Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Olen mies, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
13
59%
Olen mies, naisen orgasmi yhdynnässä on toisarvoinen.
2
9%
Olen nainen, naisen orgasmi on tärkeä osa yhdynnässä.
4
18%
Olen nainen, naisen orgsmi yhdynnässä on toisarvoinen.
3
14%
 
Ääniä yhteensä: 22

Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

annepa kirjoitti:
Niin mutta onko se tärkeä nimenomaan yhdynnässä?
Ei ole, siis nimemomaan yhdynnässä. Mutta naisen orgasmi on tärkeä ja tapa millä ja miten se tulee, on yhdentekevää.

****

Seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka ei ollut saanut orgasmia koskaan. Ei ollut saanut yksinään, eikä partnerin kanssa. Tunnustettava on, että tuo suhde päättyi suurelta osin tuohon ongelmaan. Naisen orgasmittomuus kun teki miehestä jotenkin puolikkaan :oops:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mut pikasilla vessassa ei kyllä päristellä suristella ja herrasmiestellä. Jokaiselle naiselle yksi sellainen täydellinen hetki, kiitos.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:En mä nyt ole hokannut, että kukaan tässä ketjussa olisi tuota kyseenalaistanut.
Kyllä tässä ketjussa nyt kuitenkin vähän haiskahti, ettei oheisräpeltäminen ole kovin suotavaa. Tai ehkä jos vähän sormella, mutta ei kai nyt ainakaan millään leluilla! Mutta ehkä mä peilaan tätä vaan omiin kokemuksiini.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mut pikasilla vessassa ei kyllä päristellä suristella ja herrasmiestellä. Jokaiselle naiselle yksi sellainen täydellinen hetki, kiitos.
Tää on niin tätä. Jos ei päristä ja surista, niin on sika ja jos päristää ja suristaa niin on epätäydellinen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:Mikäs moodi Lilolla ja Vesperillä nyt on naistenviikon kunniaksi päällä?
Valitse itseä miellyttävä vaihtoehto:

a) niillä on liikaa aikaa kitinöintiin heinäkuussa ja palsta on vähän kuollut
b) niillä on varmaan kuukautiset
c) joku muu, mikä:________________________
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En mä nyt ole hokannut, että kukaan tässä ketjussa olisi tuota kyseenalaistanut.
Kyllä tässä ketjussa nyt kuitenkin vähän haiskahti, ettei oheisräpeltäminen ole kovin suotavaa. Tai ehkä jos vähän sormella, mutta ei kai nyt ainakaan millään leluilla! Mutta ehkä mä peilaan tätä vaan omiin kokemuksiini.
Suon vuokses lupaan ostaa koko K-raudan tyhjäksi!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:Jos ei päristä ja surista, niin on sika ja jos päristää ja suristaa niin on epätäydellinen.
Ja jos ei kaikki natsaa itekseen niin on vaan väärät tyypit ja vehkeet.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Suon vuokses lupaan ostaa koko K-raudan tyhjäksi!
Pelottavaa. Mut tartteisin kyllä sirkkelin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mikäs moodi Lilolla ja Vesperillä nyt on naistenviikon kunniaksi päällä?
Valitse itseä miellyttävä vaihtoehto:

a) niillä on liikaa aikaa kitinöintiin heinäkuussa ja palsta on vähän kuollut
b) niillä on varmaan kuukautiset
c) joku muu, mikä:________________________
c) joku muu, mikä: Ne ei ole saaneet yhdyntäorgasmia.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Suon vuokses lupaan ostaa koko K-raudan tyhjäksi!
Pelottavaa. Mut tartteisin kyllä sirkkelin!
Eiks sellainen robottiruohonleikkuri olisi kiva?
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Vaihtoehtoisesti:
NuoriD kirjoitti: c) joku muu, mikä: Ne ei ole saaneet orgasmia.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ainiin: musta se oheisräpeltäminen nyt on pääsääntöisesti hauskempaa, kuin pelkkä sisään-ulos liike.

*kalastelee*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Utale kirjoitti:Vaihtoehtoisesti:
NuoriD kirjoitti: c) joku muu, mikä: Ne ei ole saaneet orgasmia.
Ai hitto, unohtu se ilmiselvä loppukaneetti tästä: ne ei tietenkään ole koskaan, raukat, saaneet Oikeaa Tosimiestä (tm)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Aina tää menee helpoks provoomiseks... :]
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Lilo kirjoitti: Ai hitto, unohtu se ilmiselvä loppukaneetti tästä: ne ei tietenkään ole koskaan, raukat, saaneet Oikeaa Tosimiestä (tm)
Epäilenpä että tapauksessa jossa nainen ei ole saanut ikinä orgasmia, ei edes Tosimies (tm) auttaisi.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ite oon kyllä tykännyt aina leikkiä erilaisilla leluilla ja metsästellä niitä orkkuja monilla muillakin tavoilla kuin yhdynnässä. Lisäksi oon elänyt useita vuosia suhteessa missä nainen ei ole koskaan tullut normaalisti edes masturboidessa niin kauan kun mies vain ylipäätään edes on samassa huoneessa. Häveliäisyys alastomuudesta + huono itsetunto ei oikein ole voittava kombinaatio siinä yhteydessä.

Jos tässä nyt aletaan yhden "oheisräpeltämis" -sanan perusteella luomaan toisille agendoja ja asennevammoja, niin aika vauhdilla mennään metsään, enkä oikein pysty näkemään moiselle muuta syytä kuin jonkin sortin tuohtuminen siitä, että itse aihe on arka. Jos tosiaan on, kannattaa ehkä jättää mieluummin keskustelematta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Eiks sellainen robottiruohonleikkuri olisi kiva?
Joo!! Nyt taisin just saada orgasmin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eiks sellainen robottiruohonleikkuri olisi kiva?
Joo!! Nyt taisin just saada orgasmin!
*tarjoaa savukkeen*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Jos tosiaan on, kannattaa ehkä jättää mieluummin keskustelematta.
Tota, eikös tällä logiikalla sun kannattais jäädä aika monesta keskustelusta veks?

Ja mullehan aihe ei ole arka, olen siitä täällä useasti kertonutkin. Olen vaan petipuuhissa törmännyt useasti kundeihin, joille mun orkuttomuus tuntuu olevan joku tuhat kertaa isompi ongelma kuin mulle itselleni.
NuoriD kirjoitti:*tarjoaa savukkeen*
Ja nyt lerpahti :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos tosiaan on, kannattaa ehkä jättää mieluummin keskustelematta.
Tota, eikös tällä logiikalla sun kannattais jäädä aika monesta keskustelusta veks?

Ja mullehan aihe ei ole arka, olen siitä täällä useasti kertonutkin. Olen vaan petipuuhissa törmännyt useasti kundeihin, joille mun orkuttomuus tuntuu olevan joku tuhat kertaa isompi ongelma kuin mulle itselleni.
Niin no. Harvoin se taitaa naiselle itselleen olla ongelma, kun ei tiedä muusta. Jos ja kun mies tietää, se koitunee paljon helpommin ongelmaksi.

Mistä keskusteluista erityisesti haluaisit, että jäisin pois?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mistä keskusteluista erityisesti haluaisit, että jäisin pois?
Mun mielestä kaikki saa keskustella kaikesta. Mutta jos asenne jotain asiaa kohtaan on muodostuu ongelmaksi keskustella/kertoa mielipiteensä, jää vissiin aika vähän keskusteltavaa? Ja sun kohdalla vaikka sitten ne kalorit.

Ja ps. Mä kyllä tiedän muusta, kaikista ei vaan ole siihen ja mä en aina jaksa nähdä sitä vaivaa. Kun mun mielestä seksi on oikein kivaa ilman sitä isoa ootakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Utale

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Vesper kirjoitti: Kun mun mielestä seksi on oikein kivaa ilman sitä isoa ootakin.
No onhan se kivaa joo, mutta kyllä paljosta jää vaille jos iso O jää saamatta aina.
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Ja mullehan aihe ei ole arka, olen siitä täällä useasti kertonutkin. Olen vaan petipuuhissa törmännyt useasti kundeihin, joille mun orkuttomuus tuntuu olevan joku tuhat kertaa isompi ongelma kuin mulle itselleni.
Musta kirja on tässä kohtaa vähän epäselvä. Saatko kuitenkin omin käsin o:n? Mutta et koskaan toisen kanssa? Vai et _koskaan_?
NuoriD

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:*tarjoaa savukkeen*
Ja nyt lerpahti :/
Mulla lerpahtaa O:n jälkeen aina. Tai ainakin on sellaista puoliveltolla säheltämistä sen jälkeen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko naisen orgasmi yhdynnässä tärkeä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Utale kirjoitti:No onhan se kivaa joo, mutta kyllä paljosta jää vaille jos iso O jää saamatta aina.
Missä mä sanoin että aina?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin