Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Tissejä
11
39%
Persettä
12
43%
EOS
5
18%
 
Ääniä yhteensä: 28

NuoriD

Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suomalaisnaiset ovat niin siweästi pukeutuneita, että tissien tuijottelulle ei ole oikein tilaisuuksia. Perseitä tarjoutuu tuijotettavaksi paljon enemmän ja niitä voi tuijottaa huomaamatta.

Mutta kumpaa kohdetta tuijottaisi mielummin. Vaikea kysymys.
bedlam

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen säärifani ja niiden jatke on perse, joten vastaan sen. Tissejä tuijotan vain, jos ne on laitettu oikein kunnolla näytille.
bliss

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Persettä tietenkin!

Perse kertoo elämäntavoista paaaaljon enemmän kuin tissit. Sohvaperunalla voi olla tosi hyvät tissit mutta harvemmin tosi hyvää persettä :)
masa

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Missä mallikuvat on? Geetsu, Nowa, Lilo, Suvinen, Bliss..?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EOS
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:Missä mallikuvat on? Geetsu, Nowa, Lilo, Suvinen, Bliss..?
Ole hyvä.
NuoriD

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Missä mallikuvat on? Geetsu, Nowa, Lilo, Suvinen, Bliss..?
Ole hyvä.
Kuva
masa

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Perseen mitalla voitto perseelle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen tainnut ehdollistua pyllyjen tuijotteluun, kun kävelen osan työmatkaani suhteellisen vilkkaasti liikennöityä pyörätietä pitkin. Harvassa on ne aamut etteikö vähintään yksi ehdottomasti tuijottamisen arvoinen pylly kaartaisi ohi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikö saa molempia?

No takapuoli taitaa täälläkin kerätä katseet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Toimistorotta

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vaatteet päällä sääret + perse ovat parasta viihdettä, niitä voi katsella liukuportaissa hajamielisen oloisena. Kuten Bliss totesikin, bebasta näkee usein myös helposti elintavoista jotain.

Mutta 130% heteromies kun olen, pää kääntyy myös tissien perään. Etupuolen antimista sen huomion kuitenki kiinnittää helpoiten kaunis hymy.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perseelle menee mun ääni.
Toki tissitkin vetää katseen puoleensa, jos oikein silmille höykkivät.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä pepanderi on vain sellainen komponentti missä funktionaalisuus ja esteettisyys yhdistyvät saumattoman täydellisesti toisiinsa. Tissit saavat olla aika poikkeuksellista kamaa että niitä jää tuijottamaan.
RP

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Persettä voi treenata, tissejä ei.

Katson persettä, naisessa. Hyvät tissitkin saa katseen, en sentään tuijota miehisen moukkamaisesti. Vastasin siis arse.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

I sure love 'em titties.
Paras päivä ikinä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sehän nyt on ihan kiinni siitä kumpi puoli tarjoutuu tuijotettavaksi. Se miten pitkään tuijottaa riippuu ihan siitä kuinka mielenkiintonen se kohde on.

Nyt tosin kun mietin, niin en muista näin jälkeenpäin mitään yksittäistä naisen persettä (miesten kylläkin :D ), mutta yhdet ihan eeppiset rinnat muistan. Ei pystynyt salilla oikeen keskittymään treenaamiseen, kun ne rinnat näkyi aina jostain suunnasta tai peilin kautta. Ne oli yksinkertasesti täydelliset.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä vähän riippuu tsekkailutilanteesta, siis onko nainen vaatetettu. Itse arvostan yhtälailla hoikan naisvartalon kokonaisuutta, pieniä-keskisuuria pystytisuja ja pientä mutta lantiosta erottuvaa, kolmiulotteisen pyöreää pikkupeppua.

Kuitenkin kun naisella on vaatteet päällä, tisseistä (varsinkaan niistä pienemmistä) ei oikein saa selkeää käsitystä. Sen sijaan naisten onneksi suosimissa tiukoissa farkuissa pepun muoto erottuu melkein yhtä hyvin kuin jos nainen olisi alasti. Joten pukeissa olevan hottiksen tapauksessa luonnollisesti tiirailen enemmän peppuaan. Myös usein kadulla salaa ventovieraiden naisten pyllyjä.

Jos taas sellainen ihme tapahtuisi, että timmipeppuinen pystytisumisu riisuuntuisi minun nähteni alasti.. silloin ainakin ensihuomioni menisi niihin osiin jotka ovat olleet vaatteiden kätköissä. Pepun muodonhan olisin nähnyt jo vaatteet päällä, joten nyt ihailisin koko vartalon alastomuutta, rintoja ja minulla erikoisfetissinä lantionseutua edestäpäin. Sekä trimmattua tuheroa, jonka toivoakseni olisi säilyttänyt.
Chap

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jengi täällä on kyllä tosi pinnallista. Itse katson aina silmiin ja mielessäni hahmottelen rakkausrunon.
bliss

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:Miten treenaaminen liittyy tuijotteluun?
Treenattua persettä on kivempi tuijotella kuin laardilöllöä ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaunis beba on kaunis beba, kauniit rinnat on kauniit rinnat, eikä reenaus sinänsä muuta asiaa miksikään. Kaunis beba on parinkympin jälkeen vaikeampi saavuttaa tai ylläpitää, mutta esteettisyyteen tuo ei liity.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Miten treenaaminen liittyy tuijotteluun?
Treenattua persettä on kivempi tuijotella kuin laardilöllöä ;)
Tottakai, mutta kysymys kuuluikin kumpaa tuijottaisit mielummin? Jos on hyvät tissit ja hyvä perse siis, ei kai huonoa persettä nyt kukaan tuijottelekaan, joten treenaamisen korostaminen vastauksessa on turhaa.
Jos vaikka työllä ja tuskalla ansaittu kauneus on arvokkaampaa kuin luonnonlahjaksi saatu? Eikä kauneusleikkauksia lasketa työksi ja tuskaksi!
Manaaja

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

prosessi kirjoitti:Jos vaikka työllä ja tuskalla ansaittu kauneus on arvokkaampaa kuin luonnonlahjaksi saatu? Eikä kauneusleikkauksia lasketa työksi ja tuskaksi!
Aika harvassa on ne silmät jotka osaavat 100% varmuudella kadulla tuijotellessa analysoida sen, kuinka paljon siitä perseen muodosta on ansaittu työllä ja tuskalla ja kuinka paljon saatu luonnonlahjana.

Varsinkin naisilla ei toisilla riitä mikään työ muokkaamaan hanurista niin herkullista kuin toisilla, jotka eivät ole suklaansyönnin lisäksi laittaneet päivääkään efforttia perseensä eteen.
NuoriD

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos vaikka työllä ja tuskalla ansaittu kauneus on arvokkaampaa kuin luonnonlahjaksi saatu? Eikä kauneusleikkauksia lasketa työksi ja tuskaksi!
Aika harvassa on ne silmät jotka osaavat 100% varmuudella kadulla tuijotellessa analysoida sen, kuinka paljon siitä perseen muodosta on ansaittu työllä ja tuskalla ja kuinka paljon saatu luonnonlahjana.

Varsinkin naisilla ei toisilla riitä mikään työ muokkaamaan hanurista niin herkullista kuin toisilla, jotka eivät ole suklaansyönnin lisäksi laittaneet päivääkään efforttia perseensä eteen.
Kun efforti laittaan perseen eteen, niin mihin se laitetaan?
Manaaja

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Loinko paradoksin vaiko mustan aukon joka imee kaiken sisäänsä?
NuoriD

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Loinko paradoksin vaiko mustan aukon joka imee kaiken sisäänsä?
Hui!
Vastaa Viestiin