Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Mutta jos muutaman kerran opetat kunnolla kädestä pitäen, niin enskerralla saat vaan nauttia ja jannu tietää tasan tarkkaan mitä tehdä.

Mua ei ainakaan vituttas mikään niin lujaa kuin nuolla tunti pannua ja sit kieli puutuneena kuulla et: "ei tuntunu miltään!"
Hei oos nyt hiljaa siellä. Mä olin kerrankin selviimässä tästä duunista pelkällä in-out -systeemillä ennenkuin sä tulit tekemään noita listoja kaikesta mitä vois vaatia! Jumalauta millasta vaihtelua tollanen ois ettei tarttis aina virittää kielitornaadoa ja nyrkkihyrrää käyntiin, vaan vois keskittyä pelkkään rehelliseen luulot-pois-panemiseen, ja sit sä tuut ja pilaat kaiken!

FFFFFUUUUU!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

:D
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

masa kirjoitti:Mua ei ainakaan vituttas mikään niin lujaa kuin nuolla tunti pannua ja sit kieli puutuneena kuulla et: "ei tuntunu miltään!"
Onko näin käynyt joskus? :D
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Mutta jos muutaman kerran opetat kunnolla kädestä pitäen, niin enskerralla saat vaan nauttia ja jannu tietää tasan tarkkaan mitä tehdä.

Mua ei ainakaan vituttas mikään niin lujaa kuin nuolla tunti pannua ja sit kieli puutuneena kuulla et: "ei tuntunu miltään!"
Hei oos nyt hiljaa siellä. Mä olin kerrankin selviimässä tästä duunista pelkällä in-out -systeemillä ennenkuin sä tulit tekemään noita listoja kaikesta mitä vois vaatia! Jumalauta millasta vaihtelua tollanen ois ettei tarttis aina virittää kielitornaadoa ja nyrkkihyrrää käyntiin, vaan vois keskittyä pelkkään rehelliseen luulot-pois-panemiseen, ja sit sä tuut ja pilaat kaiken!

FFFFFUUUUU!
Aahahah :D
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mayah kirjoitti: Onko näin käynyt joskus?
No ei noilla sanoilla, mutta joskus on pitänyt lopettaa hetkeksi ja kysyä et, nukutko sä?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Aaah, kerran oon muuten päätyny sanomaan "jatka vaan, mut haittaako sua jos mä vaikka luen?"

Kyseinen herra tosiaan ei suostunut mihinkään muuhun kuin lähetyssaarnaajaan, jo se että vedin jalkoja koukkuun oli sen mielestä liian pervoa. Tasasella rytmillä sisään ulos sisään ulos. Myös se että olisin liikkunut oli liian pervoa. "Mä en halua jatkaa jos sä alat jotain pervoilla.." :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti:"Mä en halua jatkaa jos sä alat jotain pervoilla.."
Ton on pakko olla PetriFB
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Jotain issueita tuolla on oltava. Tai sitten nekrofiilisia taipumuksia.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti:"Mä en halua jatkaa jos sä alat jotain pervoilla.."
Ton on pakko olla PetriFB
:shock: Miten mä en tätä ite tajunnu?

Ei ollu kyllä uskonnollinen, oli vaan helvetin estonen.

Mutta Maija, voin antaa numeron jos kiinnostaa. Saa lähetyssaarnaajaa niin paljon kun vaan jaksaa eikä varmaan ehdota mitään vaihtelua :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^:D
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Jos tylsä ja tavallinen tuntuu parhaimmalta, niin ei kai se väärin ole? :roll:
Eikä moni harrastaisi sitä seksiä, jos se olisi tylsää ja tavallista - se on yleensä just sitä parasta, IMO.
Niinhän se. Yleensä nämä kokeilut varmaan on uteliaisuutta tai eroottista hauskaa, ei niin vakavalla naamalla. Toki jokainen saa pitää niitä tympeinä, keskittyä vaan "tavalliseen ja tylsään".

Niin monta hymyä kyllä saa huulille kun miettii mitä kaikkea ihan kivaa, hiukan typerää, ja vähän enemmän typerää sitä on tullut tuon paremman puoliskon kanssa kokeiltua.

Ei ne aina ihan nappiin ole menneet, mutta hauskaa on aina ollut.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mieluummin mä kyllä haen sitä kokeilua vaikkapa jostain leluista tai muista "kokeillaan miltä tää tuntuu susta" -jutuista kuin "miltä tää tuntuu musta". Ehkä mä sen takia jätän mieluummin ne omituiset asennotkin. Koska ei tule heti ekana mieleen että toisesta tuntuu ihan kauheen upealta olla pää alaspäin sängynpäätyä vasten perse pystyssä. Paitsi tietty jos se ite sitä haluu kokeilla. Poikkeuksetta mä silti tunnun saavan kiksini toisen kiimasta/estottomuudesta/hallinnan menettämisestä/orkuista. Jos toinen on vasteeton, aloitteeton ja kokeilunhaluton, niin seksi on pelkästään hieman tavallista stressaavampaa runkkaamista.
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Eikös yleensä tasa-arvoisessa parisuhteessa ole myös tasa-arvoinen seksielämä. Toivottavasti on. Silloin kokeillaan sellaisia juttuja mitkä kiinnostaa molempia tai kuulostaa molemmista hauskalta. Ei mitään väkisin vääntämistä tai uhrautumista.

Tosiaan, en puhunut pelkistä asennoista (eikös tuo kuulunut jonnekin teini-ikään, käydä kamasutra läpi) vaan ihan kaikesta mihin voi jollain tasolla pari liittää erotiikan (mitä se ikinä kenelläkin on).
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Komppaan Pupulia, se tietää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:^Eikös yleensä tasa-arvoisessa parisuhteessa ole myös tasa-arvoinen seksielämä. Toivottavasti on. Silloin kokeillaan sellaisia juttuja mitkä kiinnostaa molempia tai kuulostaa molemmista hauskalta. Ei mitään väkisin vääntämistä tai uhrautumista.
Joo ja silloin siinä on myös kaksi osapuolta tekemässä sitä jerkkua toiselle, joten eihän se silloin yksipuoleiseksi jää, jos sitä vihjailit? Ainakin mun mielestä tyydyttävän seksin lähtökohta ja peruskaava on kaksi toisilleen anteliasta ja kekseliästä ihmistä. Kuten sanoin, mun kohdalla kiksit käytännössä poikkeuksetta lähtee toisen kiimasta.
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^En mä mitään vihjaillut vaan totesin, että juu näin.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

par-sky kirjoitti:Mutta Maija, voin antaa numeron jos kiinnostaa. Saa lähetyssaarnaajaa niin paljon kun vaan jaksaa eikä varmaan ehdota mitään vaihtelua :D
No tuota, ei kiitos nyt kuitenkin :D En ala, jos en saa joskus ratsastaa! Ja jos oikein hurjaksi ryhtyy, niin takaapäinkin voi paukuttaa.

Eipä muuten ole koskaan tullut oltua sellaisen miehen kanssa, joka olisi noin vanhan koulukunnan edustaja. Mulla on ollut aika riettaita tapauksia. Ehkä kuitenkin parempi niin (ja nyt loppui se valitus sitten 8) )
milli

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja milli »

hmm.. mulla on ollut yksi joka ei suostunut harraastamaan seksiä takaatapäin.. hmm...
mun mielestä persepystyssä pääalaspäin, vittu vaikka solmussa on jeesch... ugu ugu.. panettaa
masa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti:vittu vaikka solmussa on jeesch...
Tää on mulle kyllä ihan uus asento.
milli

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Tää on mulle kyllä ihan uus asento.
:D
Onni olla taipuisa.. no ei ihan solmuun, mutta ainakin kierteelle

Mutta joo, mikäs se kivempaa, että toinen kertoo mistä tykkää.. vaikka onhan se myös tosi kiva keksiä kaikkea uutta.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

milli kirjoitti: Onni olla taipuisa.. no ei ihan solmuun, mutta ainakin kierteelle
Samis :h:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mietittiin juuri miehen kaverin kanssa joogatunteja. Se muista syistä, mä tästä syystä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mayah kirjoitti:
masa kirjoitti:Mua ei ainakaan vituttas mikään niin lujaa kuin nuolla tunti pannua ja sit kieli puutuneena kuulla et: "ei tuntunu miltään!"
Onko näin käynyt joskus? :D
Nuoruuden rakkauteni kyllä sanoi kerran "Miksi mä en tunne mitään". Laitoin humalatilan piikkiin.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ninni lukee Seiskaa ja saa melaa kakkoseen kun ukko pelaa pleikkaa tai nyppii nenäkarvoja
Nyt kun sanoit, niin siltähän se tosiaan vähän kuullostaa :D
Mua ei pane kukaan kakkoseen, kiitos.

Ja jos ny huumorintaju osuu kohilleen ni toimii. Ja hidastaa vähän hommeja ku siinä kesken kaiken räjähdetään kamalaan nauruun. Ja en ees viitti sanoo kuka oli kyseessä.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ja en ees viitti sanoo kuka oli kyseessä.
Huh, hyvä. Ei me millään oltas arvattu.
Vastaa Viestiin