Seksiä kahdesti päivän aikana

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Harrastin viimeksi seksiä vähintään kahdesti samana päivänä

viikon sisällä
9
24%
kahden viikon sisällä
3
8%
kahden viikon sisällä
3
8%
kuukauden sisällä
5
14%
kolmen kuukauden sisällä
3
8%
puolen vuoden sisällä
5
14%
vuoden sisällä
2
5%
yli vuosi sitten
5
14%
yli viisi vuotta sitten
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 37

Manaaja

Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tämä palsta on nykyään niin täynnä tukahdutettua seksuaalisuutta, ettette varmaan edes osaa nussia enää. Joten kertokaapas koska olette viimeksi harrastaneet seksiä edes kahdesti saman päivän aikana? Ja jos nukutaan yö välissä niin sitä ei enää lasketa vaikka olisikin saman vuorokauden sisällä.

Eli siis päivän aikana seksiä kahdesti, koska viimeksi? Davella ainakin viimeksi joskus vuonna -95, mites sulla?
RP

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja RP »

Mikset itse vastaa? 2 viikon sisällä.
Manaaja

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastasin jo, rehellisesti.

Edit: Perkele, näköjään unohdin vahvistaa sen viimeisen vastausvaihtoehdon joka oli "Antakee antakee, niin vaikka kuudesti päivässä!"
prosessi

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edelleen mennään sillä kahdesti päivässä -linjalla jatkuvasti. Kuriositeettina todettakoon, että silläkin linjalla voi käydä niin, että tuntee itsensä torjutuksi, vieläpä niin, että molemmat tuntevat tasaveroisesti itsensä torjutuiksi. Kuulemma en saisi tälleen seksin jälkeen enää mennä nettiin, vaan pitäisi jäädä kainaloon nukkumaan, vaikka miehen luontainen nukkumaanmenoaika on miljuuna tuntia ennen minua. Jonkin aikaa tuo kosti minulle pakottamalla minut vonkaamaan iltaisin, mutta sitten päädyimme kompromissiin, jossa nysvään kainalossaan siihen asti kunnes hän nukahtaa, ja kiemurtelen vasta sen jälkeen karkuun.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joo ei seksiä useammin kuin 2–3 kertaa viikossa.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Toi yön epäreilu käyttäminen ero(o)ttimena mutkistaa laskutoimitusta. Kyllä se kuukauden sisään menee, mutta tuliko hommasta kännipäissään yhtään mitään, tarina ei kerro. Tai taitaa se kertoa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viikon sisällä. Ei se nyt niin vaikeeta ole hei!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menee lähelle viittä vuotta toi kaksi kertaa samana, en nykyään kaipaa niin usein eikä sellaista ole pyydettykään..
Joskus aktiivisempina aikoina vaikka seitsämän kertaa mutta olen jo seestynyt nuori mies.. ;)

En kyllä jaksa ymmärtää Manalaa, näistä jauhaa..
Kai sitten kun 30 täyttää niin järkevöityy?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Siitä on kohta vuosi kun erosin exästä, eli varmaan yli vuosi sitten.
Seukkaillessa mikään ongelma, jos vaan aamulla saa. Kyllä sitä illallakin panettaa, helposti.
Manaaja

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Siitä on kohta vuosi kun erosin exästä, eli varmaan yli vuosi sitten.
Seukkaillessa mikään ongelma, jos vaan aamulla saa. Kyllä sitä illallakin panettaa, helposti.
Wat, oothan sä deittaillukin sen jälkeen.
Dumis

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Siitä on kohta vuosi kun erosin exästä, eli varmaan yli vuosi sitten.
Seukkaillessa mikään ongelma, jos vaan aamulla saa. Kyllä sitä illallakin panettaa, helposti.
Wat, oothan sä deittaillukin sen jälkeen.
Jöö, no mut oli vähän lyhyempiä jutskia. Kunnolla panemaan yleensä pääsee suheessa.
Manaaja

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pihtari!
NuoriD

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä luulin, että tässä puhutaan seksistä kahden eri partnerin kanssa saman päivän aikana. En mä jaksa näin tylsiin ketjuihin osallistua.
Manaaja

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mä luulin, että tässä puhutaan seksistä kahden eri partnerin kanssa saman päivän aikana. En mä jaksa näin tylsiin ketjuihin osallistua.
Olisit voinut pallottaa silloin tuoreemman vastausvaihtoehdon?
RP

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Meinasin jo ruveta murjottamaan kunnes muistin sen kesäisen pakomatkan hotelliin syömisineen, juomisineen ja naimisineen. Kaiholla muistellen :h:
Tämä oli meilläkin mahdollista vain siksi kun mutteri oli vahtimassa tytsää ;) Muutoinkin suhteellisen hankalaa vastata tämän kallupin vaatimuksiin vaikka aamuin illoin tulisikin ajoittain puuhailtua, tapanani on nimittäin ottaa päiväunet, ja ne on miehen mukaan pituudeltaan yöunia vastaavat :D

Harvinaista herkkua siis.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja scarface »

Viikon sisällä. Itse asiassa 3 kertaa :) onneks on säilyny himot molemmilla, toi ei oo kauheen harvinaista meillä et puputellaan pitkin päivää. :D
Manaaja

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Laitas nyt joku kuva itsestäsi tuonne Photoshoppausten puolelle, että nähdään ootko sä oikeasti noin pantava. Eihän tuollaiseen epäinhimilliseen suoritukseen pystyisi kykenemään kuin jonkun Geetz-luokan taistelualuksen kanssa.
RP

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja RP »

scarface kirjoitti: puputellaan
Painavalla tissiäänellä haluan protestoida tätä sanavalintaa vastaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskat vaihtoehdot.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muistelen hakanneeni tattia joskus pari kertaa illassa. Joo, joo, on se hurja!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja RP »

Ollaan aika pitkälti palattu siihen aikaan kun ei oikein muuta tehdä kuin kiimatella toisiamme viikosta, päivästä, tunnista, minuutista, sekunnista toiseen. Mielestäni kohtuu hyvä saavutus näin kuuden vuoden toistemme pälläämisen jälkeen. Tuntuu kuitenkin melkein kuin ööö sata vuotta oltais toisiamme katseltu ja ihmetelty.

Toinen mahdollisuus on tietenkin hormonaalinen epätasapaino tai sitten on jotain seksiaddiktiota havaittavissa. Niinku itsessäni. Mut tota ihan ok, tällä mennään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ihan hiljattain, viime perjantaina.
Varmaankin hormonaalinen juttu, ovulaatio tulossa! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Siitä on kohta vuosi kun erosin exästä, eli varmaan yli vuosi sitten.
Seukkaillessa mikään ongelma, jos vaan aamulla saa. Kyllä sitä illallakin panettaa, helposti.
Wat, oothan sä deittaillukin sen jälkeen.
Jöö, no mut oli vähän lyhyempiä jutskia. Kunnolla panemaan yleensä pääsee suheessa.
Onko tää ihan oikeasti kovinkin yleistä?!! :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumis

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Dumis »

mustaenkeli kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Wat, oothan sä deittaillukin sen jälkeen.
Jöö, no mut oli vähän lyhyempiä jutskia. Kunnolla panemaan yleensä pääsee suheessa.
Onko tää ihan oikeasti kovinkin yleistä?!! :roll:
Noh, kyllä mäkin olen tuosta hiukan hairahtunut :wink:
Mutta mitä omalla kohallani tarkoitan on että tahon suheen enkä panosuhetta. Helpompaa huomata omat fiilikset toista kohtaan kun ei ole jatkuvasti panemassa, siitä tulee tietty niin hyvä fiilis, mutta se ei välttämättä ole oikea.

Hpmh, sainkohan nyt taivuteltua niin että muutkin tajuaa :roll:
Dave

Re: Seksiä kahdesti päivän aikana

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:Hpmh, sainkohan nyt taivuteltua niin että muutkin tajuaa :roll:
Joo. Sulla ei seiso.
Vastaa Viestiin