Tyytyväisyys-gal lup

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko tyytyväinen seksielämääsi?

Kyllä
10
29%
En
4
12%
fifty-sixty
12
35%
Mikä on seksielämä?
8
24%
Huonosti muotoiltu gallup
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Koko ajanko sitä pitää, eikös se Wappu ollut just?
Eipäs nyt tehdä johtopäätöksiä tietämättä faktoja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Koko ajanko sitä pitää, eikös se Wappu ollut just?
Eipäs nyt tehdä johtopäätöksiä tietämättä faktoja.
No hei kenen syy, jos vaktat ei oo tiedossa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Koko ajanko sitä pitää, eikös se Wappu ollut just?
Eipäs nyt tehdä johtopäätöksiä tietämättä faktoja.
No hei kenen syy, jos vaktat ei oo tiedossa!
Sun avioliiton.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Asie Payton kirjoitti:Mikä on? Miksi ette tee mitään asian eteen? Mitä, missä, milloin?
Hellu on 2 kk:n työkeikalla muilla mailla. Mitäpä sille oikeen voi tehä. Paitsi runkkailla silloin tällöin. Mut ei se oikeen oo riittävä toimenpide jotta olisin tyytyväinen tällä hetkellä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Asie Payton

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

annepa kirjoitti:Hellu on 2 kk:n työkeikalla muilla mailla. Mitäpä sille oikeen voi tehä. Paitsi runkkailla silloin tällöin. Mut ei se oikeen oo riittävä toimenpide jotta olisin tyytyväinen tällä hetkellä.
Eli olet vain hetkellisesti tyytymätön, mutta kokonaisvaltaisesti tyytyväinen. Olet väliinputoaja, et kelvollista selittelyainesta.

Harrastakaa puhelinseksiä, kiitos.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Mikä on? Miksi ette tee mitään asian eteen? Mitä, missä, milloin?
Hellu on 2 kk:n työkeikalla muilla mailla. Mitäpä sille oikeen voi tehä. Paitsi runkkailla silloin tällöin. Mut ei se oikeen oo riittävä toimenpide jotta olisin tyytyväinen tällä hetkellä.
Annepa, onneksi on modernia teknologiaa jolla voit kompensoida miehen poissaoloa tavallista runkkailua paremmin. Tällä koneella. Kohta ei mies kelpaakaan kun tuota saat. Ensin hitaasti, sitten nopeasti kuten demonstraatiossa:
http://erotichub.net/play/296304/Kirra-intrude

Edit: Eikö tuo anna tarpeeksi hellyyttä? No tuon lisäksi onhan sulla koira!
RP

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:
Ja kyl sä Pupu saat kehuskellakin!
Ei ole mitään kehuttavaa. Satutaan vaan olemaan äärettömän samanlaisia seksuaalisesti/seksuaalisilta haluiltamme. Se tekee asioista monin kerroin helpompaa.

Toisaalta kohdellaan toisiamme hyvin niinä huonoinakin hetkinä, se lie pitää kipinän yllä vaikka peitto ei heiluisikaan.

Äh, ei mua nyt kiinnosta tämä aihe.
bliss

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Mikä on seksielämä?
+
bliss kirjoitti:Mikä seksielämä?
= Seksielämä
!! Bliss tykkää nuoremmista !!
Missä mä niin oon sanonu? Oon sanonut, että en tykkää setätyypeistä.

PS. Sähän oot mua monta kuukautta nuorempi :P

edit. typoooooo
Viimeksi muokannut bliss, 11.05.2010 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Guumaa energyy!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^ Mmmmm... Mähän ehtisinkin vaikka mitä ennen elokuuta. Jesh!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Missä mä niin oon sanonu? Oon sanonut, että en tykkää setätyypeistä.
Minä olen jopa sinua vanhaa akkaa iäkkäämpi, mutta en ole tippaakaan setämäinen (namusetäilykin on enempi henkistä). Sun bliss ja mun välille voisin kuvitella tyydyttävän seksisuhteen, joka perustuisi keskinäiseen, molemminpuoliseen halveksuntaan tai suorastaan vihaan. Se olisi sitten yhtä Ottamista ja Rankaisua. Kävisi minulle ja sitähän sä Tarttet!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Asie Payton kirjoitti:
annepa kirjoitti:Hellu on 2 kk:n työkeikalla muilla mailla. Mitäpä sille oikeen voi tehä. Paitsi runkkailla silloin tällöin. Mut ei se oikeen oo riittävä toimenpide jotta olisin tyytyväinen tällä hetkellä.
Eli olet vain hetkellisesti tyytymätön, mutta kokonaisvaltaisesti tyytyväinen. Olet väliinputoaja, et kelvollista selittelyainesta.

Harrastakaa puhelinseksiä, kiitos.
Älä selitä, kysymys kuuluu "oletko tyytyväinen seksielämääsi" mikä tarkoittaa nykytilannetta, ei kuukausi sitten tilannetta tai kuukauden päästä tilannetta.

Kun minä olen hereillä niin hellu nukkuu tai on töissä. Ja päinvastoin. Vähän on puhelinseksi vähissä kun ei viitti toimistossa huokailla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Laadullisesti ok, määrällisesti sais olla enemmän. Mutta se ei taida olla mahdollista.

... tai no olisihan se, mutta silloin laatu kärsisi, koska pitäisi hankkia seksiä muualtakin kuin sieltä mistä sitä on viimeiset ajat saanut ja epäilen, että muualla ei ole yhtä laadukasta :roll:
RP

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja RP »

^Noidankehä ;)
bliss

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti: Sun bliss ja mun välille voisin kuvitella tyydyttävän seksisuhteen
Mä en voisi. En mihinkään perustuvaa.
Olen aikaisemminkin sanonut, että mielummin olen kuolemaani asti ilman kuin olen edes näköetäisyydellä sinuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon tyytis. En toki ole kovin vaativa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Asie Payton kirjoitti:Mä haluaisin kuulla näiden tyytymättömien juttuja. Mikä on? Miksi ette tee mitään asian eteen? Mitä, missä, milloin?
Aika heikosti tullut vastakaikua viimeisen vuoden aikana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:Mä haluaisin kuulla näiden tyytymättömien juttuja. Mikä on? Miksi ette tee mitään asian eteen? Mitä, missä, milloin?
Niin joo. Luultavasti irtokikkeliä sais vaikka heti (noin vartin päästä soitosta), soittais vaan puhelun tai pari mutta kun ei nappaa sellainen toiminta.
Se ei kato oo ihan sama että kenen kanssa. Ja jos vastapuoli ei sillee innosta niin sitten ollaan ilman. Ja tää mun ongelmahan on se, että ne joilta mä huolisin, eivät halua antaa :mrgreen:
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Mayah »

RP kirjoitti:^Noidankehä ;)
No jaa. Olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että laatu on olennaisempi asia kuin määrä :) Eli parasta on panostaa (!) siihen. Laadukas seksi sentään tyydyttää joksikin aikaa, mutta vaikka saisikin paljon mutta epätyydyttävää seksiä, niin se alkaa vain vituttaa.

Kaikkea ei voi saada :?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sun bliss ja mun välille voisin kuvitella tyydyttävän seksisuhteen
Mä en voisi. En mihinkään perustuvaa.
Olen aikaisemminkin sanonut, että mielummin olen kuolemaani asti ilman kuin olen edes näköetäisyydellä sinuun.
Liikuttavaa.
Jos tämä olisi amerikkalainen romanttinen komedia eli chick flick, juuri näistä viha/halveksintalähtökohdista päätyisimme pariksi ja loppukohtauksessa suutelisimme intohimoisesti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

(kauhun)Tasapainottelen vaihtoehtojen En ja Mikä on seksielämä? välillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Bluntly kirjoitti:Aika heikosti tullut vastakaikua viimeisen vuoden aikana.
bliss kirjoitti:Niin joo. Luultavasti irtokikkeliä sais vaikka heti
Jäävään teidätkin, koska teillä ei ole seksielämää. Haluan kuulla kootut selitykset ihmiseltä jolla on aktiivinen seksielämä, mutta on siihen tyytymätön.

Pallotusten mukaan näitä on.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen tyytyväinen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tyytyväisytän itseni ihan kohta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Manaaja

Re: Tyytyväisyys-gal lup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Eli mitä pallotit?
Vastaa Viestiin