Vetäisinkö? Vai voisinko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Minä runkkaan :D
Avatar
Rive
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 10.11.2005 13:32

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Rive »

Minäkin ehdottomasti runkkaan, huudan ja mekastan ihan samalla lailla yksin touhutessa kuin äijänkin kanssa että on kyllä sievät "sormetukset" kaukana tästä touhusta. :hep:
^kipu on kivaa^
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

*runks runks*

Mihin sitä sanaa tarvitaan? En minä oikeasti pahemmin kenellekään asiasta raportoi. Jos kavereitten kanssa asiasta puhutaan, käytössä on aika neutraalit ilmaisut sooloseksistä käden käyttämiseen. Usein myös ilmaisen asian viittaamalla kaalimatooni tai ruohonleikkurin ja katuporan risteytystä muistuttavaan vibraani. Runkkiminen on täältä palstalta tarttunut sanavarastoon.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Lolita kirjoitti:*runks runks*

Mihin sitä sanaa tarvitaan? En minä oikeasti pahemmin kenellekään asiasta raportoi. Jos kavereitten kanssa asiasta puhutaan, käytössä on aika neutraalit ilmaisut sooloseksistä käden käyttämiseen. Usein myös ilmaisen asian viittaamalla kaalimatooni tai ruohonleikkurin ja katuporan risteytystä muistuttavaan vibraani. Runkkiminen on täältä palstalta tarttunut sanavarastoon.
Sinänsä en osaa analysoida sitä, tarvitaanko runkkaus-sanaa sen kummemmin. Samalla tavoin muut ilmaisut voisivat olla tarpeettomia, mikäli aiheesta oltaisiin kokonaan puhumatta. Minä henkilökohtaisesti käytän runkkaus-sanaa puhuessani itseni tyydyttämisestä jonkun kanssa. En sievistele asiaa. Ja miksi sievistelisinkään :roll:
Bigmama

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Emmä ainakaan sormeile.. Runkkaan kai sit jotenkin oudosti.
Faghag

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Joku pervå setä joskus chätissä kyseli naisilta, että sormettavatko he itseään eli runkkaamisesta voi käyttää siis tuhmien setien ilmaisua sormettaminen. Musta toi kuulostaa übertuhmalta.

Itsensä kanssa harrastettu seksi on minusta autoerotiikkaa, mutta kyllä silloin mukana pitää olla vaikka minkäväristä kaalimato-dildoa, että tuo ehto täyttyisi.
Bigmama

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mun mieleen tulee sormetuksesta vain morsetus, eikä tässä mitään apua tartteta.. :D
Elukka

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

sivustahuutaja kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Entä vain 'käyttää kättä' ?
Puhekielessä tuo lyhenee muotoon 'käsittää'. Selibaatissa olevat valittavat usein tuskaisella äänellä 'Ei voi käsittää?'. Moraalinvartijat tivaavat tiukasti 'Käsitätkö!?'. Kun taas dekadentit hedonistit utelevat 'Käsitätkö sä ollenkaan?'.
No nyt mulla ei kyllä ole enää mitään käsitystä. :shock:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vetäisinkö? Vai voisinko?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elukka kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Entä vain 'käyttää kättä' ?
Puhekielessä tuo lyhenee muotoon 'käsittää'. Selibaatissa olevat valittavat usein tuskaisella äänellä 'Ei voi käsittää?'. Moraalinvartijat tivaavat tiukasti 'Käsitätkö!?'. Kun taas dekadentit hedonistit utelevat 'Käsitätkö sä ollenkaan?'.
No nyt mulla ei kyllä ole enää mitään käsitystä. :shock:
*REPS*
*KOPS*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin