Veetin jälki!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Mr_Helsinki
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 31.08.2005 16:51

Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Mr_Helsinki »

Kysymys naisille... Millainen karvoitus tai onko sitä ollenkaan pimpissänne on? Kumpi parempi: posliini vai kiitorata?
killkill

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattacan velipoika on liittynyt Kityyn. Ihunata :D
bedlam

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mr_Helsinki kirjoitti:Millainen karvoitus tai onko sitä ollenkaan pimpissänne on?
Hatunnosto siitä, että käydään suoraan asiaan! Tervetuloa joukkoomme herra Helsinki karvasta kiinnostunut on!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mitä tykkäätte kun mies käy suoraan kaluun kiinni?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siistitty tupsu on. Lupasin ajaa posliiniksi sitten kun mieskin ajaa omansa (eli never)
:D
Geetzu

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

JES! Vihdoin näitä kiinnostavia uteluita kityssä! Mr Helsinki: :h: :h: :h:

Voisin kirjoittaa (niin kuin aina) miten paljon miellyttävämpi ihoa ajatellen on jättää se pieni karvakohta vähintään siihen pimpan päälle, mutta nykyään iho ei jostain syystä välitäkään ärtyä kaikesta ajelusta, joten posliinina elellään. Hiphei! Ja vaikka esteettisesti pidän itse enemmän ei-täysin-ajellusta, niin mieheni tuota pillua kuitenkin enemmän katselee ja koskettelee, joten hänen mieltymyksillään nyt edetään. Ainakin hetki.

ps. Avaathan seuraavaksi keskustelun aiheesta "anaaliseksi naisen näkökulmasta"?
Feiz

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Just gimman kans mietittiin tätä ja naureskeltiin kuinka jengillä on hirveitä pehkoja. On muuten kohtuu oksettavaa.
Pukuhuoneissa noita näkee. Järkkyjä...äijillä kauhee pehko ja sellanen pikku nakki törröttää siinä kuin tikku paskassa. Gimmoilla tummaa tiheää pehkoa napaan asti ja reisillä....
:x
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lyhyeksi trimmattu kiitorata, aika kapea sekin.
Sivut epiloin, alhaalta ajan terällä/shaverilla.

Joo, minusta siistitty karvoitus on vaan mukavamman näköinen. Niin naisella kuin miehelläkin.

Kaikki tietää kuitenkin mikä ääni siitä kuuluu, kun häpykarva putoaa lattialle; "Pthyi!"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mutta karvathan käyvät hammaslangasta.
Eikös hammaslankaus ole hyväksi ikenille? :D
nypari

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja nypari »

*kuuntelee radiota, juo teetä*
Hebuli

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ei ole pillua karvoihin katsominen, vai miten se vanha kansa tapasi sanoa.
Viimeksi muokannut Hebuli, 01.11.2005 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Feiz kirjoitti:Just gimman kans mietittiin tätä ja naureskeltiin kuinka jengillä on hirveitä pehkoja. On muuten kohtuu oksettavaa.
Pukuhuoneissa noita näkee. Järkkyjä...äijillä kauhee pehko ja sellanen pikku nakki törröttää siinä kuin tikku paskassa. Gimmoilla tummaa tiheää pehkoa napaan asti ja reisillä....
:x
Ällöttävintä minusta tuossa on se, että ihminen on tuollainen luonnostaan. Hyi yökötys. :wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Ei ole pillua karvoihin katsominen, vai miten se vanha kansa totesi sanoa.
Äijä puhuu asiaa.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mun karvat on seksyt ja kauniit.
Ei helevetti, moneskohan kerta se oli kun tämän kirjoitit?
KYLLÄ SE ALETAAN JO USKOA!

Mutta ei ymmärtää...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja lopuksi: Annetaan kaikkien karvojen kukkia. Tai olla kukkimatta.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Minä taas en yllättynyt, että sinä kommentoit postaustani.
Minä yllätyin. Tekisi mieli sanoa muutakin mutta ei saata.
Miksi sinä et valita kaikille niille, jotka taas kerran kertoivat olevansa ajeltuja?
Sen takia koska:

A) Ajatus karvapehkosta naisen jalkojen välissä saa oksennusrefleksin toimintaan. Ei sillä ole mitään väliä onko karvoja vai ei, mutta jos on P-E-H-K-O niin jo alkaa etoon. Siis kunnon mätäskarvoja, tahdon tehdä naisen alapäällä jotain aivan muuta kuin käyttää tyynynä.
B) Juuri kohdan A) takia
C) Kohdan B) takia.
On kuule hyvä, että minä toistan itseäni
Pidät itsensä toistamista hyvänä asiana? Argh ja ärr, itsensä toistaminen on lallattavien ääliöiden homma, jos sanoo kerran tarpeeksi selkeästi niin ei sitä tarvi toistaa itseään sen jälkeen. ME_NI_KÖ perille?
Annetaan kaikkien karvojen kukkia. Tai olla kukkimatta.
Ja annetaan kaikkien provopommien räjähtää. Tai olla räjähtämättä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kerran tullut nuolaistua sellaista mirriä, joka ei paljoa hävinnyt noille kotonani tassutteleville nelijalkaisille otuksille... Tämän jälkeen mielessäni pyörinyt Rehupiiklesien piisi: "Kun karva tarttuu kieleen, niin hommat menee pieleen, vuorten taakse tahdon matkustaa... ajetaan, ajetaan, ajetaan, kaikki karvat pois...." :vihelt:

Tämän episodin jälkeen olen mieluusti muistanut säännöllisesti ajella, siistiä, haravoida ja leikata ruohikkoani... malli muuttuu mielen mukaan, mutta kunhan on siisti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tosiaan, minäkin olen vain siloisen karvatonta piparia päässyt nuolaisemaan. Pitäisiköhän vielä kokeilla karvaisempaa mallia, jotta voisi ihan oman kokemuksen perusteella päättää mikä on seksikumppanille mukavin. Ai omasta pehkostako tässä ketjussa pitikin kertoa? Se on semmonen tosi siisti jä nätti.
Viimeksi muokannut Lolita, 01.11.2005 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Meidän perheessä siistitään ja ajellaan muttei ihan kaikkia, sänki on niin inhottava kutiamaan.
Ollaan aktiivisia oraaliseksin harrastajia, tässä ehkä suurin syy ajeluun. Ja se, että kun kerran siihen tottuu, tuntuu karva jotenkin vastenmieliseltä.
Tällä linjalla. Tosin meillä ollaan nykyään puleja :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hmm.. Tosiaan, tätä ei ollakaan taas kysyttyyn vissiin muutamaan vkoon :P

Miksi muuten aina kysely koskee naisten pilden ajelemista tai ajelemattomuutta? Aihetta käsitellään, arvioidaan ja arvostellaan siis mielestäni turhan yksipuolisesti..

Jatkokysymystä siis nyt naisille: Vaaditko S-I-N-Ä mieheltäsi alapään ajelemista tai vähintäänkin siistimistä? Ja onko toiveesi tullut täytetyksi?

Miehetkin toki ovat tähän armoitettuja ihan itse vastaamaan, että miten se on oman karvain ajelun laita siellä teillä?

Itse olen nimittäin tähän joskus törmännyt, että mieluusti naiselta vähintäänkin siistimistä vaaditaan mutta miespä ei sitten olekaan ollut valmis omaa pöheikköään niittämään. Yhtä rasittavia ne on kuulkaa munakarvatkin hampaiden välissä!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Feiz

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

KisSandra kirjoitti:Hmm.. Tosiaan, tätä ei ollakaan taas kysyttyyn vissiin muutamaan vkoon :P

Miksi muuten aina kysely koskee naisten pilden ajelemista tai ajelemattomuutta? Aihetta käsitellään, arvioidaan ja arvostellaan siis mielestäni turhan yksipuolisesti..

Jatkokysymystä siis nyt naisille: Vaaditko S-I-N-Ä mieheltäsi alapään ajelemista tai vähintäänkin siistimistä? Ja onko toiveesi tullut täytetyksi?

Miehetkin toki ovat tähän armoitettuja ihan itse vastaamaan, että miten se on oman karvain ajelun laita siellä teillä?

Itse olen nimittäin tähän joskus törmännyt, että mieluusti naiselta vähintäänkin siistimistä vaaditaan mutta miespä ei sitten olekaan ollut valmis omaa pöheikköään niittämään. Yhtä rasittavia ne on kuulkaa munakarvatkin hampaiden välissä!
Tottakai ajellaan karvat pois. Pehkot puolin ja toisin on lähinnä oksettavaa.

Nyt kun olet noin tasa-arvon puolella niin sanoppas miksi iltalehdessä on naisten osio mutta ei miesten?
Kid

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lyhyeks trimmattu kiitorata.
Ja kyllä mun komiampi osapuoli mukisematta ainakin itseään siistii, pyynnöstä tosin..
Herra Manala

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tähän täytynee reiluhkosti tuumata, että pehkot ovat mielestäni hanurista.
HellBell

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Oli kuulkaas aika vaikeaa, mutta epäilemättä aivan sen arvoista, nyppiä pikkupinsetein parit lyyriset rivit sinne päähän. Paljaat ihokohdat vastaavat siten kirjaimia ja koko muu hässäkkä on vain taustaa..
Tällä hetkellä siellä päässä lukee "Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää."
Lähetän näistä asianlaidoista mitä pikemmiten muutaman tarkkapiirteisen valokuvan tänne. Luottakee.
hermine

Re: Veetin jälki!

Viesti Kirjoittaja hermine »

HellBell kirjoitti: Tällä hetkellä siellä päässä lukee "Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää."
Lähetän näistä asianlaidoista mitä pikemmiten muutaman tarkkapiirteisen valokuvan tänne.
Sinullako se oli Cityn aikoina muka ajeltu Aku Ankan kuva sinne :P

Nyt kun kukaan ei sitä minulta vaadi, tapaan pitää pikkutyttöpikkareideni alaisen alueen ihan posliinina. Naurattaa itseäkin miten typerältä se näyttää.
Vastaa Viestiin