Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Olen mies, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
13
59%
Olen mies, naisen orgasmi yhdynnässä on toisarvoinen.
2
9%
Olen nainen, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
4
18%
Olen nainen, naisen orgsmi yhdynnässä on toisarvoinen.
3
14%
 
Ääniä yhteensä: 22

Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Muuten... Kun tietää "siitä paremmasta" niin pystyykö sitä jumittumaan sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa ei parhaaseen yllä? Voiko nainen rakastua - ihan oikeasti kunnolla - jos ei elä huipulla? Ei oo Vesperille, vaan jollekin sellaiselle, joka ei nyt saa niin kuin joskus sai...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Musta kirja on tässä kohtaa vähän epäselvä. Saatko kuitenkin omin käsin o:n? Mutta et koskaan toisen kanssa? Vai et _koskaan_?
Toki saan, saan myös muiden avustuksella, mutta en pelkässä jyystössä (toistaiseksi). Vaatii sitä oheisräpellystä K-Raudan avustuksella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Vesper kirjoitti:
Utale kirjoitti:No onhan se kivaa joo, mutta kyllä paljosta jää vaille jos iso O jää saamatta aina.
Missä mä sanoin että aina?
Siinä viestissä jossa puhuit orkuttomuudesta?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Utale kirjoitti:Siinä viestissä jossa puhuit orkuttomuudesta?
Luit väärin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Musta kirja on tässä kohtaa vähän epäselvä. Saatko kuitenkin omin käsin o:n? Mutta et koskaan toisen kanssa? Vai et _koskaan_?
Toki saan, saan myös muiden avustuksella, mutta en pelkässä jyystössä (toistaiseksi). Vaatii sitä oheisräpellystä K-Raudan avustuksella.
Miten tuo nyt sitten voi olla miehelle ongelma? Tosiasiahan on, että vähemmistö naisista saa pelkästään sisään-ulos jyystöllä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Jos se miehelle tulee ongelmaks niin voihan nainen salaa vähän painella itteensä, ei se orhi siinä mitään huomaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Miten tuo nyt sitten voi olla miehelle ongelma? Tosiasiahan on, että vähemmistö naisista saa pelkästään sisään-ulos jyystöllä.
Voi kuule, se on suurimmalle osalle miehistä ongelma.


Odotan, että natriummies lehahtaa paikalle kertomaan miesmaustani ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Vesper kirjoitti:Luit väärin.
Hmm.
Vesper kirjoitti: Ja mullehan aihe ei ole arka, olen siitä täällä useasti kertonutkin. Olen vaan petipuuhissa törmännyt useasti kundeihin, joille mun orkuttomuus tuntuu olevan joku tuhat kertaa isompi ongelma kuin mulle itselleni.
/
Ei tuota kyllä voi mitenkään muuten ymmärtää kuin siten, että et saa orgasmia. Ainakaan miehen kanssa.

**


Käännetään asia toisin päin. Mitä ajattelet miehestä joka ei laukea yhdynnässä. Tuleeko sinulle riittämätön olo?
Viimeksi muokannut Utale, 20.07.2010 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:voihan nainen salaa vähän painella itteensä, ei se orhi siinä mitään huomaa.
Vähäinen painelu ei riitä, täytynee hankkia joku äänetön suristin ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Miten tuo nyt sitten voi olla miehelle ongelma? Tosiasiahan on, että vähemmistö naisista saa pelkästään sisään-ulos jyystöllä.
Voi kuule, se on suurimmalle osalle miehistä ongelma.
Onneksi ei tarvi mennä niiden kanssa sänkyyn!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:Voi kuule, se on suurimmalle osalle miehistä ongelma.
Et oo tosissas? :shock:
Perkele. Pakko kai se on uskoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Voi kuule, se on suurimmalle osalle miehistä ongelma.
Onneksi ei tarvi mennä niiden kanssa sänkyyn!
No joo, mun kohdalla on enää vähemmistö jäljellä ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jos se miehelle tulee ongelmaks niin voihan nainen salaa vähän painella itteensä, ei se orhi siinä mitään huomaa.
Miksi salaa?

Minusta ainakin on suunnattoman kiihottavaa nähdä naisen auttavan itselleen Oon.

Niin naisen kuuluukin tehdä. Jalat auki makaava pumpattava nukke on kamala.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Utale kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jos se miehelle tulee ongelmaks niin voihan nainen salaa vähän painella itteensä, ei se orhi siinä mitään huomaa.
Miksi salaa?
Jos ongelmainen mies haluaa, että pillu laukeaa pelkästä panemisesta. Siitä oudosta asiasta oli kyse.
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Jos ongelmainen mies haluaa, että pillu laukeaa pelkästä panemisesta. Siitä oudosta asiasta oli kyse.
No sitten.

Outo on mies, jos ei naisen orgasmi sormin tai nuollen kelpaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mulla lerpahtaa O:n jälkeen aina.
Oot vaan huono panee. Ota pastilli!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Utale kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jos se miehelle tulee ongelmaks niin voihan nainen salaa vähän painella itteensä, ei se orhi siinä mitään huomaa.
Miksi salaa?
Jos ongelmainen mies haluaa, että pillu laukeaa pelkästä panemisesta. Siitä oudosta asiasta oli kyse.
Vaikea kuvitella että naisen auttaminen itsensä orgasmiin olisi jollekin turnoff yhdynnän aikana. Eikö tuo nyt kuitenkin lasketa yhdyntäorgasmiksi joka tapauksessa? Ainakin mun kirjoissani lasketaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Vaikea kuvitella että naisen auttaminen itsensä orgasmiin olisi jollekin turnoff yhdynnän aikana. Eikö tuo nyt kuitenkin lasketa yhdyntäorgasmiksi joka tapauksessa? Ainakin mun kirjoissani lasketaan.
Justhan Vesper sano muuta. Mä luotan sen sanaan, koska en oo vielä päässy panee ketään. Enkä marihuanan pilaamilla aivoillani muista niin kauas, niihin edellesiin. Aattelin, että jos joskus vielä saan seksiä joltain en auta sitä orkussani yhtään, en vaik ois miten ruma!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Utale kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Jos ongelmainen mies haluaa, että pillu laukeaa pelkästä panemisesta. Siitä oudosta asiasta oli kyse.
No sitten.

Outo on mies, jos ei naisen orgasmi sormin tai nuollen kelpaa.
No tästä kai tää Vespan & mun osalta lähti koko keskustelu, että miksi pitäis olla _yhdyntä_orgasmi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mulla lerpahtaa O:n jälkeen aina.
Oot vaan huono panee. Ota pastilli!
Myöhäistä pyllistää kun kakka on jo housuissa.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mullekin miehenä tuntuu oudolta ajatus, että en voisi auttaa naista päristimillä, suristimilla, sormien, kielin, harpuin, kantelein, jos hän siitä pitää ja sitä haluaa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 20.07.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mut hei daamit, kyllä se on yhdyntäorgasmi, vaikka edellyttäisikin myös klitorislaukeilua. Sehän se parasta on ja siihenhän sitä kai pyritään, siis siihen mitä kundit ei voi ikinä saada = the perfect o with all these spots. Onhan tälle kaikelle oma termistönsä mut minähän en semmosia pengo.

Mulla on pieni kutina, että mies saattaisi joskus haluta nähdä naisensa laukeavan ilman mitään apuja, niin kuin ammattilaiset leffoissaan, onhan tuosta joskus täälläkin ollut puhetta... Mut tuskin se ongelmaksi asti monellekaan muodostuu. Väärällä hetkellä ja etenkin tavalla kun mies sen naiselle ilmoittaa, ottaa nainen helposti nokkiinsa ja tuskakierre on ready to rock.
Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 20.07.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Utale kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Jos ongelmainen mies haluaa, että pillu laukeaa pelkästä panemisesta. Siitä oudosta asiasta oli kyse.
No sitten.

Outo on mies, jos ei naisen orgasmi sormin tai nuollen kelpaa.
No tästä kai tää Vespan & mun osalta lähti koko keskustelu, että miksi pitäis olla _yhdyntä_orgasmi.
Ei kait tässä ketjussa kukaan ole niin sanonut? Kitinämiehet eivät toki voi vastata kaikkien maailman miesten mielipiteistä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Ei kait tässä ketjussa kukaan ole niin sanonut? Kitinämiehet eivät toki voi vastata kaikkien maailman miesten mielipiteistä.
Search your feeling, doc: tästä se lähti:
Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Siitä naisen orkusta tulee tärkeä kun ei sitä seksiä saa, kun toista ei kiinnosta antaa.
Niin mutta onko se tärkeä nimenomaan yhdynnässä?
No kyllä Lilolla tossa taitaa olla pointtinsa. Jos on joskus tottunut yhtäaikaisiin yhdyntäorkkuihin seksissä, voi kieltämättä sellainen yhdynnän ulkopuolinen oheisräpeltäminen toisen tyydyttääkseen tuntua vähän valjulta ja vajaalta. Siltä että ihan jees mutta jotain puuttuu silti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin