Dave tulisi moottoripyörällään sut hurmaamaan
Ei mua kyllä moottoripyörällä hurmata. :D
NuoriD

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Jos ei satu muuten miellyttämään niin ei mitenkään.
No mutta jos kertoimet olisi aivan 50-60?
Täsmennä.
Joko miellyttää tai ei, ei ole olemassa vaihtoehtoa "ihan kiva".
No kysymyksen asettelun kontekstihan koski parisuhdetta. Eli sä et halua, että mies sanoo mitään vaan iskee manalamaisesti kiinni kuin sika limppuun?
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
No mutta jos kertoimet olisi aivan 50-60?
Täsmennä.
Joko miellyttää tai ei, ei ole olemassa vaihtoehtoa "ihan kiva".
No kysymyksen asettelun kontekstihan koski parisuhdetta. Eli sä et halua, että mies sanoo mitään vaan iskee manalamaisesti kiinni kuin sika limppuun?
Ei. Mainitsin tuolla jossain edellä spontaanin seksin. Jota ei taatusti ole eikä tule tökeröillä ilmaisuilla tai tissien kourimisella.
Manaaja

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miehet on käsittämättömän tolloja. Oon huomannu että mä oon sukukuntani ainoa edustaja joka on tajunnu tän homman, että pidetään se suu kiinni ja toimitaan, eikä aleta tavalla tai toisella kyselemään tai vinkumaan jonkin sellaisen homman perään, jossa sukupuolten välinen erilaisuus ja tietynlainen hommien haltuunoton dominanssi biologisperusteisestikin jo korostuu.

Miehet on vässyköitä. Minä olen rautaa. Penikseni dominoi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Eli kysäiset vaimolta, miten olisi naida napsuttamisen kanssa?
Tuota lainia käyttää lähinnä kuNppani. Itse puhun monesti täynnä olevista kasseista ja pyydän mahdollisuutta tyhjentyä muuten kuin itsepalveluna. Vetoan siis lähimmäisenrakkauteen.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Ei. Mainitsin tuolla jossain edellä spontaanin seksin. Jota ei taatusti ole eikä tule tökeröillä ilmaisuilla tai tissien kourimisella.
Sä oot vaikee :wink:

Ei saa sanoa mitään eikä koskea tisseihinkään.

Pitää vain luoda merkitsevä katse Kauniit ja rohkeat tyyliin?
NuoriD

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Itse puhun monesti täynnä olevista kasseista ja pyydän mahdollisuutta tyhjentyä muuten kuin itsepalveluna.
Muah!
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ei. Mainitsin tuolla jossain edellä spontaanin seksin. Jota ei taatusti ole eikä tule tökeröillä ilmaisuilla tai tissien kourimisella.
Sä oot vaikee :wink:

Ei saa sanoa mitään eikä koskea tisseihinkään.

Pitää vain luoda merkitsevä katse Kauniit ja rohkeat tyyliin?
Älä nyt jaksa esittää tyhmempää kuin olet.

Homman pitää siis olla molemminpuolista.
Manaaja

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Eli sä et halua, että mies sanoo mitään vaan iskee manalamaisesti kiinni kuin sika limppuun?
"Kuin sika limppuun" kuulostaa tosiaan ennemmin joltain tissien kourimiselta, mistä ei nyt ollut kyse. Miks te miehet ette vaan tajuu?
Toimistorotta

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Oon huomannu että mä oon sukukuntani ainoa edustaja joka on tajunnu tän homman, että pidetään se suu kiinni ja toimitaan, eikä aleta tavalla tai toisella kyselemään tai vinkumaan jonkin sellaisen homman perään, jossa sukupuolten välinen erilaisuus ja tietynlainen hommien haltuunoton dominanssi biologisperusteisestikin jo korostuu.

Miehet on vässyköitä. Minä olen rautaa. Penikseni dominoi.
En mä nyt sitä omavaltaista peniksen haltuunottoa dominoinniksi sanoisi. Runkkaukseksi sitä yleensä kutsutaan.

En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Parhaiten on mieleen jäänyt erään kaverin bileissä tapaamani nuoren uskisneidon toive "Mä haluaisin laulaa virsiä ensi yönä, mutta mun sormet on niin huonossa kunnossa.. että tulisitko kääntämään sivuja ja laulettais sitten yhdessä?". Ja seurasihan siitä jonkinlaista korkeaveisuuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onks mahiksii? Oisko meillä mitään settii/sutinaa? Miten ois pikku *omavalintainen sana*? Nää on niitä joitain vaihtoehtoja, kun en viitsi keksiä mitään romanttista tai hauskaa.

Joskus olen härski ja esmes painotan kassien olevan aivan liian painavat yhdelle miehelle kunnialla kannettavaksi tai vaikka että ei huvittais pelkästään runkatakaan. Näitä silloin, kun akka ei ole herkillä ja voi ottaa vastaan suoraa puhetta. Ja kyllä joskus mennään ilman puheita. Nää vaihtelee niin paljon...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:anna pillua
...
meilläpäin puhutaan nussimisesta ja hässimisestä
Suvinen kirjoitti: "no niin, nyt pöksyt alas ja jalat levälleen".
Dumis kirjoitti: "housut pois ja perse pystyyn!".
:lol:

Ai saatana että alkais loputon kuiva kausi jos tollasia joutuisin kuuntelemaan useammin kuin kerran.
Eiks sulla ole huumorintajua? :D

Ja joskus ku suihin otin ni tuli komento, noni, se perse tänne et voin nuolla (ai vittu mitä mä taas kerronkaan)

Seksin aikana saa tietääkseni nauraakin?
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:anna pillua
...
meilläpäin puhutaan nussimisesta ja hässimisestä
Suvinen kirjoitti: "no niin, nyt pöksyt alas ja jalat levälleen".
Dumis kirjoitti: "housut pois ja perse pystyyn!".
:lol:

Ai saatana että alkais loputon kuiva kausi jos tollasia joutuisin kuuntelemaan useammin kuin kerran.
Eiks sulla ole huumorintajua? :D
On. Paljonkin. Tosin tollanen ei ole huumoria vaan pelkästään junttia.
Dumis

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:anna pillua
...
meilläpäin puhutaan nussimisesta ja hässimisestä
Suvinen kirjoitti: "no niin, nyt pöksyt alas ja jalat levälleen".
Dumis kirjoitti: "housut pois ja perse pystyyn!".
:lol:

Ai saatana että alkais loputon kuiva kausi jos tollasia joutuisin kuuntelemaan useammin kuin kerran.
Eiks sulla ole huumorintajua? :D
No ei tuo kyllä muakaan sanojana naurata montaa kertaa ja toki riippuu kumppanista, joidenkin kanssa toimii ja toisten ei.
ninnithequeen

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerroppa Bliss, että miten seksin kuuluu mennä?
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Kerroppa Bliss, että miten seksin kuuluu mennä?
Johan sen olen maininnut tässä ketjussa ainakin kahdesti.
RP

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja RP »

Hmmm. Meillä ei pääsääntöisesti paljon puhuta vaan toimitaan. Tuhmien puhumista en laske tähän niinku.

Haha, on kyllä hauskoja juttuja nyt kun aloin miettimään näitä meidän "kysymisiä". Just hyvä niin.
Toimistorotta

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

bliss kirjoitti:On. Paljonkin. Tosin tollanen ei ole huumoria vaan pelkästään junttia.
Word. Tuollaiset ovat ha-ha-hauskoja nimenomaan niiden mielestä, joilla ei ole huumorista pienintäkään tajua tai hajua.
RP

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
bliss kirjoitti:On. Paljonkin. Tosin tollanen ei ole huumoria vaan pelkästään junttia.
Word. Tuollaiset ovat ha-ha-hauskoja nimenomaan niiden mielestä, joilla ei ole huumorista pienintäkään tajua tai hajua.
"Anna sitä sun kuumaa, tiukkaa, kosteaa pilluas"

" Ota (tähän joku tosi ihku naista alentava sana lisänä) housut pois ja pyllistä!"

Voi hitsin hitsi. Just sen ihanimman suusta nää kyl kostuttais. Oli junttia tai ei. Jokainen tyylillään.
Toimistorotta

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:"Anna sitä sun kuumaa, tiukkaa, kosteaa pilluas"

" Ota (tähän joku tosi ihku naista alentava sana lisänä) housut pois ja pyllistä!"

Voi hitsin hitsi. Just sen ihanimman suusta nää kyl kostuttais. Oli junttia tai ei. Jokainen tyylillään.
Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toimistorotta kirjoitti:Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Ei kai kyse ollutkaan huumorista, vaan naimisesta? Ja vieläpä niin, että puhutaan aviollisista velvollisuuksista, susipareja ja yhden yön sankaritekoja ei lasketa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:En mä nyt sitä omavaltaista peniksen haltuunottoa dominoinniksi sanoisi. Runkkaukseksi sitä yleensä kutsutaan.
Olet oikeassa. Näin yleensä käy kun nainen joutuu kysymään sinulta "Onks se jo siellä?"
En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Vissiin jostain Alex Comfortin kirjallisuudesta opittua stereotyypitetyn vässykkämäistä sananhelinää tämä.
bliss

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Joo, jokainen tyylillään, mutta siis "anna pillua" ei mua naurata huumorina. Jos se jonkun oikealla äänensävyllä ja mausteilla ja tilanteessa jonkun simpukan kostuttaa niin sehän ei silloin ole huumoria vaan peliliike.
Ei kai kyse ollutkaan huumorista, vaan naimisesta?
Se muuttui huumorista puhumiseksi tuolla kymmenkunta viestiä sitten. :)
Manaaja

Re: Mitä termiä käytät kumpparin kanssa aviollisista velvollisuu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Word. Tuollaiset ovat ha-ha-hauskoja nimenomaan niiden mielestä, joilla ei ole huumorista pienintäkään tajua tai hajua.
Toimistorotta kirjoitti:En tiedä olenko ainoa sukukuntani edustaja, joka on tajunnut sen että kaikki naiset ovat yksilöitä ja yhden kanssa toimii yksi asia ja toisen kanssa toinen.
Jonkinlainen maailmanennätys tässä nyt tehtiin. En vain oikein tiedä millä alalla.
Vastaa Viestiin