Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Tissejä
11
39%
Persettä
12
43%
EOS
5
18%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tissejä katselen mieluummin. Perse on perse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jos sanoisin kuitenkin että hyvännäköinen kokonaisuus on aina se ja siro sievä vartalo. Ehdottomasti tissit ovat aina olleet "heikkouteni". Takapuoli on aika tylsä juttu. Jos kohde on kovin epäseksikkään näköinen yleisesti niin sitten ei oo yhtikäs mittään väliä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tykkään kaikist! En vällää mistään!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hmm, ehkä niitä hyvän muotoisia pyllyjä tulee jonkin verran enempi vastaan. Tissien hyvyys tosin paljastuu vasta siellä suihkutiloissa kun saippuoimme toisiamme ja silloin tällöin joku tipauttaa saippuan lattialle, tietty. Eiku siis, näin viime viikolla just salin suihkussa tosi hyvät tissit. Niitä näen aikas harvoin. En toki tuijottanut.

Treenattu ja silmää miellyttävän pyöreä pyllerö on kuitenkin hieman yleisempi Suomemme soisilla aroilla, sanoisin. Tissien omistajaa kohtaa tunsin pienen kateuden piston, mutta mieltäni lämmitti se, etteivät nekään vuoden imettämisen jälkeen olisi enää yhtä täydelliset ;-) Tisseissä nyt vaan on synnyttämättömien ja synnyttäneiden naisten sarja. Pylleröissä ei.

Menikö vähän ohi aiheen? En osaa vastata, vastaan EOS.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Korjaisin tuo ennemminkin imettäneiden ja imettämättömien sarjaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen antanut itselleni kertoa, että jo raskausaika ja maidonnousu venyttävät tissejä mikäli ovat venyttääkseen, ei pelkästään imetys. Toki tässäkin on yksilökohtaisia eroja, mutta näin myös holivuudtähtösille kerrotaan, etteivät turhamaisuussyistä jättäisi imettämättä.
Prepare for the worstest.
Asie Payton

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

nowaysis kirjoitti:näin myös holivuudtähtösille kerrotaan, etteivät turhamaisuussyistä jättäisi imettämättä.
No miksei ne sitten osta kaupasta niitä lapsia? Ei mee tissit pilalle ja pysyy rooleissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No jos on hyvät geenit ni kai sitä mieluummin ottaa omageenisen lapsen kuin jonkun randomshotin Kamputseasta. Oon liian kiltti ollakseni sarkastinen. Tästäkään ei kukaan loukkaannu, eihän?
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei ne tissit kyllä automaattisesti mee pilalle raskauksista, pöllöt.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei tietty, mullakin on ihan tosi hyvät tissit, mutta toki ne oli täydelliset ennen kuin tulin raskaaksi :) Olen aika tavalla tosissani, siis. :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sit yks tosi tärkeä asia. kaikki miehet maailmassa laskevat pisteet kokonaisuus huomioon ottaen. Tajuta pitää tämä kun otta kantaa tissiasiassa.
JOS on riipputissit niin se heikentää kauniin pepunkin vetovoimaa.

JOS on ruma muualta, ei kauniit tissit auta pelastamaan asiaa.

Selvennys vielä ihan rautalangasta:

Täsmälleen samanlaiset tissit rumemmalla ja kauniimmalla eivät näytä samalta. kauniimmalla ne on aina houkuttelevammat.

Tämä on oikeastaan aika tylsä asia tämä viimeinen.

Sitten yksi asia HYVÄNEN AIKA. Naisen ajatus tisseistä nyt on aivan erilainen kuin miesten. Eivät he tunnu lopultakaan ymmärtävän mistä tisseissä on kysymys seksuaalisesti vaikka itse pitävät niitä kylkiluittensa päällä!
Siis puhuin normaaliseksinaisista. En lepsoista. he voivat nähdäkin tisut miesten lailla. Epäilen sitäkin.

Kertaus:

Jos tytöllä on kaunis naama ja siro olemus, silloin sääret ja rinnat ovat aina kauniit.

Jos tyttö on vaatimaton ulkonäöltään, ei sääretkään näytä hyvältä.

Myös esim. täysin samat kengät (esim. sirot avokkaat) tekevät AIVAN toisen vaikutuksen kauniin naisen jalassa kuin sen vähmemmän kauniin.

KIINAtossut eivät pysty pilaamaan kaunistakaan naista kokonaan, mutta MELKEIN. Myös tissit kalpenee.

Tällaista se vain on. Poikuus voi vahvistaa varmaan kun muutenkin on sellainen kummallinen. Minä en ole sellainen. Olen vain armoitettu tissiasiantuntija. :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nowaysis kirjoitti:No ei tietty, mullakin on ihan tosi hyvät tissit, mutta toki ne oli täydelliset ennen kuin tulin raskaaksi :) Olen aika tavalla tosissani, siis. :)
Oon mäkin kyllä sen huomannu, että nykyään jos ne välillä kasvaa, ne ei kasvakaan enää ihan niin kauniisti ja terhakkaasti. Ei kannata siis kasvattaa! :P
SikaMika

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuijottelen ihan sujuvasti molempia, kiitos vain kysymästä. Hyviä hinkkejä näkee kuitenkin useammin kuin hyviä perseitä, joten hyvän perseen osuminen kohdalle on aina pieni spektaakkeli.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiva geepsu kun oot tarkkaillu mun tissejä noin huolella <3 :D

Lupaan olla kasvattamatta!11
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

:D :D

Sen mä kyllä varmuudella tiedän (älä kysy), että meillä on ihan parhaat perseet. Btw!
Manaaja

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sen mä kyllä varmuudella tiedän (älä kysy), että meillä on ihan parhaat perseet. Btw!
Älä oo noin omahyvänen narttu aina. Nowan kuningatartitteliä ei kyllä tolla osa-alueella jaella kenenkään kesken!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sen mä kyllä varmuudella tiedän (älä kysy), että meillä on ihan parhaat perseet. Btw!
Älä oo noin omahyvänen narttu aina. Nowan kuningatartitteliä ei kyllä tolla osa-alueella jaella kenenkään kesken!
Älä! Anna mun! Tissit on pienet ja tänään yks sano et katon kamalan killiin. Lisäks mun reiteen oli kasvanut mutanttikarva. Tartten ees tän saatanan hyvän perseen. Kyllä parhaita voi olla monta! Titteliä en kyl tartte, oon näin vaatimaton ja tykkään pysytellä huomaamattomana.

8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo, en mäkään oo enää sen tittelin perään, joten jaetaan vaan <3

Kiitos Mansku silti puolustuksesta, mut jos kehuisitte mieluummin mun älyy ja sosiaalisia kykyjä pelastaa maailma jne, oon tosi hengellinen näes nykyään.

:pliis:
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tästä ketjusta tulee kyllä ihan kamala pyllyikävä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RP

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja RP »

aasi kirjoitti:Tästä ketjusta tulee kyllä ihan kamala pyllyikävä.
Supan perse takas galtsuun. Se oli täydellinen. Tuli vaan mieleen.
Asie Payton

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Musta tuijottaminen on törkeetä!
NuoriD

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Täydellisiähän nuo on, mutta musta olisi kauniimman näköistä, kun housuja ei kiristettäisi aivan ryppyreiän sisään asti.

Ps. Luulin jo, että kuvat ovat petilampaan kotialbumista, mutta url toi pettymyksen.
masa

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja masa »

Huuuh. Tässähän joutuu ihan nieleskelemään :shock:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tuijotatko mielummin tissejä vai persettä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Äh, vitun mulkut...
Vastaa Viestiin