One-night stand -morkkistelu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko one-night stand -morkkistelua?

Jokainen kaato on saavutus
6
30%
Tosirakkaus odottaa
3
15%
50-60
6
30%
Ei oo koskaan käynyt niin ja nyt kävi taas
3
15%
Olen internet-siweä
2
10%
 
Ääniä yhteensä: 20

NuoriD

One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Naiset eivät osaa

Itsellänikin oli kyllä joskus huonot fiilikset susiaamuina, mutta kuitenkin pääsääntöisesti tunsin itseni panomieheksi.

Pallotin 50-60. Huonot vaihtoehdot!

Miten on?
ninnithequeen

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul ei edelleenkään ole ollut yhden yön juttuja. Vähintään kahden, kolmen sillon villissä nuoruudessa :roll:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Miten on?
Mixed. Seuraavana päivänä ajatusten asetuttua morkkistelu hälvenee. Pitemmän päälle, määrän kasvaessa, panomies-fiilikset laimenevat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja elco »

Kaiken maailman aiheista sitä jengi morkkiksia kehittääkin.

Voi olla, että aika kultaa muistot, mutta fiilis kaadon jälkeisenä aamuna oli pääsääntöisesti loistava.
milli

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmmm.. vai onko kyse siitä, että kokevatko naiset enemmän morkkista tunteettomasta seksistä?
Ei mulle ainakaan ole tullut mitään morkkista, eipä oon niitä yhdenyön juttuja, enemmän jotain fuckbuddy tapauksia tai pari kertaa kokeillut jotain frendiä, uteliaisuuden tyydyttämistä ehkä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole koskaan harrastanut tätä vaan aina vasta kolmannella kerralla, paitsi kerran, jolloin annoin säälistä kuska tyttö oli niin innokas!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xIz1wJ9K ... 1&index=15[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NZyVZFJG ... =1&index=5[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
Toimistorotta

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, kerran oon sellasen vierestä herännyt. Silloin oli morkkis.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, kerran oon sellasen vierestä herännyt. Silloin oli morkkis.
:shock: Voiko meidän Mr Properillekin käydä noin?!

O tempora, o mores!
Toimistorotta

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti::shock: Voiko meidän Mr Properillekin käydä noin?!

O tempora, o mores!
Olin nuori ja tarvitsin ne rahat.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Olet nainen, joten et osaa.

Osaatko tarkemmin sanoa, miksi morkkis?

Mulla on ollut morkkis siitä, jos olen antanut naiselle, joka on ollut selkeästi itseäni alemmalla tasolla. Siis tapaukselle, jota saisi hävetä, jos kaverit saisivat tietää. Mutta suurimmasta osasta on tullut panomies fiilis.

Naisille ei oikein ole tuota panomies juttua edes käsitteenä. "Munahaukka" tuottaa selvästi eri konnotaation.

Hassulia, että sullakin on selvästi tarve korostaa, miten niitä on ollut vain muutama.
Toimistorotta

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Suvinen kirjoitti:Ne jutut joiden jälkeen on ollut hyvä fiilis eivät olekaan sitten jääneet yhden yön jutuiksi.
Mä ruksin tän.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mulla on ollut morkkis siitä, jos olen antanut naiselle, joka on ollut selkeästi itseäni alemmalla tasolla.
Pitkälti näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toimistorotta kirjoitti:Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, kerran oon sellasen vierestä herännyt. Silloin oli morkkis.
Mä tiedän tän!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Morkkistuttanut on täälläkin. Lähes joka ainoan yhdenillanpanon aikana olen ollut joko ihastunut johonkin tosissani, tai toipumassa edellisestä suhteesta. Toisin sanoen, olisin pannut mieluummin jotain muuta. Kas kummaa, ettei jää erityisen hyvä fiilis. Onneksi olen viisastunut, enkä enää ala second bestien kanssa mihinkään. Osa näistä on ollut oikein mukavia ja söpöjä poikia(kaikki ei), ja yhteenkin toivoin tosissaan ihastuvani, mutta ei. Jos kuitenkin olisi mieluummin jonkun muun kanssa, why bother?

Minulla on myös ollut tapana, että jos olen 3kk ilman seksiä, voin hankkia jonkun randompanon, jonka jälkeen taas muistan, miksi niitä en harrasta.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulle ei ole mikään yllätys, että naisille tämä on vaikeaa. Siitähän jo avauksen linkin artikkelissakin.

Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Toimistorotta

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Alat olla asian ytimessä. Mutta oikea kysymys on silloin, että miksi pitäisi jättää yhteen yöhön?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti:Mulle ei ole mikään yllätys, että naisille tämä on vaikeaa. Siitähän jo avauksen linkin artikkelissakin.

Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Ei "ihan jees" -miesten kanssa aleta suhteilemaan. Tai ainakaan mä en kenenkään "harmittoman veikon" kanssa. Pitäähän sen tuntua joltain oikeastikin.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei aina.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mulle ei ole mikään yllätys, että naisille tämä on vaikeaa. Siitähän jo avauksen linkin artikkelissakin.

Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Ei "ihan jees" -miesten kanssa aleta suhteilemaan. Tai ainakaan mä en kenenkään "harmittoman veikon" kanssa. Pitäähän sen tuntua joltain oikeastikin.
Niin niin. Mutta miksi morkkistelet? Etkö vain voi ajatella, että hyvä pano, uutta matoa koukkuun?
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Alat olla asian ytimessä. Mutta oikea kysymys on silloin, että miksi pitäisi jättää yhteen yöhön?
No jos kaksi laivaa vain kohtasivat ulapalla ja jatkoivat sitten matkaansa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näissäkin tapauksissa morkkis johtuu tekemättä jättämisistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Nojaa. Silloin kun mulla oli ne yhdenillanjutut, olin eksynyt itseni kanssa, kaikin tavoin hämmentynyt ja luulin olevani onnettomasti rakastunut. Tota kun oli se syksy, niin olin joululomalla ihan alamaissa, varsinkin kun siinä just kävi näitä, että mies alkoi itkeen mun sängynlaidalla, ettei olis pitänyt kun toi vaimo jne... Mutta lähinnä se morkkistelu tuli noista muista asioista, ja nykyäänhän mua ei pidättele irtosuhteista muu kuin mun oma frigidi lehmyyteni.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: mies alkoi itkeen mun sängynlaidalla, ettei olis pitänyt kun toi vaimo jne..
Tosi kivaa.
RP

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, kerran oon sellasen vierestä herännyt. Silloin oli morkkis.
Mä tiedän tän!!!
Mäkin!!

Enpä ole varsinaisesti morkistellut. Ennemminkin whatever fiilis jos jotain ei-niin-kivaa-selviää. Turha sitä yrmytä. Pääsääntöisesti ihkut fiilikset.

Edit: no vissiin siksi ei oo morkannut, jos Suvisen pohdinnan tulosta funtsii. Oon aina ollut saalistaja. Ou mai, me so bad. Ihku.
Toimistorotta

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:No jos kaksi laivaa vain kohtasivat ulapalla ja jatkoivat sitten matkaansa?
Tuollaisissa tilanteissa pidän pääsääntöisesti parhaana ratkaisuna, etteivät laivat törmäile toisiinsa vaan ohittavat tyylikkäästi.
Vastaa Viestiin