Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Olen mies, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
13
59%
Olen mies, naisen orgasmi yhdynnässä on toisarvoinen.
2
9%
Olen nainen, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
4
18%
Olen nainen, naisen orgsmi yhdynnässä on toisarvoinen.
3
14%
 
Ääniä yhteensä: 22

Manaaja

Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Törmäsin tällaiseen blogikirjoitukseen Cityssä. Mitä mieltä sinä olet kirjoituksesta ja aiheesta? Minkälaista osaa naisen orgasmi näyttelee sinun mielestäsi yhdynnässä ja sen miellyttävyydessä?

Lainauksia tekstistä:

"Ei orgasmi ole tärkeää -höpinät voi unohtaa. Vain viidennes ilman orgasmia jääneistä naisista piti edellistä yhdyntäänsä hyvin miellyttävänä. Yhden orgasmin saaneista 56 ja useamman orkun saaneista 83 prosenttia muisteli viime rakasteluaan hyvällä."

"Nuorille miehille kumppanin nautinto on hyvin tärkeää: 90 prosenttia miehistä ja 75 prosenttia naisista painottaa toisen iloa. Siksikö juuri nuoret naiset feikkaavat orgasmia? Ja kuka väittikään, että miehet ovat itsekkäämpi sukupuoli sängyssä?"


Minusta on hämmentävää - tai oikeastaan aika hemmetin huolestuttavaa - että orgasmittomista naisista vain viidennes pitää edellistä yhdyntäänsä hyvin miellyttävänä. Jos useampaan kertaan laukeavista naisista taas yli 4 viidestä on sitä mieltä että seksi on ollut loistavaa, eikö tämä näytä siltä että naisten orgasmien määrä sanelee aika pitkälti seksielämän laadun? Oletko itse huomannut, että naisen orgasmien määrä olisi vaikuttanut seksielämänne laatuun?
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Vastaaja on mies ja naisen orgasmi on tärkeä.

Ei tokikaan jokainen kerta, mutta nainen joka ei koskaan saa orgasmia, on petikaverina yhtä houkutteleva kuin 50 euron pumpattava barbara.

edit: poistettu "yhdynnässä" ja ilmoittauduttu sisälukutaitokursseille.
Viimeksi muokannut Utale, 20.07.2010 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tästä tuli mieleeni tämmöinen jutska: kitinästä olen lukenut (gattis on kertonut), että jotkut saattavat mennä random panolle esim. ravintolan vessaan. Uskoisin, että nainen harvemmin saa o:ta tällaisessa tilanteessa.

Mieshän on tyytväinen, kun rojut on duunattu tuuttiin, mutta mitens nainen? Millainen olo jää coituksesta, joka ei pääty orgasmiin?
Dumis

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

"Olen mies, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä."

Joo, kyllä siitä on sitten tullut tärkeä jossei sitä ole tullut :D
Ei tosin aina, mutta kyllä muakin isosti vituttais jossei pariin kertaan tulis, vituttaa aika hyvin jo yhenkin laukeamattoman kerran jälkeen.

Jajoo, kyllä siitä tulee kiva mieli kun tajuu toisen saavan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen mies ja oma orgasmi on vitaali. Siinä sivussa nainen tulee jos on tullakseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Millainen olo jää coituksesta, joka ei pääty orgasmiin?
Hyväkskäytetty? Ainakin jonkun randomjampan kans.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Luulisi olevan naiselle tärkeä, vaikka kummeksuttaa maailman loppuun asti eri sukupuolien roolit. Nainen ei anna ja mies aina haluaa. Eli lopputuloksena todennäköisesti on, että nainen haluaa yhtä usein, mutta yksin. Muuten seksinhalu ei voi olla samanlainen miehen norkoessa aina.

Tämä liittyy asiaan, eli siihen onko orgasmi tärkeä naiselle. Luulen, että on hyvin tärkeä, mutta se saavutetaan lähinnä yksin. Todellinen sääli.

Miehelle , kunnolliselle, eettiselle ja ajattelevalle ja lempeälle ja hyvälle miehelle naisensa orgasmi on tärkeä. Jos mies on gangsterityyppinen tai kylmä itsekäs, niin ei ole tärkeä.

Uskokaa lapset nyt tämä asia.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Olen miehinen mies, komealla kyrvällä varustettu.
Vakionaiseni ei kuitenkaan saa yhdynnän aikana orgasmia. Onneksi minulla on työkalulaukku täynnä erilaisia dildoja ja muita päristimiä.

Naiseni on ollut erittäin tyytyväinen minuun ja valmiuteeni käyttää teknisiä apuvälineitä.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Millainen olo jää coituksesta, joka ei pääty orgasmiin?
Hyväkskäytetty? Ainakin jonkun randomjampan kans.
Sä et ole paras henkilö vastaamaan, kun sun olo on aina hyväksikäytetty :twisted:
nastamuumio

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Sä et ole paras henkilö vastaamaan, kun sun olo on aina hyväksikäytetty :twisted:
Ei aina oo. Mut tää asia voi vaikuttaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihana Cavallo!

t. frigidi
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen saanut orkun yhdynnässä kahdesti. Ei sen puuttuminen yhdynnässä haittaa, se hoidetaan sitten muilla keinoin. Sellaisia seksisessioita joina en ole saanut orkkua on ollut ehkä viisi tässä 8v kestäneessä suhteessa. Aina ei vaan tuu. Eikä ees joka kerta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mahtaa ne miehet, joille toi naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hillittömän tärkeä, sitten olla hätää kärsimässä kun vastaan sattuukin yksi niistä akoista jotka eivät yhdyntäorgasmia kertakaikkiaan saa, vaan laukeavat ainoastaan muilla konstein.

Käsittääkseni tällaisia naisia on muuten melkoinen joukko. Paskan möivät.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti:Mahtaa ne miehet, joille toi naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hillittömän tärkeä, sitten olla hätää kärsimässä kun vastaan sattuukin yksi niistä akoista jotka eivät yhdyntäorgasmia kertakaikkiaan saa, vaan laukeavat ainoastaan muilla konstein.
Siitä naisen orkusta tulee tärkeä kun ei sitä seksiä saa, kun toista ei kiinnosta antaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mahtaa ne miehet, joille toi naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hillittömän tärkeä, sitten olla hätää kärsimässä kun vastaan sattuukin yksi niistä akoista jotka eivät yhdyntäorgasmia kertakaikkiaan saa, vaan laukeavat ainoastaan muilla konstein.
Siitä naisen orkusta tulee tärkeä kun ei sitä seksiä saa, kun toista ei kiinnosta antaa.
Niin mutta onko se tärkeä nimenomaan yhdynnässä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mahtaa ne miehet, joille toi naisen orgasmi nimenomaan yhdynnässä on hillittömän tärkeä, sitten olla hätää kärsimässä kun vastaan sattuukin yksi niistä akoista jotka eivät yhdyntäorgasmia kertakaikkiaan saa, vaan laukeavat ainoastaan muilla konstein.
Siitä naisen orkusta tulee tärkeä kun ei sitä seksiä saa, kun toista ei kiinnosta antaa.
Niin mutta onko se tärkeä nimenomaan yhdynnässä?
No kyllä Lilolla tossa taitaa olla pointtinsa. Jos on joskus tottunut yhtäaikaisiin yhdyntäorkkuihin seksissä, voi kieltämättä sellainen yhdynnän ulkopuolinen oheisräpeltäminen toisen tyydyttääkseen tuntua vähän valjulta ja vajaalta. Siltä että ihan jees mutta jotain puuttuu silti.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Puhdas yhdyntäorigami, joka ei tarvitsisi mitään oheisräpeltämistä, taitaa olla naisella kuitenkin harvinaisuus? Käsittääkseni selvä vähemmistö naisista kuuluu siihen joukoon.

Tuskin kukaan mies nyt kokee kauheaksi ongelmaksi, jos vähän joutuu lisäksi esim keskisormea heiluttamaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:Tästä tuli mieleeni tämmöinen jutska: kitinästä olen lukenut (gattis on kertonut), että jotkut saattavat mennä random panolle esim. ravintolan vessaan. Uskoisin, että nainen harvemmin saa o:ta tällaisessa tilanteessa.

Mieshän on tyytväinen, kun rojut on duunattu tuuttiin, mutta mitens nainen? Millainen olo jää coituksesta, joka ei pääty orgasmiin?
Pettynyt. Semmosille ravintolan pikasille ei siis voi harkitakaan lähtevänsä kuin siinä tilassa, että todella tietää saavansa. Ja se orgasmihan ei ole siitä kikkelistä kiinni, sitä näkemättä tietää tuleeko saamaan vai ei. Humala vaikuttaa päätöksiin huonontavasti, niin kuin myös orgasmimahiksiin. Mut mut, aistit valppaina pikasilla tuolla jossain... Harvoin se nyt toimimatta jää.

Hämärästi muistelisin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oheisräpeltäminen, ihana asenne!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Puhdas yhdyntäorigami, joka ei tarvitsisi mitään oheisräpeltämistä, taitaa olla naisella kuitenkin harvinaisuus? Käsittääkseni selvä vähemmistö naisista kuuluu siihen joukoon.

Tuskin kukaan mies nyt kokee kauheaksi ongelmaksi, jos vähän joutuu lisäksi esim keskisormea heiluttamaan.
Tuskin, mutta mitäs jos sekään ei auta? Onko sitä silloin luvallista laskea ongelmaksi, vai leimautuuko siinä vain egovammaiseksi sovinistisiaksi?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Oheisräpeltäminen, ihana asenne!
Joo, nopeuttaa epäilemättä daamilla kun daamilla sitä feikk...orgasmin saamista.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haistan katkeruutta ilmassa. Hieno hommahan se vain on, jos hommat toimivat ilmankin niitä yhdyntäorkkuja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Manaaja kirjoitti:Haistan katkeruutta ilmassa. Hieno hommahan se vain on, jos hommat toimivat ilmankin niitä yhdyntäorkkuja.
No ai nythän mä vasta hokasin, että jos kyseenalaistaa "mä nyt lykin tällä kikkelilläni, ja jos se ei sulle riitä niin oma on ongelmas" -asenteen niin sehän on katkeruutta tietenkin! Stupid me, kuinka en taas tajunnut...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lilo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Haistan katkeruutta ilmassa. Hieno hommahan se vain on, jos hommat toimivat ilmankin niitä yhdyntäorkkuja.
No ai nythän mä vasta hokasin, että jos kyseenalaistaa "mä nyt lykin tällä kikkelilläni, ja jos se ei sulle riitä niin oma on ongelmas" -asenteen niin sehän on katkeruutta tietenkin! Stupid me, kuinka en taas tajunnut...
Onhan se, koska tuollaisen asenteen loitte vain omissa päissänne.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mikäs moodi Lilolla ja Vesperillä nyt on naistenviikon kunniaksi päällä? Herrasmieshän tietenkin hoitaa homman, eli päristää, suristaa, puristaa ja lirputtaa niin, että molemmat toivon mukaan ovat tyytyväisiä.

En mä nyt ole hokannut, että kukaan tässä ketjussa olisi tuota kyseenalaistanut.
Viimeksi muokannut NuoriD, 20.07.2010 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin