Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Ihan oikeesti???? :rofl:
No se meni itseasiassa silleen, että poikaystävän kaveri nukahti olohuoneeseen, joten me mentiin makuuhuoneeseen puuhailemaan omiamme..ja sitten kesken kaiken kuulu olkkarista, että "moneen kauppa on auki", ja jotain pormestarinpitkosta. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Varmaan eräs parhaista erotiikan tappajista oli kyllä "Mitenkäs olisi, tahtoisitko siemennyksen?"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Oih, mä niin tarttisin just tollasta!
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Yyh, olen jotain samankaltaista joskus kuullut ja ehkä mikään ei oo ollu niin pelottavaa 8)
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin, tää oli unohtunut kokonaan. Yks vakipano aikoinaan laulo Eye of the Tigeriä samalla ku jyysti. Ei pitäny pokka. Ja saakeli sama jätkä tuli vastaan ku olin mutsilla hommissa ja mulla alko soimaan se biisi päässä.

Pitääkö noihin törmätä 15 vuoden jälkeen perhana jossain rappukäytävässä?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:^Yyh, olen jotain samankaltaista joskus kuullut ja ehkä mikään ei oo ollu niin pelottavaa 8)
Mies on niin ihana, että reippaasti asettui eilen siementäjän rooliin. Rykäs vielä miehekkäät "laatunauta!" -heitot tärkeimmällä hetkellä. :D
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Rykäs vielä miehekkäät "laatunauta!" -heitot tärkeimmällä hetkellä. :D
Ei vittu :rofl:
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:^Yyh, olen jotain samankaltaista joskus kuullut ja ehkä mikään ei oo ollu niin pelottavaa 8)
Mies on niin ihana, että reippaasti asettui eilen siementäjän rooliin. Rykäs vielä miehekkäät "laatunauta!" -heitot tärkeimmällä hetkellä. :D
Ei toi niin latistavalta kuulosta, "kakkosluokan nauta"-heitot olis voinut olla sitä, pitää testata 8)

Josko tänään sais jotain latistavaa. Nyt kun menkat on loppu niin alkaa taas paukkailemaan ylikierroksilla noi hyrrimiset, koska tää tasottuu?. Mies oli jo eilen ou-nou. Ei taida raukka uskaltaa tulla töistä kotio.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Silloin harvoin jos jonkun yhdenyönjutun kanssa eksyy samaan sänkyyn niin "sori, mulla ei oo kumeja mut kai me ny voidaan ilmankin panna" on erittäin latistava lause.

Parisuhteessa toi ei toimi, mutta "voitaisko me hei kokeilla jotain erikoisempaa välillä" saa mut kuivumaan. Se erikoisempi on sitten sitä että joutuu vääntymään ihan ihme asentoihin jotka miestä miellyttävät, itseäni eivät. Että olepa siinä sitten kun selkään sattuu niin saatanasti eikä tulemisesta ole tietoakaan kun penis ei osu siihen oikeaan paikkaan pimpissä, mutta miehen mieliksi... just niin.

Paitsi en kyllä enää ole parisuhteessa, mutta tota se joskus oli :?
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tartteeks aina sit tulla vai? Hellurei jos se tuleminen oliskin itsestäänselvyys naisilla, ja itkettävä poikkeus jos ei joskus asentovääntelyjen takia tulekaan.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:^ Tartteeks aina sit tulla vai? Hellurei jos se tuleminen oliskin itsestäänselvyys naisilla, ja itkettävä poikkeus jos ei joskus asentovääntelyjen takia tulekaan.
Ei se ole itsestäänselvyys, kaikkea muuta. Oishan se tosi kiva jos tuleminen ois yhtä suuri selviö asennossa kuin asennossa - kuten miehillä.
Se mikä vituttaa on juurikin se seikka, että mies voi saada ihan vaikka seisoisi päällään, onhan siinä hyvä vaatia vaihtelua juu.

Itse ottaisin sen vaihtelun mieluusti jostain muusta, asioista jotka oikeasti koskettaisivat omaa simpukkaa, eikä mitään väkisin väännettyä "ku pitää olla jotain muutaki ku tota lähetyssaarnaajaa" -shittiä. Vaihtelu muussakin kuin sänkyelämässä voi tuoda vähän puhtia sänkyynkin.

No, onneksi nyt ei tarvitse suostua mihinkään vaatimuksiin vain toista miellyttääkseen, ja vastedes katson tarkasti millaisen miehen kanssa alan petipuuhia harrastamaan - ja varsinkin seurustelemaan.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Tartteeks aina sit tulla vai? Hellurei jos se tuleminen oliskin itsestäänselvyys naisilla, ja itkettävä poikkeus jos ei joskus asentovääntelyjen takia tulekaan.
Ei se ole itsestäänselvyys, kaikkea muuta. Oishan se tosi kiva jos tuleminen ois yhtä suuri selviö asennossa kuin asennossa - kuten miehillä.
Se mikä vituttaa on juurikin se seikka, että mies voi saada ihan vaikka seisoisi päällään, onhan siinä hyvä vaatia vaihtelua juu.
Aika jännä. En mä vaan kyllä pysty. Orkku muussa asennossa kuin lähetyssaarnaajassa variaatioineen tai lusikassa löytyy pikemminkin uhanalaisuuslistoilta. Samoiten en oo tainnu ikinä kyetä tulemaan seisten. Mut jalkojen sijaan tota päällä seisomista vois kyl kokeilla jos se toimis paremmin!

Nojoo, vähän samaa mieltä kyllä siinä, että luonnottomat asentopelleilyt yleensä vaan vie pihvin pois lautaselta, eikä tuo siihen mitään lisää. Ja sama pätee mun mielestä "pakko tehdä se jossain erikoisessa paikassa" -syndroomaan. Siinä tulee jotenkin toisarvoinen olo kun kaikki ympäristötekijät alkavat muodostua tärkeämmäksi hommaksi kuin itse paneminen ko. ihmisen kanssa.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*kuvittelee Maniksen eri asennoissa ja tukehtuu nauruun*
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei kai sitä "jotain erikoisempaa" tartte koko iltaa tuunata, palaa sitten lopuksi varmoihin turvallisiin asentoihin kun on todellinen tarve tulla... Sitähän voi kokeilla vaikka mitä jos ja kun pippeli vannoo lopettavansa mikäli on maalisuoralla. Mitä eikö muka. Tai sit voi runkata yksin millon natsaa, yllätyksetöntä seksiä takuu-orguilla.
Manaaja kirjoitti:Mut jalkojen sijaan tota päällä seisomista vois kyl kokeilla jos se toimis paremmin!
Täähän on kiva, pitkittyy tulemiset oleellisesti kun veri karkaa ihan muualle. Kerro kuinka kävi, kauan jaksoit väärin päin yrittää.
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Onko pertsalle jäänyt joku trauma yhdyntä orgasmeista, muistaakseni niistä on ennenkin väännetty.

Oikeastaan, olen aina kummastellut tätä "pitää toista miellyttääkseen sitä ja tätä hyh hyh"-asennetta.

Se antaa vähän semmosen itsekkään ja fyysishakuisen vivahteen. Mihin on unohtunut se henkinen tyydytys, se jos mikä on pop. Eikä niin vähänkään.
bedlam

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Manaaja kirjoitti:Orkku muussa asennossa kuin lähetyssaarnaajassa variaatioineen tai lusikassa löytyy pikemminkin uhanalaisuuslistoilta.
Voisin vaihtaa tuollaiseen tilanteeseen hetkeksi. Minusta kun päinvastoin pidättäytyminen orkulta onnistuu helpoiten noissa asennoissa.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:*kuvittelee Maniksen eri asennoissa ja tukehtuu nauruun*
*kuvittelee Ninnille ehjät hampaat suuhun ja tukehtuu nauruun*
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:*kuvittelee Maniksen eri asennoissa ja tukehtuu nauruun*
*kuvittelee Ninnille ehjät hampaat suuhun ja tukehtuu nauruun*
Mul on hammaslääkäri ens viikolla :kele:

(ja pelottaa muuten ihan vitusti)
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mayah kirjoitti: Ei se ole itsestäänselvyys, kaikkea muuta. Oishan se tosi kiva jos tuleminen ois yhtä suuri selviö asennossa kuin asennossa - kuten miehillä.
Se mikä vituttaa on juurikin se seikka, että mies voi saada ihan vaikka seisoisi päällään, onhan siinä hyvä vaatia vaihtelua juu.
.
Paskapuhetta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dodii. Vaihda vanhempiin ukkoihin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Usein harmittelen parisuhdestatustani seurassanne. 8)
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

'ttu mä mikään vanha ole!
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Orkku muussa asennossa kuin lähetyssaarnaajassa variaatioineen tai lusikassa löytyy pikemminkin uhanalaisuuslistoilta.
Voisin vaihtaa tuollaiseen tilanteeseen hetkeksi. Minusta kun päinvastoin pidättäytyminen orkulta onnistuu helpoiten noissa asennoissa.
Tokihan joo kumminkin päin, oli kyse sitten pidättymis- tai tulemisongelmasta. Yksinkertaisesti siitä syystä, että noissa asennoissa on itse hyvin kontrollissa. Jos nainen on kontrollissa, ja itellä on taipumusta jompaan kumpaan suuntaan, joko tulla liian helposti tai olla tulematta, niin vaikeahan siinä on päästä haluttuun lopputulokseen.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:^ Eli sinä et siis kelpaa. :)
Arvi älä lopeta uutistenlukemista vielä!
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Mikset sä tuu jo?"

"No vittu ku oon nussinu jo kolmee muijaa tänään!"


Kohtuullista komiikkaa.

(ja tämä on muuten ihan tosi)
Vastaa Viestiin