Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä lopettaa tunnelman, mikä on ollut älyttömintä jota joku on Sinulle sanonut sängyssä?

Tuli tuosta Daven topikista mieleen ja aikanaan toisella keskustelupalstalla oli aivan ratkiriemukas topikki aiheesta.
No sellattinen tapahtui muistaakseni v. 92 heinäkuussa, kun oli broidin kautta joku tysti bileissä ja muutamat jutut ja seukkas muuten. Loppuehtoosta jatkosille ja oli siinä jossain vaiheessa selällään ja sanoin että runkkaa ja ime samalla mun kyrpää. Teki niin ja mut et sitten päästä suuhun spermoja. Sanoi että en tietenkään. Keskityin ihan kybällä ettei huomaisi kun hekumaniaattori alkoi lähestyy. Ja hyvin hyvin hiljaa oli Jouden-setä ja ihan vaan niingu yhtäkkii aikamoinen spermalasti lensi suornaa kulkkuun.

Eli sen pituinen se. Tytsti siinä ihan vaan vähän ysk ja oli pikkasen lämpösenä kun poikakaverikin ja kaikkee tollasta. Ja sanoin et oho mites tässä nyt näin pääsi käymään ja ihan kevyt räkätys vielä jälkkäriksi nams.

Ai jatkettiinko..kyllä minä sitä vittuakin maistelin.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

jouden-za kirjoitti:
No sellattinen tapahtui muistaakseni v. 92 heinäkuussa
Olikos tuo niissä sun kolmikybäsissä?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä lopettaa tunnelman, mikä on ollut älyttömintä jota joku on Sinulle sanonut sängyssä?

Tuli tuosta Daven topikista mieleen ja aikanaan toisella keskustelupalstalla oli aivan ratkiriemukas topikki aiheesta.
Nykyisin daamini joka on kieltämättä erittäin nussittavan näköinen sanoi jotain siihen liittyvää tai vihjasi tms. Vastasin siihen että onhan noita nähty. Pomppas kullin päältä pois ja meni suihkuun..

..runkkarin mällit mahalle ja kun näki sen, niin ei tykännyt siitäkään hehee
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mulla oli naama kiinni tuherossa kun nainen totesi "Tulisko telkkarista mitään?"
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

15-vuotiaana, kun mulla oli enemmän teoriatietoa kuin kokemusta, tutkin samanikäisen tytön pimppaa ja kysyin häneltä "Missä sun häpykieli on?" Myöhemmin tytön tyttökaveri tuli tuohtuneena sanomaan, että olipa typerä kysymys ja selitti, että tämä tyttöni oli tapaamisen jälkeen pitkään tuskailut sitä, että hänellä ei ole häpykieltä ollenkaan.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://forum.hevostalli.net/read.php?f= ... &t=2466720

Tossa ihan hillitön ketju aiheesta :D
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja alja »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Jos tylsä ja tavallinen tuntuu parhaimmalta, niin ei kai se väärin ole? :roll:
Eikä moni harrastaisi sitä seksiä, jos se olisi tylsää ja tavallista - se on yleensä just sitä parasta, IMO.
Niinhän se. Yleensä nämä kokeilut varmaan on uteliaisuutta tai eroottista hauskaa, ei niin vakavalla naamalla. Toki jokainen saa pitää niitä tympeinä, keskittyä vaan "tavalliseen ja tylsään".

Niin monta hymyä kyllä saa huulille kun miettii mitä kaikkea ihan kivaa, hiukan typerää, ja vähän enemmän typerää sitä on tullut tuon paremman puoliskon kanssa kokeiltua.

Ei ne aina ihan nappiin ole menneet, mutta hauskaa on aina ollut.
mitenkäs niitä pääsis kokeilemaan? mä yritän mieheltä kysellä - ehkä liianki usein - että käviskös sulle tämä? mistäs tykkäisit? oiskos toiveita? niin se vaan on että "kaikki on nyt jo täydellistä"... "en halua mitään tollasia"... miehet: vinkkei?

no tottapa tuokin, "ei se väärin ole"... olen itse ihan tyytyväinen joo, mutta haluisin miehelle vähän joskus jotain extraa keksiä. en vaan uskalla mitään repäsevää tehdä kun se ite on vähä vanilja.

tai no, kyl se aina välillä repäsee. pitää mielenkiinnon niinku yllä :h:

oon muuten pyytäny siltä perinteistä lähetyssaarnaajaa, siitä oli puhetta kans näköjään, mut se ainoo asia mitä oon oikein pyytäny pyytäny niin kertaakaan ei oo tullu enää sen yhen "vahingon" jälkeen... taitaa ukko vaan kiduttaa mua tahallaan ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Benjamin
Kitinä paheena
Viestit: 40
Liittynyt: 12.02.2012 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Aika tylsä oma lista olisi, kun ei mitään erityisen tylyä tai ällöttävää ole kuultu. :o
Joku "voisitsä tulla jo?" tai "mä tiiän etten nyt tuu" on ehkä vähiten kivaa.

En tosin tykkää yleensä mistään turhista hokemists. :D Ihan jo pelkkä "nussi mua kovaa" tai "pane mua" kuulostaa tyhmältä jos ollaan jo kovaa vauhtia panemassa. Jos tahtoo lisää vauhtia, niin mieluummin näyttää sen jotenkin eleellään tai ottaa ohjat omaan käsiinsä ilman että hokee itsestäänselvyyksiä!
Vastaa Viestiin