Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
RP

Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Siis se kisojen oleellisin puoli. Pistäkääpä tytöt ja 130% tähän vuoden 2010 kisojen kuumottavimmat, kostuttavimmat, "panisin jos voisin"- tapaukset. Mukaan ei kelpuuteta muita potkupallon pomputtelijoita, pelkästään kisoissa mukana olevat saavat kunnian osallistua tähän loistavan kipinöivään topikkiini.

En ole vielä tormännyt "panisin"-tapaukseen, varsin hyvä syy jatkaa pelien katsomista ja uh uhin metsästystä.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Meksiko. Rafael Márquez.

Kuva
Jenny Daa-aah! ling

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Joo, lisää näitä... Missään nimessä en mene telkkarin ääreen, joten nautin vain paloistanne.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Sveitsi. Eren Derdiyok.

Kuva

Voin mä yksinkin tätä harrastaa, saatana.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RM:llä on muuten hyppykuppa ja alemmalla pojalla sisäänpäin kasvanut tatti. Lisäksi kumpikin on sattuneesta syystä FIFA:n antisilsa-ohjelman kummeja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Mayah »

^ Kateellisten panettelua 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mayah kirjoitti:^ Kateellisten panettelua 8)
Halusin vain suojata teitä sinisilmäisiä tulevilta riipiviltä sydänsuruilta. Höpsöt rakastutte vielä kisojen edetessä näihin. Jonkun täytyy tehdä likainen työ ja olla se pahis sanansaattaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Mayah kirjoitti:^ Kateellisten panettelua 8)
Halusin vain suojata teitä sinisilmäisiä tulevilta riipiviltä sydänsuruilta. Höpsöt rakastutte vielä kisojen edetessä näihin. Jonkun täytyy tehdä likainen työ ja olla se pahis sanansaattaja.
Mutta minäpäs en onneksi katso jalkapalloa ollenkaan, en voi ihastua keneenkään pallopoikaan :]

Tuun silti tänne aina säännöllisin väliajoin kuolaamaan noita komistuksia... ihan salaa vain. Lupaan etten rakastu!
Manaaja

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:^ Kateellisten panettelua 8)
No no, täällä se jalkapallia vihaava on kummasti pyörimässä tuijottelemassa jalkapallitähtiä. Tää on niin tätä naisten kaksinaismoralismia!
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Mayah kirjoitti:^ Kateellisten panettelua 8)
Halusin vain suojata teitä sinisilmäisiä tulevilta riipiviltä sydänsuruilta. Höpsöt rakastutte vielä kisojen edetessä näihin. Jonkun täytyy tehdä likainen työ ja olla se pahis sanansaattaja.
"Ihan tälläsellä hyvällä asialla olen liikkeellä...." Höpö, höpö, näen sun pään sisään!!111+ Kateellisten takatuuppausta! Rakastumisesta ei niin huolta, mutta gang bang optio voi kohota kisojen etenemisen tahdissa.

Tästä en löytänyt semmosta coolia kuvaa, mutta eilen kun näin telkkarissa niin silmieni räpsytystiheys oli selkeästi normaalia lyhyempi ja vieressä kuului kiusoittelevaa ölinää, joten hot hot hot.

Brasilia. Daniel Alves.

Kuva
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihan kohtuullinen. Hollanti. Nigel de Jong.

Kuva

Ihan kohtuullinen, kentällä sen sitten näkee paremmin. Gregory Van Der Wiel.

Kuva

Tanska. Mikkel Beckmann.

Kuva

Hollanti. Ibrahim Afellay.

Kuva

Tässä piakkoin alkavan matsin hottikset. Tämä topiikki on aika yksipuolinen miesmaultaan kun olen ainoa noulaiffi miesten tsiikaaja ;(
Manaaja

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ibrahim Affelaalaa, bombs on yer moms.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Ibrahim Affelaalaa, bombs on yer moms.
Odotinkin kuka tarttuu tähän ;)
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Aasi, vaadin tämän viestin deletointia välittömästi! Pertsa perustaa nyt vaan oman topiikin faninaisille, tässä vain pallon potkijoita!!!!!!! Piste.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Aasi, vaadin tämän viestin deletointia välittömästi! Pertsa perustaa nyt vaan oman topiikin faninaisille, tässä vain pallon potkijoita!!!!!!! Piste.
Hö, miesnäkökulmaa tarjosin. Ovat nuokin takuulla olleet pallojen kanssa tekemisissä jossakin kohtaa. Ainakin miesten unelmissa. :)
Ei käy. Mun topiikilla on selkeät säännöt. Perusta omasi, voin sinne linkittää peppuja ja tisuja, mutta tämä on Pyhä Testo!
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei nyt ehkä ihan sata tosissaan tarvinnut ottaa ;)
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Moni on näemmä kentällä hottis vaikka kuvassa ei olekaan. Hollanilla näyttää useampi hottis olevan riveissään. Onneksi tuo kuvaissue saatiin selvitettyä, säikähdin etten näe mitään oleellista!
Manaaja

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Aasi, vaadin tämän viestin deletointia välittömästi! Pertsa perustaa nyt vaan oman topiikin faninaisille, tässä vain pallon potkijoita!!!!!!! Piste.
No. 17: Portugal, NUUU-UUUH!
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Tohon sveitsiläiseen Ereniin voisin jopa loveentua, voin jo melkein lukita sen kisan hoteimmaksi tapaukseksi. Muut on pelkkää sexii, mut toi on rakkautta. Nuuh.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Alkuillan matsissa ei ollut yhtään hottista, mitä odotinkin. Ei noi japsit ja mikä kamaron onkaan, oikein iske silmään.

Nyt myöhäisillan matsissa:

Tätä epäilin etten olisi, kuvien perusteella. Mies väitti, että olen. Nyt kun näin kentällä niin satamiljoona varmasti olen, enkä ihan vähänkään :D

Italia. Fabio Cannavaro.
Kuva

Jaa, se jäi lyhyeksi listaksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mites tää Iberian ihme? Vaikka homoa onkin, tuo roppa on kohtuu huikea. En panis, mut tytöt ja ND?
Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mites tää Iberian ihme?
Vain vaurustus puuttuu. Mut ehkä se ei kaikkia haittaa.
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mites tää Iberian ihme? Vaikka homoa onkin, tuo roppa on kohtuu huikea. En panis, mut tytöt ja ND?
Kuva
Ronaldo on helvetin hot kentällä, nytkään tiedä runkatako vai syödä. Kentän ulkopuolella se on jotenkin fägäri.

Illalla käyn läpi päivän matsit ja laitan hottikset tänne, nuuh.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka en halua osallistua tähän keskusteluun, mutta huomasin ottelun aikana Ronaldolla olevan aika vaikuttavan pälvikaljun, eli mies on kohta aivan bald! (Alopecia universalis)
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Jalkapallon MM-kisojen hottikset ja pikkarien pyöräyttäjät

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei, kyllä mä alan olemaan liian vanha tähän (no oikeasti mun mokkula on ihan liian paska surffailuun), että lukitsen mun listani 99 prosenttisella varmuudella. Joku Musta Hevonen voi yllättää puun takaa, joten tuo 1% jätetään.

* Eren The Mies
* C.Ronaldo The Rakastaja
* Alves The Yksi Yö
* Marques The Hairahdus

Näillä mennään, eikä meinata. Ainoa pysyvä listallani on The Mies, joka siis pääsee Same old, same old -listalleni. The Rakastaja palaa kuvioihin aina jalkapallokausina. The Yksi Yö ja The Hairahdus unhoittuu alkuhuuman laannuttua. Mutta hei, kivaa oli.

The Rakastajan pääseminen Same old, same old-listalleni on mahdotonta tuon pelikenttien ulkopuolella ilmaantuvan Miami Vice huumeparoni lookin vuoksi.
Vastaa Viestiin