Eksotiikka vs. perinteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Ja miks naisen pitäis käskeä miestä tulemaan paikkaan X?
Jos se vaikka kiihottuu siitä?

Mulle sanoi eräs tuttavus joskus et; "mä halun nähdä kun sperma lentää!"
Oisit ihan kyl voinu vastaa myös et "Oo hiljaa".
Jenny Daa-aah! ling

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Hitto. Mulle tulee vaan paineita jos toinen käskee tulemaan! Varmaan en tuu sillon yhtään mihinkään!
Sä oot kyllä joskus niin ällöttävän kiihottava. :h:
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:No mä viestin niin, että kun tuo mies vaikka tiskaa niin menen kontalleen esim. sohvalle. Nussiessa vetäydyn pois ja menen kontalleni. Ei se viestittäminen ilman sanoja nyt niiiiiin vaikeaa ole.
Sanoilla viestittäminen näköjään on, kun näyttävät olevan ihan nounou.
En usko että on. Vaikka itsekin olen törkyturpa niin preferoin toisen tuntojen ja halujen lukemista ilman sanoja. Siinä on hiukan enemmän läsnä.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Siinä on hiukan enemmän läsnä.
No höpö höpö. :rofl:

Muista että kaikki naiset eivät toimi kuten sinä.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Oisit ihan kyl voinu vastaa myös et "Oo hiljaa".
Vastasin että yngh.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Oisit ihan kyl voinu vastaa myös et "Oo hiljaa".
Vastasin että yngh.
*släp*
Jenny Daa-aah! ling

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sori, koitan virittäytyä tunnelmaan.
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:Siinä on hiukan enemmän läsnä.
No höpö höpö. :rofl:

Muista että kaikki naiset eivät toimi kuten sinä.
Olenko väittänyt, että toimivat?

Kuten sanoin, olen törkyturpa, mutta itse koen olevani enemmän läsnä kun näytän tai jollain muulla tavalla ilmaisen haluni.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: ilmaisen haluni.
No, pääasia että ilmaisee. Mikään ei ole niin turn off kuin kylmä lahna :wink:
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

^

Mun kokemukseni mukaan sanat kuluu. Onhan se ihan mukavaa kuulla sadatta kertaa, että "saanko imeä sun *aseta tähän mieleisesi sana*", mutta kokemukseni mukaan se häviää kirkkaasti suoralle toiminnalle. Suora toiminta = avaa miehen housut ja ottaa sen *aseta tähän mieleisesi sana* suuhunsa. Tietysti, kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia.

Sanat vievät tietysti voiton harrastaessa meseseksiä, tekstiviestiseksiä tai puhelinseksiä. Sitä kutsuttanee esileikiksi.

Tuhmien puhuminen seksin aikana on toki kiihottavaa, mutta se on jotain muuta kuin laita sormi sinne, nosta jalkaa tjmv. ohjeistusta. Aivan se on ennemminkin ohjeistusta kuin tuhmien puhumista.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Tuhmien puhuminen seksin aikana on toki kiihottavaa, mutta se on jotain muuta kuin laita sormi sinne, nosta jalkaa tjmv. ohjeistusta.

Minä nyt en alunperinkään tarkoittanut puhumisella mitään tuhmusfaktoria, vaan sitä että kumppani ottaa hommaa omiin käsiin siten että mies tietää mistä napulasta nyt pitikään vääntää O-ilmeen saavuttamiseksi.

Oraalisia iloja suorittaessa on saajan aikaa vaikea elein viestittää, että "tunge sormi sisään ja paina tosta kohtaa"
Manaaja

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nosta jalkaa. Kakihan nyt reippaasti. Äitillä on jo kylmä ja täällä sataa.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Nosta jalkaa. Kakihan nyt reippaasti. Äitillä on jo kylmä ja täällä sataa.
Ihan kuin Ann ois kirjottanu ton.
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

^^^Puhuttiin siis eri asioista. Jotenkin oletin tuon olevan se tuhmuusfaktori, koska katsoin tätä parisuhteen kannalta.

Ymmärrän, että ohjeistusta tarvitaan yhden yön hoidoissa tai suhteen alkumetreillä, mutta että joka kerta jo pidemmässä suhteessa. Siinähän nyt tulee olo, että molemmat on toistensa kanssa täysin kädettömiä kun eivät tiedä mitkä napit ja vemputukset tehoaa tai ei tehoa.

Tietysti sitä joskus ohjeistaa kun uutta kokeillaan tjmv., mutta että se olisi jotenkin vakio, outo ajatus.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Ann »

masa kirjoitti: Ihan kuin Ann ois kirjottanu ton.
Ei kerkee. Kattoo Jossuu neloselta!
Rotan aivot valtasivat pääni.
masa

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:mutta että joka kerta jo pidemmässä suhteessa.s.
Ääh, no ei tietenkään. Vakisuhteessa orkku hoidetaan alle minuutissa koska tahansa 8)
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

No tähän todellakin voi todeta että puhuttiin eri asioista, jatketaan.

:D
RP

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti: Mutta yleensä menee ennemmin niin päin, että jos mies utelee liikaa "miten sä haluat? kerro nyt? eestä? takaa? päältä? nuolenko? enkö? kauanko? mistä?" niin pitää murahtaa, että turpa kiinni ja anna mennä vaan.
:D
Zeb

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Puhuminen ja seksi erikseen, noin pääpiirteittäin.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti: Tai no. Onko siitä nyt ylipäätänsä mitään iloa tulla mihinkään muualle kuin pipariin?
Vatsalle ehkä, mutta käsittääkseni se vähentää miehen nautintoa jos pitää laukeamisen hetkellä vetää kikkeli ulos. Vai kuinka on?

Naisen kannalta se on ihan mukavaa, että ei tarvitse olla koko seuraavaa päivää pikkuhousut märkinä tai tunkea sinne pikkuhousunsuojaa/paperia kun sperma valuu pois. Tai ei tarvitse käydä suihkussa putsaamassa.
Manaaja

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tai no. Onko siitä nyt ylipäätänsä mitään iloa tulla mihinkään muualle kuin pipariin?
Vatsalle ehkä, mutta käsittääkseni se vähentää miehen nautintoa jos pitää laukeamisen hetkellä vetää kikkeli ulos. Vai kuinka on?
Kyllä se tuntuu huomattavan luonnonvastaiselta ainakin itsestä. Tietyllä tavalla pilaa kyllä koko O:n. Joillekin saattaa olla helpompaa, mutta itsellä ainakin kroppa yrittää vastustaa julmasti moista manööveriä.
Dumis

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tai no. Onko siitä nyt ylipäätänsä mitään iloa tulla mihinkään muualle kuin pipariin?
Vatsalle ehkä, mutta käsittääkseni se vähentää miehen nautintoa jos pitää laukeamisen hetkellä vetää kikkeli ulos. Vai kuinka on?
Kyllä se tuntuu huomattavan luonnonvastaiselta ainakin itsestä. Tietyllä tavalla pilaa kyllä koko O:n. Joillekin saattaa olla helpompaa, mutta itsellä ainakin kroppa yrittää vastustaa julmasti moista manööveriä.
Täytyy kompata. Ja lisätä että ainakin jotkut jopa toivovat että laukeaisi sinne sisälle, kun kuulemma tuntuu hyvälle.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Täytyy kompata.
:komp:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jotkut miehet HALUAVAT laueta mahalle.

Teit on moneen junaan.
Zeb

Re: Eksotiikka vs. perinteet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tai no. Onko siitä nyt ylipäätänsä mitään iloa tulla mihinkään muualle kuin pipariin?
Vatsalle ehkä, mutta käsittääkseni se vähentää miehen nautintoa jos pitää laukeamisen hetkellä vetää kikkeli ulos. Vai kuinka on?

Naisen kannalta se on ihan mukavaa, että ei tarvitse olla koko seuraavaa päivää pikkuhousut märkinä tai tunkea sinne pikkuhousunsuojaa/paperia kun sperma valuu pois. Tai ei tarvitse käydä suihkussa putsaamassa.
Eikö sitä tahmaa muka sitten vatsalta ole tarvetta pestä pois? Ennemmin mun mielestä tarvisi vatsalta jynssätä kuin haarovälistä.
Vastaa Viestiin