Veetin jälki!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SingleMalt

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:Tai jos sellainen ihme tapahtuisi, että kellistäsin naisen ja pikkarit kuorittuani näkisin posliinipillun, kyllä vaan minä ajattelisin että tuo on lutka, joka on koko ajan valmis jakamaan muillekin.
Sellaista ihmettä ei tapahdu, muuta kuin rahalla. Ja silloin voit toki ostaessasi jo valita majavalla varustetun jaljovälin.

Ja tuohon homorinnastukseesi sanoen, kyllä niissä miehessä ole 100 kertaa enemmän miestä, kuin sinussa ruikutuksesi kera. Miehillä kun on selkäranka, itsevarmuutta ja tahtoa, eikä jatkuvaa itkemistä, itsesääliä ja selityksiä.

Älä vaivaa päätäsi sellaisilla asioilla mitä et koskaan tule ymmärtämään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Exat: ai miellyttääkseen sinua jossain saunassa pitäisi ajella karvat? Ei kiinnosta.

Miten on mahdollista saada karvoja suuhun jos imee kyrpää? Ei minulla ainakaan ole varressa karvoja. Ei kiinnosta pallien nuolu eikä syväkurkuttelu sentään niin paljoa, että karvani sen takia ajaisin. Lutkuttakoon nuppia, sehän se herkin kohta on.

Sitten toki ihQa (kaksinaismoralisti) että naisella olisi ne häppärit paljaana, aiheuttamani kostuminenkin näkyy paremmin :D . mutta en minä pyytäisi häneltä posliinia, joten sellaisen hän olisi ajellut jotain ihan muita äijiä varten. Tai sitten "itseään varten" ja O.K. NAISILLE voin hyväksyä kaiken pään koristautuvat karvamuotoilut paremmin kuin miehiltä.

Mieluummin kuitenkin jopa luontotytön luontotuhero, josta ITSE pyytäisin ajamaan ne häpärit (kaksinaismoralisti tuplastandardein! :D)
Exsat

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:Exat: ai miellyttääkseen sinua jossain saunassa pitäisi ajella karvat? Ei kiinnosta.
Pöljä! Enhän mä niin sanonut. Huomautin vain, että karvojen näkyminen on riippuvainen siitä, onko niitä vai ei eikä siitä, onko karvojen kantaja homo, bisse vai hetero.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Sellaista ihmettä ei tapahdu, muuta kuin rahalla. Ja silloin voit toki ostaessasi jo valita majavalla varustetun jaljovälin.
Kyllä kumminkin olen nuollut sellaisen märän häpärit paljaana -yllä kolmio systeemin, ja vieläpä ILMAISEKSI. Ei edes nenää kutittanut, joten todella ihmettelen että mätästäkö te nuolette ettekä itse pillua?
bedlam

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gattaca kirjoitti:mutta en minä pyytäisi häneltä posliinia, joten sellaisen hän olisi ajellut jotain ihan muita äijiä varten. Tai sitten "itseään varten"
Mielestäsi on epäilyttävää että kumppani tekisi jotain vain miellyttääksen sinua, jos et itse ole erikseen pyytänyt häntä näin tekemään? Häh?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:Mielestäsi on epäilyttävää että kumppani tekisi jotain vain miellyttääksen sinua, jos et itse ole erikseen pyytänyt häntä näin tekemään? Häh?
No minun miellyttämistäni ei olisi se posliiniksi ajelu. Voi tietysti olla, että tuleva Elämäni Rakkaus luulisi minun sellaista haluavan, ja juuri minua varten ajelisi.. väärinkäsitys sitten.
SingleMalt

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:Kyllä kumminkin olen nuollut sellaisen märän häpärit paljaana -yllä kolmio systeemin, ja vieläpä ILMAISEKSI. Ei edes nenää kutittanut, joten todella ihmettelen että mätästäkö te nuolette ettekä itse pillua?
Ne jotka eivät muuten pillua saa, panevat vaikka lehmää navetassa.

Jos nyt kävisit muutaman sata kertaa nuolemassa jonkun dooriksen mätästä, niin saattaaisit tajuta että vaihtelu virkistää ja ajat muuttuvat. Kivikaudella ei edes nuoltu. Nuijalla taju pois ja raakana selkään.

Jokainen meistä on karvamätästä nuollut. Minäkin ekan kerran 20 vuotta sitten. Silloin ei ollut edes stringejä. Ovatko senkin ajan naiset nykyään täysiä lutkia, koska eivät enää kulje kalsareissa vaan törkeän paljastavissa naruissa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Karvapallot ne vaan lentelee.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:

Minusta on taas romanttista, että mies huomio minua kumppanina siten, ettei halua minun joutuvan oksentelemaan karvapalloja.
No ei niitä karvoja nyt kai niin hirveästi irtoile...
Ei ole juuri tarvinnut ottaa riskiä, vaikka kärjistinkin tarkoituksella toiseen suuntaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:

Minusta on taas romanttista, että mies huomio minua kumppanina siten, ettei halua minun joutuvan oksentelemaan karvapalloja.
No ei niitä karvoja nyt kai niin hirveästi irtoile... Siksi toisekseen itse kyrvässä, jota minä enimmäkseen imen, palleja ja muita alueita tosin unohtamatta, ei ole hirveästi karvoja.
Uskokaa Keikausta! Hänellä on varmasti enemmän kokemusta miehen genitaaleista ja niiden käsittelystä kuin teillä muilla yhteensä!! :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Jos nyt kävisit muutaman sata kertaa nuolemassa jonkun dooriksen mätästä, niin saattaaisit tajuta että vaihtelu virkistää ja ajat muuttuvat. Kivikaudella ei edes nuoltu. Nuijalla taju pois ja raakana selkään.
Kivikaudella miehet olivat vielä miehiä ja PANIVAT. Kaiken lisäksi pilluun eikä persereikään.

Ja ai, suhteen virkistämisen ja vaihtelun perusta on genitaalien nuoleminen ja genitaalien karvoitus? VITTU kun on pinnallista, hapantunut koko maailma kuin hiivapillu.
SingleMalt

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti: VITTU kun on pinnallista, hapantunut koko maailma kuin hiivapillu.
Niin. Ehkä sun kannattasi ostaa oikeata kumiliimaa, kun näköjään sinitarra ei kestä pumpattavassa barbarassasi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Niin. Ehkä sun kannattasi ostaa oikeata kumiliimaa, kun näköjään sinitarra ei kestä pumpattavassa barbarassasi.
Ja kun Barbaraa näykkii vähänkin intohimoisemmin, häneen tulee ylimääräinen reikä ja hän lentää ikkunasta ulos. Kuin rakettimoottori.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuossa muuten just löytämäni, nykyään harvinainen kuvasarja luonnontuheroisesta pystytisumisusta: http://www.cutegirlfriend.net/members/n ... een18.html
Minusta karvoitus vain kaunistaa häntä. Onko täällä joku joka kieltäytyisi panemasta tuota ihQua teinix-söpötystä vain karvojen takia?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En ole varma, mutta tälläkin neidolla saattaa olla luonnontupsu:
http://newnudecity.biz/hosted/richard-k ... mid=100032
Minusta tuosta näkee, että herkkä, ei liian roima tuhero vain kaunistaa naista. Tuollainen kun vieressä kellisi alastomana, aah...
Taidan tänään "keskittyä" tuohon kuvasarjaan paremmin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No jo on linkit ja postaukset.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Ihan kiva.
Jumalauta, putsaa se alapääs karvoitus, prkle. Mä en tommosta vittua rupee katteleen..

( :lol: )
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Slämppy, olet hupsu.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
hermine

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti: luonnollisessa tilassaan samoin kuin sääret. Mun mielestä mun karvat on seksyt ja kauniit.
Siis voiko oikeasti jotain miestä haitata se, että naisella on karvaiset sääret? Vai onko kaikki mun paljaat sääreni kohdanneet miekkoset jotain luonnonoikkuja suvaitsevaisuudessaan, en oikein hienotunteisuuteenkaan usko kun muista asioista on tullut senverran suoraa palautetta. Hyihyitä oon saanut kuitenkin tästä aiheesta kuulla vain kaveritytöiltä. Yks poika usein jopa ihastuneena suutelee karvajalkojani (ei, se ei ole homoseksuaalisesti suuntautunut).

(joo, mun säärikarvat EIVÄT ole kovin vaaleat tai huomaamattomat mutta mun sääret kaikkine arpineen on muutenkin niin rumat, ettei noiden ajeleminen paljoa pelastaisi)
1108

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Onko täällä joku joka kieltäytyisi panemasta tuota ihQua teinix-söpötystä vain karvojen takia?
*nostaa käden pystyyn*

Iljettävä otus, en panisi. En vaikka ihmiskunnan kohtalo riippuisi siitä. Mutta ymmärrän Gattacan ajatuksen, jos ei ole varaa valita karvatonta mallia niin pannaan sitten sitä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Jos alan suhteeseen, pyydän kyllä saada ajella naisen alapään karvat, ellei hän sitä ole itse älynnyt tehdä, vaikka nykyisin on yleisempää, että vastaan tulee täysin posliini kuin luonnon tilassa rehottava tuhero.. kyllä yhdenillan jutussakin rehottava karvoitus voi viedä halut, kyllä vaan!
Onneksi nykyisin ei ole sitä ongelmaa.. vaimoke pitää karvattomasta itsekin ja on ollut posliini tapaamisestamme lähtien ja jo sitä ennenkin. :roll:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Bigmama

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Posliini, nypin pinseteillä

Karvoitus on yöks
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Joo karvat pois ja kaikki kiitos. Myös minä ajan karvani pois ja loput nypin pinseteillä. Miten on muuten muitten miesten karvoitus??
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin