One-night stand -morkkistelu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko one-night stand -morkkistelua?

Jokainen kaato on saavutus
6
30%
Tosirakkaus odottaa
3
15%
50-60
6
30%
Ei oo koskaan käynyt niin ja nyt kävi taas
3
15%
Olen internet-siweä
2
10%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jokainen kaato on saavutus!

Ainahan olisi jotain voinut tehdä toisin, mutta omia päätöksiään on turha murehtia ja katua. Parempi pitää kansi kiinni ja olla muistelematta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:Mutta tämäkin edellyttäisi sitä, että mies osoittaisi vielä aamullakin kiinnostusta, ei sillä väliä johtaisiko se mihinkään tai ei.
"What the women seemed to object to was not the briefness of the encounter but the fact that the man did not seem to appreciate her. The women thought this lack of gratitude implied that she did this with anybody,” Professor Campbell explained.

Ootte proffan kanssa ihan samixii.

Mental note: muista aina kiittää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin no, eikö siinä artikkelissa juuri selitetty, miksi naiset morkkistelevat?
Ei vaan tunnu oikeelta.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti: Niin niin. Mutta miksi morkkistelet? Etkö vain voi ajatella, että hyvä pano, uutta matoa koukkuun?
Kuka nyt hyvää panoa morkkistelisikaan? 8)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Niin no, eikö siinä artikkelissa juuri selitetty, miksi naiset morkkistelevat?
Ei vaan tunnu oikeelta.
Ootte tymiä!
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Niin niin. Mutta miksi morkkistelet? Etkö vain voi ajatella, että hyvä pano, uutta matoa koukkuun?
Kuka nyt hyvää panoa morkkistelisikaan? 8)
Naiset?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta. Toki osa naisista nauttii satunnaisesta seksistä, joka voi olla villiä ja jännää ja miehen sexuaalinen haluavuus voi tuntua toooosi kivalta. Kaikkien simpukkaa tommonen vaan randomina ei kosketa. Joillakin ei parisuhteessakaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Öhm.. mä olen jossain vaiheessa harrastanut aika runsaasti yhden yön juttuja. Yksi syy siihen on ollut se, etten ole halunnut millään asteella sitoutua ja ruveta ottamaan toista huomioon, mutta en ole selibatissakaan tahtonut elää. Eli kun panettaa niin pannaan. Joskus on ollu erittäin hyvää, joskus taas ei mitään niin ihmeellistä. Ja kaikkea siltä väliltä. Jos on tullut morkkis, niin se on ollut pääsääntöisesti siitä että toisella on ollut tunteet pelissä kun mulla taas ei.

Itseni kohdalla en kyllä allekirjoittaisi tuota "ei arvosta tarpeeksi". Jos pääsääntöisesti olen lähtenyt sen miehen kanssa jota olen halunnut panna, niin miksi olettaisin että se seurassani oleva mies olisi tyytynyt yhtään vähempään. Enkä kyllä äkkiseltään muista kenenkään miehen näyttäneen aamulla kovin nyreältä jos on mun vierestä herännyt.

Miksi sitten en ole edes halunnut jatkaa noita kertoja kun kaikki on ollut mielettömän upeaa ja mahtavaa? Yksinkertaista. Olen halunnut seksiä, en suhdetta. Ne on kumminkin kaksi aivan eri asiaa. Ei se, että mies on hyvän näköinen ja seksi sen kanssa on orgastista ilotulitusta tarkoita että mua kiinnostaa sen ajatukset tai elämä. Ei fyysinen yhteensopivuus tarkoita että sopisimme myös henkisesti yhteen. Olimme toisille ehkä oikeat juuri siinä hetkessä, siinä tilanteessa, mutta ei sen tarvitse jatkua. Opetetaanhan jo lapsillekin että leikki kannattaa lopettaa kun kaikilla on vielä kivaa eikä kukaan itke. :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta. Toki osa naisista nauttii satunnaisesta seksistä, joka voi olla villiä ja jännää ja miehen sexuaalinen haluavuus voi tuntua toooosi kivalta. Kaikkien simpukkaa tommonen vaan randomina ei kosketa. Joillakin ei parisuhteessakaan.
No eihän tässä mitään vaikeaa olekaan. Ollaan vaan, junou pox zäp, mansikat maistuvat, nams!
RP

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja RP »

par-sky kirjoitti:
Miksi sitten en ole edes halunnut jatkaa noita kertoja kun kaikki on ollut mielettömän upeaa ja mahtavaa? Yksinkertaista. Olen halunnut seksiä, en suhdetta. Ne on kumminkin kaksi aivan eri asiaa. Ei se, että mies on hyvän näköinen ja seksi sen kanssa on orgastista ilotulitusta tarkoita että mua kiinnostaa sen ajatukset tai elämä. Ei fyysinen yhteensopivuus tarkoita että sopisimme myös henkisesti yhteen. Olimme toisille ehkä oikeat juuri siinä hetkessä, siinä tilanteessa, mutta ei sen tarvitse jatkua. Opetetaanhan jo lapsillekin että leikki kannattaa lopettaa kun kaikilla on vielä kivaa eikä kukaan itke. :)
Aivan. Komppi.
Manaaja

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei oo koskaan käynyt jne.

Aina on morkkis, ihan sama mitä tekee. Jos panee, on morkkis. Jos ei pane, on morkkis. Jos panee ja sen jälkeen ei pane, sitten vasta morkkis onkin. Jos nainen haluaa sulta vaan seksiä, se on loukkaavaa. Jos nainen ei halua sulta edes seksiä, se vasta loukkaavaa onkin. Jos nainen panee ensin ja sitten ei enää panekaan, se on jo vähintään tunnevammainen. Päätän raporttini erakkomökiltäni tähän. Pajupillin vuoleminen on vielä vähän kesken.
nowaysis kirjoitti:Minulla on myös ollut tapana, että jos olen 3kk ilman seksiä, voin hankkia jonkun randompanon, jonka jälkeen taas muistan, miksi niitä en harrasta.
Taidan pallottaa sittenkin tän.
Stinky

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Enpä mä enää morkkistele. Joskus nuorempana kun en "tuntenut itseäni" kunnolla, saatto joskus aamulla vituttaa että perkelettäkö taas näin. Mut mitään suurempaa morkkista ei ole ollut. Ehkäsy kunnossa ja kumit käytössä.
Par-sky on muotoillut asiat aikas nappiin :)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta miksi pitäisi morkkistella, jos partneri oli ihan jees ja kaikki olivat vapaita aikuisia?
Alat olla asian ytimessä. Mutta oikea kysymys on silloin, että miksi pitäisi jättää yhteen yöhön?
Nimenomaan. Jos ravintolassa syö hyvää ruokaa ja vielä halvalla, niin miten reaktio voisi olla "ei vittu toista kertaa", vaikkei paikasta kantista tulisikaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

par-sky kirjoitti:Miksi sitten en ole edes halunnut jatkaa noita kertoja kun kaikki on ollut mielettömän upeaa ja mahtavaa? Yksinkertaista. Olen halunnut seksiä, en suhdetta. Ne on kumminkin kaksi aivan eri asiaa. Ei se, että mies on hyvän näköinen ja seksi sen kanssa on orgastista ilotulitusta tarkoita että mua kiinnostaa sen ajatukset tai elämä. Ei fyysinen yhteensopivuus tarkoita että sopisimme myös henkisesti yhteen. Olimme toisille ehkä oikeat juuri siinä hetkessä, siinä tilanteessa, mutta ei sen tarvitse jatkua. Opetetaanhan jo lapsillekin että leikki kannattaa lopettaa kun kaikilla on vielä kivaa eikä kukaan itke. :)
Mä en ole koskaan tajunnut, miksei sitä orgastista ilotulitusta voisi harrastaa useita kertoja saman henkilön kanssa, ilman parisuhdetta. Lienen outo; oma enkka saman tyypin kanssa on kolme vuotta.

Itsellä ei morkkiksia, mutta jos olisin erehtynyt niin puisevaan petiin etten olisi toista kertaa sinne halunnut, niin olisin saattanut morkkistellakin. Suhtaudun kuitenkin siinä mielessä raamatullisesti seksiin, että pidän sitä kauniina ja arvokkaana asiana, jota ei pidä tuhlata tyytymällä huonoon laatuun.

Edit: eli edellisten toistoa tämä.
RP

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja RP »

^^No juuri sen takia. Kokemukseni mukaan on vaikeuksia tiedossa jos en itse ole halukas säätäämään ja sitten tavataan kuitenkin useamman kerran panon merkeissä. Miehet ei oikein osaa näköjään erottaa rakkautta ja seksiä ;)

Jos taas olen halukas säätämään, lopputulos on ollut jonkun tasoinen parisuhteilu, yleensä kunnon sellainen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Enhän mä sitä kiellä että voi olla hauskaa uusia tuo, mutta se pitää mielestäni tapahtua luonnostaan, ei mitenkään sopimalla että nähtäskö ja otettas uusinta. Siitä kun seuraa aikataulujen yhteen sovittaminen, ennakko-odotuksia, vaaditaan jossain määrin yhteyden pitoa ja pitää opetella toisen nimi. Alkaa kuulostaa suhteelta.

Eikä siinäkään ole mitään pahaa että yhden yön jutusta tulee suhde, nyt lähinnä vastasin siihen että miksi ylipäätään harrastaa yhden yön juttuja ja tuleeko niistä paha mieli.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Miehet ei oikein osaa näköjään erottaa rakkautta ja seksiä ;)
Mä myönnän ihan avoimesti että mulla on tänkaltaista ongelmaa. Ratkaisuksi olenkin miettinyt ryhmäterapiaa. Tarvitsisin siis paria naista huoltamaan mun (mielen)terveyttäni. Anyone?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tosirakkaus odottaa siihen asti, kunnes toinen vaatimalla vaatii. Sitten voi jo harkita rauhassa, mutta antaa ei kannata vielä.
Paras päivä ikinä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RP kirjoitti:Kokemukseni mukaan on vaikeuksia tiedossa jos en itse ole halukas säätäämään ja sitten tavataan kuitenkin useamman kerran panon merkeissä. Miehet ei oikein osaa näköjään erottaa rakkautta ja seksiä ;)
Muistinpa tässä, että itse pidän vieraissa käyntiä mm. siitä syystä huonona ideana, että seksi (hyvä sellainen) harvemmin pysyy pelkkänä seksinä.

Toisaalta itselläni ei ole oikeastaan juuri ollenkaan ollut käytännön vaikeuksia tarvittaessa erottaa pelkkää seksiä parisuhteilutoiminnasta. Tarjoan selitykseksi sitä, että pelkät seksikumppanini ovat olleet täydellisen epäsopivia kumppaniksi - niin epäsopivia ettei suhde todella käy kummallakaan edes mielessä eikä minkäänlaisia romanttisen ihastumisen tunteita pääse kehittymään. Mm. se pitkäaikaisin oli yli kaksi kertaa itseni ikäinen, Matti Eskoa kuunteleva mokkapusakkaan ja purkkareihin pukeutuva ja todennäköisesti Keskustaa äänestävä juntti, jollaisia minulla (tai kenelläkään tutullani) ei ole edes kavereina, saati sitten että voisin seurustella moisen tapauksen kanssa. Älkää silti ymmärtäkö em. kuvausta halventavana - harrastimmehan kuitenkin ihanaa seksiä vuosien ajan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

EveryWoman kirjoitti: Mm. se pitkäaikaisin oli yli kaksi kertaa itseni ikäinen, Matti Eskoa kuunteleva mokkapusakkaan ja purkkareihin pukeutuva ja todennäköisesti Keskustaa äänestävä juntti, jollaisia minulla (tai kenelläkään tutullani) ei ole edes kavereina, saati sitten että voisin seurustella moisen tapauksen kanssa. Älkää silti ymmärtäkö em. kuvausta halventavana - harrastimmehan kuitenkin ihanaa seksiä vuosien ajan.
Oliks tää se pedo vai mikä se teinejä lykkivää tarkoittava termi olikaan?
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti: Toisaalta itselläni ei ole oikeastaan juuri ollenkaan ollut käytännön vaikeuksia tarvittaessa erottaa pelkkää seksiä parisuhteilutoiminnasta. Tarjoan selitykseksi sitä, että pelkät seksikumppanini ovat olleet täydellisen epäsopivia kumppaniksi - niin epäsopivia ettei suhde todella käy kummallakaan edes mielessä eikä minkäänlaisia romanttisen ihastumisen tunteita pääse kehittymään. Mm. se pitkäaikaisin oli yli kaksi kertaa itseni ikäinen, Matti Eskoa kuunteleva mokkapusakkaan ja purkkareihin pukeutuva ja todennäköisesti Keskustaa äänestävä juntti, jollaisia minulla (tai kenelläkään tutullani) ei ole edes kavereina, saati sitten että voisin seurustella moisen tapauksen kanssa. Älkää silti ymmärtäkö em. kuvausta halventavana - harrastimmehan kuitenkin ihanaa seksiä vuosien ajan.
:D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: One-night stand -morkkistelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla paras kesti 10 vuotta, siinä huomasi ettei jaksanut enää oikein kiinnostua seitsämän vuoden jälkeen, vaikka muuten menikin ihan OK. Kun nuppi sekos patjalta niin seksihimot hällä vaan kasvoi ja kasvoi ja kasvoi, tietäähän sen mitä siitä tulee.. Joittenkin kanssa tuo fiilis on tullut jo vuodessa.. Nyttemmin kun panettaa harvemmin niin tuo OKkin menee..

Kun en ole panomies niin en ole, joku voi saada tupon maineen vain Don Juanismista joka onkin kuten tiedämme oman homoutensa sublimaatiota..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin