Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bliss

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:"Mikset sä tuu jo?"

"No vittu ku oon nussinu jo kolmee muijaa tänään!"


Kohtuullista komiikkaa.

(ja tämä on muuten ihan tosi)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Huumoria kesken hommien....

Kyllähän sängyssä pitää osata nauraakin.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:^Huumoria kesken hommien....
Aika rankkaa huumoria. Voisi olla traumatisoivaakin jossain yhteyksissä. Kerroithan ukkokullalle asiasta? Jaksoiko kuunnella? Antoiko tukea?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tuskin latisti liikaa mutta veikkaan, ettei kuitenkaan heti lennelly.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Just sellasia juttuja, että doggystylessä mies heittää ilmaan "siskos oli eilen kireempi" ja yrittää pysyä kyydissä.

Heko, ei kyllä sovi ainakaan meidän makuuhuoneeseen.

Selitän asian omin sanoin, tulkatkaa joku tämä seuraava niin, että se olisi ymmärrettävää (jos joku ymmärtää siis):

Mun mielestä rakastelu/nusuttelu/mikä ikinä kahdenkeskinen puuha ei ola koskaan ollut sellasta "miten sulla meni tänään töissä?"- juttelua tai muutenkaan se suurempia repliikkejä vaativaa. Mä en kesken kaiken saa edes sanaa suustani, saatikka että rupeisin keksimään mitään vitsiä (kuten Ninnin äskeinen). Hyörimistä ja pyörimistä juu, mutta tollanen "vitsikkyys" on jotenkin ns. harjoitellun oloista, tai saa sen seksin tuntumaan näin ulkopuolisen silmin sellaselta, että Ninni lukee Seiskaa ja saa melaa kakkoseen kun ukko pelaa pleikkaa tai nyppii nenäkarvoja. Joten ei-seksikästä koko juttu.

*oksennus-loppu*
The great club outshines the individual, always and forever.
Toimistorotta

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:Ninni lukee Seiskaa ja saa melaa kakkoseen kun ukko pelaa pleikkaa tai nyppii nenäkarvoja
Nyt kun sanoit, niin siltähän se tosiaan vähän kuullostaa :D
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Tartteeks aina sit tulla vai? Hellurei jos se tuleminen oliskin itsestäänselvyys naisilla, ja itkettävä poikkeus jos ei joskus asentovääntelyjen takia tulekaan.
Ei se ole itsestäänselvyys, kaikkea muuta. Oishan se tosi kiva jos tuleminen ois yhtä suuri selviö asennossa kuin asennossa - kuten miehillä.
Se mikä vituttaa on juurikin se seikka, että mies voi saada ihan vaikka seisoisi päällään, onhan siinä hyvä vaatia vaihtelua juu.
Aika jännä. En mä vaan kyllä pysty. Orkku muussa asennossa kuin lähetyssaarnaajassa variaatioineen tai lusikassa löytyy pikemminkin uhanalaisuuslistoilta. Samoiten en oo tainnu ikinä kyetä tulemaan seisten. Mut jalkojen sijaan tota päällä seisomista vois kyl kokeilla jos se toimis
paremmin!
Uih, kohtalotoveri! No, joko mennään? ;)
Nojoo, vähän samaa mieltä kyllä siinä, että luonnottomat asentopelleilyt yleensä vaan vie pihvin pois lautaselta, eikä tuo siihen mitään lisää. Ja sama pätee mun mielestä "pakko tehdä se jossain erikoisessa paikassa" -syndroomaan. Siinä tulee jotenkin toisarvoinen olo kun kaikki ympäristötekijät alkavat muodostua tärkeämmäksi hommaksi kuin itse paneminen ko. ihmisen kanssa.

Juuri näin. En voi käsittää, miksi pitää erikoisuuden takia hakea erikoisuutta, vaikka se ei tuntuisi yhtään paremmalta kuin se "tylsä ja tavallinen sänkyseksi". Jos tylsä ja tavallinen tuntuu parhaimmalta, niin ei kai se väärin ole? :roll:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun mielestä toi ninnin talletus oli hauska. :]

Ja todellakin siinä pannessa voi käydä läpi myös päivän pakolliset kuulumiset, miksei jopa seuraavien grillibileiden ostoslistankin. Ehkä se olen vaan mä, mutta menee pikkarit märiks pelkästä pakkopullaseksin ajattelustakin. On kuule ajastimet taas meillä viritettynä, ihan sama mitä puuhaa kesken ja missä päin maata toinen kiertää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mayah kirjoitti: Jos tylsä ja tavallinen tuntuu parhaimmalta, niin ei kai se väärin ole? :roll:
Eikä moni harrastaisi sitä seksiä, jos se olisi tylsää ja tavallista - se on yleensä just sitä parasta, IMO.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

exPertti kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Ei se ole itsestäänselvyys, kaikkea muuta. Oishan se tosi kiva jos tuleminen ois yhtä suuri selviö asennossa kuin asennossa - kuten miehillä.
Se mikä vituttaa on juurikin se seikka, että mies voi saada ihan vaikka seisoisi päällään, onhan siinä hyvä vaatia vaihtelua juu.

Itse ottaisin sen vaihtelun mieluusti jostain muusta, asioista jotka oikeasti koskettaisivat omaa simpukkaa, eikä mitään väkisin väännettyä "ku pitää olla jotain muutaki ku tota lähetyssaarnaajaa" -shittiä. Vaihtelu muussakin kuin sänkyelämässä voi tuoda vähän puhtia sänkyynkin.

No, onneksi nyt ei tarvitse suostua mihinkään vaatimuksiin vain toista miellyttääkseen, ja vastedes katson tarkasti millaisen miehen kanssa alan petipuuhia harrastamaan - ja varsinkin seurustelemaan.
Oletko sinäkin siis yhdyntäorgasmin vannoutunut kannattaja vai eikö tämä mielesi myrkyttänyt mies osannut muita tapoja tehdä sinulle hyvää ikäänkuin vastapainoksi erilaisille kokeiluille?
En ole saanut miehen kanssa muunlaista orgasmia kuin juuri sen mainitsemasi yhdyntäorgasmin, vaikka moni on muutakin yrittänyt. Ei ole onnistunut, enkä usko että tulee koskan onnistumaankaan.

En ole tieten tahtoen ryhtynyt miksikään "vannoutuneeksi kannattajaksi", mutta mun kroppani ja aivoni nyt vaan toimivat niin, että pippeliä on kiva saada, sormihommat hoidan itse (sitä ei ole kukaan mies erityisen hyvin osannut) ja suuseksi taas... no, se tuntuu kivalta mutta taitavinkaan nuolija ei voi saada sitä tuntumaan mun aivoissa kiihottavalta toiminnalta.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Elppis kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Jos tylsä ja tavallinen tuntuu parhaimmalta, niin ei kai se väärin ole? :roll:
Eikä moni harrastaisi sitä seksiä, jos se olisi tylsää ja tavallista - se on yleensä just sitä parasta, IMO.
No sitä minäkin :)
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mayah kirjoitti: En ole saanut miehen kanssa muunlaista orgasmia kuin juuri sen mainitsemasi yhdyntäorgasmin, vaikka moni on muutakin yrittänyt. Ei ole onnistunut, enkä usko että tulee koskan onnistumaankaan.
Oletko sä niitä orgasmin saajia, jotka pitää itsestään selvyytenä miehen tuottamaa orgasmia, etkä pistä itse tikkuakaan ristiin ookerin saavuttamiseksi?
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Orgasmia ei yleensä tule jos sen on pakko tulla. Noidankehä.
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Orgasmia ei yleensä tule jos sen on pakko tulla. Noidankehä.
Lähinnä hain tässä sitä lahnafaktoria, eli tapausta joka antaa miehen yrittää viimeiseen asti kaiken maailman temppuja orgasmin saavuttamiseksi, mutta itse ei tehdä elettäkään asian onnistumiseksi.

Jälkeenpäin vaan sit todetaan että se oli ihan paska pano. :doh:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mulla taitaa asia olla kiinni luottamuksesta. Jotenkin sen oman intiimeimmän hetken näyttäminen muille on vaikeaa. Eli nyt kun on mies, jonka kanssa luottamus on saanut kasvaa jo vuosia ystävyydenkin merkeissä, ei miehen tarvitse suunnilleen kuin katsoa minua. Ei koskaan ennen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ai niin, ja tämä kanssa...
Elppis kirjoitti: Mun mielestä rakastelu/nusuttelu/mikä ikinä kahdenkeskinen puuha ei ola koskaan ollut sellasta "miten sulla meni tänään töissä?"- juttelua tai muutenkaan se suurempia repliikkejä vaativaa. Mä en kesken kaiken saa edes sanaa suustani, saatikka että rupeisin keksimään mitään vitsiä (kuten Ninnin äskeinen).
Sama täällä. Pannessa keskitytään panemiseen, ei mihinkään jutusteluun. Joskus ihan alussa voi vaihtaa pari sanaa, mutta vaikka olen nainen, niin kyllä se häiritsee nautintoon keskittymistä liikaa jos pitää höpistä jotain turhanpäiväistä diipadaapaa siinä samalla :P
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

masa kirjoitti:
Mayah kirjoitti: En ole saanut miehen kanssa muunlaista orgasmia kuin juuri sen mainitsemasi yhdyntäorgasmin, vaikka moni on muutakin yrittänyt. Ei ole onnistunut, enkä usko että tulee koskan onnistumaankaan.
Oletko sä niitä orgasmin saajia, jotka pitää itsestään selvyytenä miehen tuottamaa orgasmia, etkä pistä itse tikkuakaan ristiin ookerin saavuttamiseksi?
No en. Yhdynnässä nimenomaan pitää itsekin tehdä vähän duunia saadakseen sen O:n, jos makaa lahnana niin ei taatusti tule.

Mistä sulle nyt tuollainen tuli mieleen? Käsittääkseni nämä nuolemis- ja sormettamisorkut on sellaisia että nainen ei taida siinä oikein mitään itse tehdä, vai olenko mä nyt ihan käsittänyt koko homman täysin väärin?
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hmm. Panettaa vähän nyt sillai!
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mayah kirjoitti: Mistä sulle nyt tuollainen tuli mieleen?

Varmistin vaan.
Mayah kirjoitti: Käsittääkseni nämä nuolemis- ja sormettamisorkut on sellaisia että nainen ei taida siinä oikein mitään itse tehdä, vai olenko mä nyt ihan käsittänyt koko homman täysin väärin?
Neuvotko suorittajaa, pyydätkö kohdentamaan käsittelyä tiettyyn kohtaan, lisäämään sormen peliin ja tekemään sillä sormella tiettyjä temppuja saman aikaisesti, imemään, puremaan, nuolemaan, näykkimään, puhaltamaan, viheltämään, pärisyttämään huulilla, hieromaan sänkisellä leualla? Jos nuo auttavat sinut ookeriin ja jos et niitä suorituksia neuvo tekemään, niin lahnailet.
Viimeksi muokannut masa, 20.04.2010 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

exPertti kirjoitti:
Mayah kirjoitti:En ole saanut miehen kanssa muunlaista orgasmia kuin juuri sen mainitsemasi yhdyntäorgasmin, vaikka moni on muutakin yrittänyt. Ei ole onnistunut, enkä usko että tulee koskan onnistumaankaan.

En ole tieten tahtoen ryhtynyt miksikään "vannoutuneeksi kannattajaksi", mutta mun kroppani ja aivoni nyt vaan toimivat niin, että pippeliä on kiva saada, sormihommat hoidan itse (sitä ei ole kukaan mies erityisen hyvin osannut) ja suuseksi taas... no, se tuntuu kivalta mutta taitavinkaan nuolija ei voi saada sitä tuntumaan mun aivoissa kiihottavalta toiminnalta.
En tosiaankaan ole mikään joka reiät kolunnut mies, mutta en ole tuntenut naista joka ei "saisi" suuseksissä. Yksi tapaus on ollut, jolla ei hommat luistaneet yhdynnässä.
No, tässä on ensimmäinen. Paitsi että me ei olla oltu niinku "sillai" (kai?) :P
Tietty jos aivot "panevat vastaan" niin kai se niin on.
No sepä se. Fyysinen kiihotus, mutta ei psyykkistä.

Tilanne ei kuitenkaan harmita itseäni laisinkaan. Tyydyn oikein hyvin niihin yhdyntäorkkuihinkin.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

masa kirjoitti: Neuvotko suorittajaa, pyydätkö kohdentamaan käsittelyä tiettyyn kohtaan, lisäämään sormen peliin ja tekemään sillä sormella tiettyjä temppuja saman aikaisesti, imemään, puremaan, nuolemaan, näykkimään, puhaltamaan, viheltämään, pärisyttämään huulilla, hieromaan sänkisellä leulalla? Jos nuo auttavat sinut ookeriin ja jos et niitä suorituksia neuvo tekemään, niin lahnailet.
Omg. Johan siinä tuli repertuaari!

En muista olenko nyt ihan noita kaikkia neuvoja antanut, mutta kyllä ainakin sitä pitää usein neuvoa, mistä kohdasta ois parasta nuolla tai sormetella jotta se tuntuisi parhaimmalta. Se nyt on se olennaisin. Mussa ei kuitenkaan ole oikein opettajatädin vikaa, ja nautintoon on hankala keskittyä jos koko ajan pitää olla neuvomassa...
Niin, ja kuten sanottua niin vika on (myös?) korvien välissä, ei tuo tilanne vaan tunnu niin kiihottavalta että siinä voisi tulla, vaikka joskus on kieltämässä ollut lähellä. Mutta kun ei, niin ei.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

exPertti kirjoitti:Toiseen ketjuun kirjoittamastasi päätellen jotain tosiaan on ainakin tullut tehtyä.
Joo, näitä ikäviä sivuvaikutuksia tulee joskus.
Tosin olen melko varma, että väärä hälytys :P
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mayah kirjoitti: En muista olenko nyt ihan noita kaikkia neuvoja antanut, mutta kyllä ainakin sitä pitää usein neuvoa, mistä kohdasta ois parasta nuolla tai sormetella jotta se tuntuisi parhaimmalta. Se nyt on se olennaisin. Mussa ei kuitenkaan ole oikein opettajatädin vikaa, ja nautintoon on hankala keskittyä jos koko ajan pitää olla neuvomassa...
Niin, ja kuten sanottua niin vika on (myös?) korvien välissä, ei tuo tilanne vaan tunnu niin kiihottavalta että siinä voisi tulla, vaikka joskus on kieltämässä ollut lähellä. Mutta kun ei, niin ei.
Mutta jos muutaman kerran opetat kunnolla kädestä pitäen, niin enskerralla saat vaan nauttia ja jannu tietää tasan tarkkaan mitä tehdä.

Mua ei ainakaan vituttas mikään niin lujaa kuin nuolla tunti pannua ja sit kieli puutuneena kuulla et: "ei tuntunu miltään!"
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti: Uih, kohtalotoveri! No, joko mennään? ;)
Hmm. No, okei!

PS. Foto ois kiva.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Uih, kohtalotoveri! No, joko mennään? ;)
Hmm. No, okei!

PS. Foto ois kiva.
Laitan foton tulemaan postissa!

Kuulostipa muuten kaksimieliseltä. Miltäköhän näyttää, kun foto tulee?
Vastaa Viestiin